|
|
| Pagina 118 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 116 117 118 119 120 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miss Forum 2009-2010
Bericht Re: Artikels
panoleon schreef: elfahem schreef: Zijn er echt geen beelden van het 'natrappen' van Depoitre? Rechtsboven op de zittribune hielden nochtans twee personen van Hoogstraten met twee camera's constant die speelhelft in de gaten. Is zou daar toch 's achter horen bij Hoogstraten. Ik persoonlijk had ook geen fout gezien, zeker geen natrappen. Een ongelukkige botsing zou ik het ook durven noemen.. Wees gerust men heeft daarvoor Hoogstraten reeds gecontacteerd, geen beelden, nog bij RTV, nog via Pascal. Nu als, zoals El Corredor beweert, het natrapen was, hoe licht ook, dan ben je natuurlijk beter dat je die beelden niet gebruikt. Een andere optie is dat de speler waarop de fout gebeurde à charge komt getuigen, maar als die ook overtuigd is dat het natrapen was, dan heb je daar ook niets aan. Er gaat in ieder geval een advocaat mee, dat weegt toch nog altijd een beetje meer door. Duimen dus maar dat men de strafmaat verlicht. ale ene speeldag ipv drie, dat wilt dus zeggen dat em enkel dit weekend geschorst nog is he (of sla ik de bal mis?) Citeer: Het beroepscomité van de belgische voetbalbond besliste vandaag de drie speeldagen schorsing die Laurent Depoitre kreeg na zijn rode kaart op Hoogstraten terug te brengen tot één enkele speeldag. Bron: eendracht-aalst.be |
| 07 Okt 2009, 17:44 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
lot schreef: panoleon schreef: elfahem schreef: Zijn er echt geen beelden van het 'natrappen' van Depoitre? Rechtsboven op de zittribune hielden nochtans twee personen van Hoogstraten met twee camera's constant die speelhelft in de gaten. Is zou daar toch 's achter horen bij Hoogstraten. Ik persoonlijk had ook geen fout gezien, zeker geen natrappen. Een ongelukkige botsing zou ik het ook durven noemen.. Wees gerust men heeft daarvoor Hoogstraten reeds gecontacteerd, geen beelden, nog bij RTV, nog via Pascal. Nu als, zoals El Corredor beweert, het natrapen was, hoe licht ook, dan ben je natuurlijk beter dat je die beelden niet gebruikt. Een andere optie is dat de speler waarop de fout gebeurde à charge komt getuigen, maar als die ook overtuigd is dat het natrapen was, dan heb je daar ook niets aan. Er gaat in ieder geval een advocaat mee, dat weegt toch nog altijd een beetje meer door. Duimen dus maar dat men de strafmaat verlicht. ale ene speeldag ipv drie, dat wilt dus zeggen dat em enkel dit weekend geschorst nog is he (of sla ik de bal mis?) Citeer: Het beroepscomité van de belgische voetbalbond besliste vandaag de drie speeldagen schorsing die Laurent Depoitre kreeg na zijn rode kaart op Hoogstraten terug te brengen tot één enkele speeldag. Bron: eendracht-aalst.be normaal ging zijn schorsing in vanaf 16 okt., maar ze zijn in beroep gegaan dus daardoor wordt de straf opgeschort tot een nader door het beroepscomité te bepalen datum... dacht ik. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 07 Okt 2009, 17:57 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Citeer: Kevin Van De Noortgaete - Aalst ‘Tegen mijn boezemvriend' 3DE KLASSE Vorige week verdrong Kevin Van De Noortgaete zijn oudere collega Steven Van Steenberghe van tussen de palen. Zondag komt zijn gewezen team Temse op bezoek in het Pierre Cornelisstadion. ‘Ik ben nu niet extra geprikkeld omdat Temse op bezoek komt en daar staat mijn voormalige collega Bart De Brouwer nog altijd onder de lat. Het wordt wel een speciale wedstrijd omdat mijn boezemvriend Jonas Vandermarliere bij Temse speelt. We speelden destijds samen bij de beloften van Anderlecht en werden beste maatjes. Mijn relatie met Van Steenberghe is ook opperbest. Ik heb met hem persoonlijk geen problemen, maar er kan nu eenmaal slechts één keeper onder die lat. Ik krijg nu de kans en die moet ik met beide handen grijpen. Bij Temse lag het destijds anders, want toen ging de concurrentie tussen twee jonge keepers en we wisselden met elkaar geen woord. Bij Aalst is Van Steenberghe de ancien. Ik ben de jonge doelman die op training steeds keihard bleef werken tot de kans zich aandiende. Bij Aalst krijg je als doelman weinig werk. Het komt er dan ook op aan om die paar moeilijke ballen per match te pareren; Als ploeg hebben we nood aan een succesreeks om onderin weg te komen. Ik heb een goed gevoel naar zondag toe, want er werd scherp en keihard getraind. We kunnen ook rekenen op Depoitre en die balvast en efficiënte spits betekent een extra troef, al deed Wouter Moreels het zondag ook goed.' _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 09 Okt 2009, 10:28 |
