|
|
| Pagina 119 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 117 118 119 120 121 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Smetje schreef: De Jean schreef: Poging tot overzicht van de A-kern van de officiële website. Sla mij ni dood als er iets niet juist is, maar twijfel niet om mij te verbeteren. Niet echt A kern, maar toch een paar keer in de selectie gezeten en ingevallen: Arne Verhoeven vertrekt naar Meldert Ik heb hem ertussen gezet, merci. Niemand die weet tot wanneer Cousin nog een contract heeft? Ook voor Denys en onze derde keeper heb ik het niet gevonden, al is dat misschien iets minder belangrijk. Voor de rest denk ik dat de lijst nu redelijk compleet is. |
| 27 Apr 2011, 15:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
De Jean schreef: Smetje schreef: De Jean schreef: Poging tot overzicht van de A-kern van de officiële website. Sla mij ni dood als er iets niet juist is, maar twijfel niet om mij te verbeteren. Niet echt A kern, maar toch een paar keer in de selectie gezeten en ingevallen: Arne Verhoeven vertrekt naar Meldert Ik heb hem ertussen gezet, merci. Niemand die weet tot wanneer Cousin nog een contract heeft? Ook voor Denys en onze derde keeper heb ik het niet gevonden, al is dat misschien iets minder belangrijk. Voor de rest denk ik dat de lijst nu redelijk compleet is. Ik weet het niet van Denys , maar er stond vorige week in HLN dat hij Eendracht verlaat , stond in da artikel waarin dant ook over Pape en Coppens ging. |
| 27 Apr 2011, 15:18 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik heb Denys bij de vertrekkers gezet, met een vraagteken.
Ik ben redelijk zeker dat Cousin en De Batselier gaan blijven, maar het zou handig zijn om te weten tot wanneer hun contract loopt. Al was het maar voor de volledigheid ![]() |
| 27 Apr 2011, 15:28 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bartos schreef: witteken schreef: zet een de meersman achter wouter en depoitre , met achter hem een sterke verdedigende middenvelder (de schutter ?) met ons 2 sterke flanken (cousin , gallucci) en je hebt al een halve ploeg waar vele 2 de klassers alleen maar van dromen. toen ik daarstraks van de meersman begon wist ik direkt dat ze niet met de zelfde bezetting spelen , maar ik heb het er toch maar opgezet omdat het een speler is die in mijn ogen een serieuze versterking zou zijn. Komaan man, gelooft ge nu echt zelf dat dat kan werken? Die De Meersman is weliswaar ne goeie voetballer, maar als gij denkt dat het nen 10 is die zijn defensief werk opknapt, moet ge het toch op nen andere hebben hoor. In zo een opstelling bestaat er genen enkele defensieve middenvelder die dit allemaal kan belopen. Wat we nodig hebben, is geen zuivere nr. 10 (want daar moet ge 2 verdedigende middenvelders achter zetten), maar een centrale middenvelder die verdedigend zijn mannetje staat, maar ook qua voetballend vemogen en infiltatie een meerwaarde brengt. En sorry, tot die categorie behoort niet De Meersman. En laten we trouwens wel wezen, gij zou nog eerder Van Den Noortgaete en Kempeneer centraal op het middenveld zetten dan Van Damme en Verheyden. Dixit uw belachelijke uitspraak dat we het slechtste centrale middenveld hebben van derde (wel straf om dan nog los kampioen te spelen). een paar jaar geleden stond ge hier ook op u kop als er iemand ( waaronder mezelf) kritiek had over van belle .twas uk iemand die altijd moest spelen.als er iemand maar iets durfde zeggen over van belle kreeg hij heel het forum over zich heen. nadien hetzelfde met de roel en steurs.ach ik maak mijn woorden daar niet meer aan vuil, je bent een echte voetbalkenner |
| 27 Apr 2011, 17:35 |
|
|
Vaste Waarde
De Jean schreef: Ik heb Denys bij de vertrekkers gezet, met een vraagteken. Ik ben redelijk zeker dat Cousin en De Batselier gaan blijven, maar het zou handig zijn om te weten tot wanneer hun contract loopt. Al was het maar voor de volledigheid ![]() Denys is zeker weg, naar waar weet ik wel niet. Cousin had - dacht ik - voor 2 jaar getekend. |
| 27 Apr 2011, 17:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
witteken schreef: een paar jaar geleden stond ge hier ook op u kop als er iemand ( waaronder mezelf) kritiek had over van belle .twas uk iemand die altijd moest spelen.als er iemand maar iets durfde zeggen over van belle kreeg hij heel het forum over zich heen. nadien hetzelfde met de roel en steurs.ach ik maak mijn woorden daar niet meer aan vuil, je bent een echte voetbalkenner Ik wil met iedereen in discussie gaan, maar als ge der flagrante leugens begint op te smijten, houdt het wel op natuurlijk hé. Bij Steurs was ik den eerste om te zeggen dat we hem niet zouden missen en hij hier maar uit armoede speler van het seizoen werd. Tegen Vanbelle had ik niks, maar dat ik die hier zo zou verdedigd hebben, zal toch ook gene waar zijn. En de Roel vond ik zoals iedereen ne schitterende speler, maar zoals iedereen gaf ik ook toe dat het feit dat er nen hoek af was wel een probleem was. Ge moogt hier altijd het tegendeel bewijzen. Ik probeer hier wel objectief mijn mening te geven (en niet uit obsessie tegen een specifieke speler), maar als iemand het aandurft om iets positief te zeggen over Van Damme of Verheyden worden ze hier door u direct met de grond gelijk gemaakt. Soit, toch al positief dat ge er geen woorden meer aan vuil maakt |
| 27 Apr 2011, 18:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
onze versterking vooraan hebben we al.
