|
|
| Pagina 14 van 33 |
[ 495 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 33 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: supportersvergadering
Merci voor het verslag.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Jun 2010, 20:06 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Schoon verslagsken.
|
| 28 Jun 2010, 20:51 |
|
|
Freak
prima verslag, bedankt. Er schuilt een secretaresse in jou.
één opmerking toch, ze moeten nu niet afkomen met het feit dat ze dat niet gezegd hebben om binnen de twee jaar over te gaan, want ik heb dat zwart op wit op mail van een bestuurslid. Is een beetje flauw om dat nu te gaan ontkennen. wat mijn vraag over de niet neergelegde jaarrekening betreft zegt men eind maart 2010 dat dit snel ging gebeuren, maar we zijn drie maanden ver en ze ligt nog niet neer. Soit, minste van mijn zorgen voor de moment. |
| 28 Jun 2010, 21:10 |
|
|
Vaste Waarde
diejen supportersvillage. is dat eenmalig tijdens de fandag of altijd?
kvond dat wel een geslaagd concept, maar de omliggende horeca zal daar niet mee gediend zijn zeker? |
| 28 Jun 2010, 21:58 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Beadnkt gaskonijn voor het verslag en ook het antwoord op mijn vraag i.v.m. Peter VDBossche.
![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 28 Jun 2010, 22:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Mooi verslag.
Ik hoop dat we snel de schuld kunnen afbouwen en dat de trainer gelijk haalt met zijn visie m.b.t. gestalte en verdedigen. |
| 29 Jun 2010, 0:10 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Schulden afgebouwd tot 418700€ (Status op 31/12) (Realisatie door extra inbreng sponsors en algemene VZW).
Financiele analyse * De club is nog altijd bezig aan de schuldenafbouw Deze zijn geslonken tot een 450000€ ![]() |
| 29 Jun 2010, 6:45 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 10 Mei 2010, 16:46 Berichten: 94 Leeftijd: 41 Locatie: Oiljst !! |
merci voor het verslag!
_________________ Iendracht foreverrrrr |
| 29 Jun 2010, 7:46 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Mooi verslag, bedankt.
Ik blijf het toch wat moeilijk hebben met de uitleg voor de opslag van de abonnementen. Ik leid daaruit af dat de vaste supporter opnieuw mag opdraaien voor de gemaakte schulden (ok, schulden zijn niet de fout van het huidig bestuur). Maar 200€ voor een zitabonnement vind ik al meer dan genoeg in 3de klasse. Ik wil daar nu niet blijven over zagen (maar wou het toch eens gezegd hebben) Ik kan mis zijn (en de beste stuurlui staan aan wal) maar heb toch het gevoel dat er te weinig gezocht wordt naar nieuwe sponsors (en dan bedoel ik vooral plaatselijke/regionale). Ik denk dat daar nog veel mogelijkheden liggen (zowel in geven als nemen) die de club onbenut laat. Ik hoop dan ook dat in ruil voor de opslag van ons abonnement, er meer werk wordt gemaakt van deze mogelijkheid. En het is inderdaad een feit dat het bestuur een termijn geplakt heeft om over te gaan. Dus ze moeten dat nu niet gaan ontkennen.(dat hebben ze zelf op TV OOST gezegd vorig jaar) Het is beter dat men dergelijke uitspraken niet doet, daar de club door de nog lopende schulden nog steeds met beperkte middelen moet werken. Waarmee ik niet wil gezegd hebben dat het bestuur zijn best niet doet, ik denk wel dat ze ondanks hun beperkingen wel het max uit hun budget halen betreffende transfers en spelers die nog onder contract liggen. Veel succes, hopelijk wordt het een mooi seizoen met een titel, ik zal er zijn. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 29 Jun 2010, 8:23 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Bart Van den Neste schreef: Mooi verslag, bedankt. Ik blijf het toch wat moeilijk hebben met de uitleg voor de opslag van de abonnementen. Ik leid daaruit af dat de vaste supporter opnieuw mag opdraaien voor de gemaakte schulden (ok, schulden zijn niet de fout van het huidig bestuur). Maar 200€ voor een zitabonnement vind ik al meer dan genoeg in 3de klasse. Ik wil daar nu niet blijven over zagen (maar wou het toch eens gezegd hebben) Ik kan mis zijn (en de beste stuurlui staan aan wal) maar heb toch het gevoel dat er te weinig gezocht wordt naar nieuwe sponsors (en dan bedoel ik vooral plaatselijke/regionale). Ik denk dat daar nog veel mogelijkheden liggen (zowel in geven als nemen) die de club onbenut laat. Ik hoop dan ook dat in ruil voor de opslag van ons abonnement, er meer werk wordt gemaakt van deze mogelijkheid. En het is inderdaad een feit dat het bestuur een termijn geplakt heeft om over te gaan. Dus ze moeten dat nu niet gaan ontkennen.