Transfers 2010-2011 - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Stijn schreef:
Lijkt mij een zeer slechte en onprofessionele beslissing.

Allereerst omdat je er een explosieve situatie mee creëert. Iemand die drie maanden bij de beloften heeft gezeten, ineens terughalen. Een nieuw conflict heeft niet veel nodig om te ontstaan.

Daarenboven vind ik het een heel slechte beslissing, omdat er binnen ons spelconcept gewoon geen plaats is voor Troch. Als er het voorbije jaar iets duidelijk is geworden is het wel dat met de huidige kwaliteit in de groep, het 4-4-2-systeem een fantastisch systeem is, en een 4-3-3 niet werkt.

In een 4-4-2 kan je Thomas niet in de spits zetten : teveel middenvelder om spits te zijn, te traag, geen duelkracht, kan niet koppen, ...
In het middenveld kan je hem al evenmin zetten, want daar geeft hij te weinig steun aan het middenveld. De verdedigende middenvelder die daar achter speelt, verzuipt volledig.
Wat gaan ze er dan eigenlijk in godsnaam mee doen vraag ik me af?

Hij heeft natuurlijk wel bepaalde kwaliteiten (spelinzicht, goeie pas / trap, ...), maar op ons niveau is dit toch te weinig. Ge kunt hem op de bank houden ja, om soms eens in te vallen, of soms buiten de kern, maar daarvoor kost hij toch wel wat veel, en hoe lang gaat dat allemaal goed gaan.

heb je ons niveau (middenveld) bezig gezien vorig seizoen? dan denk ik wel dat we iemand nodig hebben zoals een troch met spelinzicht een goeie pass en ook iemand die de goal weet staan. hoeveel doelpunten en assists heb je van ewen gezien? hoeveel duels heeft hij gewonnen ,hoe snel is hij ? een beetje eerlijk blijven hé.

12 Jun 2010, 0:02
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
witteken schreef:
heb je ons niveau (middenveld) bezig gezien vorig seizoen? dan denk ik wel dat we iemand nodig hebben zoals een troch met spelinzicht een goeie pass en ook iemand die de goal weet staan. hoeveel doelpunten en assists heb je van ewen gezien? hoeveel duels heeft hij gewonnen ,hoe snel is hij ? een beetje eerlijk blijven hé.

Met dat niveau hebben we anders gedurende drie vierde van het seizoen bijna alles gewonnen hé, niet overdrijven ook. Ok, centraal op het midden is inderdaad een plaats die voor verbetering vatbaar is, zeker qua creativiteit en doelgerichtheid, maar als je daar dan iemand als Troch zet, riskeer je wel te verzuipen hoor, want defensief meedenken, moet je aan Troch niet vragen hé. Tis trouwens toch ook de positie van Troch niet, die is toch meer hangende spits dan spelverdeler, toch niet als het met amper één verdedigende middenvelder in zijn rug is.

12 Jun 2010, 0:19
Nationale Ploeg

Ik wil niet negatief zijn, maar 'de moteur' op het midden heeft toch een paar keer gesputterd vandejaar. En TT zal over een paar wedstrijden wel een paar geniale passes versturen, maar gaat nooit de snelheid en de schwung brengen die het verschil maakt tussen een kampioenploeg en een -net niet- kampioenenploeg. Je hebt met Moreels-Depoitre echt goud in handen, zet er dan tenminste een sterke pion achter.

12 Jun 2010, 2:44
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
witteken schreef:

ons niveau van het voorbije seizoen kan toch zo slecht niet geweest zijn als je de resultaten bekijkt. Ik geloof dat indien we een klein beetje beter gepresteerd hadden onder Vanderhaegen, dat we los kampioen zouden geweest zijn.

Over Ewen heb je gelijk. Ik vind dit in de ploeg ook een positie waar we ons nog kunnen / zouden moeten versterken. Maar Thomas Troch op Ewen zijn plaats zou al evenmin goed komen.
Hoeveel duels heeft Troch al gewonnen sinds hij bij ons speelt? Of hoe dikwijls gaat hij nog maar het duel aan? En qua snelheid : Ewen is misschien niet de rapste, maar als er één iemand is die nog trager is...

