|
|
| Pagina 114 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 112 113 114 115 116 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Artikels
supersossis schreef: 09/09/2009 Aalsterse tester vermist VOETBAL Momenteel proberen zowel een Amerikaanse als een Senegalese spits als testspeler de sportieve staf van Eendracht Aalst te charmeren. Dat loopt vooralsnog niet echt van een leien dakje zoals afgelopen weekend bleek. De Senegalese tester moest opdraven met de beloften in Heist, maar bleek spoorloos. Bij nader toezicht stond de Senegalees met voetbaltas ongeduldig te wachten op de bus in Heist-aan-Zee terwijl hij in Heist-Op-Den-Berg werd verwacht. De Ajuinen blijven intussen verder speuren naar vooral offensief talent, maar een betere communicatie lijkt niet overbodig bij het stamnummer 90 waar de fans stilaan beginnen te morren. da kan nu toch niet meer he? ieder jaar is er toch zeker zo enen bij... we zullen er maar eens mee lachen zeker... ![]() Met diegene die alles heeft geregeld,speler kan er volgens mij zeker niet aan doen COMMUNICATIE jongens._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 09 Sep 2009, 10:35 |
|
|
Gele Kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43 Berichten: 212 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt |
Bakkie schreef: supersossis schreef: 09/09/2009 Aalsterse tester vermist VOETBAL Momenteel proberen zowel een Amerikaanse als een Senegalese spits als testspeler de sportieve staf van Eendracht Aalst te charmeren. Dat loopt vooralsnog niet echt van een leien dakje zoals afgelopen weekend bleek. De Senegalese tester moest opdraven met de beloften in Heist, maar bleek spoorloos. Bij nader toezicht stond de Senegalees met voetbaltas ongeduldig te wachten op de bus in Heist-aan-Zee terwijl hij in Heist-Op-Den-Berg werd verwacht. De Ajuinen blijven intussen verder speuren naar vooral offensief talent, maar een betere communicatie lijkt niet overbodig bij het stamnummer 90 waar de fans stilaan beginnen te morren. da kan nu toch niet meer he? ieder jaar is er toch zeker zo enen bij... we zullen er maar eens mee lachen zeker... ![]() Met diegene die alles heeft geregeld,speler kan er volgens mij zeker niet aan doen COMMUNICATIE jongens. Is grappig maar daar zit wel indd een serieuze fout op gebied van communicatie hé en dat is niet meer om te lachen..![]() _________________ Iendracht veroit! |
| 09 Sep 2009, 10:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Er waren zelfs Iendracht sups,die dachten dat we zondag tegen Heist aan zee hadden gespeeld.
dienen senegalees die zou het dan wel moeten weten ._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 09 Sep 2009, 10:41 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/Ar ... n=regio-nb
In het nieuwsblad online gisteren interview met Filipovic.Even een opmerkelijk stukje : Na rust stevenden we op een gelijkspel af. Als thuisploeg wil je absoluut winnen en in onze drang naar voren viel even de organisatie weg en dat werd afgestraft via een scherpe counter. Met nog vijf minuten op de klok konden we niets meer forceren. We verloren onverdiend......... Denk dat ze toch en andere match gezien/gespeelt hebben ze. Onverdiend verloren? En absoluut willen winnen/drang naar voren??? Niks van gezien toch ze..... ![]() |
| 09 Sep 2009, 10:42 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
Toch wat amateurisme men dunkt
|
| 09 Sep 2009, 10:43 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Predrag Filipovic: 'Hard werken
en leren knokken is de boodschap.' Johnny De Saedeleer Toch eene die het inziet _________________ Iendracht till i die!! |
| 09 Sep 2009, 12:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Inderdaad, en hopen dat der nu nog elf knokkers op dat plein staan ook.
