Stadion - Pagina 126 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 124 125 126 127 128 462
 Stadion 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Bericht Re: Stadion
Ik vraag me toch af of we nu Zondag in onze "noodtribune" mogen gaan staan! Gisteren liepen er enkele mannen nog vanalles te bekijken enz, ik veronderstel dat ze nu toch wel al weten of er mensen toegelaten zijn of niet??

Dan eventjes over de tribune zelf: qua veiligheid denk ik wel dat ze moet voldoen. Alles is goed verstevigt, de achterkanten zijn volledig wind dicht gemaakt.. Het valt zeker nog mee.

Waar ik dan wel ni bijkan: die afstand voor de tribune! Ik ben zelf op de bovenste tree(!!) gaan staan en ik zag nog niet de lijn vlak voor onze tribune! als ge beneden staat of op de onderste tree ziet ge de eerste 5,6 meter van het plein niet. Mijn madam stond op de eerste trede (ok ze is maar 1,58mtr) en zij zag just de onderkant van de 1e paal! Kwil maar zeggen, vergeet het maar om kinderen mee te nemen, want die zullen NIETS zien. Ge kunt ze misschien nog vooraan laten staan, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze de zone voor de staantribune gingen afbakenen? Zou wel eens goed kunnen want er stonden al kleine groene paaltjes, ze zullen er mss nog nen draad tussen spannen? Ben eens benieuwd daar voor!

Ook diejen ondergrond trekt op geen kloten... Er ligt nu al een gigantische plas achter die tribune, en ook nog ene op de doorgang van de tribune naar de kantines (rechterkant toch, links nog niet...) Als het zo blijf regenen is het best om met ullen botten te komen de Zondag :D

Het ergste zal het denk ik voor de bezoekers zijn... Als die niet in de zone voor hun tribune mogen staan moeten ze de hele wedstrijd volgen door 2 rijen "heras-hekken" :crazy:

10 Okt 2013, 19:25
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
hansken schreef:
Ik vraag me toch af of we nu Zondag in onze "noodtribune" mogen gaan staan! Gisteren liepen er enkele mannen nog vanalles te bekijken enz, ik veronderstel dat ze nu toch wel al weten of er mensen toegelaten zijn of niet??

Dan eventjes over de tribune zelf: qua veiligheid denk ik wel dat ze moet voldoen. Alles is goed verstevigt, de achterkanten zijn volledig wind dicht gemaakt.. Het valt zeker nog mee.

Waar ik dan wel ni bijkan: die afstand voor de tribune! Ik ben zelf op de bovenste tree(!!) gaan staan en ik zag nog niet de lijn vlak voor onze tribune! als ge beneden staat of op de onderste tree ziet ge de eerste 5,6 meter van het plein niet. Mijn madam stond op de eerste trede (ok ze is maar 1,58mtr) en zij zag just de onderkant van de 1e paal! Kwil maar zeggen, vergeet het maar om kinderen mee te nemen, want die zullen NIETS zien. Ge kunt ze misschien nog vooraan laten staan, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze de zone voor de staantribune gingen afbakenen? Zou wel eens goed kunnen want er stonden al kleine groene paaltjes, ze zullen er mss nog nen draad tussen spannen? Ben eens benieuwd daar voor!

Ook diejen ondergrond trekt op geen kloten... Er ligt nu al een gigantische plas achter die tribune, en ook nog ene op de doorgang van de tribune naar de kantines (rechterkant toch, links nog niet...) Als het zo blijf regenen is het best om met ullen botten te komen de Zondag :D

Het ergste zal het denk ik voor de bezoekers zijn... Als die niet in de zone voor hun tribune mogen staan moeten ze de hele wedstrijd volgen door 2 rijen "heras-hekken" :crazy:

wij mogen kontent zijn dat we een tribunneken hebben, dus moeten we stoppen met krèften en de match daar gaan volgen. Ik van mijn kant ben kontent dat ik een abbo heb genomen op de zitplaatsen :D ...

