|
|
| Pagina 127 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 125 126 127 128 129 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Bericht Re: Stadion
DavidSeal schreef: zandbergske schreef: das zeker schandalig,maar ik moet eerlijk zeggen dat de tribune beter meevalt dan ik dacht! Het galmt er wel goed in, dat is zeker! dat galmen valt nog wel mee hoor, vanaf de overkant had de K toch wa meer akoestiek... _________________ MCMXIX |
| 13 Okt 2013, 20:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
DavidSeal schreef: zandbergske schreef: das zeker schandalig,maar ik moet eerlijk zeggen dat de tribune beter meevalt dan ik dacht! Het galmt er wel goed in, dat is zeker! Amai meningen kunnen serieus verschillen toch Galmen? Eerste half uur stond ik int midden van de tribune, ik hoorde niets (buiten de trommel) can wat onze sfeermakers zongen.. kan me voorstellen dat ze dat aan de overkant helemaal ni gehoord hebben.. Ook de eerste meters van het plein waren toch gewoon niet te zien? Om nog maar te zwijgen van de ondergrond, zowel voor, naast als achter de tribune.. we hebben zo gelachen met onze tegenstanders in vierde, dit was zowaar nog slechter _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 13 Okt 2013, 20:50 |
|
|
Vaste Waarde
hansken schreef: DavidSeal schreef: zandbergske schreef: das zeker schandalig,maar ik moet eerlijk zeggen dat de tribune beter meevalt dan ik dacht! Het galmt er wel goed in, dat is zeker! Amai meningen kunnen serieus verschillen toch Galmen? Eerste half uur stond ik int midden van de tribune, ik hoorde niets (buiten de trommel) can wat onze sfeermakers zongen.. kan me voorstellen dat ze dat aan de overkant helemaal ni gehoord hebben.. Ook de eerste meters van het plein waren toch gewoon niet te zien? Om nog maar te zwijgen van de ondergrond, zowel voor, naast als achter de tribune.. we hebben zo gelachen met onze tegenstanders in vierde, dit was zowaar nog slechter Dat gegalm moet ge inderdaad toch niet overdrijven zenne... Van in de E was dat zeker niet zoals in de vroegere K.... |
| 13 Okt 2013, 21:16 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
Het is zeker niet zoals onze vroegere tribune dat is zeker,maar toch veel beter dan ginder op de zittribune he?we gaan het met dit moeten doen en hopen op een nieuwe k of stadion.Het is aan dit stadsbestuur om de besluiteloosheid van de vorige besturen goed te maken.
![]() _________________
|
| 13 Okt 2013, 21:44 |
|
|
Nationale Ploeg
Het enige postieve aan de noodtribune is dat hij kleiner is. Daardoor was er gisteren toch een beetje extra sfeer. Hetzelfde volk in de K en ge had een heel aantal 'kale' plekken gehad.
Ik vraag mij alleen af wat ze gaan doen als er wat meer volk komt. Op de carnavalsmatch bijvoorbeeld... 't Zal schoon zijn. Ik heb geen zin om in herhaling te vallen door op te sommen wat er allemaal mis is met de noodtribune. Duidelijk is dat dit enkel een zeer tijdelijke oplossing kan zijn. |
| 14 Okt 2013, 9:58 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Ik vond het toch ook allemaal zo erg niet. (buiten de tocht door de vijver op de parking)
Ruime treden, stevige structuur en groot dak. Sfeer maken is toch duidelijk minder gemakkelijk dan in onze K. De afstand naar het veld is wel groot maar als er volk aan de omheining zou staan, ziet ge zeker niets Het is idd hopelijk tijdelijk maar het is een fameuze vooruitgang tov de zittribune ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 14 Okt 2013, 12:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Meevallen ? Ja en neen; Doordat de verwachtingen al serieus bijgesteld waren was het inderdaad een geruststelling dat het "worst case scenario" niet helemaal waarheid werd.
Langs de andere kant kan je nu toch niet gaan stellen dat dit 2de klasse waardig is. Laat ons hopen dat de politieke defenitie van "tijdelijk" niet in dezelfde lijn ligt als "onverwijld" ... _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Okt 2013, 12:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Om dan nog maar te zwijgen van die kinderachtige bordjes, die aan die paaltjes hingen, het voetbal is niet meer wat het geweest is, ik overweeg sterk om foert te zeggen denken ze nu echt dat ze met een bende kinderen te doen hebben en dan maar klagen dat de supps wegblijven.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 14 Okt 2013, 12:22 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 25 Mei 2010, 18:03 Berichten: 133 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
Ik vond het ook nog zeker meevallen, ge kunt blijven zagen hé.
