|
|
| Pagina 128 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 126 127 128 129 130 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Als ze toch geld teveel hebben, dat ze dan eindelijk is een deftige trainer binnenhalen. Nu mogen ze nog Ronaldo binnenhalen, Dillen slaagt er wel in om de ploeg nog te verzwakken. Om maar te zeggen: met de belachelijke opstelling dat ze week na week spelen, een groep die samenhangt als los zand,... We hebben met voorsprong de sterkste kern van derde klasse A, maar met die triestige plant op de bank zie ik ons nooit een prijs halen dit seizoen.
Spijtig genoeg is't bestuur slecht in eigen fouten toe te geven / te zien. Als 't goed gaat is 't hun verdienste, als het slecht gaat een ander zijn fout... |
| 30 Jan 2009, 9:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Als je hetzelfde bedoelt als wat ik gehoord heb, kan je dat alleen maar toejuichen toch? Al is het gevaarlijk om het hier allemaal op het forum te zetten. Omdat het toch wel serieuze veranderingen zijn, bovendien is mijn "bron" cafepraat dus houd ik het ook bij spic en span
._________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 30 Jan 2009, 9:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Titus schreef: Als je hetzelfde bedoelt als wat ik gehoord heb, kan je dat alleen maar toejuichen toch? Al is het gevaarlijk om het hier allemaal op het forum te zetten. Omdat het toch wel serieuze veranderingen zijn, bovendien is mijn "bron" cafepraat dus houd ik het ook bij spic en span .Ik zeg altijd: als gij en ik het weet zal het wel geen staatsgeheim zijn... of anders gebeuren er serieuze fouten op een hoger niveau. |
| 30 Jan 2009, 10:20 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Jeroen schreef: Als ze toch geld teveel hebben, dat ze dan eindelijk is een deftige trainer binnenhalen. Nu mogen ze nog Ronaldo binnenhalen, Dillen slaagt er wel in om de ploeg nog te verzwakken. Om maar te zeggen: met de belachelijke opstelling dat ze week na week spelen, een groep die samenhangt als los zand,... We hebben met voorsprong de sterkste kern van derde klasse A, maar met die triestige plant op de bank zie ik ons nooit een prijs halen dit seizoen. Spijtig genoeg is't bestuur slecht in eigen fouten toe te geven / te zien. Als 't goed gaat is 't hun verdienste, als het slecht gaat een ander zijn fout... De Corte als die niet naar Anderlecht gaat. _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 30 Jan 2009, 10:59 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
de langen schreef: Jeroen schreef: Als ze toch geld teveel hebben, dat ze dan eindelijk is een deftige trainer binnenhalen. Nu mogen ze nog Ronaldo binnenhalen, Dillen slaagt er wel in om de ploeg nog te verzwakken. Om maar te zeggen: met de belachelijke opstelling dat ze week na week spelen, een groep die samenhangt als los zand,... We hebben met voorsprong de sterkste kern van derde klasse A, maar met die triestige plant op de bank zie ik ons nooit een prijs halen dit seizoen. Spijtig genoeg is't bestuur slecht in eigen fouten toe te geven / te zien. Als 't goed gaat is 't hun verdienste, als het slecht gaat een ander zijn fout... De Corte als die niet naar Anderlecht gaat. aub laat die bleitbakkes hier buiten. Trainer, trainer,...doe voort met wat ge hebt. Decorte heeft ook al op degraderen gestaan met Wetteren. nen trainer kan pas iets opbouwen als hij lange tijd mag werken. Kijk eens naar een Decorte, Dury, diene van WS Woluwe, ceulemans, die van Zottegem,...voorbeelden genoeg. Wat betreft Roussel, heb hem in december ook nog geopperd. Buiten Boto, Delie hebt ge niets meer vooraan. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 30 Jan 2009, 11:53 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Ge moet hem wel kunnen betalen ook e of denkt ge dat diene hier voor een stuk chocolade komt spelen
![]() |
| 30 Jan 2009, 12:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
en 2bonnekes na de match as em gescoord eeft
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 30 Jan 2009, 13:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
roeckie schreef: Ge moet hem wel kunnen betalen ook e of denkt ge dat diene hier voor een stuk chocolade komt spelen ![]() Spic & Span, stukskes chocola, zit veearts Landuyt er hier voor iets tussen met zijn codetaal ? ps: grapken hé mannekes, voor iedereen weer gaat zeggen dat Callebaut ons echt gaat sponsoren. _________________ If you never try, you'll never know |
