|
|
| Pagina 114 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 112 113 114 115 116 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
panoleon schreef: Dani schreef: Een kopbalsterke CV (type Dessaer) is toch ook een must vind ik. Wie weet, als Turnhout mogelijk eindronde moet spelen en zakt, vervalt het contract van Poorters misschien. Verdoeme toch, die had ik graag bij ons zien spelen. ![]() Die zal wel voor Turnhout kiezen,op een boogscheut van zijn woning (Balen) ook ik zou hem heel graag zien komen. Ervaring zat en maakt regelmatig zijn goalke. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Apr 2011, 15:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bakkie schreef: DT schreef: De Jean schreef: Heeft die getekend bij Turnhout? Als Turnhout zakt, moeten ze Roy Mauro halen - jong, sterk en polyvalent... En ondertussen toch ook 1,5 jaar tweede klasse op de teller... En is nog maar 21 jaar,pakte dit seizoen wel 8 gele kaarten. Kan aan geschaafd worden hé - wij hebben er alvast 1 lopen die al wat meer jaartjes op de teller heeft en ook zo'n adelbrieven kan voorleggen... |
| 26 Apr 2011, 15:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
DT schreef: Bakkie schreef: DT schreef: Als Turnhout zakt, moeten ze Roy Mauro halen - jong, sterk en polyvalent... En ondertussen toch ook 1,5 jaar tweede klasse op de teller... En is nog maar 21 jaar,pakte dit seizoen wel 8 gele kaarten. Kan aan geschaafd worden hé - wij hebben er alvast 1 lopen die al wat meer jaartjes op de teller heeft en ook zo'n adelbrieven kan voorleggen... Geen namen noemen _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Apr 2011, 16:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bakkie schreef: DT schreef: De Jean schreef: Heeft die getekend bij Turnhout? Als Turnhout zakt, moeten ze Roy Mauro halen - jong, sterk en polyvalent... En ondertussen toch ook 1,5 jaar tweede klasse op de teller... En is nog maar 21 jaar,pakte dit seizoen wel 8 gele kaarten. Dat leverde hem in tweede klasse nog maar 1 speeldag schorsing op, is dus nog zo geen ramp. |
| 26 Apr 2011, 16:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Als Wouter zou weggaan dan zal Ode zijn vervanger zijn maar moest hij alsnog blijven dan zou ik Wouter toch eens graag op de "10" zien spelen met Laurent (als hij fit geraakt) en Ode voor hem.
Naast Wouter kun je dan Ewen of Ken zetten. Toch het proberen waard in de oefenmatchen. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 26 Apr 2011, 16:35 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
jammen schreef: Als Wouter zou weggaan dan zal Ode zijn vervanger zijn maar moest hij alsnog blijven dan zou ik Wouter toch eens graag op de "10" zien spelen met Laurent (als hij fit geraakt) en Ode voor hem. Naast Wouter kun je dan Ewen of Ken zetten. Toch het proberen waard in de oefenmatchen. Natuurlijk kan Wouter op de '10' spelen maar ik vind het een waanzinnig idee om iemand die zo gemakkelijk scoort uit de spits weg te trekken. |
| 26 Apr 2011, 16:52 |
|
|
Ancien
Ode Thompson
2004 2005 Union 2de 6 doelp. 2005-2007 2 seiz. Lommel 2de 8 doelp. 2007-2008 Deinze 2de 4 doelp. 2008-2009 Roeselare 1ste 1 doelp 2009-2010 Oudenaarde 3de [b]10 doelp. 2010-2011 " " " 18 doelp. Lijkt mij in tweede klasse toch moeilijker te scoren. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" Laatst gewijzigd door Hugo op 26 Apr 2011, 16:56, 3 keer totaal gewijzigd. |
| 26 Apr 2011, 16:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
