|
|
| Pagina 120 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 118 119 120 121 122 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Dani schreef: Er verdwijnt een gewestelijke ploeg. Met alle respect maar sinds den Eendracht eindelijk terug in de Liga zit, dan is het best dat die jongens gewoon bij Schroevers Moorsel of VC Ressegem gaan spelen, met andere woorden op hun niveau. En voor de ouders is het natuurlijk hard om te horen maar ja, mijn kind, schoon kind zal daar niet vreemd aan zijn zeker ? niet één maar alle gewestelijke ploegen zijn opgedoekt, het gaat hier om 200 spelers AALST - Eendracht Aalst heeft beslist de gewestelijke jeugdploeg U15 op te doeken. 'Een drama voor veel jonge spelers', zegt de voormalige begeleider Stefaan Lambracht. 'Met 350 jeugdspelers zitten we gewoon aan ons plafond', verdedigen Guy De Smet en voorzitter Dirk De Bruecker de beslissing. Stefaan Lambrecht reageert furieus op de beslissing van de club en stelt dat hij namens de ouders van de kinderen praat. 'Alle gewestelijke ploegen werden afgeschaft. De jeugdspelers worden als vuilniszakken op straat gezet. Blijkbaar steeg de promotie van Eendracht naar tweede klasse het bestuur al naar het hoofd. De trainers kregen zelf de opdracht om de spelertjes mee te delen dat ze niet meer welkom zijn bij de club. Dat zorgde voor schrijnende taferelen van ontgoochelde jongens. Ik vraag me af of het de taak van een trainer is om zonder enige opleiding in psychologische bijstand zoiets te gaan mededelen. Zowel voor de trainer als de spelers was het alvast een nare ervaring.' 'Vorig seizoen waren er onvoldoende spelers voor de U13 en daarom werden die spelers toen uitgeleend aan andere clubs. Volgend seizoen zouden ze dan kunnen terugkeren, maar intussen werden alle gewestelijke ploegen opgedoekt.' |
| 28 Apr 2011, 11:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Goeie zaak, het zal de kwaliteit van de jeugdopleiding alleen ten goede komen. En er zien genoeg ploegen in de reeks die deze jeugdspelers kunnen opvangen.
Dat die desbetreffende ouders daar een gans spel van maken was natuurlijk te verwachten, dat heb je altijd. |
| 28 Apr 2011, 11:26 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Onmogelijk voor mij om een goed beeld te hebben over de manier van communiceren.
Maar ik kan me wel voorstellen dat er op den duur geen andere keus is. Dat zal bij andere cubs niet anders zijn. en echt dramatiseren moet men dat toch ook niet. Als een kind van school of klas verandert (toch ook iets wat vaak gebeurd) dan moet daar toch ook geen "psychologische opvang" voor voorzien zijn he, en ook daar zijn die gasten 'hun vrienden kwijt', daar maakt men zo geen spel van. Ik denk vooral dat over zulke zaken (zich aansluiten bij een grote club als jeugdspeler) vooraf duidelijke en goeie afspraken moeten gemaakt worden tussen de drie partijen: de club, de ouders én de kinderen: zodanig dat iedereen goed weet waar men aan begint, en dat het verhaal ook ergens kan stoppen. Eendracht Aalst heeft allicht ook een sociale rol te vervullen, maar bovenal is het een grotere club uit de regio met de drang om te groeien, het is niet anders. Het aantal speelvelden is nu eenmaal begrensd, en allicht groeien de vrijwilligers, coordinatoren en trainers nu niet onmiddellijk aan de bomen. ik vind de teleurstelling zeer begrijpelijk, als ik me in de plaats stel. Maar dat van "psychologische begeleiding" vind ik wel wat overtrokken. Kinderen hebben trouwens doorgaans een groter aanpassingsvermogen dan volwassenen en wie zegt dat er bij die andere clubs, n beetje meer op maat, ook geen toffe vriendjes zitten? |
| 28 Apr 2011, 11:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Kijk jongens ik ga het nog 1 keer herhalen:
Heb gisteren met onze GC alle transfers, binnenkomend en uitgaand afgewerkt. Er verdwijnen in totaal +/- 60 spelers, waarvan een 25-tal naar elite (Anderlecht, AA Gent, Lokeren Kortrijk, Zulte-Waregem), waarvan er een 15-tal zijn die te horen hebben gekregen dat ze nationaal niet meer voldoen, maar provinciaal kunnen blijven en een 15-tal (komende uit de U15 gew en uit de U19, het stopt éénmaal) die het niveau provinciaal (in het geval van de U15) of het niveau beloften (in het geval van de U19) niet aankunnen. Neem daarbij 4 of 5 van de beloften die vertrekken en je komt aan je aantal. Verder hebben we 50 inkomende transfers, heel wat bij de onderbouw en een aantal versterkingen bij de nationale jeugd. Vorig jaar haden we 360 ingeschreven jeugdspelers, dat zal dit jaar 350 zijn. Wat dhr Lambrecht laat weten aan de krant is een pertinente leugen. Meer nog, zijn zoontje speelt het eerste jaar bij Eendracht Aalst. Hij is er bijgenomen omdat we het gewestelijke ploegje vorig jaar toch nog een kans wilden geven en we eigenlijk onvoldoende spelers hadden. Hij heeft de kans gehad om zich dit jaar te bewijzen, jammer genoeg is hij niet talentvol genoeg. Maar dan als begeleider van een ploeg om deze manier natrappen is eigenlijk schandalig. Verder ga ik er geen woorden meer aan vuilmaken. Je gaat altijd mensen hebben die onteverden zijn, mijn kind schoonste kind zeker. ![]() _________________ geer'n bè |
| 28 Apr 2011, 11:59 |
|
|
forumlegende
Nog steeds geen officieel nieuws van Thompson ? Gaat dit wel door ?
|
| 28 Apr 2011, 13:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Dani schreef: Nog steeds geen officieel nieuws van Thompson ? Gaat dit wel door ? Ja hoor, indien hij heeft getekend laat ik het wel weten ,maar zolang niks officieel, remember Le Part. ![]() _________________ geer'n bè |
| 28 Apr 2011, 13:21 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
panoleon schreef: Dani schreef: Nog steeds geen officieel nieuws van Thompson ? Gaat dit wel door ? Ja hoor, indien hij heeft getekend laat ik het wel weten ,maar zolang niks officieel, remember Le Part. ![]() Als hij akkoord gaat,waarom duurt dat dan zo lang voor hij tekent? |
| 28 Apr 2011, 13:25 |
|
|
lolo4ever schreef: panoleon schreef: Dani schreef: Nog steeds geen officieel nieuws van Thompson ? Gaat dit wel door ? Ja hoor, indien hij heeft getekend laat ik het wel weten ,maar zolang niks officieel, remember Le Part. ![]() Als hij akkoord gaat,waarom duurt dat dan zo lang voor hij tekent? omdat alle nodige documenten dienen te worden opgemaakt, het moet passen voor alle betrokken partijen, het mondelinge akkoord is er en hij zal wel tekenen, alleen wanneer????? Geduld is een mooie deugd. ![]() _________________ geer'n bè |
| 28 Apr 2011, 13:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
panoleon schreef: lolo4ever schreef: panoleon schreef: Ja hoor, indien hij heeft getekend laat ik het wel weten ,maar zolang niks officieel, remember Le Part. ![]() Als hij akkoord gaat,waarom duurt dat dan zo lang voor hij tekent? omdat alle nodige documenten dienen te worden opgemaakt, het moet passen voor alle betrokken partijen, het mondelinge akkoord is er en hij zal wel tekenen, alleen wanneer????? Geduld is een mooie deugd. ![]() We zullen het maar aannemen maar ik heb altijd mijn twijfels bij die mannen. Komt hij overigens als vervanger voor Wouter? |
| 28 Apr 2011, 13:34 |
|
|
lolo4ever schreef: panoleon schreef: lolo4ever schreef: Als hij akkoord gaat,waarom duurt dat dan zo lang voor hij tekent? omdat alle nodige documenten dienen te worden opgemaakt, het moet passen voor alle betrokken partijen, het mondelinge akkoord is er en hij zal wel tekenen, alleen wanneer????? Geduld is een mooie deugd. ![]() We zullen het maar aannemen maar ik heb altijd mijn twijfels bij die mannen. Komt hij overigens als vervanger voor Wouter? bij mijn weten niet, ik ben trouwens de sportieve verantwoordelijke niet, maar als ik iets weet, dan vernemen jullie het. Wouter heeft trouwens nog een contract voor een jaar, maar wie zegt niet dat het gaat opengebroken worden. ![]() _________________ geer'n bè |
| 28 Apr 2011, 13:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Als Thompson komt, zal het waarschijnlijk wel als vervanger van Gueye zijn. Zo begreep ik het uit een interview met de trainer. Van mij mag hij zeker komen. Is zeker een verbetering ten opzichte van Pape.
