Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 132 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 130 131 132 133 134 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Dirk schreef:
Ik had van horen zeggen dat er een kapitaalkrachtige "overnemer" zou gevonden zijn, als je dit dan leest :hmm:
En dat Krauch voorzitter zou worden was blijkbaar ook alweer een fabeltje.
Opmerkelijk ook hoe sommigen op hun "plaatsje" blijven zitten.

Dirk, in September komt de Sint niet hoor, enkel de zwarte pieten treden blijkbaar nu op het voorplan.

13 Sep 2011, 9:27
Vaste Waarde

Pfff, wat moet je hier op zeggen?
Ik ben vooral benieuwd naar het saneringsplan.
Leg alles maar op tafel, want het zal nodig zijn om de supporters te overtuigen. Iedereen is het beu en terecht!

13 Sep 2011, 9:28
nieuw in de eerste ploeg

eendrachter'80 schreef:
Ik wordt hier zo moe van, al 40 jaar supporter van den iendracht en het is hier nog nooit stil geweest .
Het begint ferm mijn kl.... uit te hangen. :x :fuck:

GEEN WOORDEN MAAR DADEN NU!! de beste supporters van tland worden belogen en bedrogen op alle gebied!! , worden behandeld als naïevelingen , en behandeld als strxnt! Respect voor onze spelers , nog altijd alles geven ondanks hun loon dat niet betaald is ...je moet het maar doen!! iendracht till i die ...ja maar thangt men voeten uit!

13 Sep 2011, 9:29
Nationale Ploeg

@parol: alleen de manier al waarop jullie het 'uitgespeeld' hebben is gewoon basse classe. en zeer cynisch, die uitspraken van jou voor iemand die in zowat alle voorgaande besturen gezeten heeft. misschien ben jij wel een goed stuk van het probleem, zoals hier door een goed man gesteld werd ??? hoeveel 'perslekken' heb jij de laatste maanden aan vlj bezorgd ?

ik begin meer en meer die contante negatieve sfeer die rond de club hing te zien als een bewuste verrottingsstrategie (waarop er door sommige 'kritische geesten' hier op het forum graag ingesprongen werd)... die manager is er gekomen na doordrukken van DDB, die audits ook en er was goed geweten dat het geen rozegeur en maneschijn was, en plots valt alleman op zijn gat van het verschieten en wordt DDB daarvoor met de vinger gewezen ? denk jij dat DDB op Aalst voorzitter is geworden om geld achterover te drukken ? dien kerel heeft dat al genoeg ze. nogmaals: in hoeveel besturen heb jij hier al meegedraaid ? Al lang van voor DDB en co ! dien schuldenberg is geërfd dankzij besturen... waar jij meer van weet dan alle ontslagen bestuursleden tesamen nu. is dat waar van die maffiosi De Cock ? heb daar over laatste nog een verhaal van gehoord van een CEO van P&V uit den tijd dat we nog in 1ste zaten en die sponsor waren maar het verval begonnen was... das gene justen he da weet ge toch ? dien kerel heeft een strafblad. dien CEO heeft in Azie, Duitsland en Griekenland vanalles meegemaakt maar spreekt meer dan 10 jaars later nog over EA dank zij dien nutcase.

ik vraag mij af wat uw bedoeling is, kerel, maar ik denk dat een redelijk grote mate van cynisme u niet echt vreemd is. DDB zal zéker zijn fouten hebben, maar in dit 'nieuwe' bestuur geloof ik 0,0 (nul comma nul) %. DDB is een man voor de lange termijn, met vallen en opstaan. gijlle zijdt... Nieuwjaar.

ik zie het héél zwart in.

Laatst gewijzigd door Still standing ! op 13 Sep 2011, 9:39, 2 keer totaal gewijzigd.

