|
|
| Pagina 130 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 128 129 130 131 132 … 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bericht Re: Transfers 2007-2008
Bartos schreef: Jeroen schreef: Voor mij mogen naast Verheyden, Shabi en Boto de club verlaten. Lord en Troch mogen zeker blijven. + Dat ze dan een betere vervanger dan Verheyden aantrekken en twee nieuwe spitsen, en een polyvalente verdediger die op de linksback zijn plan kan trekken. Mja, twee nieuwe spitsen, vergeet toch niet dat Arnold ook terugkomt natuurlijk. Voor mij persoonlijk mag eigenlijk enkel Shabi nog de club verlaten, maar ok ja, als ze die voor de breedte willen houden, dan is het ook maar zo. Qua inkomende transfers moet ge natuurlijk Troch en Verheyden vervangen, dat zal de prioriteit zijn. Trouwens, de vervanger die ze voor Ewen binnenhalen zal volgens mij ne verdomd goeie moeten zijn als hij ne klasbak als Niels De Schutter uit de ploeg wil houden volgend seizoen. Want als Niels zo progressie blijft maken, staat die nog voor een bijzonder mooie carrière, zeker als centrale middenvelder. Naast vervangers voor Troch en Verheyden moet er dan toch nog ne spits bijkomen. En dan misschien enkel nog ne polyvalente verdediger voor in de breedte. En als Lord moest weggaan nog ne vervanger voor hem voor op de linkerflank. Dan zijt ge er volgens mij volledig klaar voor. als er dan toch niet teveel moet bijgekocht worden, komt er dan misschien toch maar wat ruimte vrij voor die extra spits... de kans is immers redelijk bestaande dat we ook volgend seizoen twee keer tegen wetteren moeten spelen |
| 31 Mar 2008, 13:25 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
superjuin schreef: als er dan toch niet teveel moet bijgekocht worden, komt er dan misschien toch maar wat ruimte vrij voor die extra spits... de kans is immers redelijk bestaande dat we ook volgend seizoen twee keer tegen wetteren moeten spelen Wetteren kan nog altijd degraderen hé . |
| 31 Mar 2008, 13:26 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bartos schreef: superjuin schreef: als er dan toch niet teveel moet bijgekocht worden, komt er dan misschien toch maar wat ruimte vrij voor die extra spits... de kans is immers redelijk bestaande dat we ook volgend seizoen twee keer tegen wetteren moeten spelen Wetteren kan nog altijd degraderen hé .ik zou er niet ongelukkig voor zijn, want daar lopen echte gekken tussen |
| 31 Mar 2008, 13:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bartos schreef: superjuin schreef: als er dan toch niet teveel moet bijgekocht worden, komt er dan misschien toch maar wat ruimte vrij voor die extra spits... de kans is immers redelijk bestaande dat we ook volgend seizoen twee keer tegen wetteren moeten spelen Wetteren kan nog altijd degraderen hé .K zou liever Wetteren zien zakken dan Londerzeel. |
| 31 Mar 2008, 13:29 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
elfahem schreef: Van Mieghem heeft zelfs nog bij Espanyol Barcelona getest. Astablieft. Dit is het artikel uit HNB van 17.05.2002 Van Mieghem test uur tegen Brazilië BARCELONA - Nadat hij deze week verkennende gesprekken had met RKC en Roda JC, kwam gistermiddag de kers op de taart voor Alain Van Mieghem (Germinal Beerschot). Hij mocht testen bij Espanyol Barcelona, dat een oefenwedstrijd speelde tegen de Braziliaanse nationale ploeg.,,Een unieke ervaring'', zegt Van Mieghem. ,,Zoiets kan ik later tegen mijn kinderen zeggen. Een uur gespeeld tegen Brazilië als centrale middenvelder. Toen ik vervangen werd, was het nog maar 2-0. De Brazilianen wonnen uiteindelijk met 5-0. Ik geraakte wel sterk onder de indruk van die jongens. Technisch denk ik niet dat er een betere nationale ploeg bestaat. In de aanval geweldig snel en in het middenveld was Ronaldinho indrukwekkend. Toch waren de mensen van Espanyol tevreden over mijn prestatie.''Gisteravond zat Van Mieghem met de Spaanse club aan tafel. Tijdens dat gesprek moest blijken of er een Spaans vervolg aan het verhaal komt voor onze landgenoot. |
| 31 Mar 2008, 15:46 |
|
|
Reserve
Proficiat aan het bestuur
