Transfers 2007-2008 - Pagina 128 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 126 127 128 129 130 149
 Transfers 2007-2008 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Transfers 2007-2008
Titus schreef:
De ex-speler van Dender EH voelt zich goed bij KVSK United. "Ik voel me zo goed dat ik dan ook wil duidelijk maken dat ik in Lommel blijf. Ik begrijp de commotie niet over het feit dat ik al dan niet zou vertrekken. Mijn naam werd gelinkt aan Aalst, maar ik kan je verzekeren dat er daar helemaal geen sprake van is."
Nja, ge gaat nu geen enkele speler horen zeggen dat hij al vertrekt hoor.

Zelf al is alles sinds nieuwjaar al in kannen en kruiken, bevestiging zult ge nu niet krijgen.

29 Mar 2008, 14:57
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
placietjen schreef:
Titus schreef:
De ex-speler van Dender EH voelt zich goed bij KVSK United. "Ik voel me zo goed dat ik dan ook wil duidelijk maken dat ik in Lommel blijf. Ik begrijp de commotie niet over het feit dat ik al dan niet zou vertrekken. Mijn naam werd gelinkt aan Aalst, maar ik kan je verzekeren dat er daar helemaal geen sprake van is."

Zelf al is alles sinds nieuwjaar al in kannen en kruiken, bevestiging zult ge nu niet krijgen.

Dit is toch al duidelijk ontkennen, hij zegt ook dat hij daar wil blijven en dat hij zich daar goed voelt enz.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

29 Mar 2008, 15:12
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
Heb je ooit al een speler geweten die maanden op voorhand tegen zijn supporters gaat zeggen: 'jongens, ik trap het ier af, kga naar (vul ploeg in) volgend jaar! Salut he!'... ?

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

29 Mar 2008, 17:16
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Vicky schreef:
Heb je ooit al een speler geweten die maanden op voorhand tegen zijn supporters gaat zeggen: 'jongens, ik trap het ier af, kga naar (vul ploeg in) volgend jaar! Salut he!'... ?

de bilde!!! :D

29 Mar 2008, 17:25
Rode kaart
Rode kaart

Titus schreef:
placietjen schreef:
Titus schreef:

Dit is toch al duidelijk ontkennen, hij zegt ook dat hij daar wil blijven en dat hij zich daar goed voelt enz.

Ik ken Kevin heel goed en sla op tijd een praatje met hem en hij heeft mij toevertrouwt dat hij heel graag naar Aalst wil komen als Eendracht in Tweede zou spelen.

29 Mar 2008, 18:50
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
Dannyp98 schreef:
Titus schreef:
placietjen schreef:
Titus schreef:

Ik ken Kevin heel goed en sla op tijd een praatje met hem en hij heeft mij toevertrouwt dat hij heel graag naar Aalst wil komen als Eendracht in Tweede zou spelen.

Als hij u dat toevertrouwd heeft (omdat je hem zo goed kent), dan zal het wel niet de bedoeling geweest zijn dat je dat op een openbaar forum komt verkondigen ;)

Van mij mag hij altijd komen!

30 Mar 2008, 9:38
Scholier

Leeftijd: 46
Ewen Verheyden trekt voor 2 jaar naar Hamme, staat op hun site. Een hele belangrijke speler die we verliezen als je t mij vraagt..

30 Mar 2008, 17:10
Ancien

Waarom krijgen wij eigenlijk nooit een melding op de website als er spelers gaan?

30 Mar 2008, 21:07
forumlegende

Leeftijd: 43
Das ook de bedenking die ik mij maak. Ons bestuur zal hier toch ook van op de hoogte zijn, dus vind ik dat zo een nieuws op de site moet komen. Er wordt hier ook gezegd da Aelbrecht zijn contract verlengde. Wel, als dit zo is, dan vind ik dat dit op de officiele site moet komen. Wat berichtgeving naar de supporters betreft vind ik da het toch wel wa beter kan en mag.

