|
|
| Pagina 117 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 115 116 117 118 119 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
altijd die Sint-Annabrug he ! waarom die schromelijke miskenning van de schoonste brug van Oilsjt, de Zsjiebergbrug ?
![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 22 Mar 2017, 10:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
iendrachter schreef: Een artikel met PLJ vandaag in HLN over het afspringen van de deal met Valckenier. Komt erop neer dat Valckenier 50% van de aandelen wou en hiervoor een serieus bedrag wou neerleggen maar PLJ wou dan hetzelfde bedrag terug van wat hij al in de club gestoken heeft. PLJ was voorstander van hij 50% van de aandelen en Valckenier 49% te hebben maar dat wou GV niet. PLJ gaat ook de resteren aandelen opkopen van de rest zodat hij voor 100% aandelen gaat bezitten. Over een andere investeerder staat er niets in,toch wel opmerkelijk dat ze maanden bezig zitten om een breder draagvlak te creëren en als er dan investeerders zijn besluit PLJ van alleen verder te doen. FDR dacht ook dat hij het alleen kon, zie waar we nu zitten.... Timing van dit interview is ook mooi ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 22 Mar 2017, 10:15 |
|
|
Reserve
El Corredor (Light) schreef: DE CLASH DER EGO’S Valckenier mag investeren en krijgt 49% van de aandelen, in een latere fase zelfs 50% plus de voorzitterssjerp, maar Lejuste wil wel zijn inbreng terug plus vetorecht. Daar dank je de koekkoek. Eigen schuld dikke bult Valckenier, misschien had je wat vroeger op de proppen moeten komen, het is je genoeg gevraagd geweest. Daar komt het inderdaad op neer. GV denkt blijkbaar ook dat hij de slimsten thuis is hé...houdt EA al jaren aan 't lijntje, houdt de boot af als hij aan 't zinken is en springt erop als hij terug vaart, om dan het roer over te nemen. Right. Natuurlijk zouden we met verzamelde krachten verder geraken, maar, ik herhaal... Er kan maar één haan op de mesthoop staan... En dat PLJ zijn plaatsje in zo'n omstandigheden wil behouden (en eventueel verstevigen). Tja, duh!! Trouwens...EA kennende, zou het lang geduurd hebben, allebei 50%.... ![]() |
| 22 Mar 2017, 10:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
allesaaneen schreef: El Corredor (Light) schreef: DE CLASH DER EGO’S Valckenier mag investeren en krijgt 49% van de aandelen, in een latere fase zelfs 50% plus de voorzitterssjerp, maar Lejuste wil wel zijn inbreng terug plus vetorecht. Daar dank je de koekkoek. Eigen schuld dikke bult Valckenier, misschien had je wat vroeger op de proppen moeten komen, het is je genoeg gevraagd geweest. Daar komt het inderdaad op neer. GV denkt blijkbaar ook dat hij de slimsten thuis is hé...houdt EA al jaren aan 't lijntje, houdt de boot af als hij aan 't zinken is en springt erop als hij terug vaart, om dan het roer over te nemen. Right. Natuurlijk zouden we met verzamelde krachten verder geraken, maar, ik herhaal... Er kan maar één haan op de mesthoop staan... En dat PLJ zijn plaatsje in zo'n omstandigheden wil behouden (en eventueel verstevigen). Tja, duh!! Trouwens...EA kennende, zou het lang geduurd hebben, allebei 50%.... ![]() Mannekens, ik zou toch willen vragen om niet alleen te kijken naar personen maar naar de achterliggende zaken. Ik verklaar me nader: vervang in bovenstaande post(s) gewoon PLJ door FDR en je gaat een totaal andere golf van reactie krijgen me dunkt (ook al was hij indertijd ook de enige die zijn nek uitstak om het zinkende schip te redden).. Het is zaak om het kind niet met het badwater weg te gooien ook hé: puur objectief bekeken, is dat verstevigen van die voorzittersstoel door dezelfde persoon eigenlijk geen goeie zaak omdat je de macht eens te meer concentreert bij 1 persoon. En hoe meer macht 1 man heeft, hoe meer tegenstanders er kunnen zijn die de vooruitgang van de club - toch het einddoel van de supporter - kunnen bemoeilijken (en dan bekijk ik het nog van de minst slechte kant)... Dus die verbreding van het draagvlak is echt wel nodig als je als club niet van 1 man afhankelijk wil zijn... Ik zou veel liever een situatie zien waarbij een voorzitter zegt: mijn team van XX-man heeft samen een put van zoveel toegereden waarbij ik het minst heb bijgedragen dan te horen, ik heb er zoveel ingepompt... Dat zou aangeven dat er verschillende kapitaalkrachtigen aanwezig zijn en dat geld niet het enige is waarom die ene uiteindelijk voorzitter is geworden... |
