Transfers 2008 - 2009 - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 130
 Transfers 2008 - 2009 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
K hoop dat Davy blijft. Is nen echten ajoin en heeft tegen Turnhout toch nog eens bewezen dat hij ons iets kan bijbrengen. K zou het zeer spijtig vinden als hij vertrekt.

04 Jun 2008, 23:53
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 36
WLM: [email protected]
Michiel schreef:
nonkel marcel schreef:
Davy Claessens zou naar Wetteren gaan.

Heb gehoord naar RC Waregem.

Was het niet naar Liverpool... :zzz:

05 Jun 2008, 0:27
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
IendrachterForLife schreef:
Michiel schreef:
nonkel marcel schreef:

Dat klopt! En Shabi mag (moet) ook weg!

05 Jun 2008, 6:59
Ancien

Leeftijd: 46
SERRE schreef:
Michiel schreef:
nonkel marcel schreef:

Ik vind dat eigenlijk triestig nieuws om de dag mee te beginnen... Claessens blijft voor mij een van de meest onderschatte spelers... Raar bericht...

05 Jun 2008, 7:06
forumlegende

Leeftijd: 43
Ergens vreesde ik er al voor dat Davy zou moeten opkrassen. Als er de jongste weken iemand moest afvallen als zestiende man was hij het. Maar tis inderdaad raar dat ze dan wel zijn contract gaan verlengen eerst, das iets wat ik echt nie begrijp. Ik vind het trouwens enorm jammer als hij zou weg zijn want ik vind het een onderschatte voetballer die dit team zeker iets kan bijbrengen, dat bewees hij trouwens afgelopen zondag nog eens. En kvind het ook spijtig dat hij dan geen afscheid gekregen heeft zoals Ewen bijvoorbeeld want hij was toch nog iets meer nen iendrachter.
Dat Shabi ook zou moeten vertrekken verbaast mij eigenlijk niet want die brengt gewoon te weinig, al maakte hij wel progressie doorheen het seizoen.
Feit is wel dat als Davy weg is er weer maar 18 overschieten en als ook Shabi vertrekt, dat dat er maar 17 meer zijn. Dan zou de spoeling in de kern weer dun zijn, alsook op de linkerflank. Of tovert het bestuur toch nog iets uit hun hoed?

05 Jun 2008, 7:18
Nationale Ploeg

DT schreef:
SERRE schreef:
Michiel schreef:
nonkel marcel schreef:

Ik vind dat eigenlijk triestig nieuws om de dag mee te beginnen... Claessens blijft voor mij een van de meest onderschatte spelers... Raar bericht...

Groot gelijk, ze gaan er in Wetteren plezier aan beleven, Davy heeft gelijk dat hij eieren voor zijn geld kiest al vind ik het een groot verlies voor onze ploeg... Een echte Ajuin die het huis verlaat... (n)

05 Jun 2008, 7:52
Nationale Ploeg

Limpens en Claessens konden ook al een tijdje niet goed meer met elkaar overweg. Zijn fuck-off gebaar na zijn doelpunt afgelopen zondag sprak boekdelen...

05 Jun 2008, 8:10
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Als het klopt, is het ook wel niet volledig onlogisch dat Claessens voor zekerheid wat betreft een basisplaats kiest. Hij weet ook wel dat als volgend seizoen Lord en Van Dender een gans seizoen fit zijn hij niet in de ploeg zal geraken. Al kunt ge nog altijd Lord voorin bij Arnold zetten en Davy op links. Soit, ik vind het wel spijtig, want Claessens is een heel nuttige speler die altijd zijn match speelt en zeker in de breedte toch meer dan welkom was. Maar nadat hij in het slot van de competitie toch heel nadrukkelijk uit den boot viel, is het misschien geen volledige verrassing.

Als het klopt dat ook Shabi weg moet, lijkt me die beslissing al iets logischer. Ondanks het feit dat hij tijdens het seizoen wel progressie maakte, bleef het toch duidelijk de minste en zeker de flagrante positionele fouten die hij maakte, ik denk dat ge der nog heel veel werk aan hebt om die eruit te krijgen.

