|
|
| Pagina 116 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 114 115 116 117 118 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Iendrachter90 schreef: witteken schreef: Iendrachter90 schreef: De waarheid komt uit ne kindermond Nu serieus,gweninho heeft idd gelijk,als iedereen die hier niet voldoet volgens ........ en consoorten zou moeten vertrekken,dan kunnen we meteen een nieuwe ploeg kopen. wie spreekt hier over een nieuwe ploeg kopen ,zeveraar . ga een beetje tikkertje spelen met u vriendje , het is toch nog goed weer. Gedraagt a is nor uwe leeftijd jongen ![]() jongen , je was nog niet geboren toen ik al nor den iendracht ging zien , mor mensen van achter u pc belachelijk proberen te maken omdat ze een andere mening hebben is inderdaad volwassen |
| 26 Apr 2011, 19:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
witteken schreef: waarom zou dat zelfmoord zijn. het is niet omdat je een 10 binnen haalt dat die geen defensieve taken heeft hé. als yombo daar staat ipv ewen speelt hij hoger maar verzet ook veel werk verdedigend. een de meersman bij st niklaas aanvallend sterk , maar die matchen tegen ons liep die heel wat kilometers af om zijn verdedigende taken uit te voeren.dus denken dat een 10 daar alleen maar loopt om aan te vallen en voor de rest niets is ook niet waar hoor. Vergelijking met De Meersman gaat jammer genoeg niet op, want Tim speelt ook maar met 1 speler voor zich en niet met twee zoals jij zou willen... En komt dus net als Moreels goed uit de verf als hij de bal kan voelen... Bovendien komt de kracht van het Sint-Niklase middenveld ook mede door Janssens die uitstekend kan voetballen, ook tegen ons. Daarnaast moet alles ook vanuit de centrale as komen daar omdat hun flankmiddenvelders helemaal niet zo hoog staan als de onze. Hun backs kiezen bovendien hun momenten, daar waar er bij ons steeds 1 van de twee mee opschuift... Als je een echte tien aantrekt, moet je bovendien zien dat je een speler als Wouter niet beknot in zijn vrijheid. De ruimte en vrijheid die hij nu krijgt, maakt dat hij optimaal kan renderen. Een tien die verdedigend ook zijn werk doet, vind je nauwelijks zonder al te gekke bedragen neer te tellen dus daarom zie ik liever een degelijke 7... En alle respect voor Yombo, maar de bergen defensief werk die jij hem al zien opknappen hebt, daar heb ik toch het raden naar... Hij compenseert net die verdedigende onkunde door zijn balvastheid en zijn soms geniale ingevingen, maar positioneel en verdedigend is daar nog hopen werk aan hoor. |
| 26 Apr 2011, 19:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Ik ben niet overtuigd dat een 10 achter de spitsen een oplossing zal zijn. Dit seizoen is de 4-4-2 met twee man centraal duidelijk de beste keuze geweest. De spelers lijken zich daar het beste in te voelen. Gaan ze dat opeens omgooien naar een ruit op het middenveld, dan bestaat de kans dat sommige spelers moeite gaan hebben met de aanpassing. Een centrale middenvelder, een back en eventueel een CV halen, opstelling behouden, doorgaan op het elan van dit seizoen en dan zie ik dat zeker goed komen in tweede volgend seizoen.
|
| 26 Apr 2011, 19:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
waly 2 schreef: in feite moet er een verdedigende middenvelder bijkomen met meer voetballende kwaliteiten dan van damme of verheyden. Een Verheyden zoals zijn eerste passage bij ons in tandem met Dugardeyn - zowel verdedigend als aanvallend aanwezig. Is hij nu ook bij momenten, maar niet meer zo dwingend als voorheen... En Ken in de rol van Dugardeyn - die aanvallend ook zijn momenten mocht kiezen, maar vooral de breker was. Als Ken meer zijn momenten zou kunnen kiezen (door een sterke centrale middenvelder naast zich), zal hij niet 90 min alle hooi op zijn vork moeten nemen en dat zal zijn spel en passing ook ten goede komen... Heeft de moteur om 90 minuten te gaan, maar met een sterke man naast hem zal die energie nog meer rendement opleveren... Het is geen verrassing dat Ken het beste speelde in aanvallend/passing opzicht toen Depoitre voor hem liep... De ontlasting waarvoor Laurent zorgt, liet Ken toe om zijn energie beter te doseren. Een middenvelder met goeie passing, die vooruit kan verdedigen en die van in de voorbereiding aan automatismen met Ken kan werken (waarbij bijvoorbeeld centrale mid 1 in dekking staat tov centrale mid 2 - ipv plat naast mekaar) en je zal al heel wat euvels verhelpen van onze (weinige) manco's dit seizoen... Laatst gewijzigd door DT op 26 Apr 2011, 20:04, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 26 Apr 2011, 19:59 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
