Transfers 2009-2010 - Pagina 130 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 128 129 130 131 132 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers 2009-2010
josken schreef:
Davy schreef:
El Corredor schreef:

:zzz: :? :plat:

we zullen zien he
zo grappig vinnek et ni

Ik vind dit ook niet grappig want ik ben vant zelfde gedacht als jij Davy
Delie is echt een type spits dat 10 a 15 frommelgoalen op een seizoen kan maken.
En hij heeft volgens mij nog heel veel groeimarge

Ook ik sluit me aan bij de reactie van Davy,Delie heeft toch in dat half seizoen dat hij hier was 5 potten gemaakt in een ploeg die vierkant draaide.

29 Mei 2009, 16:40
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Smetje schreef:
Op het forum van Centre eens navraag gedaan naar Le Part. Ik kreeg deze reactie

Citeer:
Bonjour,

LaPart est un excellent joueur, gaucher doté d'une technique supérieure à la moyenne, possédant un bon shot et rapide.

A l'URS Centre il était employé comme back gauche, et c'est là le hic. Pour ses montées, ses dribbles et ses centres c'était OK, mais en tant que défenseur je le trouvais très moyen, c'est mon opinion du moins. Peut-être du à sa taille relativement petite et à son gabarit moyen.

Je pensais exactement la même chose pour notre back droit (N'Diaye), on l'a fait monter d'un cran et là il est nettement meilleur.

Encore une fois c'est mon opinion.

en in't vloms? Want ik versta er de balle van :D

29 Mei 2009, 16:42
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Gunther schreef:
Smetje schreef:
Op het forum van Centre eens navraag gedaan naar Le Part. Ik kreeg deze reactie

Citeer:
Bonjour,

LaPart est un excellent joueur, gaucher doté d'une technique supérieure à la moyenne, possédant un bon shot et rapide.

A l'URS Centre il était employé comme back gauche, et c'est là le hic. Pour ses montées, ses dribbles et ses centres c'était OK, mais en tant que défenseur je le trouvais très moyen, c'est mon opinion du moins. Peut-être du à sa taille relativement petite et à son gabarit moyen.

Je pensais exactement la même chose pour notre back droit (N'Diaye), on l'a fait monter d'un cran et là il est nettement meilleur.

Encore une fois c'est mon opinion.

en in't vloms? Want ik versta er de balle van :D

Het komt er op neer dat het een goede speler is met snelheid, een goede techniek en een goed schot. Het is een linksback die goed oprukt, kan dribbelen en een voorzet kan geven, maar puur defensief vindt de persoon die reageerde hem iets minder. Volgens hem kan dit komen omdat hij relatief klein is en niet echt body heeft.

29 Mei 2009, 16:49
nieuw in de eerste ploeg

[quote="Smetje"]Het ziet er niet slecht uit. Ik ben heel blij dat Troch terug is. Diene Le Part en Galucci ken ik niet, maar ze waren basisspeler bij toch stevige ploegen in onze reeks. Bovendien zijn het geen namen en dus kunnen ze alleen maar verrassen.

Backups voor centraal vanachter zullen De Schutter en Spotbeen worden lijkt me. Als ik de kern zo bekijk, denk ik dat de kans sowieso klein is dat De Schutter op zijn favoriete plaats in het middenveld zal spelen. Ik denk dan hij back rechts zal worden en back up voor centraal vanachter.

Als den trainer er een hechte groep van kan maken, zie ik zeker mogelijkheden. Ik hoop alleen dat de franstaligen en vlamingen geen aparte klans worden, maar dat er één hechte groep staat.[/quote]

Voordeel is alleszins dat VDH perfekt tweetalig is en dus de franstaligen perfekt zal kunnen uitleggen wat hij van hen verlangt.

30 Mei 2009, 7:20
nieuw in de eerste ploeg

Smetje schreef:
K heb de kern nog eens goed bekeken, gewikt en gewogen en k moet zeggen, er zijn zeker mogelijkheden. Ik heb goeie hoop op een goed seizoen. Als we eens een speeldag zonder schorsingen of blessures hebben, zullen er serieuze knopen doorgehakt moeten worden.