13 Sep 2011, 9:34
Reserve

Leeftijd: 51
tsjoep schreef:
eendrachter'80 schreef:
Ik wordt hier zo moe van, al 40 jaar supporter van den iendracht en het is hier nog nooit stil geweest .
Het begint ferm mijn kl.... uit te hangen. :x :fuck:

GEEN WOORDEN MAAR DADEN NU!! de beste supporters van tland worden belogen en bedrogen op alle gebied!! , worden behandeld als naïevelingen , en behandeld als strxnt! Respect voor onze spelers , nog altijd alles geven ondanks hun loon dat niet betaald is ...je moet het maar doen!! iendracht till i die ...ja maar thangt men voeten uit!

Het is om er moedeloos van te worden......
Wat een ploeg , wat een supporters ....
Maar wat een wanbeleid GVDMME :fuck:

Laatst gewijzigd door De (9)Bilde op 13 Sep 2011, 9:39, 1 keer totaal gewijzigd.

13 Sep 2011, 9:35
Ancien

Leeftijd: 46
Still standing ! schreef:
@parol: alleen de manier al waarop jullie het 'uitgespeeld' hebben is gewoon basse classe. en zeer cynisch, die uitspraken van jou voor iemand die in zowat alle voorgaande besturen gezeten heeft. misschien ben jij wel een goed stuk van het probleem, zoals hier door een goed man gesteld werd ??? hoeveel 'perslekken' heb jij de laatste maanden aan vlj bezorgd ?

ik begin meer en meer die contante negatieve sfeer die rond de club hing te zien als een bewuste verrottingsstrategie (waarop er door sommige 'kritische geesten' hier op het forum graag ingesprongen werd)... die manager is er gekomen na doordrukken van DDB, die audits ook en er was geweten dat het rozegeur en maneschijn was, en plots valt alleman op zijn gat van het verschieten en wordt DDB en FDR daarvoor met de vinger gewezen ? nogmaals: in hoeveel besturen heb jij hier al meegedraaid ? Al lang van voor DDB en co ? is dat waar van die maffiosi De Cock ? heb daar over laatste nog een verhaal van gehoord van een CEO van P&V uit den tijd dat we nog in 1ste zaten en die sponsor waren maar het verval begonnen was... das gene justen he da weet ge toch ? dien kerel heeft een strafblad. dien CEO heeft in Azie, Duitsland en Griekenland vanalles meegemaakt maar spreekt meer dan 10 jaars later nog over EA dank zij dien nutcase.

ik vraag mij af wat uw bedoeling is, kerel. DDB zal zéker zijn fouten hebben, maar in dit 'nieuwe' bestuur geloof ik 0,0 (nul comma nul) %. DDB is een man voor de lange termijn, met vallen en opstaan. gijlle zijdt... Nieuwjaar.

Hola pola, als de eeuwige optimist hier op het forum ook al moord en brand schreeuwt, dan heb ik zeker niks meer om me nog aan op te trekken... Is niet sarcastisch bedoeld deze keer Still Standing... helaas :(

13 Sep 2011, 9:37
Nationale Ploeg

DT schreef:
Still standing ! schreef:

ik begin meer en meer die contante negatieve sfeer die rond de club hing te zien als een bewuste verrottingsstrategie (waarop er door sommige 'kritische geesten' hier op het forum graag ingesprongen werd)... die manager is er gekomen na doordrukken van DDB, die audits ook en er was geweten dat het rozegeur en maneschijn was, en plots valt alleman op zijn gat van het verschieten en wordt DDB en FDR daarvoor met de vinger gewezen ? nogmaals: in hoeveel besturen heb jij hier al meegedraaid ? Al lang van voor DDB en co ? is dat waar van die maffiosi De Cock ? heb daar over laatste nog een verhaal van gehoord van een CEO van P&V uit den tijd dat we nog in 1ste zaten en die sponsor waren maar het verval begonnen was... das gene justen he da weet ge toch ? dien kerel heeft een strafblad. dien CEO heeft in Azie, Duitsland en Griekenland vanalles meegemaakt maar spreekt meer dan 10 jaars later nog over EA dank zij dien nutcase.

ik vraag mij af wat uw bedoeling is, kerel. DDB zal zéker zijn fouten hebben, maar in dit 'nieuwe' bestuur geloof ik 0,0 (nul comma nul) %. DDB is een man voor de lange termijn, met vallen en opstaan. gijlle zijdt... Nieuwjaar.

