Artikels - Pagina 113 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 111 112 113 114 115 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bericht Re: Artikels
Daarnet Eendracht Aalst TV gezien op TV Oost en alhoewel ik niet in de complot theorieën van Marc2 geloof was ik toch even verwonderd.

Het ging over de posities op het veld en wie van onze kern waar kon spelen. Men begon met de keepers, verdediging, ... Het uiteindelijke veld zag er als volgt uit:

-------------------------------------------Van Steenberghe/Van Den Noortgaete

Coppens/De Castro--------Seminck/De Schutter---------Moreels B/Siereveld--------------Filipovic/De Castro

---------------------------------Kestens/De Schutter-------------------Verheyden/De Schutter

Podevijn/Galucci/W Moreels---------------------Troch/W Moreels-------------------------------------Lord/W Moreels

--------------------------------------------------------Depoitre/W Moreels/Gacem

Geen sprake dus van de broertjes Spotbeen, maar vooral ook geen sprake van Van Damme :?

Verder opvallend dat De Castro als alternatief voor de links back gezien wordt en dat Wouter Moreels blijkbaar als eerste alternatief voor Depoitre gezien wordt.

28 Aug 2009, 23:08
nieuw in de eerste ploeg

Smetje schreef:
Daarnet Eendracht Aalst TV gezien op TV Oost en alhoewel ik niet in de complot theorieën van Marc2 geloof was ik toch even verwonderd.

Het ging over de posities op het veld en wie van onze kern waar kon spelen. Men begon met de keepers, verdediging, ... Het uiteindelijke veld zag er als volgt uit:

Coppens/De Castro--------Seminck/De Schutter---------Moreels B/Siereveld--------------Filipovic/De Castro

---------------------------------Kestens/De Schutter-------------------Verheyden/De Schutter

Podevijn/Galucci/W Moreels---------------------Troch/W Moreels-------------------------------------Lord/W Moreels

--------------------------------------------------------Depoitre/W Moreels/Gacem

Geen sprake dus van de broertjes Spotbeen, maar vooral ook geen sprake van Van Damme :?

Verder opvallend dat De Castro als alternatief voor de links back gezien wordt en dat Wouter Moreels blijkbaar als eerste alternatief voor Depoitre gezien wordt.

Lijkt me vrij logisch al wordt Lord op dit ogenblik als vervanger voor Depoitre gebruikt en kan B Moreels als rechtsvoetige ook eventueel rechterstopper spelen.

28 Aug 2009, 23:52
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Nog iets leuk vergeten zeggen over Eendracht Aalst TV: Lord verklaarde dit seizoen meer te willen scoren. Hij wil dubbele cijfers (dus minstens 10 goals) halen.

29 Aug 2009, 4:42
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 40
Website: http://foto.iendracht.be
WLM: [email protected]
HNB:

Jens Podevijn - Aalst 'Nog niet afgeschreven'
3DE KLASSE

Jens Podevijn ontpopte zich de voorbije weken als een speler met een meerwaarde, maar woensdag verzuimde de kleine balvirtuoos om Rupel Boom de doodsteek toe te dienen. 'Ik besef dat die bak eigenlijk tegen de netten moest en bij 2-0 kwamen de bezoekers misschien niet meer terug. Ik zag de keeper komen en daarom probeerde ik in één tijd om de bal tegen de netten te prikken. Rupel Boom bracht enorm veel gestalte tussen de lijnen en daar hadden we het moeilijk mee met onze lichte cavalerie. We kraakten harde noten, maar kregen wel kansen op de winnende treffer. Naast mijn unieke kans was er ook nog Lord die in de slotfase met de zege flirtte. Al bij al moeten we ons wel verzoenen met de billijke puntendeling. Met 1 op 6 namen we geen goede start en dus moeten we zaterdag in Torhout de driepunter meegraaien zodat we opnieuw op koers varen. Hopelijk is de trein dan vertrokken. We beseffen dat onze eerste helft niet goed was. We moeten verder bouwen en het match per match bekijken. Zaterdag wordt het opnieuw knokken, maar we mikken op een eerste zege. Aalst is ondanks de povere start zeker nog niet afgeschreven voor de titel. Zo snel mogelijk scoren is de boodschap. Zelf begon ik aarzelend aan de voorbereiding, maar intussen loop ik wel al met veel vertrouwen te voetballen. Ik speel op links tegen mijn voet, maar dat biedt voordelen bij het naar binnen snijden. Met Filipovic beschik ik in de rug over een sterke verdediger die bulkt van ervaring. Hij praat veel en zijn ervaring komen zowel mezelf als de ploeg ten goede.'

29 Aug 2009, 11:06
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
dwarskijker schreef:
Smetje schreef:

Lijkt me vrij logisch al wordt Lord op dit ogenblik als vervanger voor Depoitre gebruikt en kan B Moreels als rechtsvoetige ook eventueel rechterstopper spelen.

