|
|
| Pagina 115 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 113 114 115 116 117 … 215 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bericht Re: Ex-spelers
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 05 Dec 2012, 19:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Jean schreef: Bakkie schreef: Bram schreef: vroeger zat er op de off. website ook zo een functie, maar ofwel vind ik die niet meer ofwel is dat weg. Spijtig want was echt wel dik in orde. Er staan daar wel veel ex spelers niet tussen,op diene Duitse site. Inderdaad, zelfs Geert Van Roy en de broers Dierickx staan er niet bij! Ik ben zowat gaan denken aan mijn eerste seizoen op den Eendracht maar kan me nog weinig herinneren. Wat ik wel nog weet : Van Den Eynde op libero, ene met lang haar en zo een haarband. Kan iemand helpen om dat elftal terug samen te stellen? Moet denk ik seizoen 75-76 geweest zijn. Van Kemzeke, Sergeant, Arnolis,Lockefeer? _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 05 Dec 2012, 19:30 |
|
|
Junior
Een van de beste middenvelders die ooit op ons plein heeft gelopen was ongetwijfeld
Florian Urban. Maar spijtig er stond geen goeie kop op zijn lijf. |
| 05 Dec 2012, 19:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
nonkel august schreef: Een van de beste middenvelders die ooit op ons plein heeft gelopen was ongetwijfeld Florian Urban. Maar spijtig er stond geen goeie kop op zijn lijf[*]. Bwa da zou ik niet durven zeggen,het vra volk was er alleszins zot van zeker de die van dancing de Fats._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 05 Dec 2012, 19:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Stijn schreef: Dani schreef: Weet iemand wat er van Alexandre De Oliveira geworden is? Was toch ook een fantastische voetballer... In die tijd speelde er ook een zeer jonge spanjaard bij ons, Dani dacht ik. Ik herinner mij nog een carnavalsmatch tegen Genk, Dani links vooraan, Alexandre De Oliveira rechts vooraan, en Tiebaut centraal in de spits. Fantastische sfeer, heel goeie match, maar ik dacht 0-2. 2 afstandschoten of vrije trappen van Strupar. Ik denk dat dat ook de periode was van Van Hoyweghen, Johny Hansen (was één van mijn favoriete spelers), Meyssen, ... 1-2 verloren die match. We zijn in een zinderende sfeer nog voorgekomen door een goal van Thiebaut, maar rap teruggepakt door inderdaad 2 goals van Strupar. Genk werd dat seizoen ook kampioen. Die match werd wel ontsierd door zware rellen omdat Orlans het schitterende idee had om de Genkfans in de J te steken (en de hekkens tussen de J en de K waren al weg toen). |
| 05 Dec 2012, 20:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
DT schreef: jammen schreef: DT schreef: Btw, als ge het hier over fenomenen of zotten hebt van het recentere verleden, kan je niet rond Florian Urban heen... Mè gedacht, eerst door ons uitgefloten toen hij bij andere ploegen speelde en nadien in de armen gesloten. Was een attractie op en naast het veld. De max wel op het veld als libero - als ze het daar van voor niet kunnen, doe ik het zelf wel... Rushes van achteruit zo'n vijf keer per match en heel af en toe kwam er een doelpunt uit... op Moeskroen dacht ik en was ook nog eens genommineerd voor goal van het seizoen... Vooral zijn rush op Charleroi was onvergetelijk. Achteraan de bal krijgen van Van De Walle, gans het veld voorbij dribbelen, helemaal alleen voor de keeper komen ... en hem dan naast trappen. Trouwens nog een topper uit die tijd was Steve Cooreman. Gedurende een half seizoen was dat echt de beste rechtsbuiten van België, maar is dan zwaar met blessures beginnen sukkelen. Vooral zijn 4 goals voor de beker op Charleroi waren schitterend. |
