|
|
| Pagina 13 van 53 |
[ 782 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Blessures
witzwet schreef: ne middenvelder nodig? grapjas! ne linksback en mocht het kunnen nog ne spits En wrm geene middenvelder? Tis da ge nogal overschot hebt op u flanken eh... en wa ga ge volgend jaar doen als ge over gaat naar 2de klasse?? Met u centraal middenveld blijven spelen...ge zult der schoon uit de verf komen! Iedereen weet da we voor in 2de ne spits, centrale en flankmiddenvelder en ne linksback zeker nodig hebben, en da mogen mannen van het kaliber Cousin worden, geloof me maar ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 03 Dec 2010, 12:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Tom_1919 schreef: witzwet schreef: ne middenvelder nodig? grapjas! ne linksback en mocht het kunnen nog ne spits En wrm geene middenvelder? Tis da ge nogal overschot hebt op u flanken eh... en wa ga ge volgend jaar doen als ge over gaat naar 2de klasse?? Met u centraal middenveld blijven spelen...ge zult der schoon uit de verf komen! Iedereen weet da we voor in 2de ne spits, centrale en flankmiddenvelder en ne linksback zeker nodig hebben, en da mogen mannen van het kaliber Cousin worden, geloof me maar ![]() Dat laatste zal dan moeten bekeken worden in de zomer (als we hopelijk gepromoveerd zijn, want dat is verre van zeker). We stonden eind december 2007 ook al eens op de eerste positie en we zijn het seizoen op de 7de plaats geëindigd... D'er zijn er hier toch veel die dat vergeten precies... We zijn nog maar halfweg hé mannen. Dus moet je in de winterstop enkel kijken naar de posities waar je dit seizoen nog iemand nodig hebt - echte toppers die je volgend jaar goed zou kunnen gebruiken, kan je sowieso niet halen met de winterstop (tenzij die ergens ambras hebben of niet meer met de trainer door 1 deur kunnen). Mannen die het goeddoen bij hun club, gaan zeker niet zomaar een reeks of twee zakken hé... Op basis van de blessures is de roep om een polyvalente linksback dus te begrijpen gezien Delclef, Podevijn en Ringoot geblesseerd zijn. Spits zou ik nog afwachten en kijken hoe de blessure van Laurent evolueert - Sam en Wouter kunnen het voorlopig wel afhaspelen tot de winterstop en je hebt altijd nog De Gussémé achter de hand en ook Bilal zou daar wel kunnen spelen ook. En inzake die kalibers... Je moet tweede klasse niet onderschatten, maar ook niet overschatten hé. Je moet geen 11 mannen van het kaliber Filipovic hebben hoor om rustig mee te draaien. Kijk maar naar de ploegen die er nu zitten; met onze kern zouden we daar nu zelfs al geen slecht figuur slaan. Ik denk ook niet dat het de bedoeling is dat we meteen naar eerste promoveren of wel? |
| 03 Dec 2010, 12:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Tom_1919 schreef: witzwet schreef: ne middenvelder nodig? grapjas! ne linksback en mocht het kunnen nog ne spits En wrm geene middenvelder? Tis da ge nogal overschot hebt op u flanken eh... en wa ga ge volgend jaar doen als ge over gaat naar 2de klasse?? Met u centraal middenveld blijven spelen...ge zult der schoon uit de verf komen! Iedereen weet da we voor in 2de ne spits, centrale en flankmiddenvelder en ne linksback zeker nodig hebben, en da mogen mannen van het kaliber Cousin worden, geloof me maar ![]() Ik kan nu mis zijn hé, maar ik dacht echt waar dat er in de zomer ook nog transfers mogen gedaan worden. We spelen nog altijd in derde en het is de bedoeling een ploeg te hebben die ons daar kan uithalen en dan volstaat momenteel ons centraal middenveld (ook in de breedte met nog Denys, Kestens en Yombo achter de hand). Wat er moet bijkomen als we in tweede zitten, dat is een kwestie voor als we ook effectief in tweede zitten. |