30 Mar 2008, 21:14
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Zonet gelezen op onze site :

Het Aalsterse bestuur zat de voorbije weken en maanden niet stil. Naast de spelers die nog onder contract stonden, werden opties gelicht en nieuwe contracten afgesloten. Graag bemerken we dat Lionel Lord een overeenkomst heeft met VC EA 2002 mits promotie.

Volgende spelers liggen evenwel onder contract voor het seizoen 2008-2009 en dit voor een periode van één of meerdere seizoenen : De Veirman, Lambrecht, Van Dender, Shabi, Dessaer, Seminck, Van Den Brande, De Schutter, Coulibaly, Aelbrecht, Podevijn, Claessens, Lord (cf. promotie), Boto en Nguekam.

Bron: eendracht-aalst.be

30 Mar 2008, 21:16
Ancien

Edit: Dan nog staat er geen berichtgeving over de spelers die reeds elders getekend hebben zoals Verheyden.

30 Mar 2008, 21:19
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
s@té schreef:
Edit: Dan nog staat er geen berichtgeving over de spelers die reeds elders getekend hebben zoals Verheyden.

Dat stond er vorig jaar ook niet van Dugardeyn en co. Hun contract loopt af. De logica die ze volgen is ergens als een contract afloopt en het wordt niet verlengd wil dat zeggen dat hij het jaar nadien niet voor ons zal spelen. Waar hij dan wel speelt is niet echt van rechtstreeks gelinkt aan onze club. Op zich ontbreekt hen daar ook de informatie over.
Mocht een speler die wel nog onder contract ligt overgenomen worden zou het er denk ik wel staan.

Laatst gewijzigd door Stijn op 30 Mar 2008, 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.

30 Mar 2008, 21:32
forumlegende

Leeftijd: 43
Dit heb ik inderdaad ook net gelezen op de site. Dus trek ik mijn woorden van daarnet deels terug.
Als ik goe kan tellen zijn dit 14 spelers en als we promoveren 15 (Lord).
Doelmannen: De Veirman en Lambrecht
Verdedigers: Vandenbrande, Seminck, Dessaer, Van Dender, Shabi en De Schutter
Middenveld: Aelbrecht, Podevijn, Coulibaly, Claessens
Aanval: Nguekam en Boto en misschien Lord

Wat moet er dan bijkomen (mijn mening he)?
Uw centraal middenveld moet versterkt worden met zeker 2 spelers ter vervanging van Verheyden en Troch. Ook ne spits moet erbij, zelfs als Lord blijft. Dat maakt dan 3 transfers en dan komt ge aan 17 of 18 spelers. Daar nog 1 of 2 volwaardige spelers aan toevoegen zoda ge kwetsuren kunt opvangen en zodat de concurrentiestrijd harder wordt. Dat kan volgens mij alleen maar de prestaties ten goede komen want ze gaan moeten spelen voor hun plaats. En daar dan jongeren gelijk Thomas Spotbeen bij en dan hebde volgens mij ne kern die kan meedoen voor de oppergaai, de felbegeerde titel.
Dus ja, ik hoop op 4 of 5 goeie versterkingen. Den tijd zalt uitwijzen he.

PS: hoe zit da nu juist met dienen Boussoufa? Hebben wij die nu uitgeleend aan Bornem of niet? Ik vermoed da hij nie onder contract zal liggen volgend seizoen want dan zou hij er toch ook tussen staan?

30 Mar 2008, 21:32
Ancien

Op de site van Bornem stond toch dat die op het einde van het seizoen naar ons komt.

30 Mar 2008, 21:33
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
s@té schreef:
Op de site van Bornem stond toch dat die op het einde van het seizoen naar ons komt.

Dat is nog niet zeker geloof ik. Het hangt af van zijn prestaties bij Bornem.

30 Mar 2008, 21:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 126 127 128 129 130 149