jammen schreef: Als Wouter zou weggaan dan zal Ode zijn vervanger zijn maar moest hij alsnog blijven dan zou ik Wouter toch eens graag op de "10" zien spelen met Laurent (als hij fit geraakt) en Ode voor hem. Naast Wouter kun je dan Ewen of Ken zetten. Toch het proberen waard in de oefenmatchen. Mja, maar ik vrees dan wat voor verlies van scherpte in de zestien bij Wouter... Is een beetje zoals op de flank hé - enkel in dienst van het team, maar verlies rendement Wouter is ook verlies rendement rest van de ploeg. Bovendien is Ode ook iemand die de bal komt vragen, dus oppassen dat ze mekaars ruimte niet dichtlopen... Een driehoek Wouter-Ode-Depoitre + twee aanvallende flanken en hoogspelende backs wat De Castro en eventueel Potjes toch zijn, is volgens mij toch veel te aanvallend voor tweede... |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
jammen schreef: Als Wouter zou weggaan dan zal Ode zijn vervanger zijn maar moest hij alsnog blijven dan zou ik Wouter toch eens graag op de "10" zien spelen met Laurent (als hij fit geraakt) en Ode voor hem. Naast Wouter kun je dan Ewen of Ken zetten. Toch het proberen waard in de oefenmatchen. Speelde al bij oostende in 2de ,een reactie van een van hun fans:ode viel rap door de mand en nog iemand anders zegt dat hij niet meekan in 2de,ik hoop dat hij het tegendeel kan bewijzen.Dus als wouter vertrekt en ode is zijn vervanger dan is dat zowiezo een verzwakking. |
|
|
Ancien
Iendrachter90 schreef: jammen schreef: Als Wouter zou weggaan dan zal Ode zijn vervanger zijn maar moest hij alsnog blijven dan zou ik Wouter toch eens graag op de "10" zien spelen met Laurent (als hij fit geraakt) en Ode voor hem. Naast Wouter kun je dan Ewen of Ken zetten. Toch het proberen waard in de oefenmatchen. Speelde al bij oostende in 2de ,een reactie van een van hun fans:ode viel rap door de mand en nog iemand anders zegt dat hij niet meekan in 2de,ik hoop dat hij het tegendeel kan bewijzen.Dus als wouter vertrekt en ode is zijn vervanger dan is dat zowiezo een verzwakking. Dat laatste is natuurlijk zo helder als pompwater, maar ongeveer iedereen die zou binnenkomen ipv Wouter is een verzwakking - daar zal men zich toch moeten bij neerleggen. Anderzijds waren die mannen van Oostende ook totaal niet te spreken over Lord, die hier in zijn eerste jaar toch veel goeds heeft gedaan... Ik hoop alleen dat als Ode komt, ze de kosten/baten goed hebben afgewogen want als een spits kluiten mag kosten, waren er volgens mij toch nog andere mogelijkheden... |
| 26 Apr 2011, 16:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Ne Wouter Moreels vervangen is heel moeilijk. Ma van mij krijgt iedereen een kans. Vorig jaar werd Denys binnengehaald en die ging als nr 10 van Wetteren de pannen van het dak spelen , iedereen kent het verhaal
Iedereen krijgt de kans om zich te bewijzen, wie dacht er 2 jaar geleden toen we Wouter kochten dat hij nu naar 1ste zou kunnen gaan? |
| 26 Apr 2011, 16:59 |
|
|
Ancien
dwarskijker schreef: jammen schreef: Als Wouter zou weggaan dan zal Ode zijn vervanger zijn maar moest hij alsnog blijven dan zou ik Wouter toch eens graag op de "10" zien spelen met Laurent (als hij fit geraakt) en Ode voor hem. Naast Wouter kun je dan Ewen of Ken zetten. Toch het proberen waard in de oefenmatchen. Natuurlijk kan Wouter op de '10' spelen maar ik vind het een waanzinnig idee om iemand die zo gemakkelijk scoort uit de spits weg te trekken. Het is daarom dat ik erbij gezet heb om dit eventueel in de oefenmatchen te proberen. Baat het niet dan schaad het niet. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 26 Apr 2011, 17:00 |