| 22 Mar 2017, 10:42 |
|
|
Reserve
DT schreef: Het is zaak om het kind niet met het badwater weg te gooien ook hé: puur objectief bekeken, is dat verstevigen van die voorzittersstoel door dezelfde persoon eigenlijk geen goeie zaak omdat je de macht eens te meer concentreert bij 1 persoon. En hoe meer macht 1 man heeft, hoe meer tegenstanders er kunnen zijn die de vooruitgang van de club - toch het einddoel van de supporter - kunnen bemoeilijken... Dus die verbreding van het draagvlak is echt wel nodig als je als club niet van 1 man afhankelijk wil zijn... Ik zou veel liever een situatie zien waarbij een voorzitter zegt: mijn team van XX-man heeft samen een put van zoveel toegereden dan te horen, ik heb er zoveel ingepompt... Wishful thinking vs. reality, hé. Waar ga je die 'XX'-man vinden, die aanzienlijke sommen in een tweede amateurklasser willen steken (om nooit meer terug te zien) én die dan stilletjes op de achterbank zitten te luisteren naar hun voorzitter? Komaan, op dit niveau heb je 1 grote geldschieter nodig die de boel rechthoudt en liefst ook naar boven trekt. Je moet dus hopen dat dat PLJ is. En als het geld op is, heb je pech. GV is niet geïnteresseerd in het onvoorwaardelijk steunen van EA, dat is toch duidelijk? Je kan het hem ook niet kwalijk nemen. Verbreding van het draagvlak kan in zo'n geval alleen op het niveau van sponsoring. DT, kan je me enkele voorbeelden geven van ploegen waar structureel gelukt is wat jij wenst? (Echte vraag!) |
| 22 Mar 2017, 10:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
DT schreef: allesaaneen schreef: El Corredor (Light) schreef: DE CLASH DER EGO’S Valckenier mag investeren en krijgt 49% van de aandelen, in een latere fase zelfs 50% plus de voorzitterssjerp, maar Lejuste wil wel zijn inbreng terug plus vetorecht. Daar dank je de koekkoek. Eigen schuld dikke bult Valckenier, misschien had je wat vroeger op de proppen moeten komen, het is je genoeg gevraagd geweest. Daar komt het inderdaad op neer. GV denkt blijkbaar ook dat hij de slimsten thuis is hé...houdt EA al jaren aan 't lijntje, houdt de boot af als hij aan 't zinken is en springt erop als hij terug vaart, om dan het roer over te nemen. Right. Natuurlijk zouden we met verzamelde krachten verder geraken, maar, ik herhaal... Er kan maar één haan op de mesthoop staan... En dat PLJ zijn plaatsje in zo'n omstandigheden wil behouden (en eventueel verstevigen). Tja, duh!! Trouwens...EA kennende, zou het lang geduurd hebben, allebei 50%.... ![]() Mannekens, ik zou toch willen vragen om niet alleen te kijken naar personen maar naar de achterliggende zaken. Ik verklaar me nader: vervang in bovenstaande post gewoon PLJ door FDR en je gaat een totaal andere golf van reactie krijgen me dunkt (ook al was hij indertijd ook de enige die zijn nek uitstak om het zinkende schip te redden).. Het is zaak om het kind niet met het badwater weg te gooien ook hé: puur objectief bekeken, is dat verstevigen van die voorzittersstoel door dezelfde persoon eigenlijk geen goeie zaak omdat je de macht eens te meer concentreert bij 1 persoon. En hoe meer macht 1 man heeft, hoe meer tegenstanders er kunnen zijn die de vooruitgang van de club - toch het einddoel van de supporter - kunnen bemoeilijken... Dus die verbreding van het draagvlak is echt wel nodig als je als club niet van 1 