05 Jun 2008, 8:19
Ancien

Leeftijd: 46
zwawi schreef:
Ergens vreesde ik er al voor dat Davy zou moeten opkrassen. Als er de jongste weken iemand moest afvallen als zestiende man was hij het. Maar tis inderdaad raar dat ze dan wel zijn contract gaan verlengen eerst, das iets wat ik echt nie begrijp. Ik vind het trouwens enorm jammer als hij zou weg zijn want ik vind het een onderschatte voetballer die dit team zeker iets kan bijbrengen, dat bewees hij trouwens afgelopen zondag nog eens. En kvind het ook spijtig dat hij dan geen afscheid gekregen heeft zoals Ewen bijvoorbeeld want hij was toch nog iets meer nen iendrachter.
Dat Shabi ook zou moeten vertrekken verbaast mij eigenlijk niet want die brengt gewoon te weinig, al maakte hij wel progressie doorheen het seizoen.
Feit is wel dat als Davy weg is er weer maar 18 overschieten en als ook Shabi vertrekt, dat dat er maar 17 meer zijn. Dan zou de spoeling in de kern weer dun zijn, alsook op de linkerflank. Of tovert het bestuur toch nog iets uit hun hoed?

zwawi schreef:

Voilà, dat vind ik ook. Je hebt met Davy iemand die op de linksmidden, de linksachter en centraal op het middenveld kan spelen - een betere depanneur heb je dus niet in je kern en als er met Lord iets gebeurd, heb je enkel Niels Spotbeen nog achter de hand voor die positie. Daarnaast blijf ik erbij - Davy is de enige van de kernspelers (Franck en Van Mieghem niet meegerekend) die deftige corners trapt... Voor aanvang van het seizoen leek het me ook al dat Limpens het niet echt voor Davy had/heeft (Shabi speelde al meer in de voorbereiding maar die was zooo zwak dat Limpens niet anders kon dan Claessens in de competitie te laten starten). Dat was inderdaad ook duidelijk tijdens de eindronde waar Shabi zelfs boven hem werd gekozen... Bovendien heeft Davy altijd zeer weinig krediet gehad bij den Iendracht... Elementen die bij hem, terecht, ook zullen hebben meegespeeld in zijn keuze... Ik betreur de beslissing alvast enorm...maar hoop dat hij in de onderlinge duels het ongelijk van de Aalsterse staf kan duidelijk maken...

En ja, als ook Shabi dient te vertrekken, dan val je weer terug op een kleine kern en riskeer je een herhaling van afgelopen seizoen als het qua blessures even erg wordt... Rare wendingen toch hoor...

05 Jun 2008, 8:20
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Indien Shabi en Davy weggaan dan mogen ze wel dringend met andere transferberichten ook op te proppen komen of we zitten weer met een te krappe kern.

05 Jun 2008, 8:22
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 44
Heel spijtige zaak, staat vandaag ook effectief in Het Laatste Nieuws.

Het bestuur zal nu wel minstens met één inkomende transfer voor de dag moeten komen, wil het zijn ambitie bevestigen.

Laatst gewijzigd door Bart Van den Neste op 05 Jun 2008, 8:24, 1 keer totaal gewijzigd.

05 Jun 2008, 8:23
Iendracht.be - beheer

Zienaa schreef:
Indien Shabi en Davy weggaan dan mogen ze wel dringend met andere transferberichten ook op te proppen komen of we zitten weer met een te krappe kern.

Der is nog tijd genoeg voor het seizoen begint hé, tis nog wa vroeg om te panikeren. Het zou me serieus verwonderen dat ze twee linkerflankspelers laten gaan om daar niemand in de plaats te halen.

05 Jun 2008, 8:23
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Het is hier geen eerste klasse waarbij je eind augustus nog een topspeler kan binnenhalen voor een prijsje é, betaalbare en renderende spelers liggen er niet voor het rapen in deze regionen.

05 Jun 2008, 8:28
Iendracht.be - beheer

Zienaa schreef:
Het is hier geen eerste klasse waarbij je eind augustus nog een topspeler kan binnenhalen voor een prijsje é, betaalbare en renderende spelers liggen er niet voor het rapen in deze regionen.

Misschien wel, maar de transfermarkt gaat pas binnen vier weken open, het is geen ramp als de kern nog niet volledig vast ligt hé. Als ze Shabi en Claessens zouden laten vertrekken, zullen ze wel weten waarmee ze bezig zijn en met vervanger(s) bezig zijn zeker.

05 Jun 2008, 8:31
Nationale Ploeg

Bartos schreef:
Zienaa schreef:

Misschien wel, maar de transfermarkt gaat pas binnen vier weken open, het is geen ramp als de kern nog niet volledig vast ligt hé. Als ze Shabi en Claessens zouden laten vertrekken, zullen ze wel weten waarmee ze bezig zijn en met vervanger(s) bezig zijn zeker.

Officieel ja, officieus is ze bijna afgelopen...

05 Jun 2008, 8:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 130