| 05 Dec 2012, 20:08 |
|
|
Ancien
nonkel august schreef: Een van de beste middenvelders die ooit op ons plein heeft gelopen was ongetwijfeld Florian Urban. Maar spijtig er stond geen goeie kop op zijn lijf. http://www.youtube.com/watch?v=qLwGbVNnH2k Wreed matchke, met penalty -goal van Urban. Die fase met Lauwers dacht ik, bijlange niet in de 16, maar toch penalty gekregen._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 05 Dec 2012, 20:09 |
|
|
DavidSeal schreef: nonkel august schreef: Een van de beste middenvelders die ooit op ons plein heeft gelopen was ongetwijfeld Florian Urban. Maar spijtig er stond geen goeie kop op zijn lijf. http://www.youtube.com/watch?v=qLwGbVNnH2k Wreed matchke, met penalty -goal van Urban. Die fase met Lauwers dacht ik, bijlange niet in de 16, maar toch penalty gekregen.Allé, het was er toch maar ne meter of twee buiten, als het zo nauw al steekt .Eigenlijk moet hij trouwens vrije trap en rood geven (terwijl hij geel gaf), hij doet hier dus echt wel alles fout. |
| 05 Dec 2012, 20:11 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Stijn schreef: Dani schreef: Weet iemand wat er van Alexandre De Oliveira geworden is? Was toch ook een fantastische voetballer... In die tijd speelde er ook een zeer jonge spanjaard bij ons, Dani dacht ik. Ik herinner mij nog een carnavalsmatch tegen Genk, Dani links vooraan, Alexandre De Oliveira rechts vooraan, en Tiebaut centraal in de spits. Fantastische sfeer, heel goeie match, maar ik dacht 0-2. 2 afstandschoten of vrije trappen van Strupar. Ik denk dat dat ook de periode was van Van Hoyweghen, Johny Hansen (was één van mijn favoriete spelers), Meyssen, ... zalig om die herinneringen weer op te halen. Enorme fan van het dribbelwerk van Alexandre De Oliveira. technisch toch wel van het beste dat hier ooit rondliep. Gewoon super om die te zien voetballen. daar was ik ook wel enorm fan van. Scoorde vlot, en liet vlo scoren. goeie voorzet, kon ook gemakkelijk naar binnen knijpen, had een goed schot, goeie vrije trap, en scoorde dus zelf ook regelmatig. op een bepaald moment goed spelend bij standard en zelfs ooit heel eventjes genoemd als mogelijke rode duivel? |
| 05 Dec 2012, 20:15 |
|
|
Ancien
Davy schreef: Stijn schreef: Dani schreef: Weet iemand wat er van Alexandre De Oliveira geworden is? Was toch ook een fantastische voetballer... In die tijd speelde er ook een zeer jonge spanjaard bij ons, Dani dacht ik. Ik herinner mij nog een carnavalsmatch tegen Genk, Dani links vooraan, Alexandre De Oliveira rechts vooraan, en Tiebaut centraal in de spits. Fantastische sfeer, heel goeie match, maar ik dacht 0-2. 2 afstandschoten of vrije trappen van Strupar. Ik denk dat dat ook de periode was van Van Hoyweghen, Johny Hansen (was één van mijn favoriete spelers), Meyssen, ... zalig om die herinneringen weer op te halen. Enorme fan van het dribbelwerk van Alexandre De Oliveira. technisch toch wel van het beste dat hier ooit rondliep. Gewoon super om die te zien voetballen. daar was ik ook wel enorm fan van. Scoorde vlot, en liet vlo scoren. goeie voorzet, kon ook gemakkelijk naar binnen knijpen, had een goed schot, goeie vrije trap, en scoorde dus zelf ook regelmatig. op een bepaald moment goed spelend bij standard en zelfs ooit heel eventjes genoemd als mogelijke rode duivel? Was dat ook geen ontdekking door dieje van Denderhoutem? _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 05 Dec 2012, 20:16 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Davy schreef: Stijn schreef: Dani schreef: Weet iemand wat er van Alexandre De Oliveira geworden is? Was toch ook een fantastische voetballer... In die tijd speelde er ook een zeer jonge spanjaard bij ons, Dani dacht ik. Ik herinner mij nog een carnavalsmatch tegen Genk, Dani links vooraan, Alexandre De Oliveira rechts vooraan, en Tiebaut centraal in de spits. Fantastische sfeer, heel goeie match, maar ik dacht 0-2. 