|
|
| Pagina 124 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 122 123 124 125 126 … 130 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
hansken schreef: Davy schreef: pijjn doen of niet... ik krijg serieus den indruk dat er enkel nog gekeken wordt naar de match tegen wetteren...het is nu niet dat we plots losjes naar den titel of zelfs de eindronde gaan stormen he. je moet er rekening mee houden dat dit kan gebeuren. trouwens: troch is idd ne goeien, maar dat wil niet zeggen da nieuwkerken op aalst komt winnen he. 't is 't moment om meer dan ooit match per match te gaan kijken. eerst volgende match die we bijzonder au serieux moeten nemen is deze op woluwe... dit is een ploeg waar wij met onze huidige kern de 3 punten moeten kunnen halen. al de rest is bijzaak. clubspelers bestaan niet meer, maar daarom is mijn respcet voor troch niet minder groot zenne, hij heeft ons bijzonder veel voetbalplezier bezorgd. punt uit. zit veel waarheid in deze post!!! allen achter de ploeg, ieder match opnieuw!!!! en als troch op bezoek komt is zijn naam scanderen, da verdient hij wel! tis ni da hij bij st-niklaas meer of minder kan verdienen dat hij daar speelt, zij konden gewoon de som geven die wij niet konden betalen... simple comme bonjour ![]() Nogmaals het bewijs dat je met 3000 supporters niets meer in de clubkas krijgt dan een ploegsken met 300 supporters.De sponsorgelden en inbreng van bepaalde figuren zijn doorslaggevend. Want zeg nu zelf hebben we(indien hij op zijn plaats speelt) met Wouter De Groote geen alternatief voor Troch.Ook ik vind het een zalige speler en ook ik zou zijn terugkeer toegejuicht hebben maar hij heeft voor de poen gekozen,en dat zegt genoeg over het huidige voetbal. Bij mij telt maar één ding en dat is den iendracht met of zonder Troch. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 22 Jan 2009, 21:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer
iendracht mèn 2de vraa schreef: hansken schreef: Davy schreef: pijjn doen of niet... ik krijg serieus den indruk dat er enkel nog gekeken wordt naar de match tegen wetteren...het is nu niet dat we plots losjes naar den titel of zelfs de eindronde gaan stormen he. je moet er rekening mee houden dat dit kan gebeuren. trouwens: troch is idd ne goeien, maar dat wil niet zeggen da nieuwkerken op aalst komt winnen he. 't is 't moment om meer dan ooit match per match te gaan kijken. eerst volgende match die we bijzonder au serieux moeten nemen is deze op woluwe... dit is een ploeg waar wij met onze huidige kern de 3 punten moeten kunnen halen. al de rest is bijzaak. clubspelers bestaan niet meer, maar daarom is mijn respcet voor troch niet minder groot zenne, hij heeft ons bijzonder veel voetbalplezier bezorgd. punt uit. zit veel waarheid in deze post!!! allen achter de ploeg, ieder match opnieuw!!!! en als troch op bezoek komt is zijn naam scanderen, da verdient hij wel! tis ni da hij bij st-niklaas meer of minder kan verdienen dat hij daar speelt, zij konden gewoon de som geven die wij niet konden betalen... simple comme bonjour ![]() Nogmaals het bewijs dat je met 3000 supporters niets meer in de clubkas krijgt dan een ploegsken met 300 supporters.De sponsorgelden en inbreng van bepaalde figuren zijn doorslaggevend. Want zeg nu zelf hebben we(indien hij op zijn plaats speelt) met Wouter De Groote geen alternatief voor Troch.Ook ik vind het een zalige speler en ook ik zou zijn terugkeer toegejuicht hebben maar hij heeft voor de poen gekozen,en dat zegt genoeg over het huidige voetbal. Bij mij telt maar één ding en dat is den iendracht met of zonder Troch. ![]() Wie zegt dat hij naar EA kon gaan ? Dus omdat hij in derde bij FCN spelen verkiest boven de reserven van Roeselare kiest hij voor het geld ? Sterk |
| 22 Jan 2009, 21:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Had ik in de plaats van Troch geweest, zou ik zeggen dat ik niet naar FCN wil. Dan zijn er 2 mogelijkheden: er is een kleine kans dat je het seizoen moet uitdoen bij de reserven van Roeselare. Maar er is een veel grotere kans dat Roeselare alsnog het lagere bod van (de sponsors van) Aalst aanvaardt (als het natuurlijk klopt dat dit bod er was).
|
| 22 Jan 2009, 22:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Dani schreef: Dat is een ramp ! Je moet rekenen dat FCN evenveel punten telt als wij. Een kwaliteitsinjectie a la Troch kan die mannen wel eens naar de kop van deklassering sleuren. Ze hebben daar al een paar mannen die aan de lopende band scoren. Ha ha, we zullen zien. Laat hem maar in Sint-Niklaas. We zullen zien wat hij er van terecht brengt. _________________
|
| 22 Jan 2009, 22:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Denk dat de honger om terug te voetballen wel groot was.