(dat hebben ze zelf op TV OOST gezegd vorig jaar) Het is beter dat men dergelijke uitspraken niet doet, daar de club door de nog lopende schulden nog steeds met beperkte middelen moet werken. Waarmee ik niet wil gezegd hebben dat het bestuur zijn best niet doet, ik denk wel dat ze ondanks hun beperkingen wel het max uit hun budget halen betreffende transfers en spelers die nog onder contract liggen. Veel succes, hopelijk wordt het een mooi seizoen met een titel, ik zal er zijn. Wat betreft sponsors heb je zeker en vast een punt want de vraag die ik gesteld heb "OF PETER VDBOSSCHE BLIJFT"is in die zin gesteld dat Peter aangeworven is om sponsors aan te trekken. Er wordt volgens mij ook niet grondig gezocht want anders zouden ze al een aantal zelfstandigen,bedrijven uit Aalst en omgeving reeds moeten hebben aangesproken. Hier moet inderdaad meer werk van worden gemaakt want ik vind dit zéér belangrijk om een verdere schuldafbouw te kunnen realiseren. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 29 Jun 2010, 9:25 |
|
|
forumlegende
Bedankt voor het uitgebreide verslag!
_________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 29 Jun 2010, 9:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Mercikes, voor uw verslag.
._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 29 Jun 2010, 9:36 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Als er gesprekken aan de gang zijn met eventuele nieuwe sponsors uit deze regio, dan zullen we dit pas vernemen als alles in kannen en kruiken is, vermoed ik.
Nieuwe truitjes met verticale strepen (zoals 2 jaar geleden) vind ik toch wel mooier dan die van vorig seizoen. Ik ben benieuwd hoe deze er gaan uitzien. De schuldafbouw verloopt positief en dat is een grote verdienste van ons bestuur, chapeau hiervoor. En last but not least, prachtig verslag Gaskonijn. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 29 Jun 2010, 11:12 |
|
|
Vaste Waarde
jammen schreef: Als er gesprekken aan de gang zijn met eventuele nieuwe sponsors uit deze regio, dan zullen we dit pas vernemen als alles in kannen en kruiken is, vermoed ik. Nieuwe truitjes met verticale strepen (zoals 2 jaar geleden) vind ik toch wel mooier dan die van vorig seizoen. Ik ben benieuwd hoe deze er gaan uitzien. De schuldafbouw verloopt positief en dat is een grote verdienste van ons bestuur, chapeau hiervoor. En last but not least, prachtig verslag Gaskonijn. Meer sponsors moeten er niet bijkomen. Maar sponsors met MEER geld. Ge houdt het u nie voor mogelijk hoe 'goedkoop' het eigenlijk is om EA te komen sponsoren. Akkoord, we zijn 'maar 3de klasse'. Maar tis nie om te zeggen dat de tarieven veel hoger liggen in de 2de. Dat de schulden dan niet sneller worden afgebouwd, lijkt me dan ook logisch. |
| 29 Jun 2010, 13:11 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
voorbijganger schreef: jammen schreef: Als er gesprekken aan de gang zijn met eventuele nieuwe sponsors uit deze regio, dan zullen we dit pas vernemen als alles in kannen en kruiken is, vermoed ik. Nieuwe truitjes met verticale strepen (zoals 2 jaar geleden) vind ik toch wel mooier dan die van vorig seizoen. Ik ben benieuwd hoe deze er gaan uitzien. De schuldafbouw verloopt positief en dat is een grote verdienste van ons bestuur, chapeau hiervoor. En last but not least, prachtig verslag Gaskonijn. Meer sponsors moeten er niet bijkomen. Maar sponsors met MEER geld. Ge houdt het u nie voor mogelijk hoe 'goedkoop' het eigenlijk is om EA te komen sponsoren. Akkoord, we zijn 'maar 3de klasse'. Maar tis nie om te zeggen dat de tarieven veel hoger liggen in de 2de. Dat de schulden dan niet sneller worden afgebouwd, lijkt me dan ook logisch. Als dat allemaal zo 'goedkoop' is, verwacht ik volgend seizoen heel wat boardings met "voorbijganger" erop geschreven! |
| 29 Jun 2010, 13:18 |
|
| Pagina 14 van 33 |
[ 495 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 33 Volgende |