|
|
Ancien
Iendrachter90 schreef: jammen schreef: Als Wouter zou weggaan dan zal Ode zijn vervanger zijn maar moest hij alsnog blijven dan zou ik Wouter toch eens graag op de "10" zien spelen met Laurent (als hij fit geraakt) en Ode voor hem. Naast Wouter kun je dan Ewen of Ken zetten. Toch het proberen waard in de oefenmatchen. Speelde al bij oostende in 2de ,een reactie van een van hun fans:ode viel rap door de mand en nog iemand anders zegt dat hij niet meekan in 2de,ik hoop dat hij het tegendeel kan bewijzen.Dus als wouter vertrekt en ode is zijn vervanger dan is dat zowiezo een verzwakking. Als Wouter vertrekt is dit sowieso een verzwakking, gelijk wie zijn vervanger zal zijn (als men binnen het budget blijft). Niettemin zou ik Wouter toch eens graag op die positie zien spelen. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 26 Apr 2011, 17:05 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
jammen schreef: Iendrachter90 schreef: jammen schreef: Als Wouter zou weggaan dan zal Ode zijn vervanger zijn maar moest hij alsnog blijven dan zou ik Wouter toch eens graag op de "10" zien spelen met Laurent (als hij fit geraakt) en Ode voor hem. Naast Wouter kun je dan Ewen of Ken zetten. Toch het proberen waard in de oefenmatchen. Speelde al bij oostende in 2de ,een reactie van een van hun fans:ode viel rap door de mand en nog iemand anders zegt dat hij niet meekan in 2de,ik hoop dat hij het tegendeel kan bewijzen.Dus als wouter vertrekt en ode is zijn vervanger dan is dat zowiezo een verzwakking. Als Wouter vertrekt is dit sowieso een verzwakking, gelijk wie zijn vervanger zal zijn (als men binnen het budget blijft). Niettemin zou ik Wouter toch eens graag op die positie zien spelen. de transfer periode komt er aan, en wij hebben een 10 nodig. dan moeten ze niet proberen om in onze kern enen in die rol te duwen maar moeten ze enen te kopen. de helft van de kern zit zo al ineen. de schutter , podevijn en brecht op de backlinks , kestens en filipovic centraal vanachter, yombo hebben ze op links al geprobeerd en coppens heeft overal al gespeeld, en dan zeg ik nog niets van denys. het wordt tijd dat ze eens zien wat we nodig hebben en welke spelers voor welke positie we al hebben, ipv van te zeggen dienen kan daar ook spelen en den anderen kan ginder spelen. het is simpel hé , kestens hebben ze binnen gehaald als verdedigende middenvelder maar is er te traag voor geworden , dan moeten ze niet proberen van hem een verdediger te maken . maar moeten ze die jongen wegdoen en ofwel een verdedigende middenvelder of een centrale verdediger binnen halen . stop ook om van de schutter een backlinks te maken , laat die jongen op zijn plaats spelen en haal voor die back positie iemand binnen. das mijn gedacht hé ![]() |
| 26 Apr 2011, 17:44 |
|
|
Bartos schreef: Bakkie schreef: DT schreef: Als Turnhout zakt, moeten ze Roy Mauro halen - jong, sterk en polyvalent... En ondertussen toch ook 1,5 jaar tweede klasse op de teller... En is nog maar 21 jaar,pakte dit seizoen wel 8 gele kaarten. Dat leverde hem in tweede klasse nog maar 1 speeldag schorsing op, is dus nog zo geen ramp. Dan gaan we volgend seizoen aan een De Castro een goede back rechts hebben ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Apr 2011, 17:46 |
|
| Pagina 114 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 112 113 114 115 116 … 345 Volgende |