|
|
| Pagina 131 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 129 130 131 132 133 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Al die jaren sakker ik op mijn lief omdat ze naar soaps op tv kijkt.
Blijkt dat ik er al véél langer voor eentje supporter. |
| 13 Sep 2011, 7:17 |
|
|
Ancien
Slechte nacht achter de rug, moet straks naar mijn thuis zoals jullie wel weten woonachtig te Denderleeuw, er komen daar regelmatig Denderfans over de vloer, de opmerkingen enz..'t zal plezant worden.
Een ding weet ik zeker, ik blijf Iendrachter tot de laatste snik, ik zou oproepen om massaal naar Heist mee te gaan om een signaal te geven dat deze club met zijn onwaarschijnlijke supporters beter verdiend. Dat er acties moeten volgen is evident, maar nu moeten we meer dan ooit achter onze spelers blijven staan. Iendracht forever! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Sep 2011, 7:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
parol schreef: Ik begrijp de negatieve reacties niet. Eindelijk hebben we een eendrachtig bestuur die krachtdadig de zaken zal aanpakken. We gaan vanaf morgen tot de actie over. De gestegen inkomsten van entrees en kantines van de eerste 2 thuismatchen, bewijzen dat de nieuwe controlemaatregelen van de manager,gesteund door de nieuwe bestuurders resultaat opleveren. We hebben vanavond al samen gezeten met de trainersstaf en volledig hun vertrouwen gekregen. We zijn echte iendrachters die er alles voor over hebben om onze club in goede banen te leiden. Iedereen die me kent als hevige supporter die al veel spaargeld in de club heeft gestoken, weet dit. Weet ge wat ik weet Michel, dat dit uit uw mond ongelooflijk hypocriet is om dat te zeggen. Ik noem dat dansen op het graf van mensen waarmee je de afgelopen twee jaar zelf de grote jan hebt kunnen uithangen - kijk maar eens op de foto's van den Onderkroiper als uw geheugen te selectief is geworden. Wie heeft u aangesteld om de communicatie te doen naar de supporters? En het eerste wat je doet is dus die mensen beschimpen. Ik vind het dan ook schandalig dat je zoiets ook maar durft te posten. Draaien met de wind noem ik dat. Een belangrijk punt nog -> iedereen zit hier aan te geven dat we nu met een goed bestuur zitten, maar dan heb ik een heel eenvoudige vraag: al die mannen waren al lid van de Raad van Bestuur en eerder van de Algemene Vergadering die dus als taak had het dagelijkse bestuur te controleren - waar zaten jullie dan de afgelopen twee jaar om die controle uit te oefenen en het tegengewicht te geven? Zolang het goed gaat, was er uiteraard geen probleem, want iedereen zal er wel mee van hebben geprofiteerd. En dan onderling wat twisten zaaien om den boel over te pakken als het moeilijkste achter de rug is - uit die verdomde derde klasse geraken. Hopelijk weten jullie waar jullie aan beginnen maar ik zeg dit - jullie hebben het oude bestuur uit het zadel gelicht op een allesbehalve koosjere manier als ik dat hier zo allemaal lees, een bestuur dat ondanks alles ons twee jaar sportieve successen heeft gegeven. If you fail now, zal het dubbel en dik in jullie gezicht weerkaatsen want dit zijn zaken die eigenlijk niet kunnen. Als je uw eigen mededeling van de raad van bestuur over de vergadering in juli nog terugvindt, gaf dit aan dat DDB achter de schermen werkte om het bestuur te verstevigen, die mannen mee aan boord haalde en nu zijn het die mannen die de boel overpakken? Ik noem dat zagen aan de poten van de stoel van de voorzitter sinds dag 1 en dan ben ik niet geneigd om dat bestuur meteen met open armen te ontvangen eerlijk gezegd. Enkele punten waarom ik het als supporter somber inzie: * Een algemeen manager die DDB op zijn blote knieën mag danken voor een kans als verantwoordelijke om in tweede klasse aan de slag te kunnen, en niet mee opstapt terwijl hij door datzelfde, nu opzijgezette, bestuur is aangenomen, dat is voor mij louche. Dat is hetzelfde als Franky Vanderelst bij Brugge een paar jaar geleden... * Een algemeen manager die spelersmakelaar is (oh ja, officieel niet meer zeker?) in een club die sinds gisteravond geen sportief verantwoordelijke meer heeft... Tiens, wat zou de volgende stap kunnen zijn... Ik zeg dit:of hij blijft algemeen manager of hij wordt sportief verantwoordelijke, maar beide zaken combineren lukt niet in tweede (of zal zeker niet objectief gebeuren). Hopelijk denkt het nieuwe bestuur na over wat ze hier zullen mee doen. * Onze algemeen manager al meteen een echte Iendrachter noemen? Op basis waarvan? Omdat hij aanwezig is geweest op 4 matchen van onze eerste ploeg, namelijk die dit jaar? Hij is de enige die goed wordt betaald door onze club ja, maar hem een echte Iendrachter noemen??? * Iedereen lijkt hier enkel maar bezig over de toekomst van de eerste ploeg, jezelf incluis met dat belachelijke verhaal over de gestegen ticketinkomsten van de afgelopen twee matchen. Je ziet van hier dat de controle een maatregel was van onze "nieuwe manager" - van een beleid heb ik nog de ballen gezien, maar in gans die paleisrevolutie heb ik van jullie niets vernomen over wat er met de jeugd gaat gebeuren, steeds met hart en ziel gerund door FDR als jeugdvoorzitter. Hoeveel van het nieuwe bestuur gaan zich daarmee willen bezighouden en weten überhaupt wat er daar moet gebeuren? Tenzij het natuurlijk is om hun zonen of kleinzonen bij de nationalen te kunnen wurmen... Want ik denk dat er daar in het nieuwe bestuur een paar zijn die denken dat de club Eendracht Aalst = de eerste ploeg en dat zou nog wel eens de grootste misrekening kunnen zijn: de eerste ploeg is maar 10% van de club. Je kan over het vorige bestuur veel zeggen maar dat "triviumviraat" kwam wel meer dan geregeld op de Zandberg, traden zelfs op als delegé bij de jeugd. Dat wordt hier allemaal niet vermeld hé want dat past waarschijnlijk niet in de communicatie die nu moet worden gevoerd. * Zwaar geschokt als supporter over de berichten dat Mr. De Cock er ook opnieuw is bij betrokken - zat mee in het creëren van een put, had bovendien volgens de geruchten een hand in het ontslag van datzelfde bestuur met GDR en Schots, is nu betrokken bij een tweede en niemand die zich daar vragen bij stelt??? En dan afvragen waarom we het als supporter niet zien zitten? Schandalig is het of misschien enorm naïef van de positivisten hier. Of van de beloftes/praatjes die opnieuw werden gemaakt?? Laatst gewijzigd door DT op 13 Sep 2011, 7:38, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 13 Sep 2011, 7:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Hugo schreef: Slechte nacht achter de rug, moet straks naar mijn thuis zoals jullie wel weten woonachtig te Denderleeuw, er komen daar regelmatig Denderfans over de vloer, de opmerkingen enz..'t zal plezant worden. Een ding weet ik zeker, ik blijf Iendrachter tot de laatste snik, ik zou oproepen om massaal naar Heist mee te gaan om een signaal te geven dat deze club met zijn onwaarschijnlijke supporters beter verdiend. Dat er acties moeten volgen is evident, maar nu moeten we meer dan ooit achter onze spelers blijven staan. Iendracht forever! ![]() |
| 13 Sep 2011, 7:34 |
|
|
Freak