|
| 09 Sep 2009, 15:28 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Citeer: 3DE KLASSE De zware nederlaag op Hoogstraten kwam snoerhard aan in de Aalsterse bestuurskamer waar de titelprognoses nu al beginnen te wankelen. Vorig jaar startte Eendracht met 9 op 15 waar het stamnummer 90 nu achterblijft met een povere 4 op 15. De nieuwe voorzitter Dirk De Bruecker staat dan ook dicht bij zijn eerste sportieve crisis, want de fans beginnen steeds luider te morren bij de dramatische seizoenstart. De Bruecker gaf te kennen dat er deze week overleg komt tussen de sportieve cel en de trainersstaf. Het is nu uitkijken hoe coach Kris Vanderhaegen hiermee zal omgaan Citeer: |
| 15 Sep 2009, 13:17 |
|
|
Ancien
supersossis schreef: Citeer: 3DE KLASSE De zware nederlaag op Hoogstraten kwam snoerhard aan in de Aalsterse bestuurskamer waar de titelprognoses nu al beginnen te wankelen. Vorig jaar startte Eendracht met 9 op 15 waar het stamnummer 90 nu achterblijft met een povere 4 op 15. De nieuwe voorzitter Dirk De Bruecker staat dan ook dicht bij zijn eerste sportieve crisis, want de fans beginnen steeds luider te morren bij de dramatische seizoenstart. De Bruecker gaf te kennen dat er deze week overleg komt tussen de sportieve cel en de trainersstaf. Het is nu uitkijken hoe coach Kris Vanderhaegen hiermee zal omgaan Citeer: In het Laatste Nieuws spreekt de voorzitter andere taal, er is helemaal geen sprake van een crisis, wat ook een rare opmerking is na een onwaarschijnlijke 4 op 15! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 15 Sep 2009, 14:23 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Hugo schreef: supersossis schreef: Citeer: 3DE KLASSE De zware nederlaag op Hoogstraten kwam snoerhard aan in de Aalsterse bestuurskamer waar de titelprognoses nu al beginnen te wankelen. Vorig jaar startte Eendracht met 9 op 15 waar het stamnummer 90 nu achterblijft met een povere 4 op 15. De nieuwe voorzitter Dirk De Bruecker staat dan ook dicht bij zijn eerste sportieve crisis, want de fans beginnen steeds luider te morren bij de dramatische seizoenstart. De Bruecker gaf te kennen dat er deze week overleg komt tussen de sportieve cel en de trainersstaf. Het is nu uitkijken hoe coach Kris Vanderhaegen hiermee zal omgaan Citeer: In het Laatste Nieuws spreekt de voorzitter andere taal, er is helemaal geen sprake van een crisis, wat ook een rare opmerking is na een onwaarschijnlijke 4 op 15! ![]() Hij zegt ook dat de supporters nog niet morren,maar dat het geen 4weken meer mag duren de slechte resultaten. |
| 15 Sep 2009, 16:05 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Hugo schreef: supersossis schreef: Citeer: 3DE KLASSE De zware nederlaag op Hoogstraten kwam snoerhard aan in de Aalsterse bestuurskamer waar de titelprognoses nu al beginnen te wankelen. Vorig jaar startte Eendracht met 9 op 15 waar het stamnummer 90 nu achterblijft met een povere 4 op 15. De nieuwe voorzitter Dirk De Bruecker staat dan ook dicht bij zijn eerste sportieve crisis, want de fans beginnen steeds luider te morren bij de dramatische seizoenstart. De Bruecker gaf te kennen dat er deze week overleg komt tussen de sportieve cel en de trainersstaf. Het is nu uitkijken hoe coach Kris Vanderhaegen hiermee zal omgaan Citeer: In het Laatste Nieuws spreekt de voorzitter andere taal, er is helemaal geen sprake van een crisis, wat ook een rare opmerking is na een onwaarschijnlijke 4 op 15! ![]() dit komt nogthans uit een nieuwsbrief via mail van het nieuwsblad....maar welk verhaal van welke gazet moet ge geloven? ![]() |
| 15 Sep 2009, 16:46 |
|
|