12 Jun 2010, 7:50
Junior

In het begin van de competitie aalst-rupel boom(1-1), viel het reeds op als den tegenstander sterk is, dat Verheyden en Troch te traag zijn en te weinig duels winnen.Als ze willen meedoen voor den titel, beiden verhuren(incl Kestens) en ne spelverdeler binnenhalen die na een paar man uit te kappen ne splijtende assist over de grond kan geven aan Moreels of Depoitre.En daarachter Van Damme en het komt in orde.

12 Jun 2010, 8:32
Freak

Leeftijd: 45
vandaag in HLN een artikeltje over Van Den Steen, de grote sportieve baas.

de club zou zo goed als rond zijn met een hangende spits en linkermiddenvelder uit tweede klasse. (basisspelers?)

Ook voegt hij eraan toe dat Delclef de vervanger is van Seminck (ik moet eens goed lachen).

Seminck wil nu wel inleveren maar er zijn verdedigers genoeg volgens hem.

En van Crispijn verwachten ze precies ook wel het één en ander, ik ben benieuwd.

en TT komt niet bij de A-kern, hij moet in de B-kern blijven als hij niet wil vertrekken.

12 Jun 2010, 8:35
forumlegende

Leeftijd: 43
Voorlopig vertrekken enkel Seminck en Lord (einde contract), de broertjes Spotbeen en Amghar omdat zijn huurperiode afgelopen is.
Qua budget dat daardoor vrijkomt, reken ik enkel de contracten van Mich en Lio want de Spotbeentjes zullen zoveel nie gekost hebben he.
Als ze van Troch nie vanaf geraken, zijn dat dus eigenlijk maar twee contracten die wegvallen. Ne linkerflank en een aanvaller halen, is ook voor mij de meest logische beslissing om die 2 contracten te vervangen. In die optiek kan ik het dus wel begrijpen dat ze zeggen dat ze over voldoende verdedigers beschikken waardoor Seminck geen verlenging krijgt. Ze hebben trouwens Delclef al gehaald voor vanachter en die was toch grotendeels basisspeler in de kampioenenploeg van Wetteren.
Ik vind het ook zeer jammer da we Mich zien vertrekken maar ik begrijp het ergens wel.

12 Jun 2010, 9:39
forumlegende

Leeftijd: 69
El Corredor schreef:

de club zou zo goed als rond zijn met een hangende spits en linkermiddenvelder uit tweede klasse. (basisspelers?)

Ook voegt hij eraan toe dat Delclef de vervanger is van Seminck (ik moet eens goed lachen).

En van Crispijn verwachten ze precies ook wel het één en ander, ik ben benieuwd.

en TT komt niet bij de A-kern, hij moet in de B-kern blijven als hij niet wil vertrekken.

Waaom zou Delclef niet meevallen?Het schijnt in ieder geval een speler te zijn die er telkens zijne kop voorlegt.

12 Jun 2010, 9:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
't is niet dat de contractverlenging van Seminck pas nu een issue is geworden hé, dat is het al 4-5 maand.
En wie niet ziet dat Thomas Troch een tikkende tijdbom is die verlammend gaat werken onder uw ploeg is toch ook geweldig naïef bezig.
Voor de rest is er absoluut nog tijd genoeg....zeggen dat de beste spelers nu al een ploeg hebben is toch wel een cliché dat al een jaar of 2 niet meer opgaat.
Het aantal transfers in augustus en zelfs nog september eens in de gaten houden.

't enige wat ik vraag is dat ze geen nonsens verkopen die ze zelf niet geloven.

