|
|
| Pagina 119 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 117 118 119 120 121 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Transfers 2009-2010
ik ben aan het zeveren nietwaar.hoeveelste waren we met de schuter en van damme in de ploeg?juist.willen we naar 2e?dan moeten we betere hebben.
|
| 27 Mei 2009, 16:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik denk dat ge de oorzaak van onze slechte plaats dit seizoen moet zoeken bij de andere vodden die op het plein stonden, niet bij De Schutter of Van Damme.
_________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 27 Mei 2009, 16:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
waly 2 schreef: ik ben aan het zeveren nietwaar.hoeveelste waren we met de schuter en van damme in de ploeg?juist.willen we naar 2e?dan moeten we betere hebben. Zegt da wel. ![]() |
| 27 Mei 2009, 16:56 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
waly 2 schreef: ik ben aan het zeveren nietwaar.hoeveelste waren we met de schuter en van damme in de ploeg?juist.willen we naar 2e?dan moeten we betere hebben. een waarheid als geen ander wat ge hier zegt,geen enkele ploeg die hogerop wil zal enkel rekenen op deze twee om de promotie proberen af te dwingen hoor...al zijn het zeker geen sukkelaars,dat ga ik niet zeggen,maar zoals waly2 zegt is het wel waar . kijk naar de stand waar ze nu zijn ge-eindigt en dan is de rekening snel gemaakt,velen laten vertrekken,de goeie jongeren houden en e pak BETERE spelers aantrekken om de ambitie toch wat kracht bij te zetten.me gasten zoals ne verheyden,kestens en daar hopelijk nog troch bij hebben ze voor volgend jaar heel degelijke spelers voor het middenveld aangetrokken hoor .... en de sterkste zullen spelen,wie dat worden zal den trainer wel uitmaken maar van mij krijgt iedereen die komt en blijft toch terug het vertrouwen! nieuw seizoen,nieuwe spelers en nieuwe hoop!! ik ga mij niet meer moe maken om toch nog iets van comentaar te geven op wie dan ook... voor mij zijn de gedane inkomende transfers al zeer goed en hoopgevend naar volgend seizoen toe....al zou ik enkel nog een bijkomende spits durven aantrekken....stel da er een of erger,alle twee geblesseerd raken.....ramp 1 van het nieuwe seizoen is dan aangebroken... ![]() |
| 27 Mei 2009, 17:04 |
|
|
forumlegende |
Gilles schreef: Ze zijn op de officiële site ook nog niet wakker zeker. Overal is de transfer van Kestens reeds bekend buiten hier. kheb verstaan da diegene da nu de webmaster is da diejen altijd 's avonds de aanpassinge zou doen(kheb da in artikels en hier opt forum al gelezen nzo) dus ik vermoed da ALS kestens al getekend heeft da de transfer pas vanavond zal bekendgemaakt worde _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 27 Mei 2009, 17:15 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Volgens mijn bronnen zijn ze na Kestens ook nog bezig met een verdediger van Hamme maar daar zit een manager tussen die eerst zijn zakken gevuld wil zien.
_________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 27 Mei 2009, 17:28 |
|
|
Junior
iendracht mèn 2de vraa schreef: Volgens mijn bronnen zijn ze na Kestens ook nog bezig met een verdediger van Hamme maar daar zit een manager tussen die eerst zijn zakken gevuld wil zien. damn die van holsbeek toch ! |
| 27 Mei 2009, 17:36 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Volgens mijn bronnen zijn ze na Kestens ook nog bezig met een verdediger van Hamme maar daar zit een manager tussen die eerst zijn zakken gevuld wil zien. Nog enen van hamme, als da de kleppers zijn die nog moeten komen,amai |
| 27 Mei 2009, 17:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Volgens mijn bronnen zijn ze na Kestens ook nog bezig met een verdediger van Hamme maar daar zit een manager tussen die eerst zijn zakken gevuld wil zien. Dit bericht klopt , al hoop ik dat die speler niet komt... |
| 27 Mei 2009, 18:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer
waly 2 schreef: ik ben aan het zeveren nietwaar.hoeveelste waren we met de schuter en van damme in de ploeg?juist.willen we naar 2e?dan moeten we betere hebben. Michael Seminck stond ook in die ploeg hoor en hij draaide nochtans al vlot mee in tweede, en werd kampioen in vierde en speelde eindronde in derde klasse. Ge redeneert zoals een klein kind, maar als ik al uw posts hier bekijk zijt ge het gewoon. |
| 27 Mei 2009, 18:11 |
|
|
Junior