parol schreef: Bomber schreef: kreezie nonkeltje schreef: diegene die de communicatie verzorgt tussen bestuur en supporters mag da eens komen uitleggen. Hij heeft hiernet alles eens komen lezen en is dan weer offline gegaan, tis blijkbaar weer ni vandoen da we van iet weten... Mijn internet was uitgevallen toen ik wou antwoorden. Ik begrijp de negatieve reacties niet. Eindelijk hebben we een eendrachtig bestuur die krachtdadig de zaken zal aanpakken. We gaan vanaf morgen tot de actie over. De gestegen inkomsten van entrees en kantines van de eerste 2 thuismatchen, bewijzen dat de nieuwe controlemaatregelen van de manager,gesteund door de nieuwe bestuurders resultaat opleveren. We hebben vanavond al samen gezeten met de trainersstaf en volledig hun vertrouwen gekregen. We zijn echte iendrachters die er alles voor over hebben om onze club in goede banen te leiden. Iedereen die me kent als hevige supporter die al veel spaargeld in de club heeft gestoken, weet dit. allez, we zijn voor de zoveelste keer eens weer gered. Echte iendrachters, laat me niet lachen zeg. Er zijn de voorbije twee jaren genoeg kansen geweest om te tonen dat jullie echte iendrachters waren, tevergeefs. Als ik lees dat jij/jullie al veel "spaargeld" in de club hebben gestoken, qua structurele oplossing kan dat tellen. En ten anderen, als jij je spaargeld investeert in een voetbalploeg ben je naast ongelooflijk naïef er ook nog dom bij. Ik vind de gang van zaken op zijn minst opmerkelijk. Een algemeen manager die een maand op de club werkt, en zoals het er naar uitziet nu sportief verantwoordelijke zal worden... dat ligt uiteraard meer in de lijn van de job die hij vroeger deed natuurlijk. Ik vermoed dat deze "coup" al enkele maanden voorbereid is door de nieuwe iendrachters ! Dus kom niet af met dat jullie echte iendrachters zijn. Eerder potenzagers... het valt mij wel op dat telkens het een komen en gaan is van bestuurders, sponsors jij altijd overeind blijft. Echt verwonderlijk is dat natuurlijk niet, bij jouw partij zijn ze gewoon om in andermans gat te kruipen. een nieuwe voorzitter met een vennootschap die 200.000 euro brutomarge draait, gaan we daar mee overleven? Ik wil hier nu op het forum van de nief mannen lezen hoe ze het gaan aanpakken naar budget en begroting toe. In detail hé, weer niet de zoveelste keer holle woorden, maar een concreet plan. Indien niet, kunt ge ze vierkant kussen, want ik en met mij veel supporters zijn het grondig beu! |
| 13 Sep 2011, 7:35 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17 Berichten: 212 Leeftijd: 62 |
DT schreef: parol schreef: Ik begrijp de negatieve reacties niet. Eindelijk hebben we een eendrachtig bestuur die krachtdadig de zaken zal aanpakken. We gaan vanaf morgen tot de actie over. De gestegen inkomsten van entrees en kantines van de eerste 2 thuismatchen, bewijzen dat de nieuwe controlemaatregelen van de manager,gesteund door de nieuwe bestuurders resultaat opleveren. We hebben vanavond al samen gezeten met de trainersstaf en volledig hun vertrouwen gekregen. We zijn echte iendrachters die er alles voor over hebben om onze club in goede banen te leiden. Iedereen die me kent als hevige supporter die al veel spaargeld in de club heeft gestoken, weet dit. Weet ge wat ik weet Michel, dat dit uit uw mond ongelooflijk hypocriet is om dat te zeggen. Ik noem dat dansen op het graf van mensen waarmee je de afgelopen twee jaar zelf de grote jan hebt kunnen uithangen - kijk maar eens op de foto's van den Onderkroiper als uw geheugen te selectief is geworden. Wie heeft u aangesteld om de communicatie te doen naar de supporters? En het eerste wat je doet is dus die mensen beschimpen. Ik vind het dan ook schandalig dat je zoiets ook maar durft te posten. Draaien met de wind noem ik dat. Een belangrijk punt nog -> iedereen zit hier aan te geven