|
|
| Pagina 128 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 126 127 128 129 130 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Pai schreef: Hij bedoelde centraal als noodoplossing, niet zijn beste positie. Ik kan toch niet meer wachten om ze in actie te zien tegen Anderlecht. ![]() leuk dat gij het direct juist verstaat _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 28 Mei 2009, 22:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Dries schreef: Pai schreef: Hij bedoelde centraal als noodoplossing, niet zijn beste positie. Ik kan toch niet meer wachten om ze in actie te zien tegen Anderlecht. ![]() leuk dat gij het direct juist verstaat Jammer dat ik zolang niet naar school geweest ben ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Mei 2009, 22:37 |
|
|
Freak
jowwan schreef: 'k verstoan né da d'er ier sommigen bezig da Kestens +/- onnoedigen transfeer es. Da was Steurs oek en zie 't was de minsjt slechten koeip. As d'er doiven jongeren in men kot peinzek soms oek wa e verneepelinksken van e jonk es da .....en da werren miejestaal de Proisdoiven. steurs kwam er ter vervanging van claessens terwijl met kestens er gewoon een extra middenvelder nog bijkwam, dus je redenering klopt niet. maar zoals ik al eerder zei, dit is detailkritiek... ![]() |
| 28 Mei 2009, 22:40 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Op 't eerste zicht goede transfers. Juist spijtig dat we maar 2 centrale verdedigers hebben. Ik heb het gevoel dat De Schutter vandejaar opnieuw overal wat als pasmunt gaat gebruikt worden (back rechts, back links, centraal vanachter, centraal op 't midden, ...). Hopelijk kan die jongen zich daar blijven in vinden.
_________________ es da ier e fistjen... |
| 28 Mei 2009, 22:46 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Tomas Spotbeen zijn beste wedstrijden waren als centrale verdediger.Thuis tegen Peruwelez hield hij Depoitre in den 2de helft goed uit de match.Die kan daar spelen als Seminck of Brecht Moreels uitvallen.
Ik ben benieuwd wie VDH gaat opstellen als CVM.Volgens mij is Van Damme nog altijd de beste voor die positie. _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 28 Mei 2009, 23:04 |
|
|
Duivelke
vanaf nu allen als 1 blok achter ons team
proficiat aan het bestuur in deze moeilijke tijden ![]() |
| 28 Mei 2009, 23:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Dit ziet er mooi uit. Aan ons om die mannen sfeer en beleving te bezorgen.
En voor de zwartgalligen : Ik denk dat de meesten onder ons die negatieve spiraal kotsbeu zijn. Laat ons nu wachten met zagen tot het echt nodig is. |
| 28 Mei 2009, 23:40 |
|
|
forumlegende |
Bakkie schreef: Dries schreef: Pai schreef: Hij bedoelde centraal als noodoplossing, niet zijn beste positie. Ik kan toch niet meer wachten om ze in actie te zien tegen Anderlecht. ![]() leuk dat gij het direct juist verstaat Jammer dat ik zolang niet naar school geweest ben ![]() was niet als commentaar bedoeld bakkie ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 28 Mei 2009, 23:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
K heb de kern nog eens goed bekeken, gewikt en gewogen en k moet zeggen, er zijn zeker mogelijkheden. Ik heb goeie hoop op een goed seizoen. Als we eens een speeldag zonder schorsingen of blessures hebben, zullen er serieuze knopen doorgehakt moeten worden.
Ik heb ook eens zitten nadenken over wat een type elftal zou kunnen zijn en ik kom tot volgende conclusies (rekening mee houdende dat ik Galucci, Le Part en Coppens niet zo goed ken): * Ik denk dat de gebroeders Spotbeen en Coppens het het moeilijkste zullen hebben om zich in de wedstrijdkern te knokken * Vooral bij de flankmiddenvelders is de keuze moeilijk. Rekening houdende dat Wouter Moreels en Galucci op de twee flanken kunnen spelen, heb je vier heel goeie spelers voor 2 posities Volgens mij kan dit een "type elftal" zijn: ----------------------Van Steenberghe------------------- De Schutter - Seminck - B Moreels - Filipovic -------------------------Kestens---------------------------- Galucci------------Verheyden--------------------Lord --------------------------Troch------------------------------- ------------------------Depoitre----------------------------- Rekening houdende dat er voor elke linie 1 iemand op de bank zit, zou je dan een bank hebben met Van Den Noortgaete, Le Part, Delie en 1 iemand uit het trio Podevijn, W Moreels, Van Damme . Toch wel een heel moeilijke keuze.Ik zeg niet dat dit "het" type elftal is of zelfs mijn keuze. Dat is wat ik denk dat de trainer als type elftal zou kunnen zien. Wat denken jullie? Nog één kleine opmerking: Ik hoop nu maar dat er niets meer misloopt bij de administratieve afhandeling van de overgang van Troch. Want wat houdt dit in? Dat alles nog moet getekend worden? |
| 29 Mei 2009, 0:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
zwawi schreef: Le Part zal wel met een negatieve noot beginnen bij ons. Blijkbaar kreeg hij rood en vanaf 12/06/2009 is hij voor 3 speeldagen geschorst. Hij kan wel nog in beroep gaan. Heeft hij die rode kaart in de eindronde gehad? Dat is dan wel serieuze pech. Op de website van centre heb ik gezien dat hij in de reguliere competitie alle 22 matchen dat hij fit was volledig gespeeld heeft (hij is een tijdje geblesseerd geweest) en daarin slechts 1 gele kaart gepakt heeft. Dat is heel weinig voor een verdediger. Een beetje zoals Seminck de voorbije jaren (dit jaar had hij er meer). |
