|
|
| Pagina 130 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 128 129 130 131 132 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik zou toch liever een andere coach zien komen hoor nu.. Denk dat rené uitstekend was om te depaneren, maar meer ook niet.
Dieje spits waar ze bijna mee rond zijn zou die van brussels kunnen zijn? Die was einde contract ook zeker? _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 11 Apr 2014, 7:51 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Weeral uitspraken als 'we willen in de top 5 eindigen'...
|
| 11 Apr 2014, 7:57 |
|
|
Ancien
hansken schreef: Ik zou toch liever een andere coach zien komen hoor nu.. Denk dat rené uitstekend was om te depaneren, maar meer ook niet. Dieje spits waar ze bijna mee rond zijn zou die van brussels kunnen zijn? Die was einde contract ook zeker? Volledig akkoord Hansken, de René zijn contract zal wel niet zwaar doorwegen op hun budget. Ik heb wel liever dat ze hun geld in de eerste plaats spenderen aan toppers voor tweede klasse, als ze centen genoeg hadden ook het liefst met een andere orkestleider maar ja.. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 11 Apr 2014, 8:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
hansken schreef: Ik zou toch liever een andere coach zien komen hoor nu.. Denk dat rené uitstekend was om te depaneren, maar meer ook niet. Helemaal akkoord. Rene is goed begonnen bij ons en heeft ons terug op het juiste spoor gezet. Hij was dus een goede depaneur, maar ik zou ook voor een nieuwe gaan voor volgend seizoen. Spijtig dat Van Acker bij Hamme getekend heeft. |
| 11 Apr 2014, 8:59 |
|
|
Vaste Waarde
Smetje schreef: hansken schreef: Ik zou toch liever een andere coach zien komen hoor nu.. Denk dat rené uitstekend was om te depaneren, maar meer ook niet. Helemaal akkoord. Rene is goed begonnen bij ons en heeft ons terug op het juiste spoor gezet. Hij was dus een goede depaneur, maar ik zou ook voor een nieuwe gaan voor volgend seizoen. Spijtig dat Van Acker bij Hamme getekend heeft. Daar ben ik het ook mee eens. No hard feelings tegen Desayere echter.... |
| 11 Apr 2014, 9:05 |
|
|
forumlegende
Langs de andere kant, wat verkies je?
een type Desaeyere of een type Janssens. Dat ze aan een trainer maar nie teveel geld hangen. Je ziet toch ook dat beide types trainers spelers niet beter maken? een contractverlenging voor Nick Van Belle zou er in mijn ogen gewoonweg over zijn. Sorry. Gaan ze nu werkelijk alles dat niet op nen bal kan stampen een contract(verlenging) geven? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 11 Apr 2014, 9:14 |
|
|
Nationale Ploeg
We hebben hier de laatste tijd veel gezaagd over het secretariaat, maar wat die RVDB hier al een paar seizoenen zit te doen, dat is toch nog van een ander niveau ze.
|
| 11 Apr 2014, 9:25 |
|
|
Junior
Ben niet volledig akkoord. We zijn het er allemaal over eens dat deze groep niet voldoende kwaliteiten heeft voor tweede. Wat de trainer betreft... waarom wil iedereen perse altijd een andere trainer? Ok de laatste 2 matchen waren slecht.... zelfs heel slecht. Maar als je denkt dat een andere trainer deze groep op dit moment nog hkan motiveren , dan heb je het mis. Den helft weet al dat ze op termijn mogen uitkijken naar een andere ploeg en den anderen helft is gehuurd of gaat stoppen met voetbal. (Neem mijn woorden nu niet letterlijk he) Ik denk dat ze best van deze kern zo snel mogelijk af zijn. Er moet 1 target spits bijkomen en indien mogelijk zelfs 2. Er moeten zeker 2 centrale middevelders bijkomen, mannen die durven voorwaarts voetballen en niet constant opzij tikken of naar achteren om er dan een lel op te geven. Achteraan is zowaar nog een groter probleem... kheb er geen woorden voor, best 4 man met het mes tussen de tanden. 4 "beiren". Al een geluk dat we een goede keeper hebben. En laat desaeyere dan zijn werk maar doen.