dat we nu met een goed bestuur zitten, maar dan heb ik een heel eenvoudige vraag: al die mannen waren al lid van de Raad van Bestuur en eerder van de Algemene Vergadering die dus als taak had het dagelijkse bestuur te controleren - waar zaten jullie dan de afgelopen twee jaar om die controle uit te oefenen en het tegengewicht te geven? Zolang het goed gaat, was er uiteraard geen probleem, want iedereen zal er wel mee van hebben geprofiteerd. En dan onderling wat twisten zaaien om den boel over te pakken als het moeilijkste achter de rug is - uit die verdomde derde klasse geraken. Hopelijk weten jullie waar jullie aan beginnen maar ik zeg dit - jullie hebben het oude bestuur uit het zadel gelicht op een allesbehalve koosjere manier als ik dat hier zo allemaal lees, een bestuur dat ondanks alles ons twee jaar sportieve successen heeft gegeven. If you fail now, zal het dubbel en dik in jullie gezicht weerkaatsen want dit zijn zaken die eigenlijk niet kunnen. Als je uw eigen mededeling van de raad van bestuur over de vergadering in juli nog terugvindt, gaf dit aan dat DDB achter de schermen werkte om het bestuur te verstevigen, die mannen mee aan boord haalde en nu zijn het die mannen die de boel overpakken? Ik noem dat zagen aan de poten van de stoel van de voorzitter sinds dag 1 en dan ben ik niet geneigd om dat bestuur meteen met open armen te ontvangen eerlijk gezegd. Enkele punten waarom ik het als supporter somber inzie: * Een algemeen manager die DDB op zijn blote knieën mag danken voor een kans als verantwoordelijke om in tweede klasse aan de slag te kunnen, en niet mee opstapt terwijl hij door datzelfde, nu opzijgezette, bestuur is aangenomen, dat is voor mij louche. Dat is hetzelfde als Franky Vanderelst bij Brugge een paar jaar geleden... * Een algemeen manager die spelersmakelaar is (oh ja, officieel niet meer zeker?) in een club die sinds gisteravond geen sportief verantwoordelijke meer heeft... Tiens, wat zou de volgende stap kunnen zijn... Ik zeg dit:of hij blijft algemeen manager of hij wordt sportief verantwoordelijke, maar beide zaken combineren lukt niet in tweede (of zal zeker niet objectief gebeuren). Hopelijk denkt het nieuwe bestuur na over wat ze hier zullen mee doen. * Onze algemeen manager al meteen een echte Iendrachter noemen? Op basis waarvan? Omdat hij aanwezig is geweest op 4 matchen van onze eerste ploeg, namelijk die dit jaar? Hij is de enige die goed wordt betaald door onze club ja, maar hem een echte Iendrachter noemen??? * Iedereen lijkt hier enkel maar bezig over de toekomst van de eerste ploeg, jezelf incluis met dat belachelijke verhaal over de gestegen ticketinkomsten van de afgelopen twee matchen. Je ziet van hier dat de controle een maatregel was van onze "nieuwe manager" - van een beleid heb ik nog de ballen gezien, maar in gans die paleisrevolutie heb ik van jullie niets vernomen over wat er met de jeugd gaat gebeuren, steeds met hart en ziel gerund door FDR als jeugdvoorzitter. Hoeveel van het nieuwe bestuur gaan zich daarmee willen bezighouden en weten überhaupt wat er daar moet gebeuren? Tenzij het natuurlijk is om hun zonen of kleinzonen bij de nationalen te kunnen wurmen... Want ik denk dat er daar in het nieuwe bestuur een paar zijn die denken dat de club Eendracht Aalst = de eerste ploeg en dat zou nog wel eens de grootste misrekening kunnen zijn: de eerste ploeg is maar 10% van de club. Je kan over het vorige bestuur veel zeggen maar dat "triviumviraat" kwam wel meer dan geregeld op de Zandberg, traden zelfs op als delegé bij de jeugd. Dat wordt hier allemaal niet vermeld hé want dat past waarschijnlijk niet in de communicatie die nu moet