2 afstandschoten of vrije trappen van Strupar. Ik denk dat dat ook de periode was van Van Hoyweghen, Johny Hansen (was één van mijn favoriete spelers), Meyssen, ... zalig om die herinneringen weer op te halen. Enorme fan van het dribbelwerk van Alexandre De Oliveira. technisch toch wel van het beste dat hier ooit rondliep. Gewoon super om die te zien voetballen. Meyssen daar was ik ook wel enorm fan van. Scoorde vlot, en liet vlo scoren. goeie voorzet, kon ook gemakkelijk naar binnen knijpen, had een goed schot, goeie vrije trap, en scoorde dus zelf ook regelmatig. op een bepaald moment goed spelend bij standard en zelfs ooit heel eventjes genoemd als mogelijke rode duivel? |
| 05 Dec 2012, 20:22 |
|
|
DavidSeal schreef: Was dat ook geen ontdekking door dieje van Denderhoutem? Het wordt hier moeilijk met al die De Oliveira's .Rogerio De Oliveira, de spelmaker dus, was een ontdekking van Denderhoutem. Daar werd hij weggehaald door Racing Genk, maar bij Genk brak hij niet door en werd hij aan ons uitgeleend. Alexandre De Oliveira, de vleugelspeler, belandde bij ons via Villarreal geloof ik. Die speelde erna nog voor Dinamo Zagreb en nog even in Spanje ook denk ik. |
| 05 Dec 2012, 20:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Davy schreef: Stijn schreef: Dani schreef: Weet iemand wat er van Alexandre De Oliveira geworden is? Was toch ook een fantastische voetballer... In die tijd speelde er ook een zeer jonge spanjaard bij ons, Dani dacht ik. Ik herinner mij nog een carnavalsmatch tegen Genk, Dani links vooraan, Alexandre De Oliveira rechts vooraan, en Tiebaut centraal in de spits. Fantastische sfeer, heel goeie match, maar ik dacht 0-2. 2 afstandschoten of vrije trappen van Strupar. Ik denk dat dat ook de periode was van Van Hoyweghen, Johny Hansen (was één van mijn favoriete spelers), Meyssen, ... zalig om die herinneringen weer op te halen. Enorme fan van het dribbelwerk van Alexandre De Oliveira. technisch toch wel van het beste dat hier ooit rondliep. Gewoon super om die te zien voetballen. daar was ik ook wel enorm fan van. Scoorde vlot, en liet vlo scoren. goeie voorzet, kon ook gemakkelijk naar binnen knijpen, had een goed schot, goeie vrije trap, en scoorde dus zelf ook regelmatig. op een bepaald moment goed spelend bij standard en zelfs ooit heel eventjes genoemd als mogelijke rode duivel? Zijn dribbels waren echt ongelofelijk. Als hij de bal had wist je gewoon dat er altijd iets kon gebeuren. Echt een speler waarvoor je naar het stadion ging. Heeft die bij Standard gespeeld? En was dat een Belg? Of heb jij het nu op Luis Oliveira? ![]() |
| 05 Dec 2012, 21:05 |
|
|
Stijn schreef: Heeft die bij Standard gespeeld? En was dat een Belg? Of heb jij het nu op Luis Oliveira? ![]() Nu wordt het helemaal ingewikkeld, want hij heeft het zelfs op Meyssen . |
| 05 Dec 2012, 21:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
jammen schreef: Jan Poortvliet had hier ook een kortstondige passage. Juist. Finalist WK "78 in Argentinië Ik kan niet meteen nen 2den ex-Iendrachter opnoemen die zoiets kan zeggen... |
| 05 Dec 2012, 22:02 |
|
| Pagina 115 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 113 114 115 116 117 … 215 Volgende |