|
|
| Pagina 14 van 25 |
[ 370 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Re: Evolutie blessures
Gaskonijn schreef: roeckie schreef: Gaskonijn schreef: gaan we mss leuke matchkes tegemoet. Winnen met 7-4 enz ![]() Of omgekeerd verliezen me 4-7 ![]() Ge hebt dan toch iets gezien voor u geld. Voor zo'n matchen gaat ge toch naar de voetbal ![]() Gij breekt het kot af dan. ![]() |
| 24 Jan 2008, 16:58 |
|
|
Duivelke
Gijzegem Vaneigest schreef: online wielerteam schreef: elfahem schreef: Dit is de ploeg, zegt da El Fahem het gezegd heeft: De Veirman De Schutter / VDB / Seminck / Van Dender Podevijn / Verheyden / Claessens / Lord Troch Boto Nog steeds een meer dan degelijke ploeg als ge het mij vraagt (maar dat doet ge waarschijnlijk niet). ik kan me moeilijk voorstellen dat Aelbrecht op de bank ga zitten. Dat ze Podevijn is op rechts zetten tegen de lijn en Tim centraal,iets voor verheyden En voorts zouden ze Lord mogen laten starten,en Boto op de bank. En dan blijft Claessens gewoon op het midden. En spotbeen is op back rechts,die jongen doet da goe en verdient het is,bij de reservematchen wekelijks één van de besten hoor! Voila, dat denk ik er ook van, hoewel ik twijfel tussen Spotbeen en De Schutter. Ik herinner me dat Podevijn vorig jaar noodgedwongen een match als rechtsback speelde en dat erg goed deed. In die zin zou ik voor volgende opstelling gaan: Lambrecht Podevijn-Seminck-Roel-Van Dender Aelbrecht-Verheyden-De Schutter-Claessens Troch Boto of Lord Trouwens, ik vind het toch wel vreemd dat er zo weinig mensen aan Spotbeen denken. Ik heb me over die jongen zijn gebrek aan ervaring (niet over zijn kunnen als voetballer) uitgesproken in een ander topic. Ik ben overstelpt geweest met boze privé berichten, maar nu blijken toch niet veel onder ons hem te vernoemen in de 'noodploeg' waarmee we Oudenaarde gaan bekampen. |
| 24 Jan 2008, 20:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
piewieback schreef: Ik herinner me dat Podevijn vorig jaar noodgedwongen een match als rechtsback speelde en dat erg goed deed. Podevijn speelde vorig jaar nooit als rechtsback hoor. Misschien hebt ge het op Nicolas Delange, die speelde daar noodgedwongen wel enkele matchen. |
| 24 Jan 2008, 20:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Ik ben altijd blij dat Limpens de ploeg opstelt als ik dat hier allemaal lees...
|
| 24 Jan 2008, 20:23 |
|
|
forumlegende |
Bartos schreef: piewieback schreef: Ik herinner me dat Podevijn vorig jaar noodgedwongen een match als rechtsback speelde en dat erg goed deed. Podevijn speelde vorig jaar nooit als rechtsback hoor. Misschien hebt ge het op Nicolas Delange, die speelde daar noodgedwongen wel enkele matchen. delange heeft idd 2 of 3 matchen op rechtsback gespeeld en niet podevijn _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 24 Jan 2008, 20:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
salvador schreef: Ik ben altijd blij dat Limpens de ploeg opstelt als ik dat hier allemaal lees... ik ook, héél gelukkig _________________ www.spionkoplede.com |
| 25 Jan 2008, 9:47 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Potjes zal allicht niet spelen hoor, als ge de teneur van de site moogt geloven.
Voor de rest ga ik mij daar absoluut niet meer aan wagen, al moet ge wel zeggen dat de trainer in de oefenmatchen Claessens centraal al eens heeft laten opdraven en dat nooit echt goed heeft uitgepakt. Het wordt knokken, zelfs tegen Oudenaarde, maar Lord zal wel eens een paar flitsen uit zijn sloffen toveren, me dunkt. Het zou mij verbazen mocht hij niet starten Ik vrees voor een super verdedigend Oudenaarde, zeker als je ziet hoe ze het ginder aanpakten. Als we in het eerste half uur kunnen scoren, dan zijn we vertrokken. Hoe langer de goal uitblijft, hoe meer die gasten op een punt gaan rekenen. We'll see Sloppel Ikke _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 26 Jan 2008, 2:22 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Boto is enkele weken uit met een gebroken beentje in de voet....
Ook dat kan er nog bij... ![]() _________________
|
| 19 Mar 2008, 1:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
SERRE schreef: Boto is enkele weken uit met een gebroken beentje in de voet.... Ook dat kan er nog bij... ![]() Meent ge da? Pfff... Hopelijk is Lord dan fit. Dan moet hij maar als spits uitgespeeld worden. |
| 19 Mar 2008, 1:07 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
SERRE schreef: Boto is enkele weken uit met een gebroken beentje in de voet.... Ook dat kan er nog bij... ![]() Ongelofelijk hoeveel tegenslag wij dit seizoen al gehad hebben! _________________ es da ier e fistjen... |
| 19 Mar 2008, 8:32 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Smetje schreef: SERRE schreef: Boto is enkele weken uit met een gebroken beentje in de voet.... Ook dat kan er nog bij... ![]() Meent ge da? Pfff... Hopelijk is Lord dan fit. Dan moet hij maar als spits uitgespeeld worden. Ja, ik was gisteravond op de Zandberg om een samenwerkingsakkoord te bespreken inzake jeugdvoetbal en daar kwam ik dat te weten. Het houdt niet op hé _________________
|
| 19 Mar 2008, 9:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07 Berichten: 409 Leeftijd: 40 Website: http://foto.iendracht.be WLM: [email protected] |
Jawadden!
Het blijft inderdaad maar duren... Als ge van een pech seizoen spreekt.. Morja positief blijven, de rest zal wel op tijd fit geraken! ![]() _________________ Iendracht.be Fotosite |
| 19 Mar 2008, 11:10 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Het staat nu ook op de officiële site:
19-03-2008 - Cedric Boto breekt beentje in voet Cedric Boto kwam niet ongehavend uit het duel tegen KSK Ronse. Cedric kwam nog tijdens de eerste helft onzacht in aanraking met ex-Aalst speler Dugardeyn en moest nog tijdens de tweede helft het terrein verlaten. Nader onderzoek wees uit dat ter hoogte van de enkel een breuk werd vastgesteld. De exacte duur van onbeschikbaarheid is moeilijk te voorspellen maar wordt evenwel geschat op meerdere weken met een minimum van 3 weken. Bron: eendracht-aalst.be ... met een leuke verwijzing naar Arne _________________ es da ier e fistjen... |
| 19 Mar 2008, 12:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Pfff, toch wel weer serieuze pech. En op Torhout is Roel geschorst, das dus hopen op een fitte Lord, want ik weet niet wie we anders voorin moeten zetten hoor. Dat wordt stillekesaan hopen op een miraculeus snelle terugkeer van Arnold.
|
| 19 Mar 2008, 12:17 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Misschien dat Troch tegen dan terug is.
|
| 19 Mar 2008, 12:18 |
|
| Pagina 14 van 25 |