Nu nog een controlerende middenvelder met ervaring in de hogere reeksen en een dito verdediger die stilaan de rol van Flipo kan overnemen. Want die laatste zal wel ver aan zijn laatste seizoen als speler beginnen. Mocht onze Wauter vertrekken, wat niet onlogisch zou zijn gezien we er nu nog geld kunnen voor vangen, moeten we ook op die positie naar vervanging op zoek. Onze trainer moeten we ook kost wat kost proberen te houden. Kijk maar naar de gevolgen bij Boom waar ze hun trainer zagen vertrekken voor het begin van het seizoen om hulptrainer te worden van KVM. |
| 27 Apr 2011, 23:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Prodialoog schreef: onze versterking vooraan hebben we al. Nu nog een controlerende middenvelder met ervaring in de hogere reeksen en een dito verdediger die stilaan de rol van Flipo kan overnemen. Want die laatste zal wel ver aan zijn laatste seizoen als speler beginnen. Mocht onze Wauter vertrekken, wat niet onlogisch zou zijn gezien we er nu nog geld kunnen voor vangen, moeten we ook op die positie naar vervanging op zoek. Onze trainer moeten we ook kost wat kost proberen te houden. Kijk maar naar de gevolgen bij Boom waar ze hun trainer zagen vertrekken voor het begin van het seizoen om hulptrainer te worden van KVM. Amai Prodialoog, uw quotes kunnen wel tellen: * Versterking vooraan is er volgens mij nog steeds niet: zolang niks officieel, ga ik nergens van uit. Als Wouter vertrekt, heb je bovendien nog serieus wat vervangwerk voor de boeg. * Geld vangen voor een speler uit lagere reeksen met nog amper 1 jaar contract? Dat denk ik niet helaas, die tijd is voorbij * Op het volksfeest vorige week werd door de voorzitter aangekondigd dat BVR een contractverlenging heeft aanvaard, dus daar zou ik me geen zorgen over maken * Last but not least: waarom zou Filipovic aan zijn laatste seizoen als speler beginnen?? Ligt vast tot 2014, ik ga er van uit dat hij daarvan nog zeker 2 jaar als speler zal fungeren... |
| 28 Apr 2011, 6:20 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Eendracht doekt jeugdploeg op
donderdag 28 april 2011, 05u00 Auteur: WimRedant AALST - Eendracht Aalst heeft beslist de gewestelijke jeugdploeg U15 op te doeken. 'Een drama voor veel jonge spelers', zegt de voormalige begeleider Stefaan Lambracht. 'Met 350 jeugdspelers zitten we gewoon aan ons plafond', verdedigen Guy De Smet en voorzitter Dirk De Bruecker de beslissing. Stefaan Lambrecht reageert furieus op de beslissing van de club en stelt dat hij namens de ouders van de kinderen praat. 'Alle gewestelijke ploegen werden afgeschaft. De jeugdspelers worden als vuilniszakken op straat gezet. Blijkbaar steeg de promotie van Eendracht naar tweede klasse het bestuur al naar het hoofd. De trainers kregen zelf de opdracht om de spelertjes mee te delen dat ze niet meer welkom zijn bij de club. Dat zorgde voor schrijnende taferelen van ontgoochelde jongens. Ik vraag me af of het de taak van een trainer is om zonder enige opleiding in psychologische bijstand zoiets te gaan mededelen. Zowel voor de trainer als de spelers was het alvast een nare ervaring.' 'Vorig seizoen waren er onvoldoende spelers voor de U13 en daarom werden die spelers toen uitgeleend aan andere clubs. Volgend seizoen zouden ze dan kunnen terugkeren, maar intussen werden alle gewestelijke ploegen opgedoekt.' Maximale capaciteit Guy De Smet van de jeugdwerking van Eendracht Aalst verdedigt de beslissing. 