Ik dacht ook wel toen ik de transfers begin dit seizoen hoorde dat er geen plaats meer zou zijn voor Van Damme, het is jammer voor een talent als Van Damme maar de concurentie is te zwaar geworden.

Mijn hart is wit en zwart !

29 Aug 2009, 11:07
Vaste Waarde

Aalst op de Velodroom

Morgenavond komt Aalst op bezoek in Torhout. 'Opnieuw een sterke tegenstander', weet Reynaert. 'We zullen er moeten staan. Defensief zullen we voor elke bal moeten vechten, maar we mogen onszelf wel geen druk opleggen. Ook al mag deze situatie natuurlijk niet te lang duren.'

De roep naar versterking wordt intussen alsmaar groter. 'Ik weet dat de club aan het zoeken is, maar wie of waar weet ik echt niet. Een middenvelder? Dat zou kunnen, maar ik voel mij niet direct aangesproken. We zullen wel zien. Een jongen die de linies tussen middenveld en aanval kan belopen en met een beslissende pass iets kan forceren, die mag er gerust nog bij', besluit Reynaert

29 Aug 2009, 11:31
Nationale Ploeg

De_steve schreef:
dwarskijker schreef:
Smetje schreef:

Ik dacht ook wel toen ik de transfers begin dit seizoen hoorde dat er geen plaats meer zou zijn voor Van Damme, het is jammer voor een talent als Van Damme maar de concurentie is te zwaar geworden.

Als de prestaties op het middenveld niet beteren zullen ze nog heel blij zijn dat Van Damme hier loopt.

29 Aug 2009, 11:45
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
efkes over de laatste uitzending van eendracht aalst tv op tvoost.... daar werd verteld dat ea met een 4-3-3 opstelling zou gaan spelen ( waarschijnlijk met de typeploeg als die allemaal beschikbaar zijn he).... en eigenlijk is da wel ergens waar hoor ( met de 2 flankspelers wa meer aanvallend op te stellen).... dus voor de meesten onder ons (waaronder ikzelf tot vandaag) die met het gedacht zaten dat ea al 6 jaar in een 4-5-1 speelt gaat er een hele nieuwe wereld open als ge da eens 2 keer bekijkt ....
dus we zien eigenlijk allemaal spoken als we nog eens denken dat de trainer nog steeds met dat kutsysteem da op niks trok( van de laatste jaren ) zou verderhuppelen.... niet dus....we zijn er van af... drie hoerakes zijn op zijn plaats! :lol:

zo eens goed ( ne keer of 6 na elkaar) naar zo een uitzending kijken doet uw oogjes wa verder kijken dan ze kunnen....k ben content da ze dit elke 2 weken doen op tvoost...zo weten de supporters ook een deel van wat er gebeurd en word er hopelijk wa minder 'van horen zeggen' en ' hebt ge het al gehoord' verhaaltjes uit den duim gezogen en zit ge nie met 100.000 vragen voor en na een match van wat nu eigenlijk waar of niet waar is... ... :EA:

02 Sep 2009, 17:19
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
supersossis schreef:
efkes over de laatste uitzending van eendracht aalst tv op tvoost.... daar werd verteld dat ea met een 4-3-3 opstelling zou gaan spelen ( waarschijnlijk met de typeploeg als die allemaal beschikbaar zijn he).... en eigenlijk is da wel ergens waar hoor ( met de 2 flankspelers wa meer aanvallend op te stellen).... dus voor de meesten onder ons (waaronder ikzelf tot vandaag) die met het gedacht zaten dat ea al 6 jaar in een 4-5-1 speelt gaat er een hele nieuwe wereld open als ge da eens 2 keer bekijkt ....
dus we zien eigenlijk allemaal spoken als we nog eens denken dat de trainer nog steeds met dat kutsysteem da op niks trok( van de laatste jaren ) zou verderhuppelen.... niet dus....we zijn er van af... drie hoerakes zijn op zijn plaats! :lol:

zo eens goed ( ne keer of 6 na elkaar) naar zo een uitzending kijken doet uw oogjes wa verder kijken dan ze kunnen....k ben content da ze dit elke 2 weken doen op tvoost...zo weten de supporters ook een deel van wat er gebeurd en word er hopelijk wa minder 'van horen zeggen' en ' hebt ge het al gehoord' verhaaltjes uit den duim gezogen en zit ge nie met 100.000 vragen voor en na een match van wat nu eigenlijk waar of niet waar is... ... :EA:

zucht....

4-5-1 of 4-3-3 wat is het verschil, dat heeft allemaal te maken ofdat ge balbezit hebt nog niet.

En we spelen nog altijd hetzelfde systeem, alleen hebben we nu er de spelers voor.