worden gevoerd. * Zwaar geschokt als supporter over de berichten dat Mr. De Cock er ook opnieuw is bij betrokken - zat mee in het creëren van een put, had bovendien volgens de geruchten een hand in het ontslag van datzelfde bestuur met GDR en Schots, is nu betrokken bij een tweede en niemand die zich daar vragen bij stelt??? En dan afvragen waarom we het als supporter niet zien zitten? Schandalig is het of misschien enorm naïef van de positivisten hier. Of van de beloftes/praatjes die opnieuw werden gemaakt?? Ben blij dat jij de nagel op de kop slaat, was hier gewoon sprakeloos als ik al die berichten hier lees... dit is om heel stil en bang van te worden wat er met onze club te gebeuren staat. _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 13 Sep 2011, 7:47 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik heb er een heel slecht gevoel bij. Ik vind al veel langer dan vandaag dat 'n Iendracht te weinig "managers" in het bestuur hebben, die de club doen draaien zoals een stevig georganiseerd bedrijf draait. Integendeel, in de geschiedenis van 'n Iendracht hebben we veel te veel mensen gezien die zich met het betere ellebogenwerk tot de hoogste regionen in de bestuurskamer opwerken met één doel voor ogen: zélf de grote man zijn van onze fantastische club.
Ik vrees dat zo iets opnieuw het geval is. Naar wat ik hier en daar hoor was de audit van vorig jaar helemaal niet zo negatief als soms wordt voorgesteld en was de motie van wantrouwen tegen het huidige bestuur voor gestuurd door andere motieven. Motieven die gisteren blijkbaar aan het licht gekomen zijn. "Alliejn in Oilsjt" dacht ik gisteren toen ik de filmpjes van onze supporters op de dijk in Oostende en in de tribune ginder zag. Helaas denk ik vanochtend net hetzelfde. Van dit nieuws word ik echter een klein beetje misselijk in plaats van apetrots zoals gisteren. Iedereen verdient krediet, maar hier klopt toch iets niet hoor. |
| 13 Sep 2011, 7:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Ik had van horen zeggen dat er een kapitaalkrachtige "overnemer" zou gevonden zijn, als je dit dan leest
En dat Krauch voorzitter zou worden was blijkbaar ook alweer een fabeltje. Opmerkelijk ook hoe sommigen op hun "plaatsje" blijven zitten. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 13 Sep 2011, 8:01 |
|
|
Ancien
parol schreef: Bomber schreef: kreezie nonkeltje schreef: diegene die de communicatie verzorgt tussen bestuur en supporters mag da eens komen uitleggen. Hij heeft hiernet alles eens komen lezen en is dan weer offline gegaan, tis blijkbaar weer ni vandoen da we van iet weten... Mijn internet was uitgevallen toen ik wou antwoorden. Ik begrijp de negatieve reacties niet. Eindelijk hebben we een eendrachtig bestuur die krachtdadig de zaken zal aanpakken. We gaan vanaf morgen tot de actie over. De gestegen inkomsten van entrees en kantines van de eerste 2 thuismatchen, bewijzen dat de nieuwe controlemaatregelen van de manager,gesteund door de nieuwe bestuurders resultaat opleveren. We hebben vanavond al samen gezeten met de trainersstaf en volledig hun vertrouwen gekregen. We zijn echte iendrachters die er alles voor over hebben om onze club in goede banen te leiden. Iedereen die me kent als hevige supporter die al veel spaargeld in de club heeft gestoken, weet dit. Noem je dit een bestuur om een tweedeklasser te leiden, bende amateurs. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Sep 2011, 8:11 |
|
|
Reserve
Tis heel spijtig maar in gans de geschiedenis van het bestaan van onze mooie club, stel ik alleen maar vast dat deze miserie zich constant herhaald.Das al 25 jaar dat er miserie is met ieder bestuur !
