|
|
| Pagina 116 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 114 115 116 117 118 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Bakkie schreef: Dit is de zevende transfer waarvan er 2 ooit voor den Iendracht speelden,hun creativiteit op de transfermarkt is dan toch zo slecht nog niet. Wat gaat er dan geschreven worden als Troch terug keert. En waarvan er drie meekomen met Van Der Haeghen uit Zottegem. Ik laat er me niet over uit of het aanwinsten zijn of niet hé, maar je kan toch zeggen dat het van vrij weinig creativiteit op de transfermarkt getuigt. Soit, als ze ons volgend seizoen naar den top spelen voor mij geen enkel probleem hoor. Daarvoor is er wel nog heel wat werk, maar we hebben nog tijd natuurlijk, tis nog nen tijd vooraleer we er terug aan beginnen. Met nog drie aanwinsten (Troch, nen back rechts die top is in derde klasse en ne centrale verdediger voor de breedte) denk ik wel dat we voldoende gewapend moeten zijn voor een deftig seizoen. |
| 27 Mei 2009, 9:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Boris schreef: panoleon schreef: Er is nog een linkerflankspeler op komst, zou gisteren getekend hebben. Enen die geire op de bank zit? zo moeten er ook zijn, met een lege bank gade niet ver komen als er eenen uitvalt _________________ www.spionkoplede.com |
| 27 Mei 2009, 9:29 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Mariner schreef: Boris schreef: panoleon schreef: Er is nog een linkerflankspeler op komst, zou gisteren getekend hebben. Enen die geire op de bank zit? zo moeten er ook zijn, met een lege bank gade niet ver komen als er eenen uitvalt Just my point... Met flipo en lio hebben we op links 2 jongens die ge niet zomaar naast de ploeg zet. Degene die aangeworven werd, zal zich er dus moeten bij neerleggen dat hij geen basisplaats heeft. Tenzij het Pocognoli is ofzo... ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 27 Mei 2009, 9:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Boris schreef: Mariner schreef: Boris schreef: Enen die geire op de bank zit? zo moeten er ook zijn, met een lege bank gade niet ver komen als er eenen uitvalt Just my point... Met flipo en lio hebben we op links 2 jongens die ge niet zomaar naast de ploeg zet. Degene die aangeworven werd, zal zich er dus moeten bij neerleggen dat hij geen basisplaats heeft. Tenzij het Pocognoli is ofzo... ![]() En ik denk dat ook Wouter Moreels op links kan spelen. |
| 27 Mei 2009, 9:32 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik volg Bartos toch in zijn redenering hoor. Als Kestens inderdaad goed is op rechtsback is er geen probleem, maar als het is om als verdedigende middenvelder te spelen vind ik het een overbodige transfer. Toch als je twee youngsters hebt die het goed doen op de positie. Bovendien zijn de kritieken over Kestens niet echt lovend. Ik denk dat er hier een paar forummers verleden seizoen Kestens gaan bekijken zijn (toen was er ook sprake van een terugkeer) en toen was hij toch ook niet zo denderend. Als het budget toch zo krap is hadden ze beter De Smet gaan halen bij Hamme, een ervaren verdediger die ook eventueel verdedigende middenvelder kan spelen.
Dit gezegd zijnde moet Kestens zeker zijn kans krijgen om zich te bewijzen, ik hoop echter dat we weer niet dezelfde tour opgaan door spelers te halen voor posities die al voldoende bezet zijn, zeker als je hoort dat het budget niet zo groot is. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 27 Mei 2009, 9:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Boris schreef: Mariner schreef: Boris schreef: Enen die geire op de bank zit? zo moeten er ook zijn, met een lege bank gade niet ver komen als er eenen uitvalt Just my point... Met flipo en lio hebben we op links 2 jongens die ge niet zomaar naast de ploeg zet. Degene die aangeworven werd, zal zich er dus moeten bij neerleggen dat hij geen basisplaats heeft. Tenzij het Pocognoli is ofzo... ![]() flipo zal nog mogen opletten dan, da's goed om hem scherp te houden _________________ www.spionkoplede.com |
| 27 Mei 2009, 9:37 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Boris schreef: panoleon schreef: Er is nog een linkerflankspeler op komst, zou gisteren getekend hebben. Enen die geire op de bank zit? En hoeveel linksvoetigen zijn er in de ploeg, Eén, flipo, degene die er mogelijk bijkomt, is ook ne linkse poot. _________________ geer'n bè |
