|
|
| Pagina 132 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 130 131 132 133 134 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Artikels
Iemand meer nieuws over de gekwetsten Lord, Galucci en Troch ?
Met de wedstrijd tegen RC Mechelen in het verschiet is beter iedereen fit. |
| 08 Dec 2009, 11:15 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Dani schreef: Iemand meer nieuws over de gekwetsten Lord, Galucci en Troch ? Met de wedstrijd tegen RC Mechelen in het verschiet is beter iedereen fit. In het Nieuwsblad stond da Galucci zeker opgelapt geraakt tegen de zondag |
| 08 Dec 2009, 11:51 |
|
|
forumlegende
Gisteren Troch gesproken in de fitness. Racing komt zeker te vroeg, en Zottegem hoogstwaarschijnlijk ook nog. Hij hoopt deze week nog te kunnen aansluiten met de groep, en zou na de winterstop terug inzetbaar moeten zijn.
_________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 08 Dec 2009, 13:13 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Voetbal 3de klasse E. Aalst Ewen Verheyden raakt niet voorbij ex-ploeg
'We gaven veel te veel ruimte weg' AALST - Het Oost-Vlaamse burenduel tussen Hamme en Aalst bleef steken op een brilscore. Voor de Aalsterse schokbreker Ewen Verheyden was de derby een terugkeer naar vertrouwd terrein, maar speciale emoties maakte dat niet los bij de middenvelder. Wim Redant De neutrale waarnemers beoordeelden het gelijkspel als billijk? Ewen Verheyden: 'Aalst eiste in de eerste helft overwicht op, maar na rust lag de bal overwegend in het kamp van de thuisploeg. Vorig seizoen speelde ik nog in Hamse kleuren en de meeste spelers ken ik dan ook nog persoonlijk, maar voorts ervaarde ik de derby niet echt als een speciaal duel waar ik naar uitkeek. Na amper één seizoen creëer je nog geen band voor het leven met een club. Hamme en Aalst bleken elkaar waard terwijl we in een goede dag nochtans het pleit hadden moeten winnen. We speelden niet echt van uit een goede organisatie en gaven te veel ruimte weg. Tegen een Aalst op topniveau gaat Hamme altijd voor de bijl.' Met 20 op 24 zit Aalst nog altijd in een sterke periode? 'Vooraf tekenen de meeste ploegen voor een punt in Hamme. Als je de thuismatchen wint, volstaat een punt buitenshuis om op eindrondekoers te blijven varen. We puurden 13 treffers uit onze twee jongste thuispartijen, maar dat betekent niet dat we ook onze komende thuisduels zullen winnen. We staan opnieuw onder de mensen in het klassement. Leider Rupel Boom halen we wellicht niet meer bij, maar de tweede plaats moet ons doel vormen. We leven wel van match tot match zonder te veel te rekenen.' Tijdens de Aalsterse malaise zakte ook jouw spelpeil diep weg? 'Ik deelde in de malaise en verzoop mee op het middenveld. Ik ging mee ten onder en verzeilde ook drie weken op de bank, maar de resultaten werden daar niet beter van. Na de trainerswissel keerde ik trouwens meteen terug in de ploeg. De club maakt nu volop werk van contractverlengingen en dat is een goede zaak. Voor de jonge twintigers betekent een nieuw contract een beloning. Zelf speelde ik altijd al bij ambitieuze clubs en dat is dit seizoen niet anders. Hopelijk kunnen onze doelstelling realiseren in de vorm van de top 4.' link: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... tCode=9300 |
| 08 Dec 2009, 13:19 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40 Berichten: 410 Leeftijd: 66 |
Jens op site Nieuwsblad
(match tegen Rc.Mechelen) http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/article/detail.aspx?articleid=V72JIAHU |
| 11 Dec 2009, 21:02 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Vandaag in hln artikel van opc,mooie actie voor morgen
|
| 12 Dec 2009, 13:16 |
|
|
forumlegende |
Iendrachter90 schreef: Vandaag in hln artikel van opc,mooie actie voor morgen kunde da artikel eens inscannen en mij doorsturen? _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 12 Dec 2009, 13:30 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Dries schreef: Iendrachter90 schreef: Vandaag in hln artikel van opc,mooie actie voor morgen kunde da artikel eens inscannen en mij doorsturen? Mijn scanner werkt niet op dit moment,maar er zullen er hier op het forum wel nog zijn die hln lezen en het eventueel kunnen inscannen zeker? |
| 12 Dec 2009, 13:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
De aktie van OPC zal weeral dik in orde zijn, volgens het artikel.
Spijtig dat ik er (weeral ne keer door 't werk) niet kan bij zijn. Ik had anders nog enkele sombrero's meegebracht. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 12 Dec 2009, 13:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Hier zie mannen ! Staat op de fotosite
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 12 Dec 2009, 16:04 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
"parking voor genodigden"? volgens mij is da gewoon de parking achter den I?
Allee leuk voor de EA sups vd K, die mogen dan gezellig tss de Mechelaars het stadion binnen. Een zinneken derboven staat nochtans da ze alles gaan doen om de groepen uiteen te houden ![]() Ps kzien de Walter al kijken alsem die mondmaskers ziet. garantie dat em za kreften _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 12 Dec 2009, 17:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Verbechio schreef: "parking voor genodigden"? volgens mij is da gewoon de parking achter den I? Allee leuk voor de EA sups vd K, die mogen dan gezellig tss de Mechelaars het stadion binnen. Een zinneken derboven staat nochtans da ze alles gaan doen om de groepen uiteen te houden ![]() Misschien mag iedereen uit de 'K' voor de match het veld oversteken ipv erna. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 12 Dec 2009, 17:20 |
|
|
Verbechio schreef: "parking voor genodigden"? volgens mij is da gewoon de parking achter den I? Allee leuk voor de EA sups vd K, die mogen dan gezellig tss de Mechelaars het stadion binnen. Een zinneken derboven staat nochtans da ze alles gaan doen om de groepen uiteen te houden ![]() Ps kzien de Walter al kijken alsem die mondmaskers ziet. garantie dat em za kreften Dacht ik ook ,alleszins als het klopt gaan ze de problemen zelf veroorzaken. |
| 12 Dec 2009, 17:22 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Lolz een groot stuk vd problemen vorige keer kwamen door de organisatie en als ge hun "maatregelen" nu beziet, gaan ze er nog een stap verder in
voordeel is wel dat er geen hek meer gesloopt moe worden om te boksen ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 12 Dec 2009, 17:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Verbechio schreef: Lolz een groot stuk vd problemen vorige keer kwamen door de organisatie en als ge hun "maatregelen" nu beziet, gaan ze er nog een stap verder in voordeel is wel dat er geen hek meer gesloopt moe worden om te boksen ![]() Ik begrijp dat toch ook niet hoe je zoiets kunt beslissen. Dat is toch organisatorisch terug een lachtertje, en pas op daarmee geef ik geen kritiek aan ons bestuur want die staan daarin gewoon zelf voor een voldrongen feit... achteraf zitten ze natuurlijk wel met de naam. _________________ If you never try, you'll never know |
| 12 Dec 2009, 19:22 |
|
| Pagina 132 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 130 131 132 133 134 … 497 Volgende |