man afhankelijk wil zijn... Ik zou veel liever een situatie zien waarbij een voorzitter zegt: mijn team van XX-man heeft samen een put van zoveel toegereden dan te horen, ik heb er zoveel ingepompt... --- Dit vergelijk is NIET consequent. PLJ vervangen door FDR ? - PLJ is onze eerste voorzitter, die adelbrieven kon voorleggen van het economisch redden van bedrijven die in serieus in slechte papieren zitten, lees op de afgrond van het faillissement stonden. - Het vergelijk met een yoyo-klungel als FDR is absurd. Wat heeft FDR eerder bewezen? Overname, en nieuwe leningen afsluiten om nog diepere putten te creeren? En pure onkunde als CEO... Daarom alleen al verdient PLJ het meeste krediet... PLJ weet ook wel dat een verbreding van het financieel draagvlak absoluut wenselijk is, en hij zal mogelijke pistes bewandelen. Hij wil bouwen op zijn eigen professionele vakkennis om dit te realiseren en dit niet laten verprutsen in geval van niet-eensgezindheid met een onevenwichtige machtsverhouding. Mijn voorkeur, gaat absoluut naar PLJ, en laat hem maar doen ...en verder zoeken... Wat waren we in het begin zo blij dat PLJ het roer overnam. Er was toen niemand anders met die bekwaamheid...of we zaten in 4de provinciale.... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 22 Mar 2017, 11:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
pattaboem schreef: DT schreef: allesaaneen schreef: Daar komt het inderdaad op neer. GV denkt blijkbaar ook dat hij de slimsten thuis is hé...houdt EA al jaren aan 't lijntje, houdt de boot af als hij aan 't zinken is en springt erop als hij terug vaart, om dan het roer over te nemen. Right. Natuurlijk zouden we met verzamelde krachten verder geraken, maar, ik herhaal... Er kan maar één haan op de mesthoop staan... En dat PLJ zijn plaatsje in zo'n omstandigheden wil behouden (en eventueel verstevigen). Tja, duh!! Trouwens...EA kennende, zou het lang geduurd hebben, allebei 50%.... ![]() Mannekens, ik zou toch willen vragen om niet alleen te kijken naar personen maar naar de achterliggende zaken. Ik verklaar me nader: vervang in bovenstaande post gewoon PLJ door FDR en je gaat een totaal andere golf van reactie krijgen me dunkt (ook al was hij indertijd ook de enige die zijn nek uitstak om het zinkende schip te redden).. Het is zaak om het kind niet met het badwater weg te gooien ook hé: puur objectief bekeken, is dat verstevigen van die voorzittersstoel door dezelfde persoon eigenlijk geen goeie zaak omdat je de macht eens te meer concentreert bij 1 persoon. En hoe meer macht 1 man heeft, hoe meer tegenstanders er kunnen zijn die de vooruitgang van de club - toch het einddoel van de supporter - kunnen bemoeilijken... Dus die verbreding van het draagvlak is echt wel nodig als je als club niet van 1 man afhankelijk wil zijn... Ik zou veel liever een situatie zien waarbij een voorzitter zegt: mijn team van XX-man heeft samen een put van zoveel toegereden dan te horen, ik heb er zoveel ingepompt... --- Dit vergelijk is NIET consequent. PLJ vervangen door FDR ? - PLJ is onze eerste voorzitter, die adelbrieven kon voorleggen van het economisch redden van bedrijven die serieus in slechte papieren zitten, lees op de afgrond van het faillissement stonden. - Het vergelijk met een yoyo-klungel als FDR is absurd. Wat heeft FDR eerder bewezen? Overname, en nieuwe leningen afsluiten om nog diepere putten te creeren? En pure onkunde als CEO... Daarom alleen al verdient PLJ het meeste krediet... PLJ weet ook wel dat een verbreding van het financieel draagvlak absoluut wenselijk is, en hij zal mogelijke pistes bewandelen. Hij wil bouwen op zijn eigen professionele vakkennis om dit te realiseren en dit niet laten verprutsen in geval van niet-eensgezindheid met een onevenwichtige machtsverhouding. Mijn voorkeur, gaat absoluut naar PLJ, en laat hem maar doen ...en verder zoeken... Wat waren we in het begin zo blij dat PLJ het roer overnam. Er was toen niemand anders met die bekwaamheid...of we zaten in 4de provinciale.... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 22 Mar 2017, 11:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