| 27 Mei 2009, 9:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Titus schreef: Ik volg Bartos toch in zijn redenering hoor. Als Kestens inderdaad goed is op rechtsback is er geen probleem, maar als het is om als verdedigende middenvelder te spelen vind ik het een overbodige transfer. Toch als je twee youngsters hebt die het goed doen op de positie. Bovendien zijn de kritieken over Kestens niet echt lovend. Ik denk dat er hier een paar forummers verleden seizoen Kestens gaan bekijken zijn (toen was er ook sprake van een terugkeer) en toen was hij toch ook niet zo denderend. Als het budget toch zo krap is hadden ze beter De Smet gaan halen bij Hamme, een ervaren verdediger die ook eventueel verdedigende middenvelder kan spelen. Dit gezegd zijnde moet Kestens zeker zijn kans krijgen om zich te bewijzen, ik hoop echter dat we weer niet dezelfde tour opgaan door spelers te halen voor posities die al voldoende bezet zijn, zeker als je hoort dat het budget niet zo groot is. Kestens op de rechtsback ... Als ze hem voor de rechtsback hebben gekocht getuigt dat van héél weinig voetbalverstand. Ik durf te wedden dat ze geen rechtsback meer gaan kopen en met De Schutter (absoluut zijn positie niet) en die nieuwe van Zottegem het daar gaan doen. Terwijl die van Zottegem een centrale middenvelder is die ook nog nooit op de rechtsback heeft gespeeld... |
| 27 Mei 2009, 9:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Boris schreef: Mariner schreef: Boris schreef: Enen die geire op de bank zit? zo moeten er ook zijn, met een lege bank gade niet ver komen als er eenen uitvalt Just my point... Met flipo en lio hebben we op links 2 jongens die ge niet zomaar naast de ploeg zet. Degene die aangeworven werd, zal zich er dus moeten bij neerleggen dat hij geen basisplaats heeft. Tenzij het Pocognoli is ofzo... ![]() Als het iemand is die wel regelmatig komt trainen en te voet naar de training komt,een kwestie van geen platte band te hebben,denk ik wel dat hij zijn speelkansen zal krijgen,onze vriend Lio zal het bij vdh niet moeten proberen wees daar maar zeker van. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Mei 2009, 9:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Vicky schreef: 7 transfers: 2 ex-spelers en 3 van sottegem. Dan blijven er in mijn ogen nog 2 "echte" transfers over... Depoitre en diene keeper... En ook de keeper is een ex-speler. Hij speelde tot zijn vijftiende in onze jeugd. |
| 27 Mei 2009, 10:28 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Een centrale verdediger zou er zeker ook nog bij komen. Ze zijn met enkele mensen bezig.
Als er daarna nog een spits bij komt , en troch geraakt ook in orde , begint het er al beter uit te zien. |
| 27 Mei 2009, 11:19 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Jeroen schreef: Titus schreef: Ik volg Bartos toch in zijn redenering hoor. Als Kestens inderdaad goed is op rechtsback is er geen probleem, maar als het is om als verdedigende middenvelder te spelen vind ik het een overbodige transfer. Toch als je twee youngsters hebt die het goed doen op de positie. Bovendien zijn de kritieken over Kestens niet echt lovend. Ik denk dat er hier een paar forummers verleden seizoen Kestens gaan bekijken zijn (toen was er ook sprake van een terugkeer) en toen was hij toch ook niet zo denderend. Als het budget toch zo krap is hadden ze beter De Smet gaan halen bij Hamme, een ervaren verdediger die ook eventueel verdedigende middenvelder kan spelen. Dit gezegd zijnde moet Kestens zeker zijn kans krijgen om zich te bewijzen, ik hoop echter dat we weer niet dezelfde tour opgaan door spelers te halen voor posities die al voldoende bezet zijn, zeker als je hoort dat het budget niet zo groot is. Kestens op de rechtsback ... Als ze hem voor de rechtsback hebben gekocht getuigt dat van héél weinig voetbalverstand. Ik durf te wedden dat ze geen rechtsback meer gaan kopen en met De Schutter (absoluut zijn positie niet) en die nieuwe van Zottegem het daar gaan doen. Terwijl die van Zottegem een centrale middenvelder is die ook nog nooit op de rechtsback heeft gespeeld... Die van Zottegem Wouter Moreels is een flankaanvaller(links en rechts).Zijn broer Brecht is een centrale verdediger maar hij speelde ook af en toe op rechtsback.Op Aalst werd hij de tweede helft trouwens op die plaats uitgespeeld om Lord de tweede helft volledig uit de match te houden.Iets waarin zijn voorganger alle moeite van de wereld mee had. Lord zal het verschil wel ondervonden hebben tussen Knipping en Moreels. |
| 27 Mei 2009, 11:26 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
t is en zal voor sommigen nooit goed zijn wie er komt....koop u dan ook geen abonnement meer voor eendracht en blijft dan thuis he mannekes....de bedoeling van e forum is da ge er over kunt praten me iedereen maar da wil nie zeggen da ge er alleen moet over zagen en kreften maar er mag ook wel eens een positief woordje beginnen komen ook vind ik....voor alle duidelijkheid: ik heb nog bij geen enkelen transfer gedacht,wat hebben ze nu weer binnen gehaald,ik ben van t principe da wie er nu bij komt vele keren beter gaat zijn als wat we vorig seizoen hebben moeten aankijken hoor....da het eindelijk eens mag stoppen nu....wacht dan tenminste tot ze het echt slecht doen he! dan hebt ge recht van spreken...