Ik heb ook eens zitten nadenken over wat een type elftal zou kunnen zijn en ik kom tot volgende conclusies (rekening mee houdende dat ik Galucci, Le Part en Coppens niet zo goed ken):

* Ik denk dat de gebroeders Spotbeen en Coppens het het moeilijkste zullen hebben om zich in de wedstrijdkern te knokken
* Vooral bij de flankmiddenvelders is de keuze moeilijk. Rekening houdende dat Wouter Moreels en Galucci op de twee flanken kunnen spelen, heb je vier heel goeie spelers voor 2 posities

Volgens mij kan dit een "type elftal" zijn:

----------------------Van Steenberghe-------------------
De Schutter - Seminck - B Moreels - Filipovic
-------------------------Kestens----------------------------
Galucci------------Verheyden--------------------Lord
--------------------------Troch-------------------------------
------------------------Depoitre-----------------------------

Rekening houdende dat er voor elke linie 1 iemand op de bank zit, zou je dan een bank hebben met Van Den Noortgaete, Le Part, Delie en 1 iemand uit het trio Podevijn, W Moreels, Van Damme :wow: . Toch wel een heel moeilijke keuze.

Ik zeg niet dat dit "het" type elftal is of zelfs mijn keuze. Dat is wat ik denk dat de trainer als type elftal zou kunnen zien.

Wat denken jullie?

Nog één kleine opmerking: Ik hoop nu maar dat er niets meer misloopt bij de administratieve afhandeling van de overgang van Troch. Want wat houdt dit in? Dat alles nog moet getekend worden?

Als Filipovic speelt(waaraan ik niet twijfel) zou het mij niet verwonderen dat VDH Wouter Moreels opstelt ipv Lord.Wouter Moreels beschikt immers naast zijn uitstekende technische vaardigheden over een groot loopvermogen zodat hij Filipovic beter zal steunen.
Met Lord en Filipovic vrees ik dat de linkerflank verdedigend zeer kwetsbaar zal zijn.
Hoe dan ook zal Lord uit zijn pijp moeten komen met dergelijke kern.

30 Mei 2009, 7:35
Reserve

marc2 schreef:
Zoals ik van een speler hoorde na 1 van laatste thuismatchen klopt mijn ding wel hetgeen ik toen publiceerde.
Ze gaan dus klak het zelfde systeem spelen met delie als back up voor depoitre. Maw, het gaat OF delie zijn OF depoitre in de spits. Een 4-5-1 dus.
Vergeet niet dat troch een halve spits is en de flanken met die transfers gevoelig versterkt zijn.
DE KONING ( ik moet zijn naam nietmeer noemen toch ?? ) kan zijn manschappen naar tweede aanvuren !!

Van die 5-4-1 was te verwachten maar ik zie dat systeem beter zitten met een Troch erbij. Hopelijk pinnen ze zich niet volledig vast op dit systeem. Als het niet lukt moeten ze gemakkelijk kunnen overschakelen naar een ander systeem. Dit jaar bleven ze tot betreurenstoe er aan vasthangen. Een systeem is niet heilig! Ge moet er de spelers voor hebben.

30 Mei 2009, 8:37
nieuw in de eerste ploeg

suppo schreef:
marc2 schreef:
Zoals ik van een speler hoorde na 1 van laatste thuismatchen klopt mijn ding wel hetgeen ik toen publiceerde.
Ze gaan dus klak het zelfde systeem spelen met delie als back up voor depoitre. Maw, het gaat OF delie zijn OF depoitre in de spits. Een 4-5-1 dus.
Vergeet niet dat troch een halve spits is en de flanken met die transfers gevoelig versterkt zijn.
DE KONING ( ik moet zijn naam nietmeer noemen toch ?? ) kan zijn manschappen naar tweede aanvuren !!

Van die 5-4-1 was te verwachten maar ik zie dat systeem beter zitten met een Troch erbij. Hopelijk pinnen ze zich niet volledig vast op dit systeem. Als het niet lukt moeten ze gemakkelijk kunnen overschakelen naar een ander systeem. Dit jaar bleven ze tot betreurenstoe er aan vasthangen. Een systeem is niet heilig! Ge moet er de spelers voor hebben.

Noodzakelijk voor dit systeem zijn goede flanken en een 10 die scoort en laat scoren.Uit de transfers blijkt dat die voorwaarden zeker vervuld zijn.