02 Sep 2009, 17:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
supersossis schreef:

:?

Zejer na mee ont lachen ? :wadde:

02 Sep 2009, 17:48
Vaste Waarde

04/09/2009
Laurent Depoitre: 'Ik voel me thuis in Aalst en goede resultaten kunnen dat goede gevoel nog versterken.' r

VOETBAL 3DE KLASSE Laurent Depoitre met Eendracht Aalst op zoek naar eerste thuiszege
'Ik moet vooral veel scoren'

Op Torhout stond Laurent Depoitre eindelijk aan de aftrap. Het debuut van de bij Peruwelz weggekaapte diepe spits ging gepaard met de eerste driepunter. Zondag moet Eendracht tegen Heist ook in eigen huis een eerste zege kunnen behalen.
Op woensdag 28 oktober volgt een trip naar het Westelse Kuipje. Een ideale gelegenheid om je te tonen?

'Ik had liever een prestigieuze club geloot. Als supporter van Anderlecht had ik liefst een bezoekje aan het Constant Vanden Stockstadion gebracht. We hadden er revanche kunnen nemen voor de nederlaag in onze galamatch.'

'Ik ben blij dat we een bekerronde verder geraakten, want tegen United zat ik nog in de tribune. Ik voelde me nochtans fit, maar de medische staf oordeelde dat het risico om te hervallen, te groot was. De kinesist droeg me op om geen risico's te nemen en de trainer volgde hem. Intussen voel ik geen enkele pijn meer en na Torhout volgde er ook geen terugval.'

De bekercampagne is al geslaagd met de Lommelse bekerstunt, maar de competitie wordt nog andere koek na het gebibber in Torhout?

'We openden de competitie niet zo goed als verwacht, maar we zijn aan een inhaalbeweging toe. Met Rupel Boom hebben we de titelfavoriet al achter de rug. Die ploeg pakte uit met enorm veel gestalte en kracht, maar laat de bal ook snel circuleren.'

'Zelf ben ik opgelucht dat ik eindelijk een eerste keer aan de aftrap stond. Ik besef dat de dirigenten en de supporters veel van me verwachten. Ik moet de bal kunnen bijhouden en vooral veel goals maken. Ik zet mijn beste beentje voor om de hoge verwachtingen ook in te lossen.'

Zondag komt met Heist een ploeg op bezoek die niet meteen tot de verbeelding spreekt?

'Heist is een onbekende ploeg die we naar verluidt wel niet mogen onderschatten. Voor eigen publiek rest ons sowieso geen keuze en moeten we de volle buit pakken. Het wordt zoeken naar de juiste sleutel om die ploeg te kloppen. Op Torhout waren we toch al zeventig minuten prima, maar toen vloeide de concentratie weg en dienden we in de slotfase nog te bibberen.'

'De ambiance in de groep is alvast goed. Zelf begrijp ik geen Nederlands, maar alle ploegmaats troosten zich de moeite om Frans met me te praten. Ik voel me thuis in Aalst en goede resultaten kunnen dat goede gevoel nog versterken.'

04 Sep 2009, 13:07
forumlegende

We gaan winnen dit weekend.

04 Sep 2009, 13:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Dani schreef:
We gaan winnen dit weekend.

Het zou triestig zijn,moest dit niet zo zijn.

04 Sep 2009, 15:18
Ancien

Leeftijd: 38
Vandaag artikel in HLN met Lionel Lord, die een nieuw contract wil afdwingen bij ons en dit liefst in 2e klasse. Verder zegt hij blij te zijn terug op links te mogen spelen en dat hij er vertrouwen in heeft dat eenmaal Troch en Verheyden de goeie vorm te pakken hebben het goedkomt. Belangrijk is om de thuiswedstrijden zeker te winnen om voorin te blijven meedraaien.

05 Sep 2009, 15:38
Vaste Waarde

09/09/2009
Aalsterse tester vermist
VOETBAL

Momenteel proberen zowel een Amerikaanse als een Senegalese spits als testspeler de sportieve staf van Eendracht Aalst te charmeren. Dat loopt vooralsnog niet echt van een leien dakje zoals afgelopen weekend bleek. De Senegalese tester moest opdraven met de beloften in Heist, maar bleek spoorloos. Bij nader toezicht stond de Senegalees met voetbaltas ongeduldig te wachten op de bus in Heist-aan-Zee terwijl hij in Heist-Op-Den-Berg werd verwacht. De Ajuinen blijven intussen verder speuren naar vooral offensief talent, maar een betere communicatie lijkt niet overbodig bij het stamnummer 90 waar de fans stilaan beginnen te morren.

da kan nu toch niet meer he? ieder jaar is er toch zeker zo enen bij... we zullen er maar eens mee lachen zeker... :plat:

09 Sep 2009, 10:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 111 112 113 114 115 497