| 30 Jan 2009, 13:39 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Bram schreef: roeckie schreef: Ge moet hem wel kunnen betalen ook e of denkt ge dat diene hier voor een stuk chocolade komt spelen ![]() Spic & Span, stukskes chocola, zit veearts Landuyt er hier voor iets tussen met zijn codetaal ? ps: grapken hé mannekes, voor iedereen weer gaat zeggen dat Callebaut ons echt gaat sponsoren. Yep, na gisteren Van Vlees en Bloed te hebben gezien heeft Spic besloten dat iedereen vandeweek in het kabinet van Landuyt moet langsgaan alwaar ze een spuit in ulder gat zullen krijgen. Zondag 11 Joepie's op het plein... |
| 30 Jan 2009, 13:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Bram schreef: ps: grapken hé mannekes, voor iedereen weer gaat zeggen dat Callebaut ons echt gaat sponsoren. trust me, den dag dat Callebaut den Iendracht gaat sponseren moet nog uitgevonden worden vrees ik ... buiten een seizoentje Berlare (om Degucht een plezierke te doen) kan ik mij niet herinneren dat ze iets in voetbal gestoken hebben. |
| 30 Jan 2009, 14:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
the_red_ant69 schreef: Bram schreef: ps: grapken hé mannekes, voor iedereen weer gaat zeggen dat Callebaut ons echt gaat sponsoren. trust me, den dag dat Callebaut den Iendracht gaat sponseren moet nog uitgevonden worden vrees ik ... buiten een seizoentje Berlare (om Degucht een plezierke te doen) kan ik mij niet herinneren dat ze iets in voetbal gestoken hebben. Verstandige mensen dus |
| 30 Jan 2009, 15:44 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Dries Mertens speelt vrijdagavond met AGOVV tegen FC Den Bosch. “Het is nog te vroeg om me te feliciteren met een transfer”, zegt hij aan ELF Voetbal. “Maar ik had de belangstelling eigenlijk wel verwacht. Aan het einde van het vorige seizoen wist ik dat meerdere clubs me in de gaten hielden.”
“Toch ben ik er nog niet te veel mee bezig. Ik richt me eerst op het duel met Den Bosch.” Mertens stond ook op het verlanglijstje van Club Brugge en Anderlecht, maar beide clubs vissen zo goed als zeker achter het net. (P) |
| 30 Jan 2009, 18:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
marc2 schreef: Nja, laat ons inderdaad niet teveel dromen. Maar mocht hij komen zal em wel gemotiveerd zijn. Het zal zijn allerlaaste kans zijn om te bewijzen dat em nog voetballer is. Waarschijnlijk zal het ook met een privésponsor zijn zeker,hé, dat is toch mode in aalst. maargoed, sponsor of niet, die mag van mij spelen , zeker en vast. En delie zou van zo iemand met ervaring nog iets kunnen opsteken. Maar eerst zien en dan geloven. Wat ge hier allemaal leest... Diejen is al 5 jaar bezig met overal zijn laatste kans te krijgen. Overal blijft hij maximum een jaar, en nergens heeft men er nadien een goed woord voor over. Bovendien verschrikkelijk duur. Een gemotiveerde indruk heeft hij nog nooit ergens gelaten. Geld is het enige dat hem interesseert. En als jonge gast zou ik toch andere spelers kiezen om iets van op te steken als van die Roussel. Als ge die zijn parcours moet volgen... |
| 30 Jan 2009, 19:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Voor een goed begrip, ik geloof ook al die kwakkels niet hoor. Ze hebben hun spits beet en die jonge gast (delie ) verdient alle krediet.
In ieder geval, voor mij moet er niemand meer bijkomen. Hun kern is meer dan groot genoeg en kwalitatief is hij de sterkste van deze reeks. Zeker en niet in het minste omdat de reeks qua niveau geen hoge toppen scoort. Belangrijker is dat ze nu eens als groep naar hun kwaliteiten beginnen spelen. Maak je favorietenrol op het plein waar !!! En laat ons zondag voetballen volgens de logische verhouding (naar mogelijkheden geschat) dat woluwe-zaventem de "underdog" (jawel !!!) is die op bezoek komt !! Maar nogmaals, dan moeten ze spelen naar hun kwaliteit !! En is het teveel gevraagd dat het er nu - tijdens de terugronde nota bene ! - eens nekeer uitkomt ?? Antwoord : NEE !! |
| 30 Jan 2009, 19:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
iemand enig idee waarom officiele site der uitligt sinds 18-19u deze avond?
|
| 31 Jan 2009, 0:25 |
|
| Pagina 128 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 126 127 128 129 130 Volgende |