30 Mei 2009, 8:54
nieuw in de eerste ploeg

4-5-1? Ik herhaal hier nogmaals een post van een tijdje geleden, een speler viel zelf achterover toen hij van mij vernam dat de supps soms de 4-5-1 in twijfel trekken... ze moesten immers van de trainer 4-3-3 spelen... maw what's in a name..

met delie als 2e spits ben ik zeer tevreden, ik ben er zeker van dat TT hem beter zal doen spelen dan wat hij hier al heeft KUNNEN laten zien. Jonge gasten moet ge vertrouwen geven, niet in twijfel trekken nog voor hun carrière goed en wel begonnen is

30 Mei 2009, 9:14
nieuw in de eerste ploeg

El Falco schreef:
4-5-1? Ik herhaal hier nogmaals een post van een tijdje geleden, een speler viel zelf achterover toen hij van mij vernam dat de supps soms de 4-5-1 in twijfel trekken... ze moesten immers van de trainer 4-3-3 spelen... maw what's in a name..

met delie als 2e spits ben ik zeer tevreden, ik ben er zeker van dat TT hem beter zal doen spelen dan wat hij hier al heeft KUNNEN laten zien. Jonge gasten moet ge vertrouwen geven, niet in twijfel trekken nog voor hun carrière goed en wel begonnen is

In balbezit wordt die 4-5-1 inderdaad een 4-3-3.Het is gewoon de bedoeling dat aanvallende flankspelers ook steun aan het middenveld geven.

30 Mei 2009, 9:53
Ancien

Leeftijd: 46
El Falco schreef:

With all due respect, maar dan had die speler er wel mee voor moeten zorgen dat het zichtbaar werd op het veld hé... Meestal zag je pas een 4-3-3 op tien minuten van het einde als het kalf al helemaal verdronken was (of met momenten zelfs 4 aanvallers zonder deftige aanvoer). Trouwens een 4-3-3 die rendeert, impliceert dat je flanken vaak de achterlijn moeten halen om van daaruit een degelijke voorzet kunnen versturen... Lord lukte daar in de eerste seizoenshelft nog goed in, mede door het vele schuiven de tweede seizoenshelft al een pak minder en op rechts was het - op flitsen van Niels Spotbeen - echt wel huilen met de pet op... In de heenronde had je daar een gapend gat, na de winterstop had Podevijn het duidelijk moeilijk na zijn zware blessure en het is geen verrassing dat onze ex-topklasser De Groote nog steeds niet onderdak is voor volgend seizoen en dat zal met name te maken hebben met zijn fantastische terugronde.

En Steurs zal nog moeten zien dat hij aan een ploeg geraakt precies :-)

30 Mei 2009, 12:47

Als den trainer er een hechte groep van kan maken, zie ik zeker mogelijkheden. Ik hoop alleen dat de franstaligen en vlamingen geen aparte klans worden, maar dat er één hechte groep staat.[/quote]

Voordeel is alleszins dat VDH perfekt tweetalig is en dus de franstaligen perfekt zal kunnen uitleggen wat hij van hen verlangt.[quote][/

30 Mei 2009, 13:41
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
hulpkok schreef:
Als den trainer er een hechte groep van kan maken, zie ik zeker mogelijkheden. Ik hoop alleen dat de franstaligen en vlamingen geen aparte klans worden, maar dat er één hechte groep staat.

Voordeel is alleszins dat VDH perfekt tweetalig is en dus de franstaligen perfekt zal kunnen uitleggen wat hij van hen verlangt.
Citeer:
[/

VDH is leeraar Frans (geweest?), mijne collega heeft er alleszins Frans van gehad
dus da kan misschien toch ewa helpen

30 Mei 2009, 17:32
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Tis niet omdat ge perfect frans spreekt als trainer dat daarom de franstalige en nederlandstalige één groep gaan vormen. Er is vooral een verschil in mentaliteit tussen die 2 maar laat ons hopen dat het allemaal goed meevalt.

30 Mei 2009, 18:12
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
roeckie schreef:
Tis niet omdat ge perfect frans spreekt als trainer dat daarom de franstalige en nederlandstalige één groep gaan vormen. Er is vooral een verschil in mentaliteit tussen die 2 maar laat ons hopen dat het allemaal goed meevalt.

da's allemaal waar, maar 't is ook vrij nutteloos om daar nu al op voorhand over te paniekeren... uiteindelijk is dat in vele clubs van toepassing,.. dat verschillende mentaliteiten moeten worden verenigd...
en 't feit dat em perfect tweetalig is, kan hier alleen maar bij helpen...

als iedereen het zelfde doel voor ogen heeft, zal dat "mentaliteits" probleem wel ni aan de orde zijn zeker?
bovendien.. iedereen wou een paar van die "waalse smeerlapkes" in de ploeg? awel we hebben ze nu...

30 Mei 2009, 18:38
forumlegende

't es wel e poar joaren geleien da nen Wolschen EA-er
zenne middenvinger oitstak.
Weir leiven op oop :D

30 Mei 2009, 19:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 128 129 130 131 132 280