| 03 Dec 2010, 12:45 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Bartos schreef: Tom_1919 schreef: witzwet schreef: ne middenvelder nodig? grapjas! ne linksback en mocht het kunnen nog ne spits En wrm geene middenvelder? Tis da ge nogal overschot hebt op u flanken eh... en wa ga ge volgend jaar doen als ge over gaat naar 2de klasse?? Met u centraal middenveld blijven spelen...ge zult der schoon uit de verf komen! Iedereen weet da we voor in 2de ne spits, centrale en flankmiddenvelder en ne linksback zeker nodig hebben, en da mogen mannen van het kaliber Cousin worden, geloof me maar ![]() Ik kan nu mis zijn hé, maar ik dacht echt waar dat er in de zomer ook nog transfers mogen gedaan worden. We spelen nog altijd in derde en het is de bedoeling een ploeg te hebben die ons daar kan uithalen en dan volstaat momenteel ons centraal middenveld (ook in de breedte met nog Denys, Kestens en Yombo achter de hand). Wat er moet bijkomen als we in tweede zitten, dat is een kwestie voor als we ook effectief in tweede zitten. En ik volg jullie volledig dat we nu een middenveld hebben voor derde, maar zet eerlijk Bartos, onze flanken daar zijn we nu toch maar dun gezaaid eh, want alle spelers die ge hierboven opnoemt zijn nog altyd centrale middenvelders of zen ik nu mis? Op uw flanken voor de moment hebt ge enkel Cousin en Gallucci and that's it, wie zet ge er anders nog nu Potjes er ook al ni meer is??? Stel dat het bestuur nu al iemand kan aanwerven, waarvan ze zeggen als we hem nu niet nemen is hij mss weg, zouden ze dat dan niet mogen doen?? En een overbodige lux lijkt het mij toch ni ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 03 Dec 2010, 12:53 |
|
|
DT schreef: Tom_1919 schreef: witzwet schreef: ne middenvelder nodig? grapjas! ne linksback en mocht het kunnen nog ne spits En wrm geene middenvelder? Tis da ge nogal overschot hebt op u flanken eh... en wa ga ge volgend jaar doen als ge over gaat naar 2de klasse?? Met u centraal middenveld blijven spelen...ge zult der schoon uit de verf komen! Iedereen weet da we voor in 2de ne spits, centrale en flankmiddenvelder en ne linksback zeker nodig hebben, en da mogen mannen van het kaliber Cousin worden, geloof me maar ![]() Dat laatste zal dan moeten bekeken worden in de zomer (als we hopelijk gepromoveerd zijn, want dat is verre van zeker). We stonden eind december 2007 ook al eens op de eerste positie en we zijn het seizoen op de 7de plaats geëindigd... D'er zijn er hier toch veel die dat vergeten precies... We zijn nog maar halfweg hé mannen. Dus moet je in de winterstop enkel kijken naar de posities waar je dit seizoen nog iemand nodig hebt - echte toppers die je volgend jaar goed zou kunnen gebruiken, kan je sowieso niet halen met de winterstop (tenzij die ergens ambras hebben of niet meer met de trainer door 1 deur kunnen). Mannen die het goeddoen bij hun club, gaan zeker niet zomaar een reeks of twee zakken hé... Op basis van de blessures is de roep om een polyvalente linksback dus te begrijpen gezien Delclef, Podevijn en Ringoot geblesseerd zijn. Spits zou ik nog afwachten en kijken hoe de blessure van Laurent evolueert - Sam en Wouter kunnen het voorlopig wel afhaspelen tot de winterstop en je hebt altijd nog De Gussémé achter de hand en ook Bilal zou daar wel kunnen spelen ook. En inzake die kalibers... Je moet tweede klasse niet onderschatten, maar ook niet overschatten hé. Je moet geen 11 mannen van het kaliber Filipovic hebben hoor om rustig mee te draaien. Kijk maar naar de ploegen die er nu zitten; met onze kern zouden we daar nu zelfs al geen slecht figuur slaan. Ik denk ook niet dat het de bedoeling is dat we meteen naar eerste promoveren of wel? Ik weet ook wel da ge me de winterstop de grote mannen ni gaat halen. Maar zie mij reactie bij Bartos over de flankmiddenvelders, totaal overbodig lijkt mij deze zet zeker niet, je haalt zelf aan dat Potjes er niet meer is en