allesaaneen schreef: DT schreef: Het is zaak om het kind niet met het badwater weg te gooien ook hé: puur objectief bekeken, is dat verstevigen van die voorzittersstoel door dezelfde persoon eigenlijk geen goeie zaak omdat je de macht eens te meer concentreert bij 1 persoon. En hoe meer macht 1 man heeft, hoe meer tegenstanders er kunnen zijn die de vooruitgang van de club - toch het einddoel van de supporter - kunnen bemoeilijken... Dus die verbreding van het draagvlak is echt wel nodig als je als club niet van 1 man afhankelijk wil zijn... Ik zou veel liever een situatie zien waarbij een voorzitter zegt: mijn team van XX-man heeft samen een put van zoveel toegereden dan te horen, ik heb er zoveel ingepompt... Wishful thinking vs. reality, hé. Waar ga je die 'XX'-man vinden, die aanzienlijke sommen in een tweede amateurklasser willen steken (om nooit meer terug te zien) én die dan stilletjes op de achterbank zitten te luisteren naar hun voorzitter? Komaan, op dit niveau heb je 1 grote geldschieter nodig die de boel rechthoudt en liefst ook naar boven trekt. Je moet dus hopen dat dat PLJ is. En als het geld op is, heb je pech. GV is niet geïnteresseerd in het onvoorwaardelijk steunen van EA, dat is toch duidelijk? Je kan het hem ook niet kwalijk nemen. Verbreding van het draagvlak kan in zo'n geval alleen op het niveau van sponsoring. DT, kan je me enkele voorbeelden geven van ploegen waar structureel gelukt is wat jij wenst? (Echte vraag!) Op die laatste vraag kan ik jammer genoeg niet antwoorden omdat ik in andere ploegen nog minder inzage heb dan in de onze - ik heb er wel een mening/idee over, maar dat is niet aan de orde. Wat uw punt over wishful thinking vs. reality betreft, kan ik u volgen maar dan ga je toch ook akkoord dat je u op heel dun ijs begeeft met zo'n alleenheerser: waarom je dan enerzijds volledig de kaart PLJ trekt en anderzijds van leer trekt tegen GV, snap ik dan ook minder, tenzij jij weet hebt van de relevante feiten van beide kampen. Op dit moment zit PLJ eigenlijk nog in de fase hoe FDR zelf ook startte... En - achteraf bekeken - is dat ook niet het juiste spoor voor de club gebleken... Maar dat alleenheerschappij-scenario is wel een mooi scenario om nog eens verder te bediscussiëren op de volgende supportersvergadering van de vzw. Jij zal aanwezig zijn? |
| 22 Mar 2017, 11:08 |
|
|
pattaboem schreef: pattaboem schreef: DT schreef: Mannekens, ik zou toch willen vragen om niet alleen te kijken naar personen maar naar de achterliggende zaken. Ik verklaar me nader: vervang in bovenstaande post gewoon PLJ door FDR en je gaat een totaal andere golf van reactie krijgen me dunkt (ook al was hij indertijd ook de enige die zijn nek uitstak om het zinkende schip te redden).. Het is zaak om het kind niet met het badwater weg te gooien ook hé: puur objectief bekeken, is dat verstevigen van die voorzittersstoel door dezelfde persoon eigenlijk geen goeie zaak omdat je de macht eens te meer concentreert bij 1 persoon. En hoe meer macht 1 man heeft, hoe meer tegenstanders er kunnen zijn die de vooruitgang van de club - toch het einddoel van de supporter - kunnen bemoeilijken... Dus die verbreding van het draagvlak is echt wel nodig als je als club niet van 1 man afhankelijk wil zijn... Ik zou veel liever een situatie zien waarbij een voorzitter zegt: mijn team van XX-man heeft samen een put van zoveel toegereden dan te horen, ik heb er zoveel ingepompt... --- Dit vergelijk is NIET consequent. PLJ vervangen door FDR ? - PLJ is onze eerste voorzitter, die adelbrieven kon voorleggen van het economisch redden van bedrijven die serieus in slechte papieren zitten, lees op de afgrond