|
|
Citeer: De Wilde neemt het trainersroer over bij Gent-Zeehaven Na de nederlaag vorig weekend werd trainer Piet Lippens van Gent-Zeehaven bedankt voor bewezen diensten. Met Patrick De Wilde werd intussen een nieuwe oefenmeester aangesteld. Patrick De Wilde raakte vooral bekend als trainer van Eendracht Aalst. De 45-jarige Wetteraar bemachtigde met de Ajuinen de titel in vierde klasse en bracht zo de club in één jaar terug naar derde klasse. Voorheen was hij als trainer ook aan de slag bij Olsa Brakel en Merelbeke, waar hij eveneens Lippens opvolgde en nadien de titel mocht vieren. In juni 2007 verliet hij na één seizoen Aalst voor de job van adjunct-trainer van Jos Daerden bij Mettalurg Donetsk. Nadien was hij ook nog aan het werk in Qatar en bij het Oostenrijkse Red Bull Salzburg. Bij de vierdeklasser ondertekende hij een verbintenis tot het einde van het seizoen. Gent-Zeehaven staat momenteel op de twaalfde plaats in vierde klasse A met zes punten uit zes wedstrijden. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 09 Okt 2009, 18:43 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
davy1919 schreef: Citeer: De Wilde neemt het trainersroer over bij Gent-Zeehaven Na de nederlaag vorig weekend werd trainer Piet Lippens van Gent-Zeehaven bedankt voor bewezen diensten. Met Patrick De Wilde werd intussen een nieuwe oefenmeester aangesteld. Patrick De Wilde raakte vooral bekend als trainer van Eendracht Aalst. De 45-jarige Wetteraar bemachtigde met de Ajuinen de titel in vierde klasse en bracht zo de club in één jaar terug naar derde klasse. Voorheen was hij als trainer ook aan de slag bij Olsa Brakel en Merelbeke, waar hij eveneens Lippens opvolgde en nadien de titel mocht vieren. In juni 2007 verliet hij na één seizoen Aalst voor de job van adjunct-trainer van Jos Daerden bij Mettalurg Donetsk. Nadien was hij ook nog aan het werk in Qatar en bij het Oostenrijkse Red Bull Salzburg. Bij de vierdeklasser ondertekende hij een verbintenis tot het einde van het seizoen. Gent-Zeehaven staat momenteel op de twaalfde plaats in vierde klasse A met zes punten uit zes wedstrijden. ben benieuwd |
| 09 Okt 2009, 19:12 |
|
|
Ancien
Eendracht Aalst opnieuw onderuit in de slotseconden
Eendracht zit in de hoek waar de klappen vallen en dat werd in het Pierre Cornelisstadion pijnlijk tot uiting. De Ajuinen openden sterk en leken ondanks een terugval op weg naar een zege tot in de slotfase een totale ommekeer volgde. Aalst startte met een hels offensief en plaatste Temse meteen met de rug tegen de muur. De Schutter werd afgeblokt, maar op voorzet van Filipovic opende Lord de score. Na de treffer losten de Ajuinen het gaspedaal en Maes knalde naast. Depoitre mikte naast en ook een schitterende knal van een sterke aanvoerder Filipovic zoefde rakelings naast. Net voor inrukken mikte Wouter Moreels over na een doorbraak van Depoitre. Na rust verzuimde Depoitre een kans in een gesloten partij die geen hoge toppen scheerde. Op aangeven van Carlier kreeg Thys een unieke kans op de gelijkmaker, maar aan de tweede paal mikte hij naast. Een kopbal van Gallucci en een poging van Podevijn strandden op doelman De Brouwer. Op hoekschop van Maes verlengde Scheers de bal via de knie tegen de touwen. Een gelijkmaker die compleet uit de lucht kwam vallen en het werd nog erger voor het stamnummer 90. In de slotseconden werd Vandermarliere vrijgespeeld en die bezorgde op een diefje de bezoekers de volle buit. Net als op Waregem vorige week ging Aalst in de slotfase de boot in waardoor de sportieve crisis steeds acuter wordt. SCHEIDSRECHTER: Van Den Berghe TOESCHOUWERS: 3.000 _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 12 Okt 2009, 10:11 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
hugo,ist nu 5 voor 12 of 5 na 12?
