|
|
| Pagina 121 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 119 120 121 122 123 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Xander schreef: witteken schreef: Xander schreef: Tja , gisteren heb ik van een zeer dichte bron nog andere dingen gehoord. Dan moet die speler gisterenavond of vandaag getekend hebben , dat kan ook. Wie is die verdediger dan ? Als er al getekend is mag het ook bekend gemaakt worden e Goede of slechte dingen? ![]() Aangezien El Corredor zegt dat het toch niet doorgaat kan ik het zeggen. Ze hebben enkele gesprekken gehad met Karel De Smet , maar het zal dus blijkbaar afgesprongen zijn ai spijtig, sterke speler de ideale vervanger voor dessear, of el corredor moet hier met een sterkere naam afkomen. ![]() |
| 27 Mei 2009, 20:15 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
El Corredor schreef: Xander schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Volgens mijn bronnen zijn ze na Kestens ook nog bezig met een verdediger van Hamme maar daar zit een manager tussen die eerst zijn zakken gevuld wil zien. Dit bericht klopt , al hoop ik dat die speler niet komt... dit bericht klopt van geen kanten !!! Karel De Smet, om de speler met naam te noemen, komt niet. er heeft nen andere verdediger getekend... ![]() wie? jammer dat Karel De Smet niet komt, want da's echt ne goeien!!!! |
| 27 Mei 2009, 20:23 |
|
|
Freak
Ge redeneert zoals een klein kind, maar als ik al uw posts hier bekijk zijt ge het gewoon.
![]() |
| 27 Mei 2009, 20:31 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Boris schreef: supersossis schreef: waly 2 schreef: ik ben aan het zeveren nietwaar.hoeveelste waren we met de schuter en van damme in de ploeg?juist.willen we naar 2e?dan moeten we betere hebben. een waarheid als geen ander wat ge hier zegt,geen enkele ploeg die hogerop wil zal enkel rekenen op deze twee om de promotie proberen af te dwingen hoor...al zijn het zeker geen sukkelaars,dat ga ik niet zeggen,maar zoals waly2 zegt is het wel waar . kijk naar de stand waar ze nu zijn ge-eindigt en dan is de rekening snel gemaakt,velen laten vertrekken,de goeie jongeren houden en e pak BETERE spelers aantrekken Wat wilt ge nu feitelijk zeggen? Als we die 'kijk-naar-de-stand-logica' moeten volgen, moet iedereen dus vertrekken? Inclusief onze goeie spelers zoals De Schutter, Van Damme, ...? De Schutter moet zowel in tweede als in derde ALTIJD in die ploeg staan. Daar kunt ge mee naar den oorlog... Toen de interesse van KVM voor Van Damme naar boven kwam, was het hier één en al paniek. En nu zou hij ineens te plat zijn? Probeer misschien eens van onze talenten een kans te geven (en er dus ook geduld mee te hebben). En vergelijk ze al zeker niet met die enkele zelfvoldane vedetten die we 't voorbije seizoen hadden. Want met die 'kijk-naar-de-stand-logica' scheer je elke speler over dezelfde kam. heb ik in mijnen uitleg 1 woord gezegd over da die twee zouden moeten vertrekken of te plat zouden zijn? nee toch??? probeer in het vervolg alles eens goed te lezen en niet enkel de dingen waarmee ge het niet eens zijt?ik zeg dat da geen sukkelaars zijn en da ze zeker moeten blijven,al wa nu al vertrokken is heeft hier ook al nie te veel komen bewijzen,maar die twee jonge gasten moogt ge nie kwijtspelen.daar zit nog toekomst in.en die omringen met meer ervaren spelers waarvan men de kwaliteiten kent en die de gasten op sleeptouw kunnen nemen zal ook al veel goede dingen opleveren ... maar ja,niet iedereen zijn gedacht word aanvaard hier op da forum...... |
| 27 Mei 2009, 20:40 |
|
|
Freak
iedereen die niet hetzelfde gedacht heeft als u ,jeroentje,moet erdoor gesleurd worden.wie is dan het klein kind?laat ze maar spelen met van damme, de schutter en misschien de spotbeentjes ge kunt dan volgend jaar in 4e gaan kijken.
|
| 27 Mei 2009, 20:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Eerlijk gezegd vind ik de schutter en van damme qua profiel voor verdedigende midden meer dan geschikt voor derde klasse.