12 Jun 2010, 10:52
Freak

Leeftijd: 45
iendracht mèn 2de vraa schreef:
El Corredor schreef:

Waaom zou Delclef niet meevallen?Het schijnt in ieder geval een speler te zijn die er telkens zijne kop voorlegt.

ik heb niet gezegd dat Delclef niet kan meevallen hé. Maar om hem de vervanger van Seminck te noemen, sorry daar moet ik mee lachen. Alle respect tov Seminck is compleet weg. Proficiat olé!

12 Jun 2010, 11:27
forumlegende

Seminck wou blijkbaar eerst nie inleveren en toen hij dat wel wou doen, hadden ze Delclef al gehaald.
Dan kan ik het wel begrijpen dat ze nu tegen Mich zeggen da hij mag gaan, hoe spijtig ik da ook vind.
Moest Seminck trouwens wel bijgetekend hebben van in het begin, dan zouden er veel minder zijn die om een extra verdediger vragen. Nu is Delclef er en ds moet die extra verdediger er ook niet meer zijn.

12 Jun 2010, 11:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
zwawi schreef:
Seminck wou blijkbaar eerst nie inleveren en toen hij dat wel wou doen, hadden ze Delclef al gehaald.
Dan kan ik het wel begrijpen dat ze nu tegen Mich zeggen da hij mag gaan, hoe spijtig ik da ook vind.
Moest Seminck trouwens wel bijgetekend hebben van in het begin, dan zouden er veel minder zijn die om een extra verdediger vragen. Nu is Delclef er en ds moet die extra verdediger er ook niet meer zijn.
Is dat dan niet logisch ? Van Seminck wist ge heel goed wat hij waard was, met alle respect voor Preben maar daarvan weten we het niet.

En ik vind dat een zeeeeeer zwak excuus hoor, en al even ongeloofwaardig als dat de plooien tussen Troch en BVR zijn gladgestreken.....
Ze moesten Seminck niet hebben en zullen zeker geen moeite doen om hem te houden, dat is nu toch al een hele terugronde duidelijk ?

12 Jun 2010, 11:45
forumlegende

Bram schreef:
zwawi schreef:
Is dat dan niet logisch ? Van Seminck wist ge heel goed wat hij waard was, met alle respect voor Preben maar daarvan weten we het niet.

En ik vind dat een zeeeeeer zwak excuus hoor, en al even ongeloofwaardig als dat de plooien tussen Troch en BVR zijn gladgestreken.....
Ze moesten Seminck niet hebben en zullen zeker geen moeite doen om hem te houden, dat is nu toch al een hele terugronde duidelijk ?

Het is inderdaad al langer duidelijk da Seminck zal (moeten) vertrekken maar het is ook al langer duidelijk dat de trainer blijkbaar meer vertrouwen heeft in andere verdedigers dan in Michael. Moeten ze hem dan betalen om het merendeel van de matchen op de bank te zitten? Voor hem zelf is het trouwens ook belangrijk da hij niet weer een jaar verliest.

12 Jun 2010, 11:52
Freak

Leeftijd: 35
zwawi schreef:
Bram schreef:
zwawi schreef:

Het is inderdaad al langer duidelijk da Seminck zal (moeten) vertrekken maar het is ook al langer duidelijk dat de trainer blijkbaar meer vertrouwen heeft in andere verdedigers dan in Michael. Moeten ze hem dan betalen om het merendeel van de matchen op de bank te zitten? Voor hem zelf is het trouwens ook belangrijk da hij niet weer een jaar verliest.

Het gaat dan ook niet over delclef alleen,we moeten serieus zijn een verdediging met ringoot,delclef,filipovic,brecht moreels en de castro.Als er ene uitvalt hebt ge al serieuze problemen en wat is dan de oplossing de schutter naar achter zetten weer en dat wilt ook niemand.Komaan é zeg ,alsge seminck laat vertrekken moet ge iemand anders halen nog.

12 Jun 2010, 12:15
Freak

Leeftijd: 35
ajoineuh schreef:
Schamp ;) :)

Die wordt het alvast niet,als het 2de klassespelers zijn.

12 Jun 2010, 12:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 345