|
|
| Pagina 114 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 112 113 114 115 116 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Jeroen schreef: Mooie carriérezet, volgende stap is bij Leeuwkens Teralfene of Schroevers Moorsel? ![]() Ja, hier zit natuurlijk wel meer achter , maar eigenlijk is dit een duidelijke hint voor de nabije toekomst ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 31 Jan 2014, 14:56 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor (Light) schreef: De Jean schreef: El Corredor (Light) schreef: Dender versterkt zich met Jens Podevijn. Is dat een grap? zo een flauwen moppen tap ik niet. werd me per sms bezorgd door een insider ![]() Spijtige zaak. Toch redelijk onverwacht ook. Ik hoop dat hij beseft dat hij hierdoor een pak mensen gaat ontgoochelen. |
| 31 Jan 2014, 14:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
We gaan toch niet melken over Podevijn zeker.
Het transferbeleid wordt hier met de regelmaat van de klok op de korrel genomen en dan zouden we ons moeten inlaten met een speler die 3 kruisbandoperaties achter de rug heeft en nog 5 à 6 weken in de lappenmand ligt. Wij zijn toch niet het ocmw voor oud-spelers zeker ?! _________________ RIP Riadh El Fahem 21-01-2014 |
| 31 Jan 2014, 14:59 |
|
|
Nationale Ploeg
elfahem schreef: We gaan toch niet melken over Podevijn zeker. Het transferbeleid wordt hier met de regelmaat van de klok op de korrel genomen en dan zouden we ons moeten inlaten met een speler die 3 kruisbandoperaties achter de rug heeft en nog 5 à 6 weken in de lappenmand ligt. Wij zijn toch niet het ocmw voor oud-spelers zeker ?! Ik heb het niet over het feit dat hij voor ons moest tekenen, maar over het feit dat hij niet voor Dender moest tekenen. Klein verschil |
| 31 Jan 2014, 15:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
elfahem schreef: We gaan toch niet melken over Podevijn zeker. Het transferbeleid wordt hier met de regelmaat van de klok op de korrel genomen en dan zouden we ons moeten inlaten met een speler die 3 kruisbandoperaties achter de rug heeft en nog 5 à 6 weken in de lappenmand ligt. Wij zijn toch niet het ocmw voor oud-spelers zeker ?! neen, wat dan wel, de lustige kaartersvereriging "al lachend door het leven" : M'Penza, Lukaku, FDR ... _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 31 Jan 2014, 15:03 |
|
|
forumlegende
Tja, die mens moet ook iets verdienen om te kunnen leven eh...
Zie dat hij van armoede schoenen moet gaan pikken. ![]() |
| 31 Jan 2014, 15:04 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:37 Berichten: 109 Leeftijd: 39 Locatie: Kerksken |
Er is contact tussen Jens en Dender maar (nog) niks getekend.
_________________ Iendracht 4-ever!!! |
| 31 Jan 2014, 15:12 |
|
|
forumlegende
elfahem schreef: We gaan toch niet melken over Podevijn zeker. Het transferbeleid wordt hier met de regelmaat van de klok op de korrel genomen en dan zouden we ons moeten inlaten met een speler die 3 kruisbandoperaties achter de rug heeft en nog 5 à 6 weken in de lappenmand ligt. Wij zijn toch niet het ocmw voor oud-spelers zeker ?! Was dat niet Hoek in Holland? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 31 Jan 2014, 15:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
mamananeto schreef: Didjeeken schreef: pattaboem schreef: Ik had ook graag eens een UPDATE gehoord over MPENZA. Het optrekken van het mistgordijn rond die transfert. De voorzitter praat steeds met onduidelijke taal. Is klare wijn schenken nu ZO moeilijk? De voorzitter stelt dat er 10% kans is, dat "het"nog zal opgelost geraken en hij nog zal spelen, maar hoogstwaarschijnlijk niet meer. Verder wil hij niks kwijt. Wat bedoelt hij daarmee? Van "transparant beleid" gesproken. ... Oh wat haat ik dergelijke dubieuze taal! Wie weet er iets meer over Mpenza? Wat gaat er met hem gebeuren na dit seizoen? http://www.tvoost.be/nl/sport/rubrieken/sportarchief-tvoost/meest-recente/mpenza-zal-niet-meer-voor-aalst-spelen-2014-01-26/#.Uuq2LXd5P3U 10% ok, maar die "neen" op 't einde is toch ook vrij duidelijk. Die neen is inderdaad heel duidelijk Wat echter nog