Hola pola, als de eeuwige optimist hier op het forum ook al moord en brand schreeuwt, dan heb ik zeker niks meer om me nog aan op te trekken... Is niet sarcastisch bedoeld deze keer Still Standing... helaas :(

MOD door Iendracht.be: onder elkaar geen verwijten beginnen te maken aub, ruzie maken doet het bestuur al genoeg...

13 Sep 2011, 9:39
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Dat DDB het verstand of de goesting niet had om E.Aalst uit te bouwen tot een stabiele tweedeklasser lijkt me wel duidelijk...

Maar dit nieuwe "bestuur"? De nieuwe voorzitter die gewoon de eigenaar is van Pasco (dat is dus een zéér kleine KMO...)? De commentaar van Michel dat er wegens de vele toeschouwers al een pak meer inkomsten zijn, dat vind ik toch wel typerend hoor. Met alle respect, maar ge moet in feite kunnen zien dat ge rondkomt met sponsoring, en uw toeschouwers kunnen dan een mooie surplus zijn (om bv. de schulden af te bouwen).

Er loopt gewoon geen enkele bekwame zakenman rond op E.Aalst... En ik denk niet dat dit na de "coup" van het nieuwe "bestuur" wel het geval zal zijn.

Triestig, zééééééééééééééér triestig. Maar laat ons eerlijk zijn, welke weldenkende mens heeft er nog goesting om die meststal te gaan uitkuisen.

13 Sep 2011, 9:40
Knaap

amai deze morgen serieus verschoten.
Ik kan enkel vaststellen dat de huidige ploeg iendracht uit het slop heeft gehaald en terug naar tweede heeft gepiloteerd, ook kan ik vaststellen dat de zandberg weer een mooi opledingscentrum is en geen vervallen site met 5x pattatenvelden, ook kan ik vaststellen dat DDB & FDR met hart en ziel met de club bezig waren en u op een redelijk rare manier op kant worden geschoven door idividuen die ik buiten frans krauch niet ken, ook de nieuwe voorzitter... heeft die man de financiele slagkracht om een tweedeklasser recht te houden als het wat moeilijk is, lees eens een paar miljoenetjes bijleggen als het spant... Nee jongen komaan, wat nu is gebeurd dat is een slag in het aangezicht van vele supporters, we hebben vertrouwen in DDB & FDR, ze hebben laten zien een hart te hebben voor deze club op een goede manier en hebben er heel veel geld ingestoken, wie komt er nu in de plaats, weer een bende cowboys?Sorry, maar ik teken zwaar voorbehoud aan bij deze coup, dit trekt op niks.
Beter zouden ze eerst die gasten voor ze aanvangen eens een borg van 250.000 eurokes doen betalen als inleg & dan eens zien we er nog kandidaat zal zijn.
Michel, aan u kan ik zeggen, je bent een prachtkerel maar dit toneel getuigd van weinig respect voor de mensen die zoveel gedaan hebben, zie oa het ITEA .ik ben ontgoocheld want dat verdienen die mensen zeker niet.

13 Sep 2011, 9:43
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Ik vind nu ook niet dat er op Michel geschoten moet worden... Communicatieverantwoordelijke op het huidige E.Aalst, een meer ondankbare job is er volgens mij niet. Misschien had hij dat beter gewoon geweigerd, want veel respect & voldoening zal je er niet uit halen vrees ik.

13 Sep 2011, 9:45
Nationale Ploeg

mijn excuses aan iedereen die ik zou beledigd hebben, dat is niet van mijn gewxoonte en zal mijn best doen om dat niet meer te doen. sorry.