Als een troch fysiek en mentaal ok is kan die zeker een meerwaarde betekenen voor de ploeg dus naar mijn mening moet Thomas blijven volgend seizoen. Spijtig van Verheyden. als hij nu zou spelen zoals in de heenronde dan zou het niet verdient geweest zijn maar het spijtige is dat hij geen constant niveau in zijn spel haalt en als centrale middenvelder is dit wel een noodzaak. naar volgend seizoen toe moeten er zeker 2 centrale middenvelders bijkomen (en hopelijk langer dan 1 seizoen) want naast Dugardeyn is ook onze "nieuwe" centrale middenvelder na 1 seizoen weg. Aan te raden aankopen naar volgend seizoen: 1 rechtsback 1 eventuele centrale verdediger 2 centrale middenvelders 1 spits en als Lord vertrekt 2 en dit is als we in 3de blijven e, als je in 2de niet achteraan wil bengelen dan zulde nog wat meer spelers moeten vervangen |
| 31 Mar 2008, 21:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
eendracht4ever schreef: Aan te raden aankopen naar volgend seizoen: 1 rechtsback 1 eventuele centrale verdediger 2 centrale middenvelders 1 spits en als Lord vertrekt 2 en dit is als we in 3de blijven e, als je in 2de niet achteraan wil bengelen dan zulde nog wat meer spelers moeten vervangen Gij wilt volgend seizoen voor de Champions League gaan zeker . Ne rechtsback en ne centrale verdediger? Ge hebt al Roel op back rechts en Seminck en Dessaer centraal, dus da zouden al zeker twee spelers voor de bank zijn hé. |
| 31 Mar 2008, 21:20 |
|
|
Reserve
Ok van mij goed, dan kunde bij een paar gekwetsten en geschorsten terug krabben om uw scheidsrechtersblad te vullen tenzij da ge een bank vol met -18 jarigen wilt.
Na het vertrekken van Landuyt en van belle heb je vanachter niet veel alternatieven meer als roel geschorst is (na 10 gele kaarten op 1 seizoen) en seminck of dessaer gekwetst uitvallen. Als het eventueel de bedoeling is om dessaer te positioneren (niet altijd maar gezien sommige omstandigheden) als verdedigende middenvelder (een positie die hij zeker aankan) dan moet ge centraal achterin toch gaan versterken. |
| 31 Mar 2008, 21:28 |
|
|
Miniem
eendracht4ever schreef:
Aan te raden aankopen naar volgend seizoen: 1 rechtsback 1 eventuele centrale verdediger 2 centrale middenvelders 1 spits en als Lord vertrekt 2 Centrale verdediger? Ik denk dat wat Thomas Spotbeen tegen Ronse heeft laten zien niet slecht was. |
| 31 Mar 2008, 21:48 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
adolf schreef: eendracht4ever schreef: Aan te raden aankopen naar volgend seizoen: 1 rechtsback 1 eventuele centrale verdediger 2 centrale middenvelders 1 spits en als Lord vertrekt 2 Centrale verdediger? Ik denk dat wat Thomas Spotbeen tegen Ronse heeft laten zien niet slecht was. Op de flank? Claessens is zeer blessuregevoelig...Mits roel als de schutter op RB kunnen, zou ik durven zeggen 3 middenvelder (Verheyden, Lord, extra mid). Een nog ne spits. Ik kom dus aan vier. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 31 Mar 2008, 22:01 |
|
|
Reserve
voila
maw er moet nog geshopt worden door ons bestuur op welke positie speelt bousouffa trouwens? |
| 31 Mar 2008, 22:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik zou zeggen 2 middenvelders als Troch ook nog zou vertrekken. Voor de rest graag een extra spits. Als Lord vertrekt nog nen extra man die midden links kan spelen (kan Boussouffa dat of is dat eerder ne spits?) en eventueel Shabi vervangen door nen andere linksvoetige verdediger die linksback en centraal kan spelen.
|
| 31 Mar 2008, 23:01 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Een grapje ivm een transfer is vroegere jaren een gewoonte geworden. We zullen het vandejaar maar zo laten zeker
![]() |
| 01 Apr 2008, 8:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 12 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
_________________ www.spionkoplede.com |
| 01 Apr 2008, 8:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Zou Verheyden volgend seizoen blijven of zal hij vertrekken? Ben echt benieuwd. Hoop eerstdaags op een mededeling op de officiële site. Heb gehoord dat hij contacten heeft met Hamme.
|
| 01 Apr 2008, 9:40 |
|
| Pagina 130 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 128 129 130 131 132 … 149 Volgende |