iedereen weet dat hij de laatste oplossing was van BVR en dat heel goed uitdraaide tot het ongelukkige incident... En zoals ge zelf zegt van de spitsen hebt ge er nog achter de hand en kunt ge idd nu nog afwachten, maar nu al uitkijken naar een optie kan nooit geen kwaad eh want stel dat het toch nodig is dan doet ge mss zo geene stomme huurtransfer gelijk verleden jaar. Ik zeg dit vooral omdat het dit jaar is dat de ploeg moet overgaan, als het dit jaar niet lukt moogt ge zeker zijn dat er wel enkele sterkhouders gaan vertrekken, die jongens gaan ni eeuwig in 3de blijven eh.... _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 03 Dec 2010, 12:59 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Tom_1919 schreef: Bartos schreef: Tom_1919 schreef: En wrm geene middenvelder? Tis da ge nogal overschot hebt op u flanken eh... en wa ga ge volgend jaar doen als ge over gaat naar 2de klasse?? Met u centraal middenveld blijven spelen...ge zult der schoon uit de verf komen! Iedereen weet da we voor in 2de ne spits, centrale en flankmiddenvelder en ne linksback zeker nodig hebben, en da mogen mannen van het kaliber Cousin worden, geloof me maar ![]() Ik kan nu mis zijn hé, maar ik dacht echt waar dat er in de zomer ook nog transfers mogen gedaan worden. We spelen nog altijd in derde en het is de bedoeling een ploeg te hebben die ons daar kan uithalen en dan volstaat momenteel ons centraal middenveld (ook in de breedte met nog Denys, Kestens en Yombo achter de hand). Wat er moet bijkomen als we in tweede zitten, dat is een kwestie voor als we ook effectief in tweede zitten. En ik volg jullie volledig dat we nu een middenveld hebben voor derde, maar zet eerlijk Bartos, onze flanken daar zijn we nu toch maar dun gezaaid eh, want alle spelers die ge hierboven opnoemt zijn nog altyd centrale middenvelders of zen ik nu mis? Op uw flanken voor de moment hebt ge enkel Cousin en Gallucci and that's it, wie zet ge er anders nog nu Potjes er ook al ni meer is??? Stel dat het bestuur nu al iemand kan aanwerven, waarvan ze zeggen als we hem nu niet nemen is hij mss weg, zouden ze dat dan niet mogen doen?? En een overbodige lux lijkt het mij toch ni ![]() En gij gaat die betalen?Wantja alsze evengoed als cousin of galucci moeten zijn gaat hij toch wat verdienen.En als hij slechter is ja dan kunnen we evengoed de gussemé ,denys,van damme of yombo daar plaatsen.Denkt is na é,we hebben schulden en ne kern van 23spelers die allemaal betaald moeten worden en 15ervan krijgen dan nog is bijna wekelijks winstpremie's.Dus tenzij ne linksback en dus ringoot of delclef wegdoen en ne spits als depoitre uit blijft,is al de rest overbodig. |
| 03 Dec 2010, 13:07 |
|
|
Iendrachter90 schreef: Tom_1919 schreef: Bartos schreef: Ik kan nu mis zijn hé, maar ik dacht echt waar dat er in de zomer ook nog transfers mogen gedaan worden. We spelen nog altijd in derde en het is de bedoeling een ploeg te hebben die ons daar kan uithalen en dan volstaat momenteel ons centraal middenveld (ook in de breedte met nog Denys, Kestens en Yombo achter de hand). Wat er moet bijkomen als we in tweede zitten, dat is een kwestie voor als we ook effectief in tweede zitten. En ik volg jullie volledig dat we nu een middenveld hebben voor derde, maar zet eerlijk Bartos, onze flanken daar zijn we nu toch maar dun gezaaid eh, want alle spelers die ge hierboven opnoemt zijn nog altyd centrale middenvelders of zen ik nu mis? Op uw flanken voor de moment hebt ge enkel Cousin en Gallucci and that's it, wie zet ge er anders nog nu Potjes er ook al ni meer is??? Stel dat het bestuur nu al iemand kan aanwerven, waarvan ze zeggen als we hem nu niet nemen is hij mss weg, zouden ze dat dan niet mogen doen?? En een overbodige lux lijkt het mij toch ni ![]() En gij gaat die betalen?Wantja alsze evengoed als cousin of