13 Sep 2011, 9:48
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Tjonge jonge jonge, 't is niet te geloven wat er nu alweer te gebeuren staat.
Mogen we er nog in geloven? Natuurlijk móéten we er blijven in geloven!!
Uiteraard zijn wij niet dom en naief, dus willen wij duidelijkheid!!
Voor eens en voor altijd(??)
Hoe die mannen met de supporters hun voeten en gevoelens spelen, is op het randje, ja zelfs erover....
Daarom een oproep naar het "bestuur" én de supporters:
"Bestuur": Bezorg ons duidelijkheid en antwoorden op onze vragen!!
Supporters: Blijf achter onze ploeg staan!! Zij hebben ons nu meer dan ooit nodig!!
Groetjes van een trouwe maar bezorgde supporter,

Schepper

13 Sep 2011, 9:49
nieuw in de eerste ploeg

jamie schreef:
Ik kan enkel vaststellen dat de huidige ploeg iendracht uit het slop heeft gehaald en terug naar tweede heeft gepiloteerd, ook kan ik vaststellen dat de zandberg weer een mooi opledingscentrum is en geen vervallen site met 5x pattatenvelden, ook kan ik vaststellen dat DDB & FDR met hart en ziel met de club bezig waren en u op een redelijk rare manier op kant worden geschoven door idividuen die ik buiten frans krauch niet ken, ook de nieuwe voorzitter... heeft die man de financiele slagkracht om een tweedeklasser recht te houden als het wat moeilijk is, lees eens een paar miljoenetjes bijleggen als het spant... Nee jongen komaan, wat nu is gebeurd dat is een slag in het aangezicht van vele supporters, we hebben vertrouwen in DDB & FDR, ze hebben laten zien een hart te hebben voor deze club op een goede manier en hebben er heel veel geld ingestoken, wie komt er nu in de plaats, weer een bende cowboys?Sorry, maar ik teken zwaar voorbehoud aan bij deze coup, dit trekt op niks.
Beter zouden ze eerst die gasten voor ze aanvangen eens een borg van 250.000 eurokes doen betalen als inleg & dan eens zien we er nog kandidaat zal zijn.
Michel, aan u kan ik zeggen, je bent een prachtkerel maar dit toneel getuigd van weinig respect voor de mensen die zoveel gedaan hebben, zie oa het ITEA .ik ben ontgoocheld want dat verdienen die mensen zeker niet.

Maar jongens toch, de mensen die erbij gekomen zijn daar zijn er zéér kapitaalkrachtige bij !!
En allemaal mannen met een iendracht hart.
Jullie beginnen al commentaar te geven .
Laat de nieuwe bestuurders toch eens doen.
:EA:

13 Sep 2011, 9:49
Scholier

Tis mss nekeer de moment om open boek te spelen en alles op tafel te gooien.

- Wat is er gebeurt in het verleden
- Wat brengt de toekomst

Ik denk dat we na al die jaren en 'avonturen' dit wel eens verdienen om de volledige waarheid te weten...

13 Sep 2011, 9:54
Ancien

champagne schreef:
jamie schreef:

Maar jongens toch, de mensen die erbij gekomen zijn daar zijn er zéér kapitaalkrachtige bij !!
En allemaal mannen met een iendracht hart.
Jullie beginnen al commentaar te geven .
Laat de nieuwe bestuurders toch eens doen.
:EA:

Pffff, als ik mij vergelijk met bv een clochard uit Brussel dan voel ik mij ook kapitaalkrachtig, maar dat wil daarom nog niet betekenen dat ik een voetbalclub kan leiden.
Het is hier in het verleden al dikwijls gezegd dat we de nieuwe mensen een kans moeten geven maar neem mij niet kwalijk als ik hier steeds minder in geloof.
Wat ik wel weet is dat ik een Iendrachter ben voor het leven en dat het mij enorm pijn doet als ik zie wat er (weeral eens) met mijn club aan het gebeuren is.

13 Sep 2011, 9:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 130 131 132 133 134 289