10 Okt 2013, 20:46

Leeftijd: 37
Ga zelf is kijken hoe het zicht daar is he.. Echt triestig!

10 Okt 2013, 22:13

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
hansken schreef:

Ja,om daar tussen die alcoholisten te staan zeker :) ne nee meneer heeft een zit abbo.

10 Okt 2013, 22:17
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Bakkie schreef:
hansken schreef:

Ja,om daar tussen die alcoholisten te staan zeker :) ne nee meneer heeft een zit abbo.

Toen die rotplanken er nog oplagen (allez, nu ook nog, maar ze hebben ze weggemoffeld) ben ik er al eens gaan opstaan en toen wist ik genoeg: wie vroeg komt kan hem nog een goede plaats uitkiezen, maar velen gaan idd weinig zien vrees ik spijtig genoeg. 't mag dan wel een "schoon" trubunneken zijn, maar met de zichtbaarheid vr de sups is idd weinig of geen rekening gehouden, jammer maar helaas ... :wave:

10 Okt 2013, 23:06
Vaste Waarde

Hoe zit het voor zondag? Kunnen we nu terug staan of nie, er zijn een pak mensen die nog steeds wegblijven zonder abbo omdat we niet samen kunnen staan.

11 Okt 2013, 7:56
Nationale Ploeg

allemaal reden te meer om er druk op te blijven zetten dat het idd maar een (korte termijn) tijdelijke vervangtribune is. als ik 1 en ander links en rechts lees over de huidige gang van zaken bij 'tstad' zou ik ons dossier daar maar niet tussen de rest van de dossiers laten wegzakken...

11 Okt 2013, 9:55
Freak

Leeftijd: 35
England4ever schreef:
Hoe zit het voor zondag? Kunnen we nu terug staan of nie, er zijn een pak mensen die nog steeds wegblijven zonder abbo omdat we niet samen kunnen staan.

Staantribune komt in orde normaal gezien ;)

11 Okt 2013, 12:37
forumlegende

Leeftijd: 69
Still standing ! schreef:
allemaal reden te meer om er druk op te blijven zetten dat het idd maar een (korte termijn) tijdelijke vervangtribune is. als ik 1 en ander links en rechts lees over de huidige gang van zaken bij 'tstad' zou ik ons dossier daar maar niet tussen de rest van de dossiers laten wegzakken...

Ik voorspel dat die noodtribune daar in ieder geval nog een aantal jaren zal blijven staan want de burgemeester heeft deze week een duidelijk signaal gegeven naar besparingen toe. En zeg nu zelf welke politieker gaat in dit dossier zijn nek uitsteken en zijn hangende pootjes verbranden? De schepen van sport????

11 Okt 2013, 12:46
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Wel schandalig dat de mensen met een rolstoel gewoon in de volle regen moesten staan...

Mijn hart is wit en zwart !

13 Okt 2013, 19:01
Vaste Waarde

Leeftijd: 54
das zeker schandalig,maar ik moet eerlijk zeggen dat de tribune beter meevalt dan ik dacht!

13 Okt 2013, 19:11
Ancien

Leeftijd: 56
zandbergske schreef:
das zeker schandalig,maar ik moet eerlijk zeggen dat de tribune beter meevalt dan ik dacht!

Het galmt er wel goed in, dat is zeker!

13 Okt 2013, 19:13
Vaste Waarde

Leeftijd: 54
en het zicht was ook redelijk goed vond ik.

13 Okt 2013, 19:15
Reserve

Veel te vroeg gekreft,viel inderdaad nog mee,en het is maar een nood tribune ook he

13 Okt 2013, 19:24

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Ook al is het een noodtribune,het is en blijft een schande,er is zelfs geen geld om wa extra zand of steentjes te gooien,zodat we niet met ons voeten in het water moeten ploeteren.

13 Okt 2013, 19:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 124 125 126 127 128 462