galucci moeten zijn gaat hij toch wat verdienen.En als hij slechter is ja dan kunnen we evengoed de gussemé ,denys,van damme of yombo daar plaatsen.Denkt is na é,we hebben schulden en ne kern van 23spelers die allemaal betaald moeten worden en 15ervan krijgen dan nog is bijna wekelijks winstpremie's.Dus tenzij ne linksback en dus ringoot of delclef wegdoen en ne spits als depoitre uit blijft,is al de rest overbodig. Heb ik gezegd da die daar in januari allemaal moeten staan mss??? En nee ik ga ze ni betalen, maar als ge overgaat dit jaar zulde op de positie's dak al gezegd heb toch spelers moeten gaan halen ze! En ge moet daar de grote namen van 2de klasse ni gaan halen eh, der zijn jongens genoeg in 2 en 3de klasse die nog ni te duur zijn en waar potentieel in zit. Wie dacht er van Depoitre dat em zo goe ging zijn? En van Gallucci, die had verleden jaar ook een schitterend seizoen en is dit jaar ook al enkele keren belangrijk geweest. Onze 3 gasten van Peruwelz, denkte da die massa's geld gekost hebben mss? Ringoot(spijtig van zijn blessures want voor mij kan em zeker mee me ons)? Yombo(is iemand die ook nog velen beter kan dan nu, maar da ga alleen komen door meer en meer matchen te spelen)? _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 03 Dec 2010, 13:19 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Tom_1919 schreef: Iendrachter90 schreef: Tom_1919 schreef: En ik volg jullie volledig dat we nu een middenveld hebben voor derde, maar zet eerlijk Bartos, onze flanken daar zijn we nu toch maar dun gezaaid eh, want alle spelers die ge hierboven opnoemt zijn nog altyd centrale middenvelders of zen ik nu mis? Op uw flanken voor de moment hebt ge enkel Cousin en Gallucci and that's it, wie zet ge er anders nog nu Potjes er ook al ni meer is??? Stel dat het bestuur nu al iemand kan aanwerven, waarvan ze zeggen als we hem nu niet nemen is hij mss weg, zouden ze dat dan niet mogen doen?? En een overbodige lux lijkt het mij toch ni ![]() En gij gaat die betalen?Wantja alsze evengoed als cousin of galucci moeten zijn gaat hij toch wat verdienen.En als hij slechter is ja dan kunnen we evengoed de gussemé ,denys,van damme of yombo daar plaatsen.Denkt is na é,we hebben schulden en ne kern van 23spelers die allemaal betaald moeten worden en 15ervan krijgen dan nog is bijna wekelijks winstpremie's.Dus tenzij ne linksback en dus ringoot of delclef wegdoen en ne spits als depoitre uit blijft,is al de rest overbodig. Heb ik gezegd da die daar in januari allemaal moeten staan mss??? En nee ik ga ze ni betalen, maar als ge overgaat dit jaar zulde op de positie's dak al gezegd heb toch spelers moeten gaan halen ze! En ge moet daar de grote namen van 2de klasse ni gaan halen eh, der zijn jongens genoeg in 2 en 3de klasse die nog ni te duur zijn en waar potentieel in zit. Wie dacht er van Depoitre dat em zo goe ging zijn? En van Gallucci, die had verleden jaar ook een schitterend seizoen en is dit jaar ook al enkele keren belangrijk geweest. Onze 3 gasten van Peruwelz, denkte da die massa's geld gekost hebben mss? Ringoot(spijtig van zijn blessures want voor mij kan em zeker mee me ons)? Yombo(is iemand die ook nog velen beter kan dan nu, maar da ga alleen komen door meer en meer matchen te spelen)? Ringoot kan zeker en vast mee,maar veel hebben we er nu wel niet aan é .Dusja daar moet de keuze vallen ,hopen dat 1/2is lang zonder blessures kan spelen of iemand anders halen.Voor de rest zaak gesloten,met nieuwjaar 1ne linksback en eventueel nog ne spits naargelang de situatie van depoitre,voor het middenveld hebt ge gelijk alswe den 8ste mei volledig bovenaan staan.Alhoewel dat een centraal middenveld met keuze tussen denys-van damme-verheyden volgens mij toch al iets is voor 2de klasse. |
| 03 Dec 2010, 13:25 |
|
|