Voor hoe langt tekent hij bij FCN trouwens ? Normaal was het enkel tot met de zomer zeker ? In dat geval heeft hij groot gelijk. _________________ If you never try, you'll never know |
| 22 Jan 2009, 23:09 |
|
|
Miniem
chunga schreef: Smetje schreef: K vind het toch wel pijnlijk hoor. Troch naar die kl*teploeg. T zal pijnlijk zijn om hem tegen ons te zien spelen. Citeer: [b]En verder begrijp ik echt niet hoe die mannen dat ginder weer financieel rond krijgen Mijnen nonkel Modest zaliger zei het altijd : 'manneken, zie dagge drukker of deurwaarder wordt en ge zult genen honger lijden !' ![]() |
| 22 Jan 2009, 23:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Smetje schreef: Had ik in de plaats van Troch geweest, zou ik zeggen dat ik niet naar FCN wil. Dan zijn er 2 mogelijkheden: er is een kleine kans dat je het seizoen moet uitdoen bij de reserven van Roeselare. Maar er is een veel grotere kans dat Roeselare alsnog het lagere bod van (de sponsors van) Aalst aanvaardt (als het natuurlijk klopt dat dit bod er was). Ik weet niet of ge het beseft, maar het is 22 januari hé. Zolang moet ge dus niet meer wachten. En het is nu ook niet dat Thomas in de eerste plaats supporter van Eendracht Aalst is hé. Duidelijk dat Eendracht niet met genoeg geld over de brug kwam (voor Roeselare toch). Als je dan de kans krijgt om in derde te spelen, goed uwen boterham te verdienen, en ervoor te zorgen dat ge uw verdere carriére niet hypothekeert (ik denk niet dat een jaar lang bij de reserven van een degradant goed is). Dan hoef je toch niet te twijfelen zeker ? Trouwens, wachten tot dat Roeselare het bod op Troch van ons heeft aanvaard ? Ik denk dat we met Degroote nu iemand lopen hebben op zijn plek. Twee topspelers voor één positie is misschien wat teveel van het goede ? |
| 22 Jan 2009, 23:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Hoe spijtig ik het ook vind dat hij dit seizoen nog tegen ons zal moeten spelen (al is het wel ook een mooie gelegenheid om hem nog eens te tonen wat hij voor ons betekend heeft), hij heeft alleszins toch groot gelijk hé. Hij kan in derde weer elke week spelen, waarop moet hij dan wachten? Op Eendracht Aalst? Wie zegt er dat die effectief bereid waren een inspanning te doen om hem terug te halen? Tis niet omdat iedereen er hier van droomt dat ons bestuur dat ook doet hé. Ik denk wel dat er met Degroote, Filipovic en Delie al een serieuze financiële inspanning gedaan is.
Trouwens, bij FCN hebben ze daar nu met Rodrigo De Oliveira, Belfassi en Troch wel wat aanvallend geweld rondlopen zeg. |
| 22 Jan 2009, 23:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
ik denk dat Troch sjans heeft dat de Roel geblesseerd is, hij zou anders niet te lang op da plein staan ... trouwens, moet FCN eerst tegen ons of tegen Wetteren, want in dit laatste geval zien we Troch tovh niet spelen.