![]() |
| 14 Okt 2013, 12:24 |
|
|
forumlegende
Ok, de tribune zelf viel mee, maar alles daarrond was schandalig. Vuil, smerig,nat, echt triestig. Laat dit aub tijdelijk zijn.
|
| 14 Okt 2013, 12:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
De Pie schreef: Ik vond het ook nog zeker meevallen, ge kunt blijven zagen hé. ![]() Inderdaad het was allemaal dik in orde, volgende keer kan je op de parking in een bootje stappen,die je naar je plaats zal brengen. Niet gezien zeker wat die mensen met een rolstoel voor hadden,, maar das blijkbaar niet belangrijk. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 14 Okt 2013, 12:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
De Pie schreef: Ik vond het ook nog zeker meevallen, ge kunt blijven zagen hé. ![]() Mja, but guess who will complain als er volgend jaar geen kat nog een abonnement gaat kopen... Mensen vergeten dit precies maar je hebt wel EUR 180 betaald om daar in die tent te staan hé. In derde was het kot hier te klein toen we op Ieper door een strook van 3 meter modder moesten worstelen om in een echte tribune te geraken. Nu moeten we 30 meter ploeteren om in een tent te staan en mogen we niet zagen... Tijden veranderen zeker... Ik sluit me aan bij Bram - tribune zelf valt uiteindelijk mee na alle heisa, maar is voor tweede gewoon een mop. En is pas voor de eerste keer gebruikt hé... Ben eens benieuwd hoe ze er gaat uitzien in pakweg maart volgend jaar... |
| 14 Okt 2013, 12:32 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Bakkie schreef: De Pie schreef: Ik vond het ook nog zeker meevallen, ge kunt blijven zagen hé. ![]() Inderdaad het was allemaal dik in orde, volgende keer kan je op de parking in een bootje stappen,die je naar je plaats zal brengen. Niet gezien zeker wat die mensen met een rolstoel voor hadden,, maar das blijkbaar niet belangrijk. Die parking is idd een ramp (is geen nieuws ook natuurlijk). En met dat het nog maar half oktober is, gaan we nog lang in de miserie zitten ... _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 14 Okt 2013, 12:37 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Gisterenmiddag voor we vertrokken:
"Papa, waarom moeten wij onze botten aandoen om naar den Iendracht te gaan?" ""Dat zult ge straks wel zien...." Een regelrechte schande was het, 2de klasse-onwaardig. Om in de kantine te geraken moest ge ofwel door ne vijver ofwel moest ge het wereldrecord verspringen verbeteren. Blij dat de kids hun botten aan hadden, mijn schoenen zijn voor de vuilbak. Het enige voordeel dat die noodtribune heeft, is dat we ons bier op die barkes konden zetten. _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 14 Okt 2013, 13:08 |
|
|
Nationale Ploeg
DT schreef: De Pie schreef: Ik vond het ook nog zeker meevallen, ge kunt blijven zagen hé. ![]() Mja, but guess who will complain als er volgend jaar geen kat nog een abonnement gaat kopen... Mensen vergeten dit precies maar je hebt wel EUR 180 betaald om daar in die tent te staan hé. In derde was het kot hier te klein toen we op Ieper door een strook van 3 meter modder moesten worstelen om in een echte tribune te geraken. Nu moeten we 30 meter ploeteren om in een tent te staan en mogen we niet zagen... Tijden veranderen zeker... Ik sluit me aan bij Bram - tribune zelf valt uiteindelijk mee na alle heisa, maar is voor tweede gewoon een mop. En is pas voor de eerste keer gebruikt hé... Ben eens benieuwd hoe ze er gaat uitzien in pakweg maart volgend jaar... Het erge aan de zaak lijkt mij niet de tribune op zich. In het geval dat het echt om een noodtribune zou gaan die dus echt een tijdelijk karakter heeft om een op korte termijn een probleem op te lossen. Dan heb je als supporter inderdaad niet meer te eisen. Maar dit is een probleem dat zich al tien jaar geleden aangekondigd heeft. En de zoektocht naar een oplossing is pas begonnen, toen het probleem heel acuut was. Eigenlijk zelfs al een paar jaar later. En zoals DT zegt, op termijn verlies je daar mensen bij. Supporters van Eendracht Aalst hebben al één en ander meegemaakt. Ik denk dat weinig clubs het zich kunnen veroorloven om zo diep te zakken en toch telkens weer recht te krabbelen. Maar op een keer wordt het te veel. Ook voor de trouwe garde Iendrachters die al jaren elke week op post is. En dan denk ik dat deze tribune voor veel mensen misschien wel net eens die druppel zou kunnen zijn. |
| 14 Okt 2013, 15:38 |
|
| Pagina 127 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 125 126 127 128 129 … 462 Volgende |