Iendrachter90 schreef: Tom_1919 schreef: Iendrachter90 schreef: En gij gaat die betalen?Wantja alsze evengoed als cousin of galucci moeten zijn gaat hij toch wat verdienen.En als hij slechter is ja dan kunnen we evengoed de gussemé ,denys,van damme of yombo daar plaatsen.Denkt is na é,we hebben schulden en ne kern van 23spelers die allemaal betaald moeten worden en 15ervan krijgen dan nog is bijna wekelijks winstpremie's.Dus tenzij ne linksback en dus ringoot of delclef wegdoen en ne spits als depoitre uit blijft,is al de rest overbodig. Heb ik gezegd da die daar in januari allemaal moeten staan mss??? En nee ik ga ze ni betalen, maar als ge overgaat dit jaar zulde op de positie's dak al gezegd heb toch spelers moeten gaan halen ze! En ge moet daar de grote namen van 2de klasse ni gaan halen eh, der zijn jongens genoeg in 2 en 3de klasse die nog ni te duur zijn en waar potentieel in zit. Wie dacht er van Depoitre dat em zo goe ging zijn? En van Gallucci, die had verleden jaar ook een schitterend seizoen en is dit jaar ook al enkele keren belangrijk geweest. Onze 3 gasten van Peruwelz, denkte da die massa's geld gekost hebben mss? Ringoot(spijtig van zijn blessures want voor mij kan em zeker mee me ons)? Yombo(is iemand die ook nog velen beter kan dan nu, maar da ga alleen komen door meer en meer matchen te spelen)? Ringoot kan zeker en vast mee,maar veel hebben we er nu wel niet aan é .Dusja daar moet de keuze vallen ,hopen dat 1/2is lang zonder blessures kan spelen of iemand anders halen.Voor de rest zaak gesloten,met nieuwjaar 1ne linksback en eventueel nog ne spits naargelang de situatie van depoitre,voor het middenveld hebt ge gelijk alswe den 8ste mei volledig bovenaan staan.Alhoewel dat een centraal middenveld met keuze tussen denys-van damme-verheyden volgens mij toch al iets is voor 2de klasse. Ben vooral bezig op de flankmiddenvelders daar zitten we nogal dunnekes_________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 03 Dec 2010, 13:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Tis inderdaad waar dat we op de flank dun in de spelers zitten, waarschijnlijk dunner dan in gelijk welke positie, zeker na het uitvallen van Podevijn. Het probleem is natuurlijk dat ge nu enkel spelers moogt aanwerven uit eerste klasse, tweede klasse of het buitenland en de vraag is of ge daar iemand gaat vinden die zonder problemen op de bank wil zitten. Misschien is een extra spits die polyvalent genoeg is om ook op de flank te spelen wel ideaal, maar ja, vindt da maar eens.
|
| 03 Dec 2010, 15:00 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bartos schreef: Tis inderdaad waar dat we op de flank dun in de spelers zitten, waarschijnlijk dunner dan in gelijk welke positie, zeker na het uitvallen van Podevijn. Het probleem is natuurlijk dat ge nu enkel spelers moogt aanwerven uit eerste klasse, tweede klasse of het buitenland en de vraag is of ge daar iemand gaat vinden die zonder problemen op de bank wil zitten. Misschien is een extra spits die polyvalent genoeg is om ook op de flank te spelen wel ideaal, maar ja, vindt da maar eens. vaardigheid 1: scoren Vaardigheid 2: vleugelspel Vaardigheid 3: passen Eigenschap: snelheid Voila, en ze rollen er zo uit... ![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 03 Dec 2010, 15:17 |
|
|
witzwet schreef: Bartos schreef: Tis inderdaad waar dat we op de flank dun in de spelers zitten, waarschijnlijk dunner dan in gelijk welke positie, zeker na het uitvallen van Podevijn. Het probleem is natuurlijk dat ge nu enkel spelers moogt aanwerven uit eerste klasse, tweede klasse of het buitenland en de vraag is of ge daar iemand gaat vinden die zonder problemen op de bank wil zitten. Misschien is een extra spits die polyvalent genoeg is om ook op de flank te spelen wel ideaal, maar ja, vindt da maar eens. vaardigheid 1: scoren Vaardigheid 2: vleugelspel Vaardigheid 3: passen Eigenschap: snelheid Voila, en ze rollen er zo uit... ![]() Ja, in Football Manager doe ik het ook zo, maar ik weet niet of dat in het echt ook zo werkt . |
