Transfers 2008 - 2009 - Pagina 119 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 117 118 119 120 121 130
 Transfers 2008 - 2009 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
prima transfer!!!
en enen van het lijstje met mogelijke versterkingen!
geduld wordt beloond,
ik denk, gezien het goeds dat ik erover gehoord heb en gebaseerd op de match vorig jaar tegen ronse, lijkt het me echt ne goeie zet. ik ben alleszins zeer tevreden.
een definitieve transfer, geen een of andere ingewikkelde uitleenconstructie, jong, belgisch, groot, een bijterken, en eveneens met het oog op het komend seizoen!

mijn ploeg
-------------------------------------de veirman--------------------------------

van den brande(als em fit is) ------ seminck -- dessaer --------- van dender

podevijn ----------- de schutter ---- de groote--------- filipovic

-----------------------------delie----------- lord ------------------------------

bank
lambrecht
steurs (jammer, maar we kunnen echt niet met 12spelen)
coulibaly
vandamme
spotbeen N

wel even opletten met de ambities: klopt dat het compleet belachelijk zou zijn dat we met deze kern nog in de problemen komen, maar tussen dat en een periode winnen ligt nog een groot verschil. dus toch ook opletten over te veel optimisme over een ploeg die nog niet te vaak heeft samengevoetbald en op sommige vlakken nog alles te bewijzen heeft. in ieder geval is dit een zeer mooie kern; aan de trainer om er iets van te maken. hij had redenen voor enkele excuses te zoeken, nu toch al wat minder.

vergeet niet dat zo'n periode amper over 10 of elf speeldagen loopt, dat elken bal net binnen of net naast van belang zal zijn... kampioen wordt je niet op bestelling, en wegens de geluksfactor die ook meespeelt, periodekampioen zeker niet. nipt een plaatsje halen in de eindronde via goeie klassering kan ook nog?
any way, ik persoonlijk zal tevreden zijn als we wat meer en leuker voetbal te zien zullen krijgen, dat we een mooie plaats in de top 5 halen , en dat we een mooie ploeg houden om het jaar erop op verder te bouwen.

17 Jan 2009, 14:59
Miniem

Davy schreef:
prima transfer!!!
geduld wordt beloond,
ik denk, gezien het goeds dat ik erover gehoord heb en gebaseerd op de match vorig jaar tegen ronse, lijkt het me echt ne goeie zet. ik ben alleszins zeer tevreden.
een definitieve transfer, geen een of andere ingewikkelde uitleenconstructie, jong, belgisch, groot, een bijterken, en eveneens met het oog op het komend seizoen!

mijn ploeg

-----------------------------delie----------- lord ------------------------------

bank
lambrecht
coulibaly
vandamme
spotbeen N

wel even opletten met de ambities: klopt dat het compleet belachelijk zou zijn dat we met deze kern nog in de problemen komen, maar tussen dat en een periode winnen ligt nog een groot verschil. dus toch ook opletten over te veel optimisme over een ploeg die nog niet te vaak heeft samengevoetbald en op sommige vlakken nog alles te bewijzen heeft. in ieder geval is dit een zeer mooie kern; aan de trainer om er iets van te maken. hij had redenen voor enkele excuses te zoeken, nu toch al wat minder.

vergeet niet dat zo'n periode amper over 10 of elf speeldagen loopt, dat elken bal net binnen of net naast van belang zal zijn... kampioen wordt je niet op bestelling, en wegens de geluksfactor die ook meespeelt, periodekampioen zeker niet. nipt een plaatsje halen in de eindronde via goeie klassering kan ook nog?
any way, ik persoonlijk zal tevreden zijn als we wat meer en leuker voetbal te zien zullen krijgen, dat we een mooie plaats in de top 5 halen , en dat we een mooie ploeg houden om het jaar erop op verder te bouwen.

besteken, ,ivm uw ploeg roel van den brande is out tot einde van het seizoen(operatie aan de buikspieren) en uw bank?? "lambrecht" die speelt niet eens meer bij ons hij is met directe ingang vervangen door steven van steenbergen

17 Jan 2009, 15:40
forumlegende

patbike schreef:
Davy schreef:
prima transfer!!!
geduld wordt beloond,

mijn ploeg

bank
lambrecht
coulibaly
vandamme
spotbeen N

besteken, ,ivm uw ploeg roel van den brande is out tot einde van het seizoen(operatie aan de buikspieren) en uw bank?? "lambrecht" die speelt niet eens meer bij ons hij is met directe ingang vervangen door steven van steenbergen

besteken terug:
zet er dan steven van steenbergen op de bank en laat roel er dan uit en t spotbeen erin
tis voor mij ook winterstop geweest he zeg

17 Jan 2009, 15:58
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Ik ben niet akkoord:

Ik vind Spotbeen véél te veel tekortkomen op de rechtsback. Laat De Schutter daar maar staan, Van Damme doet het nl. even goed als Niels centraal op het middenveld (y)

17 Jan 2009, 16:00
forumlegende

Jeroen schreef:
Ik ben niet akkoord:

Ik vind Spotbeen véél te veel tekortkomen op de rechtsback. Laat De Schutter daar maar staan, Van Damme doet het nl. even goed als Niels centraal op het middenveld (y)

mja ik overwoog dat ook, maar ik vind datt de schutter in 't midden moet blijven... hij is niet echt beter dan thomas spotbeen op de rechtsback... al wordt thomas idd wel eens iets te vaak in de rug "gepakt" door de tegenstander.