witteken schreef: Iendrachter90 schreef: witteken schreef: wie spreekt hier over een nieuwe ploeg kopen ,zeveraar . ga een beetje tikkertje spelen met u vriendje , het is toch nog goed weer. Gedraagt a is nor uwe leeftijd jongen ![]() jongen , je was nog niet geboren toen ik al nor den iendracht ging zien , mor mensen van achter u pc belachelijk proberen te maken omdat ze een andere mening hebben is inderdaad volwassen So what? |
| 26 Apr 2011, 20:00 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
@DT:heeft er u ooit al is iemand gezegd ,dat al u analyses der bonk op zijn
![]() |
| 26 Apr 2011, 20:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Iendrachter90 schreef: @DT:heeft er u ooit al is iemand gezegd ,dat al u analyses der bonk op zijn ![]() Euhm , den helft vant forum denkt da volgens mij ![]() |
| 26 Apr 2011, 20:05 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
DT schreef: witteken schreef: waarom zou dat zelfmoord zijn. het is niet omdat je een 10 binnen haalt dat die geen defensieve taken heeft hé. als yombo daar staat ipv ewen speelt hij hoger maar verzet ook veel werk verdedigend. een de meersman bij st niklaas aanvallend sterk , maar die matchen tegen ons liep die heel wat kilometers af om zijn verdedigende taken uit te voeren.dus denken dat een 10 daar alleen maar loopt om aan te vallen en voor de rest niets is ook niet waar hoor. Vergelijking met De Meersman gaat jammer genoeg niet op, want Tim speelt ook maar met 1 speler voor zich en niet met twee zoals jij zou willen... En komt dus net als Moreels goed uit de verf als hij de bal kan voelen... Bovendien komt de kracht van het Sint-Niklase middenveld ook mede door Janssens die uitstekend kan voetballen, ook tegen ons. Daarnaast moet alles ook vanuit de centrale as komen daar omdat hun flankmiddenvelders helemaal niet zo hoog staan als de onze. Hun backs kiezen bovendien hun momenten, daar waar er bij ons steeds 1 van de twee mee opschuift... Als je een echte tien aantrekt, moet je bovendien zien dat je een speler als Wouter niet beknot in zijn vrijheid. De ruimte en vrijheid die hij nu krijgt, maakt dat hij optimaal kan renderen. Een tien die verdedigend ook zijn werk doet, vind je nauwelijks zonder al te gekke bedragen neer te tellen dus daarom zie ik liever een degelijke 7... En alle respect voor Yombo, maar de bergen defensief werk die jij hem al zien opknappen hebt, daar heb ik toch het raden naar... Hij compenseert net die verdedigende onkunde door zijn balvastheid en zijn soms geniale ingevingen, maar positioneel en verdedigend is daar nog hopen werk aan hoor. zet een de meersman achter wouter en depoitre , met achter hem een sterke verdedigende middenvelder (de schutter ?) met ons 2 sterke flanken (cousin , gallucci) en je hebt al een halve ploeg waar vele 2 de klassers alleen maar van dromen. toen ik daarstraks van de meersman begon wist ik direkt dat ze niet met de zelfde bezetting spelen , maar ik heb het er toch maar opgezet omdat het een speler is die in mijn ogen een serieuze versterking zou zijn. |
| 26 Apr 2011, 20:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
witteken schreef: maar ik heb het er toch maar opgezet omdat het een speler is die in mijn ogen een serieuze versterking zou zijn. Die De Meersman moest bij Dender weg, omdat hij daar een 'Stijn Stijneken' had gedaan. Laat het dus maar absoluut uit. |
| 26 Apr 2011, 20:40 |
|
|
Nationale Ploeg
Stijn schreef: witteken schreef: maar ik heb het er toch maar opgezet omdat het een speler is die in mijn ogen een serieuze versterking zou zijn. Die De Meersman moest bij Dender weg, omdat hij daar een 'Stijn Stijneken' had gedaan. Laat het dus maar absoluut uit. iedereen maakt fouten hé , zoiets moet hem niet blijven achtervolgen vind ik |
| 26 Apr 2011, 20:42 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
DT schreef: waly 2 schreef: in feite moet er een verdedigende middenvelder bijkomen met meer voetballende kwaliteiten dan van damme of verheyden. Een Verheyden zoals zijn eerste passage bij ons in tandem met Dugardeyn - zowel verdedigend als aanvallend aanwezig. Is hij nu ook bij momenten, maar niet meer zo dwingend als voorheen... En Ken in de rol van Dugardeyn - die aanvallend ook zijn momenten mocht kiezen, maar vooral de breker was. Als Ken meer zijn momenten zou kunnen kiezen (door een sterke centrale middenvelder naast zich), zal hij niet 90 min alle hooi op zijn vork moeten nemen en dat zal zijn spel en passing ook ten goede komen... Heeft de moteur om 90 minuten te gaan, maar met een sterke man naast hem zal die energie nog meer rendement opleveren... Het is geen verrassing dat Ken het beste speelde in aanvallend/passing opzicht toen Depoitre voor hem liep... De ontlasting waarvoor Laurent zorgt, liet Ken toe om zijn energie beter te doseren. Een middenvelder met goeie passing, die vooruit kan verdedigen en die van in de voorbereiding aan automatismen met Ken kan werken (waarbij bijvoorbeeld centrale mid 1 in dekking staat tov centrale mid 2 - ipv plat naast mekaar) en je zal al heel wat euvels verhelpen van onze (weinige) manco's dit seizoen... tees ist er bosj op _________________ Iendracht 4ever. |