|
| 22 Jan 2009, 23:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
the_red_ant69 schreef: trouwens, moet FCN eerst tegen ons of tegen Wetteren, want in dit laatste geval zien we Troch tovh niet spelen. 15/02: FCN - Wetteren 29/03: EA - FCN Hij heeft dus anderhalve maand om fit te geraken . |
| 23 Jan 2009, 0:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
the_red_ant69 schreef: ik denk dat Troch sjans heeft dat de Roel geblesseerd is, hij zou anders niet te lang op da plein staan ... trouwens, moet FCN eerst tegen ons of tegen Wetteren, want in dit laatste geval zien we Troch tovh niet spelen. roel komt nog steeds goe overeen met thomas dus _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 23 Jan 2009, 0:25 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 01 Sep 2008, 2:30 Berichten: 70 |
iendracht mèn 2de vraa schreef: hansken schreef: Davy schreef: pijjn doen of niet... ik krijg serieus den indruk dat er enkel nog gekeken wordt naar de match tegen wetteren...het is nu niet dat we plots losjes naar den titel of zelfs de eindronde gaan stormen he. je moet er rekening mee houden dat dit kan gebeuren. trouwens: troch is idd ne goeien, maar dat wil niet zeggen da nieuwkerken op aalst komt winnen he. 't is 't moment om meer dan ooit match per match te gaan kijken. eerst volgende match die we bijzonder au serieux moeten nemen is deze op woluwe... dit is een ploeg waar wij met onze huidige kern de 3 punten moeten kunnen halen. al de rest is bijzaak. clubspelers bestaan niet meer, maar daarom is mijn respcet voor troch niet minder groot zenne, hij heeft ons bijzonder veel voetbalplezier bezorgd. punt uit. zit veel waarheid in deze post!!! allen achter de ploeg, ieder match opnieuw!!!! en als troch op bezoek komt is zijn naam scanderen, da verdient hij wel! tis ni da hij bij st-niklaas meer of minder kan verdienen dat hij daar speelt, zij konden gewoon de som geven die wij niet konden betalen... simple comme bonjour ![]() Nogmaals het bewijs dat je met 3000 supporters niets meer in de clubkas krijgt dan een ploegsken met 300 supporters.De sponsorgelden en inbreng van bepaalde figuren zijn doorslaggevend. Want zeg nu zelf hebben we(indien hij op zijn plaats speelt) met Wouter De Groote geen alternatief voor Troch.Ook ik vind het een zalige speler en ook ik zou zijn terugkeer toegejuicht hebben maar hij heeft voor de poen gekozen,en dat zegt genoeg over het huidige voetbal. Bij mij telt maar één ding en dat is den iendracht met of zonder Troch. ![]() idd hier zit veel waarheid in vindt ik, als je eens nadenkt, wat heeft thomas al bewezen in eerste klasse? ik heb alle respect voor de voetballer troch, maar de voetballer de groote heeft zijn strepen in eerste wel al verdiend, terwijl troch dit seizoen 8 of 10 minuten ingevallen was bij roeselare, de groote speelde 7 of 9 matchen denk ik bij dender, basisplaatsen en of invalbeurten dat laat ik wel in het midden, maar vorig seizoen was hij toch wel een vaste waarde en hij is een complete voetballer voor ons en ik ben ervan overtuigd dat we aan hem nog veel plezier gaan beleven net als aan filipo en jelle ![]() |
| 23 Jan 2009, 1:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Sint Niklaas huurt hem tot het einde van het seizoen. Volgend jaar speelt die dus waarschijnlijk met Roeselare in tweede klasse.
|
| 23 Jan 2009, 8:32 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Jeroen schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: hansken schreef: zit veel waarheid in deze post!!! allen achter de ploeg, ieder match opnieuw!!!! en als troch op bezoek komt is zijn naam scanderen, da verdient hij wel! tis ni da hij bij st-niklaas meer of minder kan verdienen dat hij daar speelt, zij konden gewoon de som geven die wij niet konden betalen... simple comme bonjour ![]() Nogmaals het bewijs dat je met 3000 supporters niets meer in de clubkas krijgt dan een ploegsken met 300 supporters.De sponsorgelden en inbreng van bepaalde figuren zijn doorslaggevend. Want zeg nu zelf hebben we(indien hij op zijn plaats speelt) met Wouter De Groote geen alternatief voor Troch.Ook ik vind het een zalige speler en ook ik zou zijn terugkeer toegejuicht hebben maar hij heeft voor de poen gekozen,en dat zegt genoeg over het huidige voetbal. Bij mij telt maar één ding en dat is den iendracht met of zonder Troch. ![]() Wie zegt dat hij naar EA kon gaan ? Dus omdat hij in derde bij FCN spelen verkiest boven de reserven van Roeselare kiest hij voor het geld ? Sterk Tjiens heb ik ongelijk als ik zeg dat in het huidige voetbal alles draait om poen?????? En clubliefde??????? Wij als supporter weten wat clubliefde is en anders zou ik geen (dit jaar 34 jaar supporter) jaaaaaren naar diezelfde ploeg gaan kijken. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 23 Jan 2009, 8:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Pff, ge moet ook veel goesting hebben om daar te gaan spelen voor 200 man en ne paardekop.
|
| 23 Jan 2009, 9:17 |
|
| Pagina 124 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 122 123 124 125 126 … 130 Volgende |