|
|
| Pagina 121 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 119 120 121 122 123 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bericht Re: Artikels
Sven KSK Opwijk schreef: davy1919 schreef: Citeer: We zoeken een aanvaller die optimaal kan renderen aan de zijde van diepe spits Depoitre. Deze week zitten we samen met de scoutingscel. De nieuwe spits moet uit vijf volwaardige kansen drie goals kunnen puren. We zoeken het type speler dat optimaal kan profiteren van het vele werk van Depoitre die vaak twee verdedigers aan de praat houdt en zo ruimte creëert voor de medemaats.' waar gaan ze diejen spits halen of zijn ze lukaku zenne kop ont zot maken ![]() Ik heb het al gezegd: Baras of Mukendi... Spelen bij de reserven van Anderlecht heel goed. Of Badibanga (die juist een contract tekende) maar dat is meer voor de rechtse flank. En bij andere eersteklassers moet er toch ook iets te rapen zijn. Werk een samenwerkingsakkoord uit verdomme... een samenwerking zullen ze denk ik niet direct doen - de voorkeur gaat nog altijd naar onze eigen jeugd- maar baras en/of mukendi zijn zeker meer dan welkom. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 20 Okt 2009, 13:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Sven KSK Opwijk schreef: davy1919 schreef: Citeer: We zoeken een aanvaller die optimaal kan renderen aan de zijde van diepe spits Depoitre. Deze week zitten we samen met de scoutingscel. De nieuwe spits moet uit vijf volwaardige kansen drie goals kunnen puren. We zoeken het type speler dat optimaal kan profiteren van het vele werk van Depoitre die vaak twee verdedigers aan de praat houdt en zo ruimte creëert voor de medemaats.' waar gaan ze diejen spits halen of zijn ze lukaku zenne kop ont zot maken ![]() Ik heb het al gezegd: Baras of Mukendi... Anderlecht mag Lukaku anders sturen. |
| 20 Okt 2009, 13:46 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Smetje schreef: Sven KSK Opwijk schreef: davy1919 schreef: waar gaan ze diejen spits halen of zijn ze lukaku zenne kop ont zot maken ![]() Ik heb het al gezegd: Baras of Mukendi... Anderlecht mag Lukaku anders sturen. Mja, ik peis ni dat dat Romelu zijn ambitie is . Ge moogt misschien De Sutter of Frutos bezigen ![]() _________________
|
| 20 Okt 2009, 14:27 |
|
|
forumlegende
Sven KSK Opwijk schreef: Smetje schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ik heb het al gezegd: Baras of Mukendi... Anderlecht mag Lukaku anders sturen. Mja, ik peis ni dat dat Romelu zijn ambitie is . Ge moogt misschien De Sutter of Frutos bezigen ![]() Lukaku gaat naar Chelsea en die zijn bereid hem nog twee jaar aan Aalst uit te lenen. ![]() |
| 20 Okt 2009, 14:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Weet niet of het hier al ergens gepost is, maar vandaag in HLN staat dat VDH geen zin had om nog te blijven, omdat hij afgelopen zaterdag bedreigd werd door een supporter. Hij had geen zin om bij een eventueel verlies tegen Willebroek honderden supporters over zich heen te krijgen.