van het faillissement stonden. - Het vergelijk met een yoyo-klungel als FDR is absurd. Wat heeft FDR eerder bewezen? Overname, en nieuwe leningen afsluiten om nog diepere putten te creeren? En pure onkunde als CEO... Daarom alleen al verdient PLJ het meeste krediet... PLJ weet ook wel dat een verbreding van het financieel draagvlak absoluut wenselijk is, en hij zal mogelijke pistes bewandelen. Hij wil bouwen op zijn eigen professionele vakkennis om dit te realiseren en dit niet laten verprutsen in geval van niet-eensgezindheid met een onevenwichtige machtsverhouding. Mijn voorkeur, gaat absoluut naar PLJ, en laat hem maar doen ...en verder zoeken... Wat waren we in het begin zo blij dat PLJ het roer overnam. Er was toen niemand anders met die bekwaamheid...of we zaten in 4de provinciale.... Hij is ook de éérste die een engigzins het vertrouwen van het stadsbestuur kon winnen, na een waslijst van EA-voorzitters die de huidige schuldenberg samen hebben opgebouwd.... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 22 Mar 2017, 11:15 |
|
|
Nationale Ploeg
allesaaneen schreef: DT schreef: Het is zaak om het kind niet met het badwater weg te gooien ook hé: puur objectief bekeken, is dat verstevigen van die voorzittersstoel door dezelfde persoon eigenlijk geen goeie zaak omdat je de macht eens te meer concentreert bij 1 persoon. En hoe meer macht 1 man heeft, hoe meer tegenstanders er kunnen zijn die de vooruitgang van de club - toch het einddoel van de supporter - kunnen bemoeilijken... Dus die verbreding van het draagvlak is echt wel nodig als je als club niet van 1 man afhankelijk wil zijn... Ik zou veel liever een situatie zien waarbij een voorzitter zegt: mijn team van XX-man heeft samen een put van zoveel toegereden dan te horen, ik heb er zoveel ingepompt... Wishful thinking vs. reality, hé. Waar ga je die 'XX'-man vinden, die aanzienlijke sommen in een tweede amateurklasser willen steken (om nooit meer terug te zien) én die dan stilletjes op de achterbank zitten te luisteren naar hun voorzitter? Komaan, op dit niveau heb je 1 grote geldschieter nodig die de boel rechthoudt en liefst ook naar boven trekt. Je moet dus hopen dat dat PLJ is. En als het geld op is, heb je pech. GV is niet geïnteresseerd in het onvoorwaardelijk steunen van EA, dat is toch duidelijk? Je kan het hem ook niet kwalijk nemen. Verbreding van het draagvlak kan in zo'n geval alleen op het niveau van sponsoring. DT, kan je me enkele voorbeelden geven van ploegen waar structureel gelukt is wat jij wenst? (Echte vraag!) zonder in 'een kamp' voor of tegen den een of den anderen geduwd te willen worden denk ik dat eigenlijk ook. als je ziet dat ze uiteindelijk zelfs bij nen Antwerp nen ouderwetsen 'kom zal ekkik betalen'-nonkel nodig gehad hebben. op zijn minst heb je zo nen nodig om de historische 'rugzak' kwijt te raken, en vanaf dat je redelijk clean zit kan je gaan beginnen met uw 'draagvlak'. en bij ons is die rugzak geslinkt maar hij hangt er wel degelijk nog... _________________ may the FORCE be with you. |
| 22 Mar 2017, 11:15 |
|
|
Reserve
DT schreef: allesaaneen schreef: DT schreef: Het is zaak om het kind niet met het badwater weg te gooien ook hé: puur objectief bekeken, is dat verstevigen van die voorzittersstoel door dezelfde persoon eigenlijk geen goeie zaak omdat je de macht eens te meer concentreert bij 1 persoon. En hoe meer macht 1 man heeft, hoe meer tegenstanders er kunnen zijn die de vooruitgang van de club - toch het einddoel van de supporter - kunnen bemoeilijken... Dus die verbreding van het draagvlak is echt wel nodig als je als club niet van 1 man afhankelijk wil zijn... Ik zou veel liever een situatie zien waarbij een voorzitter zegt: mijn team van XX-man heeft samen een put van zoveel toegereden dan te horen, ik heb er zoveel ingepompt... Wishful thinking vs. reality, hé. Waar ga je die 'XX'-man vinden, die aanzienlijke