Extra versterkingen in het tussenseizoen 2006-2007 - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 403 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 27
 Extra versterkingen in het tussenseizoen 2006-2007 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

hij kan belangrijk zijn met de bedoeling glorieux hier te houden, zo is er nog ene da e goe mondje frans kan om simon te plezieren, goed plan van het bestuur as ge het mij vraagt :grijns:

02 Jan 2007, 16:36
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
brusselsboy schreef:
Spelertje met talent, maar niet onmiddellijk een voorbeeldige mentaliteit (een beetje vol van zichzelf), vrees ik.

K had in die oefenmatch ook wel een beetje die indruk. Als die bij de tegenstander speelt, zou die altijd veel kans maken om uitgefloten te worden door ons. Maar toch vind ik het een goeie transfer. Want in die oefenmatch toonde hij toch dat hij iets kan. En k heb alle vertrouwen in het bestuur. Ze zullen er wel goe mee gesproken hebben en ze zouden nooit ne sfeerverpester binnen halen. Als je ziet hoe attent ze gereageerd hebben met Van Den Bulcke, zie je dat ze de groepssfeer optimaal willen houden

02 Jan 2007, 16:49
nieuw in de eerste ploeg

brusselsboy schreef:
Spelertje met talent, maar niet onmiddellijk een voorbeeldige mentaliteit (een beetje vol van zichzelf), vrees ik.

Mjah en dan te weten dat De Ridder mss nr Dender trekt :snif: Mss was dieje ni haalbaar, sportief of financieel, maar dat had ik tenminste nogis een aankoop gevonden ipv ene dat nog niet verder dan de reserven is geraakt bij Brussels (wat niet wil zeggen dat hij geen talent heeft).

03 Jan 2007, 11:15
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Met de ploeg die je nu hebt moet je geen spelers halen die een vaste waarde moeten worden binnen de huidige ploeg.Wie haal je eruit voor De Ridder bevoorbeeld?Arnold onze topschutter?nne,ik denk het ni.En De Ridder zal ni komen om een half seizoen invaller te zijn,daar zal diene ni blij mee zijn!
Zo ne jonge gast van 19 die is uitstekend als invaller met het oog op de toekomst.Die willen zich bewijzen als ze de kans krijgen.
Ons bestuur is goe bezig,er wordt nagedacht en ni hals over kop beslist.Laat ze maar doen,k heb er het volste vertrouwen in!
Merci bestuur!

03 Jan 2007, 11:25
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
El Falco schreef:
ene dat nog niet verder dan de reserven is geraakt bij Brussels (wat niet wil zeggen dat hij geen talent heeft).

De Ridder is ook nog ni verder geraakt dan de reseven van Gent. Het enige verschil is dat we het talent van De Ridder vorig jaar al kunnen bewonderen hebben.

Het is dus moeilijk te zeggen wie van de twee den besten is. Ze zijn alle twee jong en uit de reserven van nen eersteklasser. Van De Ridder weten we al wat hij waard is, hopelijk toont Massart zich even goed.

Massart is denk ik wel eerder flankspeler dan spits. Wat mij betreft, zou ik er De Ridder wel nog graag bij zien. Want we hebben niet echt een alternatief voor Arnold moest hij eens geblesseerd zijn. Maar k denk niet dat De Ridder haalbaar is.

03 Jan 2007, 11:33
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Trouwens even een quote uit het wedstrijdverslag van de oefenmatch tegen Brussels in het begin van dit seizoen:

Even voor het einde kon FC Brussels milderen via de kwikzilveren Massart

03 Jan 2007, 11:36
Iendracht.be - beheer

Nog een stukje gevonden op de site van Brussels:

De reserven kwamen in de 49e minuut op voorsprong via Gaëtan Massart (0-1).

Meer heb ik er wel nog niet van gevonden.

03 Jan 2007, 11:39
Iendracht.be - beheer

Nog iets verder gezocht en Massart maakte precies al twee doelpunten voor de reserven van Brussels dit seizoen en die reserven staan momenteel op de vierde plaats (AA Gent pas op een twaalfde plaats trouwens ;-) ).

03 Jan 2007, 11:48
forumlegende

Ik denk niet dat De Ridder meespeelt met de reserven van Gent (al is gezien wie daar op de bank zit als aanvaller: Thompson, Zewlakow, ...)

03 Jan 2007, 12:00
Iendracht.be - beheer

Dani schreef:
Ik denk niet dat De Ridder meespeelt met de reserven van Gent (al is gezien wie daar op de bank zit als aanvaller: Thompson, Zewlakow, ...)

Ik denk dat diene Thompson toch Kenny Thompson is, ne linksback.

03 Jan 2007, 12:03

Leeftijd: 41
Zewlakow heeft het moeilijker bij de reserven dan Steve

Steve heeft op 8 wedstrijden bij de reserven 6 doelpunten en 5 assists, de andere wedstrijden was hij er niet bij omdat deze op vrijdagavond waren en hij bij de selectie zat voor het eerste elftal

03 Jan 2007, 12:08
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Ik ben er zo goed als zeker van dat onzen trainer onze nieuwe aanwinst Massaert niet zal laten sterven op de reservebank. Ten minste niet, als hij zo goed is als hier beweerd wordt.
Maar een winningteam daarvoor onmiddelijk wijzigen...is ook geen goed idee.
Eenmaal de ploeg goed op voorsprong, zal Massaert wellicht ingebracht worden. Absoluut niet om een zwakkere speler te vervangen, maar wel om de goede teamgeest met de doublures te bevorderen; inderdaad : "applaus-vervangingen"
Ik vermoed dat de trainer die boodschap ook zal meegeven om onderlinge frustraties te vermijden.
Die tactiek hebben we in de eerste ronde ook al gezien. Maar ... jonges, we beseffen het nog niet goed: wat een luxe!!
Deze situatie hebben we zelden meegemaakt!
Als we nu ook nog een beetje gespaard blijven van blessures... kan de pret niet meer op.
En hebben sommige spelers eens een serieuze "off-day" (wat toch wel eens zal voorvallen): dan zitten evenwaardige wissels klaar op de bank!

03 Jan 2007, 12:13
Ancien

Leeftijd: 45
Nu nog een verdediger aantrekken, want eenmaal daar de blessures en/of schorsingen gaan beginnen hebben we een serieus probleem!

03 Jan 2007, 12:17
Nationale Ploeg

Bartos schreef:
Dani schreef:

Ik denk dat diene Thompson toch Kenny Thompson is, ne linksback.

Ik denk dat Dani dacht aan Ode Thompson die ook nog voor AA Gent speelde. :roll:

03 Jan 2007, 13:35
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Die Massart komt van de reserven en heeft nog niets bewezen, komt naar hier duidelijk als doublure (wat normaal is als 19-jarige). Aan hem om hem te bewijzen !

De Ridder zou ten eerste nooit in vierde willen spelen, en is één van de grootste Belgische talenten in de spits voor het moment. Bovendien vaste waarde in de U21 selectie. Goedkoop zal steve dus ook niet zijn

(als we nu eerste stonden in derde dan zou het nu kunnen met oog op het jaar erop, maar nu ? )

03 Jan 2007, 13:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 403 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 27