Transfers volgend seizoen - Pagina 131 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 129 130 131 132 133 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: Transfers volgend seizoen
zijn de opties voor Shkodra en Gianni De Neef gelicht (ik hoop het wel) ? en werd de optiebrief voor Tjendo ook effectief verstuurd ?

ik zou persoonlijk afstappen van die 2 verdedigende middenvelders en terug naar een zuivere 4-4-2 gaan, met vinnige flankspelers die ook positioneel meeverdedigen (zoals ne Gallu destijds), Janssens en Weydisch zou ik laten gaan, Martin moet dat kunnen. zeer welkom: een echte rechtsachter (Smet mag voor mij gaan) die er direct staat en een centrale verdediger als Dessaer gaan halen. Lievens en De Greef houden met Flippo (als die blijft) voor de andere stek centraal achterin en Bogaerts mag ook gaan (geen slechte speler, wordt hier vaak te hard aangepakt maar brengt anderzijds toch te weinig 'extra'). Lander mag ook gaan, Gianni en Ken vechten om de positie van verdedigende middenvelder (je hebt genoeg andere spelers die in geval van nood daar ook nog kunnen spelen, De Greef/Lievens/... en dan voor Donnie een zwervende spits like Ambroise, Moreels,... gaan we mooier voetbal zien volgens mij.

12 Apr 2014, 10:24
forumlegende

Leeftijd: 43
Als we spelen zoals we dat nu doen, moogde in de spits zetten wie ge wilt hoor. Degene die diep in de spits speelt, heeft veel te weinig steun vind ik. Als ge vorige week die mannen van Boussu zag aanvallen, waren die altijd wel met 4 of 5 voor onze goal. Als er bij ons nen aanval komt, is het waarschijnlijk via de flank van Tjendo maar als hij dan de voorzet trapt is er enkel die spits tussen een overtal aan verdedigers want de rest komt nog afgesjokt. Veel te weinig drang naar voor dus volgens mij waardoor de spits er veel te vaak alleen voor staat.

12 Apr 2014, 14:59
Nationale Ploeg

zwawi schreef:
Als we spelen zoals we dat nu doen, moogde in de spits zetten wie ge wilt hoor. Degene die diep in de spits speelt, heeft veel te weinig steun vind ik. Als ge vorige week die mannen van Boussu zag aanvallen, waren die altijd wel met 4 of 5 voor onze goal. Als er bij ons nen aanval komt, is het waarschijnlijk via de flank van Tjendo maar als hij dan de voorzet trapt is er enkel die spits tussen een overtal aan verdedigers want de rest komt nog afgesjokt. Veel te weinig drang naar voor dus volgens mij waardoor de spits er veel te vaak alleen voor staat.

idd. vandaar dat volgens mij een 4-4-2 met slechst 1 verdedigende middenvelder beter zou zijn. en dan idd meer 'en bloc' opschuiven. je ziet het team nu veel te veel in 2 delen uiteen vallen.

een type Van Belle Wesley ook op rechts en een Dessaer-achtige (luchtheerser, ook in aanvallend opzicht) er bij. een Webers is uiteraard ook welkom maar in principe heb je Van Damme die basis is en Gianni die alle potentieel heeft om ook infiltrerend meer aanwezig te zijn... en je moet zoals dit seizoen geen 6 spelers voor diezelfde positie hebben. en dan uiteraard wat scorend vermogen vooraan, naast een werkende targetman. ik heb nog altijd spijt van Van de Walle/Van Eyck, maar bon gedane zaken...

12 Apr 2014, 16:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Stein huyseghems mag transfervrij vertrekken bij wellington... Was daar nochtans topscorer van die ploeg afgelopen seizoen... Of die haalbaar is (en effectief een echte versterking zou zijn?) weet ik eigenlijk wel niet.

14 Apr 2014, 18:36
nieuw in de eerste ploeg

hansken schreef:
Stein huyseghems mag transfervrij vertrekken bij wellington... Was daar nochtans topscorer van die ploeg afgelopen seizoen... Of die haalbaar is (en effectief een echte versterking zou zijn?) weet ik eigenlijk wel niet.

Beetje kostelijk met betrekking tot de verplaatsingskosten denk ik :D

14 Apr 2014, 22:15
Junior

hansken schreef:

Nog redelijk jong, toch?
Lijkt mij onhaalbaar... en met goeie Martin & Tjendo mss ook overbodig ( beste rendement als flank?)?

16 Apr 2014, 14:01
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Redelijk jong? Is toch al 32 denk ik...

Kan natuurlijk wel een goal maken maar lijkt me redelijk onhaalbaar.

Mijn hart is wit en zwart !

16 Apr 2014, 15:27
Nationale Ploeg

blij dat Donny blijft :juij: :juij: :juij:

een zwaluw maakt evenwel de lente niet...

18 Apr 2014, 23:21
Reserve

Volgens LVH in het laatste nieuws word er gesproken met Gounongbe en ambroise maar zijn voorlopig te duur.
Achteraan zou er niemand bijkomen, en flippo zou aan het seizoen beginnen .
Na de wedstrijd van morgen word er beslist over het lot van onze trainer
Martin zou terug komen ,maar voor weydisch niet om dat er op die plaats veel concurentie is
Dus veel moeten we niet verwachten en voorlopig lijkt alles nog te duur

19 Apr 2014, 10:52
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
willempie schreef:
Volgens LVH in het laatste nieuws word er gesproken met Gounongbe en ambroise maar zijn voorlopig te duur.
Martin zou terug komen ,maar voor weydisch niet om dat er op die plaats veel concurentie is

Lees: Weydisch wil niet terugkomen.. (Martin misschien wel, weet ik niet)
Als we met dezelfde verdediging beginnen stel ik toch wel vragen bij de ambitie...

19 Apr 2014, 11:03
Reserve

gweninho schreef:
willempie schreef:

Lees: Weydisch wil niet terugkomen.. (Martin misschien wel, weet ik niet)
Als we met dezelfde verdediging beginnen stel ik toch wel vragen bij de ambitie...

Denk dat ze hun volledig transferbudget gaan besteden aan spitsen,en zien van wie ze nog gaan afgeraken,om er nog iets bij te halen

19 Apr 2014, 11:11
forumlegende

Morgen beslissen over lot van onzen trainer. :D

Een sjans dat Filipovic doorgaat, want als je met Bogaerts, Lievens, Smet aan het nieuwe seizoen moet beginnen, hou ik mijn hart vast.

Maar misschien krijgen we wel een trainer die van bovenvermelde drie niet moet weten. Daar hoop ik vurig op eerlijk gezegd.

19 Apr 2014, 11:17

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Ik denk dat op dit ogenblik alles gaat te duur zijn,schrijf het maar op dat boven vernoemde spelers niet haalbaar zullen zijn ;)

19 Apr 2014, 12:16
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
Waarom niet in de lagere reeksen gaan kijken, daar lopen spelers rond waar een aantal van onze vedetten niet aan kunnen tippen. Maar ja als er geen scouting is...

19 Apr 2014, 12:37

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
gohja, als ik mag kiezen tussen een degelijke achterlijn of nog eens een spits die naam waardig, dan kies ik toch voor dat laatste ze.

19 Apr 2014, 13:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 129 130 131 132 133 515