duidelijker is - is dat er bij de FDR blijkbaar een vijs is komen los te zitten, of dat em met iets anders bezig is... Bekijk die idiote grijns op zijn gezicht maar eens net op het einde van dat interview. Chapeau jongen ! Amai ! Indien ik in mijn bedrijf nen bok zo groot als den Emiel zou hebben geschoten dan zou ik : - Geen goesting hebben om dat op den tv effekes te komen bevestigen - Al helemaal geen goesting hebben om er dan ook nog ne keer idioot staan bij te grijnzen Indien dit zijnen eersten bok zou zijn geweest dan kon je dit nog relativeren. Nu wordt zowat elke verklaring van die vent een getuigschrift van een zekere onbekwaamheid of dwaasheid. Het ergste is dat we het met hem gaan moeten doen. There is nothing else. Op het eind zou een mens nog gaan geloven dat onze vriend FDR een rol aan het spelen is in het drama : '" De geboorte van één grote denderstreekfusie " ( de Valckenierdoctine )Sorry he mannekes, maar rekening houdende met alles wat er de laatste weken in de pers verschijnt over de 2e , 3e en 4e klasse clubs is onze streek - zou het wel eens kunnen zijn dat ik er bots op ben Ik ben het met Mamananeto, volledig eens! In t begin van t'seizoen gaf ik het volledige vertrouwen in het bestuur. Ik vertrek steeds van het standpunt dat het bestuur ook echte Iendrachters zijn in hart en nieren, en het goed menen met de club én de supporters. Maar wat ik allemaal al heb moeten horen in al die interviews over Mpenza, (mediastunt aankoop) over vertrouwen en geloof in de spelers (Company), over onze licentie dat inorde komt, over nodige transferts (Sylla), En noemmaar op... Dit seizoen tart alle verbeelding. FDR komt op géén énkele manier meer serieus over. Of der zit inderdaad een vijs los... Volgens mij gebeurt er inderdaad VEEL meer achter de schremen, dat de supporters niet mogen weten. Dit wordt nu meer en meer duidelijk. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 31 Jan 2014, 16:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
De Aalstenaar neemt nu zijn tijd om een nieuwe (ambitieuze) club in tweede of derde te vinden. "Dat zal het verstandigste zijn. Ik moet me eerst weer bewijzen. En daar heb ik volgens mij twee jaar voor. Ik ben er nu 24 en na je 26ste is het moeilijk om nog in eerste te geraken. Ik zoek een goeie ambitieuze club waar ik me weer op het voorplan kan spelen."
Maar eerste klasse blijft zijn doel. "Ik hoop toch eenmaal in eerste in België gespeeld te hebben. Dan heb ik zowel in Nederland als in België in de Eredivisie gespeeld. Dat zou toch mooi zijn", besloot Podevijn. Van ambitie gesproken,hij kan nu met Koentje Persoons nor t'stad komen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 31 Jan 2014, 16:50 |
|
|
Duivelke
Voetballer Stavros Glouftsis blijft aangehouden. Dat heeft de raadkamer van Kortrijk vrijdag beslist.
|
| 31 Jan 2014, 18:28 |
|
|
forumlegende
kromgoddeweg schreef: Voetballer Stavros Glouftsis blijft aangehouden. Dat heeft de raadkamer van Kortrijk vrijdag beslist. fysiek kan ik zeker ne helft aan, dus als CJ mij nodig heeft, bel maar. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 31 Jan 2014, 18:31 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
El Corredor (Light) schreef: kromgoddeweg schreef: Voetballer Stavros Glouftsis blijft aangehouden. Dat heeft de raadkamer van Kortrijk vrijdag beslist. fysiek kan ik zeker ne helft aan, dus als CJ mij nodig heeft, bel maar. ![]() Stavros zorgt wel voor een paar schoenen. |
| 31 Jan 2014, 18:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
El Corredor (Light) schreef: kromgoddeweg schreef: Voetballer Stavros Glouftsis blijft aangehouden. Dat heeft de raadkamer van Kortrijk vrijdag beslist. fysiek kan ik zeker ne helft aan, dus als CJ mij nodig heeft, bel maar. ![]() En ik die dacht dat het niet slechter meer kon.... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 31 Jan 2014, 20:08 |
|
|
Freak
wij zijn zeker de enige ploeg die verzwakt uit de transfertperiode is gekomen?
|
| 01 Feb 2014, 9:24 |
|
| Pagina 114 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 112 113 114 115 116 … 515 Volgende |