|
| 21 Okt 2009, 13:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Deef schreef: Weet niet of het hier al ergens gepost is, maar vandaag in HLN staat dat VDH geen zin had om nog te blijven, omdat hij afgelopen zaterdag bedreigd werd door een supporter. Hij had geen zin om bij een eventueel verlies tegen Willebroek honderden supporters over zich heen te krijgen. Heeft de Marc een alibi ? |
| 21 Okt 2009, 13:13 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Deef schreef: Weet niet of het hier al ergens gepost is, maar vandaag in HLN staat dat VDH geen zin had om nog te blijven, omdat hij afgelopen zaterdag bedreigd werd door een supporter. Hij had geen zin om bij een eventueel verlies tegen Willebroek honderden supporters over zich heen te krijgen. Heeft de Marc een alibi ?Denk het wel. Je zat er trouwens bij toen Marc zei dat hij (gelukkig) moest werken. Of hij ook effectief op zijn werk aanwezig was, kan ik niet bevestigen |
| 21 Okt 2009, 13:15 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Jean schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Smetje schreef: Anderlecht mag Lukaku anders sturen. Mja, ik peis ni dat dat Romelu zijn ambitie is . Ge moogt misschien De Sutter of Frutos bezigen ![]() Lukaku gaat naar Chelsea en die zijn bereid hem nog twee jaar aan Aalst uit te lenen. ![]() Dan hoop ik toch wel dat hij naar een goeie topper gaat en niet naar Chelsea... _________________
|
| 21 Okt 2009, 14:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ah Aalst hé
wel wat flauw van Kris ze, 't is niet dat er daar een heel leger hem stond op te wachten. 1 iemand liet zijn mening horen, en voor de rest was er algemene gelatenheid. Enfin, als dat zijn enige opmerking is, tot daar aan toe. _________________ If you never try, you'll never know |
| 21 Okt 2009, 17:19 |
|
|
forumlegende
Sven KSK Opwijk schreef: Jean schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Mja, ik peis ni dat dat Romelu zijn ambitie is . Ge moogt misschien De Sutter of Frutos bezigen ![]() Lukaku gaat naar Chelsea en die zijn bereid hem nog twee jaar aan Aalst uit te lenen. ![]() Dan hoop ik toch wel dat hij naar een goeie topper gaat en niet naar Chelsea... Chelsea is geen topper of wat? Stront in uw ogen? |
| 22 Okt 2009, 9:09 |
|
|
Jean schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Jean schreef: Lukaku gaat naar Chelsea en die zijn bereid hem nog twee jaar aan Aalst uit te lenen. ![]() Dan hoop ik toch wel dat hij naar een goeie topper gaat en niet naar Chelsea... Chelsea is geen topper of wat? Stront in uw ogen? Ik vind dat geen goeie club voor hem nee. En stront in uw ogen, tis niet omdat ze uw favoriete club aanvallen dat ge daarvoor zo uit den hoek moet komen hé... _________________
|
| 22 Okt 2009, 11:21 |
|
|
forumlegende
Sven KSK Opwijk schreef: Jean schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Dan hoop ik toch wel dat hij naar een goeie topper gaat en niet naar Chelsea... Chelsea is geen topper of wat? Stront in uw ogen? Ik vind dat geen goeie club voor hem nee. En stront in uw ogen, tis niet omdat ze uw favoriete club aanvallen dat ge daarvoor zo uit den hoek moet komen hé... Ik kom uit de hoek zoals ik dat wil, gesnopen! |
| 22 Okt 2009, 11:32 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Jean schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Jean schreef: Chelsea is geen topper of wat? Stront in uw ogen? Ik vind dat geen goeie club voor hem nee. En stront in uw ogen, tis niet omdat ze uw favoriete club aanvallen dat ge daarvoor zo uit den hoek moet komen hé... Ik kom uit de hoek zoals ik dat wil, gesnopen! Voor de rest scheelt er u niks hoop ik? |
| 22 Okt 2009, 11:36 |
|
|
forumlegende
zwawi schreef: Jean schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ik vind dat geen goeie club voor hem nee. En stront in uw ogen, tis niet omdat ze uw favoriete club aanvallen dat ge daarvoor zo uit den hoek moet komen hé... Ik kom uit de hoek zoals ik dat wil, gesnopen! Voor de rest scheelt er u niks hoop ik? Wat is't moet ik weer vriendelijk en lief en pseudo-intellectueel overkomen? Zo zijn er hier al genoeg op dit forum. Laatst gewijzigd door Jean op 22 Okt 2009, 11:44, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 22 Okt 2009, 11:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Een beetje vriendelijk blijven hé jean...
![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 22 Okt 2009, 11:42 |
|
| Pagina 121 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 119 120 121 122 123 … 497 Volgende |