| 26 Apr 2011, 20:55 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
in plaats van hier gans dienen topic vol te zeveren over het al dan niet zien zitten van de ( al dan niet)aangetrokken spelers heb ik een duidelijk lijstje dat ze eens goed moeten lezen... :
Voorzitter: Dirk de Bruecker Ondervoorzitter: Frank de Roose Penningmeester: Vincent Monfort Secretaris: Luc van Hauwermeiren Sportief verantwoordelijke: Marcel van den Steen Bart Van Renterghem :Hoofdtrainer Gerland De Latte : Assistent - Trainer Jacques Szylar :Assistent - Trainer Ronny Schollaert :Trainer doelmannen Odilon De Schrijver :Afgevaardigde ze zijn daar met genoeg mensen (met het nodige spelers- en voetbalverstand) om de ploeg samen te stellen en er het beste uit te halen zeker.... t seizoen is nog niet gedaan of de eerste wannabe trainers en bestuurders zijn er al..... niks houd u tegen om zelf een ploeg te beginnen en uw goesting te doen toch? ( op football manager dan...) gasten al beginnen bekritiseren en zwart te maken van voor zelfs geweten is of hij wel degelijk getekend zou hebben is er ver over , waar is da "respect voor iedereen" van de laatste twee matchen naartoe ? of zijn sommigen onder jullie echt tweegezichters? in 't zicht braaf , mor achter t gat ... den topic gaat hier over "transfers" en niet over wie wel en wie niet kan of mag voor u of wie dan ook, uiteindelijk hebben wij daar niks in te zeggen ....'t bestuur zal nu op deze moment wel doen wat het denkt dat goed is en aantrekken wie ze denken nodig te hebben, valt het tegen , dan zijn er nog altijd de wintertransfers he... wij kunnen op deze moment enkel enorm fier zijn dat we volgend jaar opnieuw in tweede mogen naar de voetbal gaan kijken! en fier zijn op de spelers en t bestuur dat hiervoor gezorgd heeft! ![]() |
| 26 Apr 2011, 20:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
witteken schreef: Stijn schreef: witteken schreef: maar ik heb het er toch maar opgezet omdat het een speler is die in mijn ogen een serieuze versterking zou zijn. Die De Meersman moest bij Dender weg, omdat hij daar een 'Stijn Stijneken' had gedaan. Laat het dus maar absoluut uit. iedereen maakt fouten hé , zoiets moet hem niet blijven achtervolgen vind ik ![]() |
| 26 Apr 2011, 21:58 |
|
|
Blijkbaar zijn er bij aalst 200jeugdspelers buiten gebonjourd?Is al eventjes geleden gebeurd vermoed ik,maar ik lees het nu pas op de facebook van een van die spelers dat buitenligt.
|
| 26 Apr 2011, 23:45 |
|
|
Ancien
supersossis schreef: in plaats van hier gans dienen topic vol te zeveren over het al dan niet zien zitten van de ( al dan niet)aangetrokken spelers heb ik een duidelijk lijstje dat ze eens goed moeten lezen... : ze zijn daar met genoeg mensen (met het nodige spelers- en voetbalverstand) om de ploeg samen te stellen en er het beste uit te halen zeker.... t seizoen is nog niet gedaan of de eerste wannabe trainers en bestuurders zijn er al..... niks houd u tegen om zelf een ploeg te beginnen en uw goesting te doen toch? ( op football manager dan...) gasten al beginnen bekritiseren en zwart te maken van voor zelfs geweten is of hij wel degelijk getekend zou hebben is er ver over , waar is da "respect voor iedereen" van de laatste twee matchen naartoe ? of zijn sommigen onder jullie echt tweegezichters? in 't zicht braaf , mor achter t gat ... den topic gaat hier over "transfers" en niet over wie wel en wie niet kan of mag voor u of wie dan ook, uiteindelijk hebben wij daar niks in te zeggen ....'t bestuur zal nu op deze moment wel doen wat het denkt dat goed is en aantrekken wie ze denken nodig te hebben, valt het tegen , dan zijn er nog altijd de wintertransfers he... Sorry Supersossis, nu ging ik er van uit dat dit een forum was; een website waarop meningen, veronderstellingen, gedachtenspinsels, enz. op de wereld kunnen worden losgelaten ter discussie. Ik had er bovendien geen idee van dat de welbewuste topic "Transfers 2010-2011" nog een extra uitzondering op dit gegeven was en enkel fungeert als een pure kopie van de aankondigingen van de officiële site, al dan niet up to date... ![]() |
| 27 Apr 2011, 6:56 |
|
| Pagina 116 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 114 115 116 117 118 … 345 Volgende |