wat een ramp!! ![]() |
| 12 Okt 2009, 18:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
supersossis schreef: hugo,ist nu 5 voor 12 of 5 na 12? wat een ramp!! ![]() Ik vrees 5 na twaalf _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 12 Okt 2009, 18:32 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
De_steve schreef: supersossis schreef: hugo,ist nu 5 voor 12 of 5 na 12? wat een ramp!! ![]() Ik vrees 5 na twaalf Ja er moet iets gebeuren zo kan het niet verder, maar wat is de oplossing trainer buiten is het gemakkelijkst. En als de trainer moet gaan dan mogen er van mij ook een paar spelers opstappen met de jaarwisseling . |
| 12 Okt 2009, 19:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
eendrachter'80 schreef: De_steve schreef: supersossis schreef: hugo,ist nu 5 voor 12 of 5 na 12? wat een ramp!! ![]() Ik vrees 5 na twaalf Ja er moet iets gebeuren zo kan het niet verder, maar wat is de oplossing trainer buiten is het gemakkelijkst. En als de trainer moet gaan dan mogen er van mij ook een paar spelers opstappen met de jaarwisseling . Ik ben ook achter VDH blijven staan, maar nu is de maat vol, kansen genoeg gehad _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 12 Okt 2009, 19:26 |
|
|
Ancien
supersossis schreef: hugo,ist nu 5 voor 12 of 5 na 12? wat een ramp!! ![]() Rampzalig is het inderdaad, niet alleen voor ons de trouwe supporters, maar zeker en vast voor de jeugd dat we nog langer in derde of vierde klasse zouden spelen. En vergeet dan ook niet aan het gemis van allerlei inkomsten die je al hebt in 2de klasse die je als club broodnodig kunt gebruiken. Enfin, laat ons hopen dat we zeker niet degraderen, want dat zou eens het sportief einde van onze club kunnen betekenen. Hoeveel sponsors en abonnees gaan er niet afhaken bij een eventuele degradatie, ik mag er gewoon niet aan denken, maar met slechts 7 punten na acht wedstrijden ben ik er niet meer gerust in. Laat ons met z'n allen hopen dat het zover niet komt, maar als ze absoluut de trainer willen behouden, kunnen ze misschien zoals bij de nationale ploeg een gewezen speler met ervaring naast KVH plaatsen. Er zijn toch genoeg ex-Eendrachters ( Kris temmerman, Lamberg, Van Wambeke enz.) die daarvoor in aanmerking zouden komen. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 12 Okt 2009, 20:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Hugo schreef: supersossis schreef: hugo,ist nu 5 voor 12 of 5 na 12? wat een ramp!! ![]() Rampzalig is het inderdaad, niet alleen voor ons de trouwe supporters, maar zeker en vast voor de jeugd dat we nog langer in derde of vierde klasse zouden spelen. En vergeet dan ook niet aan het gemis van allerlei inkomsten die je al hebt in 2de klasse die je als club broodnodig kunt gebruiken. Enfin, laat ons hopen dat we zeker niet degraderen, want dat zou eens het sportief einde van onze club kunnen betekenen. Hoeveel sponsors en abonnees gaan er niet afhaken bij een eventuele degradatie, ik mag er gewoon niet aan denken, maar met slechts 7 punten na acht wedstrijden ben ik er niet meer gerust in. Laat ons met z'n allen hopen dat het zover niet komt, maar als ze absoluut de trainer willen behouden, kunnen ze misschien zoals bij de nationale ploeg een gewezen speler met ervaring naast KVH plaatsen. Er zijn toch genoeg ex-Eendrachters ( Kris temmerman, Lamberg, Van Wambeke enz.) die daarvoor in aanmerking zouden komen. Voor de derde thuismatch op rij zat Peter Van Wambeke op dezelfde plaats in de tribune en was na de wedstrijd onmiddellijk smsje aan het versturen. Ook Geert Van Roy gespot in de zittribune. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 12 Okt 2009, 21:38 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:52 Berichten: 146 Leeftijd: 46 Locatie: Aalst |
Etienne De Wispelaere was er ook en t was niet de eerste keer dat ik hem dit seizoen bij een thuiswedstrijd heb gezien.
|
| 12 Okt 2009, 23:49 |
|
|
Nationale Ploeg
iendracht veroit schreef: Etienne De Wispelaere was er ook en t was niet de eerste keer dat ik hem dit seizoen bij een thuiswedstrijd heb gezien. Ik was daar ook, en dat was ook niet de eerste keer ![]() |
| 12 Okt 2009, 23:50 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:52 Berichten: 146 Leeftijd: 46 Locatie: Aalst |
Lol ja ok, ik was er ook en t was ook niet de 1e keer, maar ik bedoelde qua trainers die in de tribune zaten
|
| 12 Okt 2009, 23:51 |
|
| Pagina 118 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 116 117 118 119 120 … 497 Volgende |