| 03 Dec 2010, 15:23 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Iendrachter90 schreef: Tom_1919 schreef: Bartos schreef: Ik kan nu mis zijn hé, maar ik dacht echt waar dat er in de zomer ook nog transfers mogen gedaan worden. We spelen nog altijd in derde en het is de bedoeling een ploeg te hebben die ons daar kan uithalen en dan volstaat momenteel ons centraal middenveld (ook in de breedte met nog Denys, Kestens en Yombo achter de hand). Wat er moet bijkomen als we in tweede zitten, dat is een kwestie voor als we ook effectief in tweede zitten. En ik volg jullie volledig dat we nu een middenveld hebben voor derde, maar zet eerlijk Bartos, onze flanken daar zijn we nu toch maar dun gezaaid eh, want alle spelers die ge hierboven opnoemt zijn nog altyd centrale middenvelders of zen ik nu mis? Op uw flanken voor de moment hebt ge enkel Cousin en Gallucci and that's it, wie zet ge er anders nog nu Potjes er ook al ni meer is??? Stel dat het bestuur nu al iemand kan aanwerven, waarvan ze zeggen als we hem nu niet nemen is hij mss weg, zouden ze dat dan niet mogen doen?? En een overbodige lux lijkt het mij toch ni ![]() En gij gaat die betalen?Wantja alsze evengoed als cousin of galucci moeten zijn gaat hij toch wat verdienen.En als hij slechter is ja dan kunnen we evengoed de gussemé ,denys,van damme of yombo daar plaatsen.Denkt is na é,we hebben schulden en ne kern van 23spelers die allemaal betaald moeten worden en 15ervan krijgen dan nog is bijna wekelijks winstpremie's.Dus tenzij ne linksback en dus ringoot of delclef wegdoen en ne spits als depoitre uit blijft,is al de rest overbodig. Da getoigt van ni echt veil respect t.o.v. De Gussemé, Deneys, Van Damme of Yombo ein copaing.... _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 03 Dec 2010, 16:33 |
|
|
Schepper schreef: :nieje: Iendrachter90 schreef: Tom_1919 schreef: En gij gaat die betalen?Wantja alsze evengoed als cousin of galucci moeten zijn gaat hij toch wat verdienen.En als hij slechter is ja dan kunnen we evengoed de gussemé ,denys,van damme of yombo daar plaatsen.Denkt is na é,we hebben schulden en ne kern van 23spelers die allemaal betaald moeten worden en 15ervan krijgen dan nog is bijna wekelijks winstpremie's.Dus tenzij ne linksback en dus ringoot of delclef wegdoen en ne spits als depoitre uit blijft,is al de rest overbodig. Da getoigt van ni echt veil respect t.o.v. De Gussemé, Deneys, Van Damme of Yombo ein copaing.... OOW,ik bedoelde wel dat we dan al kwaliteit genoeg hebben om ze te vervangen é Trouwens,alsge hier wat volgt zult ge wel weten dat ik gene commentaar geef op van damme(heb ik al meermaals kritiek op gekregen) ![]() |
| 03 Dec 2010, 16:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
witzwet schreef: Bartos schreef: Tis inderdaad waar dat we op de flank dun in de spelers zitten, waarschijnlijk dunner dan in gelijk welke positie, zeker na het uitvallen van Podevijn. Het probleem is natuurlijk dat ge nu enkel spelers moogt aanwerven uit eerste klasse, tweede klasse of het buitenland en de vraag is of ge daar iemand gaat vinden die zonder problemen op de bank wil zitten. Misschien is een extra spits die polyvalent genoeg is om ook op de flank te spelen wel ideaal, maar ja, vindt da maar eens. vaardigheid 1: scoren Vaardigheid 2: vleugelspel Vaardigheid 3: passen Eigenschap: snelheid Voila, en ze rollen er zo uit... ![]() Anderlecht, Brugge, Standard enz...die zoeken ook zo ene... ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 03 Dec 2010, 16:43 |
|
| Pagina 13 van 53 |
[ 782 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 53 Volgende |