|
|
| Pagina 122 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 120 121 122 123 124 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Predrag Filipovic verlengt zijn actieve spelerscarrière met een extra jaar. Trainer René Desaeyere, en met hem de technische staf en het bestuur, hadden daar op aangedrongen. De 39-jarige verdediger had ook een aanbieding om scout te worden van een buitenlandse topclub. Gisteren kwam er dus een akkoord om volgend seizoen als assistent-trainer te fungeren en de spelerslicentie te behouden
|
| 05 Mar 2014, 15:10 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Smetje schreef: Tom_1919 schreef: El Corredor (Light) schreef: Daar is Kevin Kempeneer (ex-Aalst) de huidige doelman dacht ik... Is idd zo. Spijtig dat Gertjan vertrekt... Idd spijtig. Was toch een goede 2de keeper. Jong en zeker gene slechten. Ja maar als hij bij ons blijft, weet hij ook wel dat het om op de bank te zitten is met Van Den Noortgaete als eerste keeper. Of hij bij Londerzeel zal spelen, valt uiteraard af te wachten met Kempeneer in doel of het zou moeten zijn dat die daar vertrekt natuurlijk. Ik ben wel benieuwd wie bij ons nu tweede keeper gaat worden. Komt er ne nieuwe of geven ze Dobbelaere een kans? |
| 05 Mar 2014, 20:30 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
zwawi schreef: Smetje schreef: Tom_1919 schreef: Is idd zo. Spijtig dat Gertjan vertrekt... Idd spijtig. Was toch een goede 2de keeper. Jong en zeker gene slechten. Ja maar als hij bij ons blijft, weet hij ook wel dat het om op de bank te zitten is met Van Den Noortgaete als eerste keeper. Of hij bij Londerzeel zal spelen, valt uiteraard af te wachten met Kempeneer in doel of het zou moeten zijn dat die daar vertrekt natuurlijk. Ik ben wel benieuwd wie bij ons nu tweede keeper gaat worden. Komt er ne nieuwe of geven ze Dobbelaere een kans? Kempeneer vertrekt dus inderdaad bij Londerzeel op het einde van het seizoen. Verhoeven wordt gehaald als zijn vervanger en zal dus wel zijn kans krijgen. Logisch dus dat hij vertrekt. Op zijn leeftijd moet hij spelen. Zijn broer speelt trouwens ook bij Londerzeel. |
| 05 Mar 2014, 20:35 |
|
|
forumlegende
We mogen toch stilletjes aan wat inkomende transfers gaan verwachten?
Benieuwd naar de namen! ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 06 Mar 2014, 17:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
1 april valt vroeg dit jaar...
![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 06 Mar 2014, 17:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
El Corredor (Light) schreef: We mogen toch stilletjes aan wat inkomende transfers gaan verwachten? Benieuwd naar de namen! ![]() Ik verwacht niets tot we weten of we onze licentie gaan halen of niet... _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 06 Mar 2014, 17:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
De gesprekken met Ambroise(28) van Tubeke worden verder gezet. HLN.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 08 Mar 2014, 9:57 |
|
|
forumlegende
DavidSeal schreef: De gesprekken met Ambroise(28) van Tubeke worden verder gezet. HLN. zo iemand hebben we denk ik wel nodig. Snelheid, diepgang, een actie in huis. en kan op de kant ook nog gezet worden. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 08 Mar 2014, 10:14 |
|
|
Scholier
El Corredor (Light) schreef: DavidSeal schreef: De gesprekken met Ambroise(28) van Tubeke worden verder gezet. HLN. zo iemand hebben we denk ik wel nodig. Snelheid, diepgang, een actie in huis. en kan op de kant ook nog gezet worden. Op de kant of aan de kant? ![]() |
| 08 Mar 2014, 17:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor (Light) schreef: DavidSeal schreef: De gesprekken met Ambroise(28) van Tubeke worden verder gezet. HLN. zo iemand hebben we denk ik wel nodig. Snelheid, diepgang, een actie in huis. en kan op de kant ook nog gezet worden. Hebben we inderdaad nodig maar ik denk wel dat we dan eerst de helft van onze kern moeten verkopen om die een contract te kunnen geven... Is niet-EU en woont eigenlijk in Parijs, een goed verstaander weet dan toch wat dat betekent? Misschien toch soortgelijk type speler in lagere reeksen gaan zoeken eerst? Op Valcke moeten ze hun boontjes alvast niet meer te week leggen want tekende vorige week bij Cercle Brugge... Wat Gert-Jan betreft: na flink wat speelminuten verzameld te hebben dit seizoen, snap ik wel dat hij ergens een titularisplaats wil opeisen maar deel wel de zienswijze niet dat hij als keeper al op een leeftijd is gekomen dat hij elke match moet spelen... Een keeper legt normaal gezien een ander parcours af dan een andere veldspeler, behalve uitzonderlijke talenten zoals een Courtois... Is wel jammer dat we als club die de luxe had om over twee goeie doelmannen te beschikken, waarvan 1 met de hele toekomst nog voor zich, nu de boer op moeten voor een reservekeeper... Laatst gewijzigd door DT op 10 Mar 2014, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 10 Mar 2014, 10:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