Zie naar gent, genk, ....als een ploeg niet wil, dan willen ze niet. En volgens mij verdient de rene nog geen vierde van janssens K. Lol das mijn mening he ![]() |
| 11 Apr 2014, 9:34 |
|
|
Vaste Waarde
Nosferatu schreef: Ben niet volledig akkoord. We zijn het er allemaal over eens dat deze groep niet voldoende kwaliteiten heeft voor tweede. Wat de trainer betreft... waarom wil iedereen perse altijd een andere trainer? Ok de laatste 2 matchen waren slecht.... zelfs heel slecht. Maar als je denkt dat een andere trainer deze groep op dit moment nog hkan motiveren , dan heb je het mis. Den helft weet al dat ze op termijn mogen uitkijken naar een andere ploeg en den anderen helft is gehuurd of gaat stoppen met voetbal. (Neem mijn woorden nu niet letterlijk he) Ik denk dat ze best van deze kern zo snel mogelijk af zijn. Er moet 1 target spits bijkomen en indien mogelijk zelfs 2. Er moeten zeker 2 centrale middevelders bijkomen, mannen die durven voorwaarts voetballen en niet constant opzij tikken of naar achteren om er dan een lel op te geven. Achteraan is zowaar nog een groter probleem... kheb er geen woorden voor, best 4 man met het mes tussen de tanden. 4 "beiren". Al een geluk dat we een goede keeper hebben. En laat desaeyere dan zijn werk maar doen. Zie naar gent, genk, ....als een ploeg niet wil, dan willen ze niet. En volgens mij verdient de rene nog geen vierde van janssens K. Lol das mijn mening he ![]() Dat Desayere stelt dat hij Nick Van Belle wil houden gaat er bij mij echt niet in hoor.. Sorry, maar dat heerschap zou goed genoeg zijn voor 2e terwijl een Van Eyck, een Vandewalle, of een Crispyn mochten opkrassen ??? Hallo bestuur ?? Wakker blijven he zeg!! ![]() |
| 11 Apr 2014, 9:46 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Als ge Van Belle wilt houden, kon ge ook Vandewalle(die naar Roeselare trekt) of Van Eyck gehouden hebben..die waren even goed en misschien zelfs nog iets beter
Wat voor mij prioriteit is qua transfers is een echte voetballende middenvelder voor naast Van Damme, en geen à la Kevin Janssens maar ene die weet wat voetbal en inzet is (type Webers). Een centrale verdediger met postuur en uitstraling, een diepe spits en een snelle spits. Voorts hoop ik ook dat Weydisch en Martin met hun volle gedacht terugkeren, want als zij met een nieuwe trainer van start kunnen zijn ze misschien vertrokken... Ook al denk ik dat Weydisch het liefst bij "zijn" Racing Mechelen zal blijven nu die ook naar 2de komen. |
| 11 Apr 2014, 9:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Van mij mogen zowel René als Nick opkrassen, beiden hebben maar enkele matchen voldoende gepresteerd.
Aansluitend daarbij mogen er ook enkele "medewerkers" hun koffers pakken. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 11 Apr 2014, 12:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
jammen schreef: Van mij mogen zowel René als Nick opkrassen, beiden hebben maar enkele matchen voldoende gepresteerd. Aansluitend daarbij mogen er ook enkele "medewerkers" hun koffers pakken. _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 11 Apr 2014, 12:03 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Hoor het allemaal graag zeggen...2 spitsen, 2 middenvelders en zowaar 4 'beiren' voor vanachter, daarbij nog graag een nieuwe trainer.
jaja...tuurlijk... En wie gaat dat betalen? Zal al content zijn als er vooraan twee deftige spitsen kunnen gehaald worden. En ik bedoel daarbij geen Nick van Belle...kom seg... En over Weydisch; die hoeft voor mij ook niet terug te komen. Wie hier niet met zijn volle gedacht komt kan gewoon niet doen wat wordt verwacht. Spijtig, speler met veel potentieel. Maar nogmaals zien we dat de Weydisch van RCM, niet die van/voor EA is. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 11 Apr 2014, 22:25 |
|
|
forumlegende
witzwet schreef: Hoor het allemaal graag zeggen...2 spitsen, 2 middenvelders en zowaar 4 'beiren' voor vanachter, daarbij nog graag een nieuwe trainer. jaja...tuurlijk... En wie gaat dat betalen? Zal al content zijn als er vooraan twee deftige spitsen kunnen gehaald worden. En ik bedoel daarbij geen Nick van Belle...kom seg... En over Weydisch; die hoeft voor mij ook niet terug te komen. Wie hier niet met zijn volle gedacht komt kan gewoon niet doen wat wordt verwacht. Spijtig, speler met veel potentieel. Maar nogmaals zien we dat de Weydisch van RCM, niet die van/voor EA is. FDR misschien? ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 11 Apr 2014, 22:36 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Nick Van Belle een nieuw contract???? Ik hoop toch dat dit om te lachen is. Hij trapt de laatste weken af en toe al eens op de bal dat klopt en er is dus duidelijk progressie maar ik vrees toch dat het niet veel beter meer gaat worden. Elk circus heeft een clown nodig maar we hebben er al één met een rode neus lopen centraal in de defensie met nog een lopend contract bovendien, laat Nick dus maar rustig terug naar de kempen gaan.
|
| 11 Apr 2014, 23:04 |
|
| Pagina 130 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 128 129 130 131 132 … 515 Volgende |