| 29 Mei 2009, 0:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
de langen schreef: Tomas Spotbeen zijn beste wedstrijden waren als centrale verdediger.Thuis tegen Peruwelez hield hij Depoitre in den 2de helft goed uit de match.Die kan daar spelen als Seminck of Brecht Moreels uitvallen. Ik ben benieuwd wie VDH gaat opstellen als CVM.Volgens mij is Van Damme nog altijd de beste voor die positie. Voilà, ik ga zeker akkoord met de opmerking over Tomas Spotbeen - puur verdedigend gezien is die zeker niet slecht en zolang je hem niet laat opbouwen, komt dat zeker goed met die jongen. Iedereen heeft dit jaar wel gezien dat rechtsback niet zijn positie is. De rechtsback zou wel eens die Le Part kunnen worden waar De Schutter en Coppens hem het vuur aan de schenen zullen moeten leggen. Steurs was ook in principe een hoog spelende linkerflankspeler, maar mij bekoorde hij toch het meest op de linksachter. Hopelijk doet een Coppens dat ook, maar dan op rechtsachter. En inderdaad veel middenvelders MAAR in tegenstelling tot afgelopen seizoen zijn het wel verschillende types nu (Franck, Van Mieghem, Couly liep van geen meter omdat er geen van de drie echt loopvermogen heeft en ook op voetbaltechnisch gebied waren ze eerder dezelfde spelers dan complementair). Een Kestens op de verdedigende middenvelder brengt eindelijk weer eens kopkracht op die positie, iets wat we sinds het vertrek van Dugardeyn niet meer hadden daar. De staff hoopt misschien op een kopie van het gouden duo Ewen-Arne, in de hoedanigheid van Ewen en Kristof. Niet vergeten dat Ewen qua moteurken hetzelfde als Van Damme kan brengen en buiten ervaring ook een pak meer scorend vermogen heeft. Bovendien staat Ken voor het jaar van de bevestiging (is nooit gemakkelijk, kijk maar naar Tomas Spotbeen die onder Limpens toch vaak als rechtsachter speelde in zijn eerste seizoen en dat heel goed deed en het vorig jaar toch heel moeilijk had) en bovendien nog sukkelt met een ambetante blessure. De flanken zijn echt wel een luxe hoor voor derde - Lord, Galucci, Podevijn en Wouter Moreels - dat hebben er niet veel in hun kern lopen. En ja, den Thomas is back - zelfs al speelt hij belabberd, de drive en de motivatie zullen een boost zijn op en naast het veld. En die in tandem met Depoitre dat kan vonken geven. Ook een Delie zal openbloeien met Thomas aan zijn zijde. Tedoeme, spijtig dat 30 juni nog zo ver is. Als |
| 29 Mei 2009, 0:57 |
|
|
toevallige voorbijganger
Eindelijk nog eens een positief sfeertje op deze topic. Ik denk dat de voorbereiding en bekercampagne al veel duidelijk zullen maken. De laatste twee seizoenen waren een goede en een slechte oefencampagne toch de voorbode van een dito seizoen. Maar geef de ploeg wat tijd, 10 nieuwe spelers inpassen is niet niks.
|
| 29 Mei 2009, 4:31 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Smetje schreef: Nog één kleine opmerking: Ik hoop nu maar dat er niets meer misloopt bij de administratieve afhandeling van de overgang van Troch. Want wat houdt dit in? Dat alles nog moet getekend worden? als ze de transfer bekend maken (er staat toch dat hij voor twee jaar heeft getekend)denk ik niet dat er nog hele grote problemen zullen volgen...en zoals hier boven iemand zei dat ne mindere troch nog steeds een meerwaarde is kan da alleen maar juist verwoord zijn.troch speelde bij fcn mischien niet zijn beste voetbal van de eeuw maar da kan ook veel te maken hebben me de zaak da hij bij roeselare niet aan spelen toe kwam terwijl ze heb toch daarvoor hadden aangetrokken?en dan om toch maar te kunnen spelen (ipv naar ea terug te kunnen waar ze hem op dat moment niet moesten hebben) zal hij op de volgende wagon van fcn gesprongen hebben...maar of dat dit met zijn volledige gedacht was? in de laatste thuismatch tegen fcn speelde hij zeker niet zijn beste voetbal zoals wij dat hier hadden gezien toen hij bij ea speelde,maar wat hij deed was toch nog steeds schoon om naar te zien...onopvallend maar effectief. |
| 29 Mei 2009, 7:29 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Voor mij is het huiswerk af. Een dikke proficiat aan het bestuur. Dit moet een ploeg zijn om de kop te spelen in derde. Een sterke centrale as en ijzersterke flanken nogmaals knap
|
| 29 Mei 2009, 7:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ik kan begrijpen dat er hossanah gezongen wordt bij de tranfers maar ik hou mijn voeten op de grond....
Ik ben blij maar realistisch. Ik kijk ook reikhalzend uit naar de oefenmatchen maar jongens, mocht het van geen meter lopen niet panikeren ! Het zijn tenslotte oefenmatchen,hé, niks te betekenen !! Dat dient enkel voor wat matchritme en automatismen te kweken. De dag van de waarheid is de eerste competitiematch..... Dat resultaat in die oefenmatchen kan me werkelijk geen bal schelen.... Nog 1 kanttekening wil ik maken....... maak de bezieler van aalst kapitein ..... thomas troch.... Zelfs als hij slecht speelt vuurt hij de ploeg aan..... Thomas een goeie voetballist, een speler die beslissend kan zijn, de vriend van het publiek, bij roeselare en in het waasland vertoeft maar op geen enkel moment echt uit aalst weg..... Het is gewoon terug thuiskomen !! Zo een speler mag en moet gekoesterd worden ! |
| 29 Mei 2009, 7:59 |
|
| Pagina 128 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 126 127 128 129 130 … 280 Volgende |