|
| 27 Mei 2009, 11:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer
supersossis schreef: t is en zal voor sommigen nooit goed zijn wie er komt....koop u dan ook geen abonnement meer voor eendracht en blijft dan thuis he mannekes....de bedoeling van e forum is da ge er over kunt praten me iedereen maar da wil nie zeggen da ge er alleen moet over zagen en kreften maar er mag ook wel eens een positief woordje beginnen komen ook vind ik....voor alle duidelijkheid: ik heb nog bij geen enkelen transfer gedacht,wat hebben ze nu weer binnen gehaald,ik ben van t principe da wie er nu bij komt vele keren beter gaat zijn als wat we vorig seizoen hebben moeten aankijken hoor....da het eindelijk eens mag stoppen nu....wacht dan tenminste tot ze het echt slecht doen he! dan hebt ge recht van spreken... Dikke zever, de meesten gaan hier al lang genoeg kijken om door te hebben dat dit toch ook niet het transferbeleid van een toekomstige promovendus is hoor. Een beetje realisme mag ook hoor, of moeten we hier weer elke transfer blind aanprijzen, over titelambities beginnen om dan na 5 competitiematchen door te hebben dat onze ploeg niks waard is ? Ik zeg niet dat het zo gaat zijn, maar ik zie dus geen verschil met het transferbeleid van vorig seizoen hoor. Spelers kopen op plaatsen die al dubbel bezet zijn, en daardoor spelers die we al hebben op posities zetten waar ze 50 procent van hun capaciteiten verliezen, zo kom je er volgens mij niet. En wees gerust, ik zal me wel opnieuw een abonnement kopen en er elke thuiswedstrijd staan. Maar op dit forum moogt ge vooralsnog uw ongerustheid / gedacht over het transferbeleid zeggen. De reservekeeper van een vierdeklasser, drie spelers die meekomen met de trainer van Sottegem (die quasi even slecht waren als ons vorig seizoen), twee spelers van Hamme dat degradeerde uit tweede klasse... Tkan aan mij liggen, maar voorlopig ben ik allesbehalve overtuigd. |
| 27 Mei 2009, 11:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
dwarskijker schreef: Jeroen schreef: Titus schreef: Ik volg Bartos toch in zijn redenering hoor. Als Kestens inderdaad goed is op rechtsback is er geen probleem, maar als het is om als verdedigende middenvelder te spelen vind ik het een overbodige transfer. Toch als je twee youngsters hebt die het goed doen op de positie. Bovendien zijn de kritieken over Kestens niet echt lovend. Ik denk dat er hier een paar forummers verleden seizoen Kestens gaan bekijken zijn (toen was er ook sprake van een terugkeer) en toen was hij toch ook niet zo denderend. Als het budget toch zo krap is hadden ze beter De Smet gaan halen bij Hamme, een ervaren verdediger die ook eventueel verdedigende middenvelder kan spelen. Dit gezegd zijnde moet Kestens zeker zijn kans krijgen om zich te bewijzen, ik hoop echter dat we weer niet dezelfde tour opgaan door spelers te halen voor posities die al voldoende bezet zijn, zeker als je hoort dat het budget niet zo groot is. Kestens op de rechtsback ... Als ze hem voor de rechtsback hebben gekocht getuigt dat van héél weinig voetbalverstand. Ik durf te wedden dat ze geen rechtsback meer gaan kopen en met De Schutter (absoluut zijn positie niet) en die nieuwe van Zottegem het daar gaan doen. Terwijl die van Zottegem een centrale middenvelder is die ook nog nooit op de rechtsback heeft gespeeld... Die van Zottegem Wouter Moreels is een flankaanvaller(links en rechts).Zijn broer Brecht is een centrale verdediger maar hij speelde ook af en toe op rechtsback.Op Aalst werd hij de tweede helft trouwens op die plaats uitgespeeld om Lord de tweede helft volledig uit de match te houden.Iets waarin zijn voorganger alle moeite van de wereld mee had. Lord zal het verschil wel ondervonden hebben tussen Knipping en Moreels. Het is niet Brecht Moreels die ze voor de rechtsachter gehaald hebben, maar wel diene Glenn Coppens. Coppens is dacht ik een midden links die in Sottegem nauwelijks van de bank komt. Toch wel een rare keuze als men die als rechtsback zou willen gebruiken. |
| 27 Mei 2009, 11:51 |
|
| Pagina 116 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 114 115 116 117 118 … 280 Volgende |