DT schreef: Hebben we inderdaad nodig maar ik denk wel dat we dan eerst de helft van onze kern moeten verkopen om die een contract te kunnen geven... Is niet-EU en woont eigenlijk in Parijs, een goed verstaander weet dan toch wat dat betekent? We worden toch profclub, dus geen probleem ![]() |
| 10 Mar 2014, 10:44 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Smetje schreef: DT schreef: Hebben we inderdaad nodig maar ik denk wel dat we dan eerst de helft van onze kern moeten verkopen om die een contract te kunnen geven... Is niet-EU en woont eigenlijk in Parijs, een goed verstaander weet dan toch wat dat betekent? We worden toch profclub, dus geen probleem ![]() en hoe kan Tubeke dienen dan betalen? ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 10 Mar 2014, 15:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Gio schreef: Smetje schreef: DT schreef: Hebben we inderdaad nodig maar ik denk wel dat we dan eerst de helft van onze kern moeten verkopen om die een contract te kunnen geven... Is niet-EU en woont eigenlijk in Parijs, een goed verstaander weet dan toch wat dat betekent? We worden toch profclub, dus geen probleem ![]() en hoe kan Tubeke dienen dan betalen? ![]() Vraag me dat ook al lang af, maar kunnen het blijkbaar wel hé... Meer nog, kunnen zowel Ambroise, Neels als Vandenbroeck betalen, tot voor kort zelfs Heris en Onana er ook nog bij... God ja, is ook moeilijk in te schatten hé: als je ziet wat Somé normaal standaard vraagt en je ziet die dan uiteindelijk terechtkomen bij STVV, die precies een jaar geleden meer dan de helft van hun kern op straat moesten zetten wegens te duur, denk ik toch dat er ook in tweede veel meer privé-sponsers zijn dan we denken... |
| 10 Mar 2014, 16:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
DT schreef: Gio schreef: Smetje schreef: We worden toch profclub, dus geen probleem ![]() en hoe kan Tubeke dienen dan betalen? ![]() Vraag me dat ook al lang af, maar kunnen het blijkbaar wel hé... Meer nog, kunnen zowel Ambroise, Neels als Vandenbroeck betalen, tot voor kort zelfs Heris en Onana er ook nog bij... God ja, is ook moeilijk in te schatten hé: als je ziet wat Somé normaal standaard vraagt en je ziet die dan uiteindelijk terechtkomen bij STVV, die precies een jaar geleden meer dan de helft van hun kern op straat moesten zetten wegens te duur, denk ik toch dat er ook in tweede veel meer privé-sponsers zijn dan we denken... Volgens Wikipedia is Ambroise geboren in Frankrijk. Ik vermoed dat die naast Haitiaan ook Fransman is, waardoor die niet-EU regel niet geldt. Heris en Onana zitten toch nog steeds bij Tubize? Is er al geweten waar die naatoe trekken? Ook twee goeie spelers, maar waarschijnlijk onbetaalbaar. |
| 10 Mar 2014, 16:15 |
|
|
Ancien
Smetje schreef: DT schreef: Gio schreef: en hoe kan Tubeke dienen dan betalen? ![]() Vraag me dat ook al lang af, maar kunnen het blijkbaar wel hé... Meer nog, kunnen zowel Ambroise, Neels als Vandenbroeck betalen, tot voor kort zelfs Heris en Onana er ook nog bij... God ja, is ook moeilijk in te schatten hé: als je ziet wat Somé normaal standaard vraagt en je ziet die dan uiteindelijk terechtkomen bij STVV, die precies een jaar geleden meer dan de helft van hun kern op straat moesten zetten wegens te duur, denk ik toch dat er ook in tweede veel meer privé-sponsers zijn dan we denken... Volgens Wikipedia is Ambroise geboren in Frankrijk. Ik vermoed dat die naast Haitiaan ook Fransman is, waardoor die niet-EU regel niet geldt. Heris en Onana zitten toch nog steeds bij Tubize? Is er al geweten waar die naatoe trekken? Ook twee goeie spelers, maar waarschijnlijk onbetaalbaar. Niet zeker dat die niet-EU regel niet geldt, maar dan nog. Je weet dat hij sowieso een appartement gaat vragen, een auto, etc. Begin er maar aan. Jonathan Heris is bij de winterstop naar Ujpest getransfereerd, een van de clubs van Duchatelet en het contract met Onana tot eind dit seizoen werd in stand gehouden (stond in de vitrine tijdens de winter maar geraakte niet weg) maar er wordt op Herve enkel nog gerekend als invaller... |
| 10 Mar 2014, 17:54 |
|
| Pagina 122 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 120 121 122 123 124 … 515 Volgende |