Gele Kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43 Berichten: 212 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt |
Iendrachter90 schreef: Hugo schreef: supersossis schreef: Crisisoverleg bij Eendracht Aalst 3DE KLASSE De zware nederlaag op Hoogstraten kwam snoerhard aan in de Aalsterse bestuurskamer waar de titelprognoses nu al beginnen te wankelen. Vorig jaar startte Eendracht met 9 op 15 waar het stamnummer 90 nu achterblijft met een povere 4 op 15. De nieuwe voorzitter Dirk De Bruecker staat dan ook dicht bij zijn eerste sportieve crisis, want de fans beginnen steeds luider te morren bij de dramatische seizoenstart. De Bruecker gaf te kennen dat er deze week overleg komt tussen de sportieve cel en de trainersstaf. Het is nu uitkijken hoe coach Kris Vanderhaegen hiermee zal omgaan In het Laatste Nieuws spreekt de voorzitter andere taal, er is helemaal geen sprake van een crisis, wat ook een rare opmerking is na een onwaarschijnlijke 4 op 15! ![]() ongeloofelijk is het, ik denk dat die mens blind en doof is.. Hij zegt ook dat de supporters nog niet morren,maar dat het geen 4weken meer mag duren de slechte resultaten. _________________ Iendracht veroit! |
| 16 Sep 2009, 11:50 |
|
|
Ancien
Het Nieuwsblad
Kristof Kestens - Aalst ‘Ik blijf achter met een dubbel gevoel' 3de klasse Kristof Kestens vierde in Hoogstraten zijn eerste speelminuten in de slotfase, maar onverdeeld gelukkig was de defensieve middenvelder begrijpelijk niet na de pijnlijke nederlaag. ‘Ik blijf achter met een dubbel gevoel. Ergens ben ik gelukkig dat ik eindelijk opnieuw kan voetballen na een bizarre spierscheur in de quadriceps die aanvankelijk niet te zien was op de echo. Uiteraard telden zaterdag enkel de punten en in die optiek kan ik onmogelijk gelukkig zijn. Als je aan de rust 3-0 achter staat, loop je achter de feiten aan. Eigenlijk kan het enkel nog beter gaan. Na rust toonden we karakter, maar we verzekerden iets te laat de aansluiting. We moesten dan risico's nemen en na een rake counter konden we de boeken sluiten. Met 4 op 15 is er sprake van een mislukte start. Het draait gewoon vierkant. Alleen via hard werken kunnen we uit dit dal klauteren. Zelf maakte ik vorige donderdag de negentig minuten vol bij de beloften en dat was wel een opsteker. Ik heb inderdaad nog matchritme te kort nadat ik acht weken lang aan de kant zat, maar donderdag volgt een nieuwe oefenpartij. Hopelijk ben ik nu gelanceerd. Ik was steeds een clubspeler die in functie van de ploeg speelt en in mijn eentje kan ik niet voor de kentering zorgen. Ik ben geen speler die het met een individuele flits kan klaren zoals een Wouter Moreels dat wel kan _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 16 Sep 2009, 20:12 |
|
|
Ancien
Lionel Messi tot 2016 bij Barcelona
vrijdag 18 september 2009 Lionel Messi heeft zijn contract bij Barcelona met twee jaar verlengd. De Argentijn blijft nu nog tot 2016 in Camp Nou. Barcelona heeft in het contract een minimale opstapclausule van 250 miljoen euro opgenomen. Voor dat bedrag kunnen geïnteresseerde clubs Lionel Messi dus overnemen.Als Messi tot 2016 in het shirt van Barcelona speelt, zal hij 15 seizoenen bij Barça gespeeld hebben. Een koopje, komaan Iendracht waar wachten jullie op. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Sep 2009, 18:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
ge moet 2,5 keer den euro millions winnen van vanavond om Messi te kunnen aantrekken dus
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Sep 2009, 18:02 |
|
| Pagina 114 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 112 113 114 115 116 … 497 Volgende |