Bovendien zijn ze in verdediging nog polyvalent inzetbaar. Maar welke positie ze voor kestens zien? Die is toch ook verdedigende mid ? Doen ze dan aan stapel therapie ofzo ?? Dit is een raadsel voorlopig. |
| 27 Mei 2009, 20:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
waly 2 schreef: iedereen die niet hetzelfde gedacht heeft als u ,jeroentje,moet erdoor gesleurd worden.wie is dan het klein kind?laat ze maar spelen met van damme, de schutter en misschien de spotbeentjes ge kunt dan volgend jaar in 4e gaan kijken. Laat ons concluderen dat er op zijn minst iets grondig mis zit met uw logica. Zoals Bart al zei: trekt de lijn door, met De Schutter in een absolute glansrol kegelde je STVV uit de beker ook. _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Mei 2009, 20:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
patbike schreef: wat kunnen wij in 2de gaan doen als de club er financieel niet klaar voor is, vechten tegen de degradatie en nog lager terugvallen.. In 2de geraken is iets anders natuurlijk. _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Mei 2009, 20:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bram schreef: patbike schreef: wat kunnen wij in 2de gaan doen als de club er financieel niet klaar voor is, vechten tegen de degradatie en nog lager terugvallen.. In 2de geraken is iets anders natuurlijk. 2e klasse zorgt voor juist extra inkomsten; tv-rechten, meer sponsorgelden, meer toeschouwers. Nog een paar jaar derde en dan zullen er financiële problemen komen, of beter gezegd zullen ze nog groter worden. |
| 27 Mei 2009, 21:00 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Als ik al die zure replies in dezen topic lees, dan weet ik weer waarom ik hier niks meer post.
_________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 27 Mei 2009, 21:11 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
anathema76 schreef: Als ik al die zure replies in dezen topic lees, dan weet ik weer waarom ik hier niks meer post. ehm ge hébt zjust gepost... en er zit ook ne zekere zuurtegraad op ![]() we zijn wij niet boos op mekaar zenne, gene schrik... er wordt heen en weer gediscussieerd, ook al is niet iedereen daar even bedreven/genuanceerd/beleefd/hoffelijk in... dat is nu eenmaal een voetbalforum he |
| 27 Mei 2009, 21:23 |
|
|
Freak
witteken schreef: Xander schreef: witteken schreef: Goede of slechte dingen? ![]() Aangezien El Corredor zegt dat het toch niet doorgaat kan ik het zeggen. Ze hebben enkele gesprekken gehad met Karel De Smet , maar het zal dus blijkbaar afgesprongen zijn ai spijtig, sterke speler de ideale vervanger voor dessear, of el corredor moet hier met een sterkere naam afkomen. ![]() voor mijn part mag het eender wie zijn, als hij maar een meerwaarde is ![]() |
| 27 Mei 2009, 22:05 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
El Corredor schreef: witteken schreef: Xander schreef: Aangezien El Corredor zegt dat het toch niet doorgaat kan ik het zeggen. Ze hebben enkele gesprekken gehad met Karel De Smet , maar het zal dus blijkbaar afgesprongen zijn ai spijtig, sterke speler de ideale vervanger voor dessear, of el corredor moet hier met een sterkere naam afkomen. ![]() voor mijn part mag het eender wie zijn, als hij maar een meerwaarde is ![]() Weet je de naam? Je mag het altijd zeggen hoor ![]() _________________ Iendracht till i die!! |
| 27 Mei 2009, 22:08 |
|
|
Freak
josken schreef: El Corredor schreef: witteken schreef: ai spijtig, sterke speler de ideale vervanger voor dessear, of el corredor moet hier met een sterkere naam afkomen. ![]() voor mijn part mag het eender wie zijn, als hij maar een meerwaarde is ![]() Weet je de naam? Je mag het altijd zeggen hoor ![]() geen flauw idee van de naam eerlijk gezegd... Juhasz misschien? |
| 27 Mei 2009, 22:09 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
El Corredor schreef: josken schreef: El Corredor schreef: voor mijn part mag het eender wie zijn, als hij maar een meerwaarde is ![]() Weet je de naam? Je mag het altijd zeggen hoor ![]() geen flauw idee van de naam eerlijk gezegd... Juhasz misschien? Of pépé van Real? ![]() _________________ Iendracht till i die!! |
| 27 Mei 2009, 22:13 |
|
| Pagina 121 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 119 120 121 122 123 … 280 Volgende |