'Enkele spelers van die gewestelijke U15 werden doorgeschoven naar de provinciale ploeg. Voor de andere jeugdspelers hebben we geen plaats meer. Dat werd iedereen tijdig meegedeeld. Bovendien gaven we de spelers de adressen van clubs waar ze met open armen worden ontvangen. Ik begrijp dat het niet prettig is voor de betrokken spelers, maar met 350 spelers zitten we op de Zandberg nu eenmaal aan ons plafond.' Voorzitter Dirk De Bruecker vindt de aantijgingen van Lambrecht laag bij de grond. 'Ik ervaar die uitspraken als een slag onder de gordel. Vorig jaar hadden we onvoldoende spelers voor de gewestelijke U13, waardoor er nu geen doorstroming meer is naar de U15. Het aantal jeugdspelers blijft gehandhaafd op 350, de maximale capaciteit op de Zandberg. Samen met de stad wordt nu het sanitair vernieuwd. Onze jeugdspelers worden in de watten gelegd. Voor wie uit de boot valt, zoeken we steevast een nieuwe club.' |
| 28 Apr 2011, 7:22 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Akkoord, de club moet soms harde beslissingen nemen om haar goede jeugdwerking te kunnen blijven garanderen, maar dat het jeugdbestuur op het vlak van communicatie nog heel wat werk te verrichten heeft willen ze met de grote jongens meespelen, is een understatement van formaat.
M'n zoontje speelde een jaartje mee bij de kaboutertjes en keek vol verwachting uit naar het nieuwe seizoen. Ons enthousiasme was al snel getemperd toen we half augustus via via te horen kregen dat de trainingen al weer aan de gang waren. Raar, want wij hadden daar toch geen enkel bericht over gekregen. We hadden toch onze adres- en contactgegevens overgemaakt? Ik was toch alle weken persoonlijk aanwezig geweest op de trainingen? Waarom had ik daar dan geen weet van? Toen puntje bij paaltje kwam bleek dat er geen plaats meer was en dat we beter een club zochten in de omgeving. Het inschrijvingsgeld bij Eendracht was trouwens ook aan de hoge kant, luidde het nog. Veranderen van ploeg was voor ons geen thema, Zandberg is onze achtertuin en dat was het hoofdargument om daar te gaan spelen. Wie zich aansluit bij Aalst weet dat het 'sportieve' na verloop van tijd de overhand neemt op het 'plezier', maar dat een eerste selectie al wordt gemaakt bij de kabouters daar viel toch m'n mond van open. Soit, de jongen gaat nu tennissen bij 't Beukenhof. Wij hebben er onze slaap niet voor gelaten, maar jonge jongens zomaar wegtrekken uit hun vriendenkring dat verdient toch wat meer tact. |
| 28 Apr 2011, 8:53 |
|
|
Scholier
eendrachter'80 schreef: Eendracht doekt jeugdploeg op donderdag 28 april 2011, 05u00 Auteur: WimRedant AALST - Eendracht Aalst heeft beslist de gewestelijke jeugdploeg U15 op te doeken. 'Een drama voor veel jonge spelers', zegt de voormalige begeleider Stefaan Lambracht. 'Met 350 jeugdspelers zitten we gewoon aan ons plafond', verdedigen Guy De Smet en voorzitter Dirk De Bruecker de beslissing. Stefaan Lambrecht reageert furieus op de beslissing van de club en stelt dat hij namens de ouders van de kinderen praat. 'Alle gewestelijke ploegen werden afgeschaft. De jeugdspelers worden als vuilniszakken op straat gezet. Blijkbaar steeg de promotie van Eendracht naar tweede klasse het bestuur al naar het hoofd. De trainers kregen zelf de opdracht om de spelertjes mee te delen dat ze niet meer welkom zijn bij de club. Dat zorgde voor schrijnende taferelen van ontgoochelde jongens. Ik vraag me af of het de taak van een trainer is om zonder enige opleiding in psychologische bijstand zoiets te gaan mededelen. Zowel voor de trainer als de spelers was het alvast een nare ervaring.' 'Vorig seizoen waren er onvoldoende spelers voor de U13 en daarom werden die spelers toen uitgeleend aan andere clubs. Volgend seizoen zouden ze dan kunnen terugkeren, maar intussen werden alle gewestelijke ploegen opgedoekt.' Maximale capaciteit Guy De Smet van de jeugdwerking van Eendracht Aalst verdedigt de beslissing. 