|
| 28 Apr 2011, 13:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
panoleon schreef: lolo4ever schreef: panoleon schreef: omdat alle nodige documenten dienen te worden opgemaakt, het moet passen voor alle betrokken partijen, het mondelinge akkoord is er en hij zal wel tekenen, alleen wanneer????? Geduld is een mooie deugd. ![]() We zullen het maar aannemen maar ik heb altijd mijn twijfels bij die mannen. Komt hij overigens als vervanger voor Wouter? bij mijn weten niet, ik ben trouwens de sportieve verantwoordelijke niet, maar als ik iets weet, dan vernemen jullie het. Wouter heeft trouwens nog een contract voor een jaar, maar wie zegt niet dat het gaat opengebroken worden. ![]() Klinkt als muziek in mijn oren, moest dit waar zijn natuurlijk. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 28 Apr 2011, 14:19 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Voor hoe lang gaat Thompson tekenen panoleon?
|
| 28 Apr 2011, 14:34 |
|
|
Gilles schreef: Voor hoe lang gaat Thompson tekenen panoleon? weet ik helaas niet, maar indien ik het weet zal ik het posten, geen nood, we houden de supporters op de hoogte. ![]() _________________ geer'n bè |
| 28 Apr 2011, 14:44 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 03 Mar 2006, 2:26 Berichten: 100 Leeftijd: 41 |
Volgens mij komen de eerste namen pas op de website na de laatste speeldag, wat helemaal niet onlogisch is. Thompson zou -gesteld dat hij effectief komt- na een slechte wedstrijd kunnen verweten worden met zijn gedachten al bij zijn nieuwe ploeg te zitten etc etc.
Nog even geduld tot 7 mei Verder stel ik mij de vraag of 3 (tot 4 indien Wouter vertrekt) aankopen voldoende zullen zijn om vlot mee te draaien in 2de zoals sommigen zeggen. Vertrouwen in de kampioenenploeg is 1, vlot meedraaien in 2de is een ander paar mouwen. Papa weg, Ode in de plaats OK. Mét Wouter en Depoitre in vorm + een goede Crispijn ben ik zeer tevreden over onze voorlinie. Wouter weg = klasbak in de plaats. Punt aan de lijn. Op het middenveld vertrekken Denys & Coppens dus die moeten vervangen worden door een centrale middenvelder en een vleugel die uiteraard inzetbaar zijn in 2de klasse. CM die de werkende mensen zoals Ken en Ewen kan steunen naar de aanval toe, vleugel om concurrentie te bieden aan Cousin en Damien die in mijn ogen niet al te veel wereldpartijen gespeeld hebben. Althans thuis niet. Podevijn in topvorm is inderdaad een super transfer op zich in 3de, in 2de wil ik dit met plezier ook vaststellen Deze aanval en de nodige versterking op het middenveld zorgen ervoor dat we geen verdediging nodig hebben omdat we toch steeds meer zullen scoren dan de tegenpartij Alle gekheid ... hier zie ik de meeste problemen naar volgend seizoen toe. Delclef weg dus die moet wederom vervangen worden door iemand die 2de klasse waardig is. Moreels & De Castro te traag (en bijgevolg nog meer kaarten), Flippo OK, De Schutter ook OK maar blijft hij in de defensie staan, Kestens speelt een beresterke terugronde maar 2de ? Hier is zeker een kwaliteitsinjectie nodig, 2 zijn ook goed voor mij. Over de keeper heb ik weinig te zeggen : houden ! Back-up kan ik moeilijk inschatten wegens te weinig zien spelen. Wie moet komen en wie moet vertrekken of schuiven op het veld, zal je mij niet horen zeggen. Alle vertrouwen in het huidige bestuur en de trainer. Ik ben ervan overtuigd dat de gesprekken al lang bezig zijn en dat het finaliseren volop aan de gang is. De commentaar op de aankopen volgt later wel, na een match of 10 Net om die reden kan ik niets zeggen over de 2 nieuwkomers. Jonge talenten zijn steeds welkom maar zijn deze klaar voor 2de ? Ik zou het begot niet weten. Jonge kerels zoals bij Dender zouden zeer welkom zijn in mijn ogen. Dit gezegd zijnde wacht ik net als iedereen op de volgende officiële aankondiging ![]() |
| 28 Apr 2011, 15:21 |
|
| Pagina 120 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 118 119 120 121 122 … 345 Volgende |