sommen in een tweede amateurklasser willen steken (om nooit meer terug te zien) én die dan stilletjes op de achterbank zitten te luisteren naar hun voorzitter? Komaan, op dit niveau heb je 1 grote geldschieter nodig die de boel rechthoudt en liefst ook naar boven trekt. Je moet dus hopen dat dat PLJ is. En als het geld op is, heb je pech. GV is niet geïnteresseerd in het onvoorwaardelijk steunen van EA, dat is toch duidelijk? Je kan het hem ook niet kwalijk nemen. Verbreding van het draagvlak kan in zo'n geval alleen op het niveau van sponsoring. DT, kan je me enkele voorbeelden geven van ploegen waar structureel gelukt is wat jij wenst? (Echte vraag!) Op die laatste vraag kan ik jammer genoeg niet antwoorden omdat ik in andere ploegen nog minder inzage heb dan in de onze - ik heb er wel een mening/idee over, maar dat is niet aan de orde. Wat uw punt over wishful thinking vs. reality betreft, kan ik u volgen maar dan ga je toch ook akkoord dat je u op heel dun ijs begeeft met zo'n alleenheerser: waarom je dan enerzijds volledig de kaart PLJ trekt en anderzijds van leer trekt tegen GV, snap ik dan ook minder, tenzij jij weet hebt van de relevante feiten van beide kampen. Op dit moment zit PLJ eigenlijk nog in de fase hoe FDR zelf ook startte... En - achteraf bekeken - is dat ook niet het juiste spoor voor de club gebleken... Maar dat alleenheerschappij-scenario is wel een mooi scenario om nog eens verder te bediscussiëren op de volgende supportersvergadering van de vzw. Jij zal aanwezig zijn? Waarom? Omdat PLJ tot nu toe de guts had om te doen wat hij deed en te staan waar hij staat. Voorlopig nog alle krediet daarvoor! Als in de toekomst blijkt dat dat FDR 'all over again' was, jah, dan is dat natuurlijk zeer jammer en zullen we op dat moment zien wie er wanneer in de fout gegaan is. Maar wat was vorig jaar het alternatief? Valckenier duidelijk niet. En daar heb je ineens ook de verklaring voor m'n mening over Valckenier en z'n strategie (puur ivm investeren in voetbal, uiteraard, wie ben ik om iets over die man zijn garage-imperium te zeggen!). Over alleenheerschappij in het voetbal heb je natuurlijk gelijk, maar da's nu eenmaal de realiteit. En de 'menselijke psyche' is ook wat ze is. Begrijp me niet verkeerd: ik heb niets tegen GV en had het als supporter ook graag anders gezien hoor, trust me! |
| 22 Mar 2017, 11:21 |
|
|
Still standing ! schreef: allesaaneen schreef: DT schreef: Het is zaak om het kind niet met het badwater weg te gooien ook hé: puur objectief bekeken, is dat verstevigen van die voorzittersstoel door dezelfde persoon eigenlijk geen goeie zaak omdat je de macht eens te meer concentreert bij 1 persoon. En hoe meer macht 1 man heeft, hoe meer tegenstanders er kunnen zijn die de vooruitgang van de club - toch het einddoel van de supporter - kunnen bemoeilijken... Dus die verbreding van het draagvlak is echt wel nodig als je als club niet van 1 man afhankelijk wil zijn... Ik zou veel liever een situatie zien waarbij een voorzitter zegt: mijn team van XX-man heeft samen een put van zoveel toegereden dan te horen, ik heb er zoveel ingepompt... Wishful thinking vs. reality, hé. Waar ga je die 'XX'-man vinden, die aanzienlijke sommen in een tweede amateurklasser willen steken (om nooit meer terug te zien) én die dan stilletjes op de achterbank zitten te luisteren naar hun voorzitter? Komaan, op dit niveau heb je 1 grote geldschieter nodig die de boel rechthoudt en liefst ook naar boven trekt. Je moet dus hopen dat dat PLJ is. En als het geld op is, heb je pech. GV is niet geïnteresseerd in het onvoorwaardelijk steunen van EA, dat is toch duidelijk? Je kan het hem ook niet kwalijk nemen. Verbreding van het draagvlak kan in zo'n geval alleen op het niveau van sponsoring. DT, kan je me enkele voorbeelden geven van ploegen waar structureel gelukt is wat jij wenst? (Echte vraag!) zonder in 'een kamp' voor of tegen