Zolang een club zich gaat blijven bezighouden met malafide personen die er alleen maar op uit zijn om hun persoonlijke zakken te vullen, staan we nergens.Diegene die het anders en eerlijk willen spelen worden er telkens uitgebonzjoerd,arm Iendracht! |
| 13 Sep 2011, 8:12 |
|
|
Ancien
By the way, er al eens aan gedacht welke gevolgen het ontslag van Frank De Roose o.a. zal hebben voor onze jeugdwerking?
Man man man, de leegloop kan weer beginnen hé slimmerikken. Ik ben eens benieuwd naar jullie nieuwe investeerders, als jullie het zo goed menen met onze club. Geen woorden maar daden! _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Sep 2011, 8:20 |
|
|
Freak
hier veranderen ze van voorzitter zoals van onderbroek.maar alles blijft hetzelfde.de 11e grootste stad van belgie,en ze kunnen hier geen deftige sponsor aantrekken omdat het hier altijd mis is.
|
| 13 Sep 2011, 8:36 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17 Berichten: 212 Leeftijd: 62 |
Hugo schreef: By the way, er al eens aan gedacht welke gevolgen het ontslag van Frank De Roose o.a. zal hebben voor onze jeugdwerking? Man man man, de leegloop kan weer beginnen hé slimmerikken. Ik ben eens benieuwd naar jullie nieuwe investeerders, als jullie het zo goed menen met onze club. Geen woorden maar daden! _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 13 Sep 2011, 9:13 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Ik wordt hier zo moe van, al 40 jaar supporter van den iendracht en het is hier nog nooit stil geweest .
Het begint ferm mijn kl.... uit te hangen. ![]() |
| 13 Sep 2011, 9:14 |
|
|
Misschien hoog tijd om zich eens te spiegelen aan de buren van Okapi die gelukkig wel lessen uit het verleden getrokken hebben én er in geslaagd zijn op relatief korte tijd met een stabiel bestuur degelijke sponsors aan te trekken ondanks de zaalperikelen. Met sportieve resultaten én een nationale uitstraling als positief gevolg. En met een gezonde dosis realisme én nuchterheid. Die laatste twee waarden zijn ver te zoeken in de bestuurskamer als ik de reactie van de heer Markey lees die gelooft dat zijn amateurclub(sorry maar meer is het niet als je ziet wat er allemaal kan daar) de financiële putten gaat vullen met de inkomsten uit tickets én kantines. Het ergste van al is nog dat onze jeugdwerking hierdoor ook weer in de klappen zal delen. Als we het tij nog willen keren zal het niet met deze bestuursploeg zijn die weinig respect tonen voor de achterban én alleen maar even zichzelf in de picture willen zetten als bestuurder van de club. Machtspelletjes van een niveau zoals je ze alleen maar ziet in een ziek bedrijf...spijtig.
Ik wil hierbij ook Frank, Dirk en Marcel bedanken voor hun inzet, nuchterheid én realisme. Eindelijk een bestuur dat geen grote versleten namen binnenhaalde met als resultaat een promotie naar het voor ons hoogst haalbare niveau. Om nog maar te zwijgen dat ze ons een goede trainer bezorgd hebben. Geloof me..lang zal hij er niet meer zijn. Het is om ziek van te worden heer Markey. Geloof maar verder in uw fabeltjes. |
| 13 Sep 2011, 9:26 |
|
| Pagina 131 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 129 130 131 132 133 … 289 Volgende |