17 Jan 2009, 16:04
Iendracht.be - beheer

Bovendien brengt Thomas aanvallend echt niks bij. Tegen Dender was het schrijnend: Al het gevaar kwam van zijn kant, en bovendien had hij geregeld de kans om mee op te rukken maar durfde dit nooit.

17 Jan 2009, 16:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
DT schreef:
Boris schreef:
Aan al de ongeduldige kreften: LIK OP STUK!

Hold your horses!

Dat hadden er sommigen misschien al wat vroeger gedaan ja :hmm:

17 Jan 2009, 16:09
forumlegende

Jeroen schreef:
Bovendien brengt Thomas aanvallend echt niks bij. Tegen Dender was het schrijnend: Al het gevaar kwam van zijn kant, en bovendien had hij geregeld de kans om mee op te rukken maar durfde dit nooit.

laat ons zeggen dat het niet het beste compartiment is
kwas trouwens ni op de hoogte van 't feit dat roel helemaal niet meer zou spelen dit seizoen?
toch wel jammer

17 Jan 2009, 16:11
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Davy schreef:
mja ik overwoog dat ook, maar ik vind datt de schutter in 't midden moet blijven... hij is niet echt beter dan thomas spotbeen op de rechtsback... al wordt thomas idd wel eens iets te vaak in de rug "gepakt" door de tegenstander.

:crazy: De Schutter is toch een klasse of 2 sterker dan spotbeen op de rechtsback. Spotbeen heeft ook de slechte gewoonte om Seminck contstant in de problemen te helpen.

17 Jan 2009, 16:23
Iendracht.be - beheer

Al klopt het wel dat De Schutter veel van zijn kwaliteiten verliest op de rechtsback. Ik vind hem echter ook wel een véél betere optie dan Tomas.

17 Jan 2009, 16:25
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Ik weet niet of het hier al eens vermeld stond, maar volgens HNB zou Franck op de bank starten.

17 Jan 2009, 16:32
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
zotvawies schreef:
Ik weet niet of het hier al eens vermeld stond, maar volgens HNB zou Franck op de bank starten.

Meer dan logisch zou ik zeggen!

17 Jan 2009, 16:37
Vaste Waarde

josken schreef:
zotvawies schreef:

De ploeg trouwens volgens Het Nieuwsblad:

De Veirman, De Schutter, Seminck, Dessaer, Van Dender, Degroote, Van Damme, Coulibaly, Filipovic, Boto en Lord.
Bank: Van steenberghe, Franck, Steurs en Podevijn

Zou het wel erg vinden voor Steurs aangezien hij toch één van de betere spelers van de heenronde was, maar als ge zoals nu met positieve selectieproblemen zit, moet ge keuzes maken hé. Aan Steurs om te bewijzen dat hij meer dan ooit zijn basisplaats moet terugkrijgen.

17 Jan 2009, 17:15
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
zotvawies schreef:
josken schreef:
zotvawies schreef:

De ploeg trouwens volgens Het Nieuwsblad:

De Veirman, De Schutter, Seminck, Dessaer, Van Dender, Degroote, Van Damme, Coulibaly, Filipovic, Boto en Lord.
Bank: Van steenberghe, Franck, Steurs en Podevijn

Zou het wel erg vinden voor Steurs aangezien hij toch één van de betere spelers van de heenronde was, maar als ge zoals nu met positieve selectieproblemen zit, moet ge keuzes maken hé. Aan Steurs om te bewijzen dat hij meer dan ooit zijn basisplaats moet terugkrijgen.

Dit lijkt me de meest logische ploeg en bank voor morgen. K hoop dat het zo is.

17 Jan 2009, 18:19
Ancien

Bram schreef:
DT schreef:
Boris schreef:
Aan al de ongeduldige kreften: LIK OP STUK!

Hold your horses!

Dat hadden er sommigen misschien al wat vroeger gedaan ja :hmm:

Is de tijd van alles goedpraten wat het bestuur doet weer aangebroken ja? Dit is een forum en meningen moeten toch kunnen?? Als je van al uw aankopen in de zomer er een meevalt (Steurs) en een misschien nog net de selectie haalt (Franck) en je al de rest al buiten wil kuisen (Boussoufa, Kabongo, Wouter, Iako en Van Mieghem) heb je gefaald in uw taak, zo simpel is het.

Om ze nu dan uitgebreid te bewieroken en te zeggen dat de criticasters te snel hebben geoordeeld, ik denk het ni. Het lijkt hier precies alsof het schrijnende niveau van de laatste 6 maanden zomaar kan worden weggeveegd?

Het is verdorie niet meer dan logisch dat ze nog een spits hebben aangetrokken...moeten we daar nu al dankbaar voor zijn ook? Je hebt verdorie op vijftien matchen 5 spitsen de revue laten passeren...en je bent er dan nog in geslaagd nooit uw beste alternatief op te stellen.

Dus nog eens: op het veld moet het bewezen worden en voorlopig staan we daar op 15 punten van onze eerstvolgende tegenstander... Een ploeg die al 43 keer heeft gescoord...

Heel nederig zijn en vijftien keer alles geven op het veld en dan zullen we zien of alles is meegevallen...en de blunders van de zomer zonder gevolgen zullen zijn gebleven...

17 Jan 2009, 19:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 117 118 119 120 121 130