den een of den anderen geduwd te willen worden denk ik dat eigenlijk ook. als je ziet dat ze uiteindelijk zelfs bij nen Antwerp nen ouderwetsen 'kom zal ekkik betalen'-nonkel nodig gehad hebben. op zijn minst heb je zo nen nodig om de historische 'rugzak' kwijt te raken, en vanaf dat je redelijk clean zit kan je gaan beginnen met uw 'draagvlak'. en bij ons is die rugzak geslinkt maar hij hangt er wel degelijk nog... Antwerp is een club die er aantrekkelijk uitziet voor een "kom zal ik dat betalen-nonkel" Met een voldoende groot stadion, een enorme supportersschare, en traditie / geschiedenis. Zo is het veel gemakkelijker om nog meer 'nonkels" te vinden...en bestaande putten te delven... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 22 Mar 2017, 11:27 |
|
|
Ancien
allesaaneen schreef: Waarom? Omdat PLJ tot nu toe de guts had om te doen wat hij deed en te staan waar hij staat. Voorlopig nog alle krediet daarvoor! Als in de toekomst blijkt dat dat FDR 'all over again' was, jah, dan is dat natuurlijk zeer jammer en zullen we op dat moment zien wie er wanneer in de fout gegaan is. Maar wat was vorig jaar het alternatief? Valckenier duidelijk niet. En daar heb je ineens ook de verklaring voor m'n mening over Valckenier en z'n strategie (puur ivm investeren in voetbal, uiteraard, wie ben ik om iets over die man zijn garage-imperium te zeggen!). Over alleenheerschappij in het voetbal heb je natuurlijk gelijk, maar da's nu eenmaal de realiteit. En de 'menselijke psyche' is ook wat ze is. Begrijp me niet verkeerd: ik heb niets tegen GV en had het als supporter ook graag anders gezien hoor, trust me! Brr scary om argumenten die ik hier zelf telkens in het heetst van de strijd moet komen poneren, nu op die manier zie passeren... En volledig terecht overigens, maar net zoals de menselijke psyche, heeft ook "het reddingschap" een verstrijkdatum... Denk dat we met de recente gebeurtenissen het er over eens zijn, dat er nu naar perceptie toe en gevraagde daadkracht, op zijn minst een andere termijn is aangebroken... |
| 22 Mar 2017, 11:29 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Iedereen denk dat hij alleen wil heersen . Maar deze week sprak hij met de vzw , en zei hij zomer 2017 schaalvergroting toch ?
Wat is het nu , kan de vzw eens duidelijk zijn wat plj zijn plannen zijn ? |
| 22 Mar 2017, 11:39 |
|
|
Reserve
DT schreef: allesaaneen schreef: Waarom? Omdat PLJ tot nu toe de guts had om te doen wat hij deed en te staan waar hij staat. Voorlopig nog alle krediet daarvoor! Als in de toekomst blijkt dat dat FDR 'all over again' was, jah, dan is dat natuurlijk zeer jammer en zullen we op dat moment zien wie er wanneer in de fout gegaan is. Maar wat was vorig jaar het alternatief? Valckenier duidelijk niet. En daar heb je ineens ook de verklaring voor m'n mening over Valckenier en z'n strategie (puur ivm investeren in voetbal, uiteraard, wie ben ik om iets over die man zijn garage-imperium te zeggen!). Over alleenheerschappij in het voetbal heb je natuurlijk gelijk, maar da's nu eenmaal de realiteit. En de 'menselijke psyche' is ook wat ze is. Begrijp me niet verkeerd: ik heb niets tegen GV en had het als supporter ook graag anders gezien hoor, trust me! Brr scary om argumenten die ik hier zelf telkens in het heetst van de strijd moet komen poneren, nu op die manier zie passeren... En volledig terecht overigens, maar net zoals de menselijke psyche, heeft ook "het reddingschap" een verstrijkdatum... Denk dat we met de recente gebeurtenissen het er over eens zijn, dat er nu naar perceptie toe en gevraagde daadkracht, op zijn minst een andere termijn is aangebroken... Klopt! En laten we hopen dat de broodnodige promotie naar 1e Am daarbij de katalysator is. Ideaal/cruciaal moment, volgens mij! |
| 22 Mar 2017, 11:40 |
|
| Pagina 117 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 115 116 117 118 119 … 152 Volgende |