'Enkele spelers van die gewestelijke U15 werden doorgeschoven naar de provinciale ploeg. Voor de andere jeugdspelers hebben we geen plaats meer. Dat werd iedereen tijdig meegedeeld. Bovendien gaven we de spelers de adressen van clubs waar ze met open armen worden ontvangen. Ik begrijp dat het niet prettig is voor de betrokken spelers, maar met 350 spelers zitten we op de Zandberg nu eenmaal aan ons plafond.' Voorzitter Dirk De Bruecker vindt de aantijgingen van Lambrecht laag bij de grond. 'Ik ervaar die uitspraken als een slag onder de gordel. Vorig jaar hadden we onvoldoende spelers voor de gewestelijke U13, waardoor er nu geen doorstroming meer is naar de U15. Het aantal jeugdspelers blijft gehandhaafd op 350, de maximale capaciteit op de Zandberg. Samen met de stad wordt nu het sanitair vernieuwd. Onze jeugdspelers worden in de watten gelegd. Voor wie uit de boot valt, zoeken we steevast een nieuwe club.' dit is natuurlijk voor de spelers een zeer spijtige zaak, maar dit gebeurd niet alleen op den eendracht hoor, mijn zoon speelde ooit nog bij eendracht meldert bij de miniemen net voor de verbroedering , onze jongens verloren dat seizoen geen enkele match, geen enkel tornooi tot zelfs geen enkele oefenmatch, ze werden kampioen met 21 punten los en gans de ploeg mocht ook opstappen, het stond zelfs toen in de krant met foto van onze jongens en daar reageerde het bestuur furieus op want ze mochten de week nadien zelfs niet meer op de terreinen, na lang overleg met alle ouders en bestuur mochten onze jongens hun 2 laatste matchen van het seizoen nog afwerken, en de man die ons jongens zei dat ze mochten opstappen naar een andere club was niet minder dan onzen kiekenboer "marcel van der steen" die nu ook in het bestuur zit van den iendracht, einde verhaal |
| 28 Apr 2011, 10:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Soms moeten er nu eenmaal onpopulaire beslissingen genomen worden om de boel draaiende te houden, dit is in de bedrijfswereld niet anders.
|
| 28 Apr 2011, 10:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Zienaa schreef: Soms moeten er nu eenmaal onpopulaire beslissingen genomen worden om de boel draaiende te houden, dit is in de bedrijfswereld niet anders. ja, maar in de bedrijfsleven werkt ge meestal wel niet met kinderen en hun hobbies... Aleja, ik kan snappen waarom ze het doen en bla bla bla, maar ondertussen zijn die gasten wel hun hobby kwijt. Want veranderen van ploeg is altijd makkelijk gezegd maar meestal heb je daar wel uw vrienden enz zitten op den eendracht... Hoe ge het draait of keert het blijft een serieus spijtige zaak._________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 28 Apr 2011, 10:43 |
|
|
forumlegende
Er verdwijnt een gewestelijke ploeg. Met alle respect maar sinds den Eendracht eindelijk terug in de Liga zit, dan is het best dat die jongens gewoon bij Schroevers Moorsel of VC Ressegem gaan spelen, met andere woorden op hun niveau.
En voor de ouders is het natuurlijk hard om te horen maar ja, mijn kind, schoon kind zal daar niet vreemd aan zijn zeker ? |
| 28 Apr 2011, 11:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Dani schreef: En voor de ouders is het natuurlijk hard om te horen maar ja, mijn kind, schoon kind zal daar niet vreemd aan zijn zeker ? Meestal maken de ouders daar nog het meeste spel van al af. Want ze willen hun mislukte of ongerealiseerde droom oh zo graag verwezenlijkt zien door hun kind. |
| 28 Apr 2011, 11:12 |
|
| Pagina 119 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 117 118 119 120 121 … 345 Volgende |