Xander schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Volgens mijn bronnen zijn ze na Kestens ook nog bezig met een verdediger van Hamme maar daar zit een manager tussen die eerst zijn zakken gevuld wil zien. Dit bericht klopt , al hoop ik dat die speler niet komt... die jorrit dhaeseleer, daar zouden we denk ik iets mee kunnen doen( id spits uiteraard). karel de smet, verhoeven en van der heyden ook maar die gaan veel te duur zijn. buiten dan nog seb hermans (als troch niet komt moeten we die positie met iets vullen zeker ) zit daar niks voor ons tussen volgens mij. met kestens ben ik toch ook niet te entousiast, alhoewel die jongen zeker zal meedraaien en op zijn minst een kans verdient. maar twas ook voor mij niet dé positie die nog om versterking vroeg. ik denk dat de schutter niet content gaat zijn... |
| 27 Mei 2009, 18:13 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Mariner schreef: waly 2 schreef: van damme en de schutter? als we daarmee naar 2e moeten. ![]() Dus volgens jou kan ne jonge gast geen ervaring opdoen en verbeteren, gewoon wegtransfereren en oude zakken kopen? Jonge gasten ervaring laten opdoen met hen laten in te vallen en in geval van nood hen een paar matchen te laten spelen;ja. Maar als je wil kampioen spelen,iedere week die druk, 34 matchen lang, heb je andere mannen nodig.En binnen een paar jaar kunnen ze dan wel klaar zijn voor het grote werk,we zullen dan wel zien.Maar nu telt enkel het volgend seizoen waar ze volgens mij nog veel te kort komen . Arne en ludo buyssens dat zijn top spelers voor derde.Er zit heel nog wat ruimte tussen jonge gasten en oude zakken. |
| 27 Mei 2009, 18:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer
witteken schreef: Mariner schreef: waly 2 schreef: van damme en de schutter? als we daarmee naar 2e moeten. ![]() Dus volgens jou kan ne jonge gast geen ervaring opdoen en verbeteren, gewoon wegtransfereren en oude zakken kopen? Jonge gasten ervaring laten opdoen met hen laten in te vallen en in geval van nood hen een paar matchen te laten spelen;ja. Maar als je wil kampioen spelen,iedere week die druk, 34 matchen lang, heb je andere mannen nodig.En binnen een paar jaar kunnen ze dan wel klaar zijn voor het grote werk,we zullen dan wel zien.Maar nu telt enkel het volgend seizoen waar ze volgens mij nog veel te kort komen . Arne en ludo buyssens dat zijn top spelers voor derde.Er zit heel nog wat ruimte tussen jonge gasten en oude zakken. De Schutter heeft toch al getoond dat hij het niveau aankan ? Als je talent hebt is er echt niks mis mee om op je 20 al vast in de ploeg te staan zé, Zolang er maar enkele leidersfiguren zijn die het voortouw nemen. Hoe kan je anders progressie maken, door op de bank te zitten ? |
| 27 Mei 2009, 18:23 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Dries schreef: Gilles schreef: Ze zijn op de officiële site ook nog niet wakker zeker. Overal is de transfer van Kestens reeds bekend buiten hier. kheb verstaan da diegene da nu de webmaster is da diejen altijd 's avonds de aanpassinge zou doen(kheb da in artikels en hier opt forum al gelezen nzo) dus ik vermoed da ALS kestens al getekend heeft da de transfer pas vanavond zal bekendgemaakt worde Het nieuws van ITEA staat er toch al op... |
| 27 Mei 2009, 18:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Jeroen schreef: witteken schreef: Mariner schreef: Dus volgens jou kan ne jonge gast geen ervaring opdoen en verbeteren, gewoon wegtransfereren en oude zakken kopen? Jonge gasten ervaring laten opdoen met hen laten in te vallen en in geval van nood hen een paar matchen te laten spelen;ja. Maar als je wil kampioen spelen,iedere week die druk, 34 matchen lang, heb je andere mannen nodig.En binnen een paar jaar kunnen ze dan wel klaar zijn voor het grote werk,we zullen dan wel zien.Maar nu telt enkel het volgend seizoen waar ze volgens mij nog veel te kort komen . Arne en ludo buyssens dat zijn top spelers voor derde.Er zit heel nog wat ruimte tussen jonge gasten en oude zakken. De Schutter heeft toch al getoond dat hij het niveau aankan ? Als je talent hebt is er echt niks mis mee om op je 20 al vast in de ploeg te staan zé, Zolang er maar enkele leidersfiguren zijn die het voortouw nemen. Hoe kan je anders progressie maken, door op de bank te zitten ? Het niveau van derde kunnen ze,mede door veel inzet,wel aan. maar ze brengen niets extra bij om de top te spelen. |
| 27 Mei 2009, 18:41 |
|
| Pagina 119 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 117 118 119 120 121 … 280 Volgende |