|
|
| Pagina 133 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 131 132 133 134 135 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
DT schreef: maximke schreef: Olivier Speltdooren, belofte van lokeren, zou volgend jaar voor aalst uitkomen. (als we zijn moeder gisteren mogen geloven) 24/08/1990 belg verdediger 1m83 64kg linksback kon bij lokeren geen garanties krijgen op meer speelminuten(zelfde plaats als de bock)en zou daarom in 2de komen spelen. Gegevens kloppen maar dit is wel degelijk een rechtsback hoor - al verschillende keren zien spelen ook en is degelijk maar of hij beter is dan De Castro?? D'er lopen bij de reserven van Lokeren toch andere gasten die ik liever zou zien komen... Een ervan is spijtig genoeg al naar Wetteren vertrokken... Ze zochten ne rechtsback dus tzou wel kunnen kloppen dan.Misschien gewoon als back-up voor de castro? |
| 04 Mei 2011, 17:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Iendrachter90 schreef: DT schreef: maximke schreef: Olivier Speltdooren, belofte van lokeren, zou volgend jaar voor aalst uitkomen. (als we zijn moeder gisteren mogen geloven) 24/08/1990 belg verdediger 1m83 64kg linksback kon bij lokeren geen garanties krijgen op meer speelminuten(zelfde plaats als de bock)en zou daarom in 2de komen spelen. Gegevens kloppen maar dit is wel degelijk een rechtsback hoor - al verschillende keren zien spelen ook en is degelijk maar of hij beter is dan De Castro?? D'er lopen bij de reserven van Lokeren toch andere gasten die ik liever zou zien komen... Een ervan is spijtig genoeg al naar Wetteren vertrokken... Ze zochten ne rechtsback dus tzou wel kunnen kloppen dan.Misschien gewoon als back-up voor de castro? Maybe... Zou liever wel eens sterkhouders zien komen ipv back-ups... Over Steurs gesproken: mag van de JP naar een andere ploeg uitkijken - contract niet verlengd wat niet onlogisch is want nauwelijks gespeeld op 2 jaar wegens allerhande blessures... De Couly mag wel blijven - itt zijn periode bij ons nauwelijks geblesseerd bij de Vigor... |
| 04 Mei 2011, 17:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: Zienaa schreef: Enkele seizoenen geleden was er hier iemand (ik dacht El Corredor) die zei dat De Petter hier zou tekenen, in hoeverre was dit eigenlijk waar? verkeerd gedacht, ge moogt uwe post aanpassen zé. Ik heb nooit geschreven dat De Petter hier zou tekenen, dus ge zijt mis. enkele seizoenen geleden zaten we in derde of vierde klasse, spelers van het niveau De Petter kwamen dan niet naar hier, en zullen dat de komende jaren ook niet doen... ik heb de indruk dat ge niet echt goed beseft in wat voor klasse wij spelen/speelden... Het was dus niet El Corredor, bij deze een rechtzetting. |
| 04 Mei 2011, 17:44 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Iendrachter90 schreef: DT schreef: maximke schreef: Olivier Speltdooren, belofte van lokeren, zou volgend jaar voor aalst uitkomen. (als we zijn moeder gisteren mogen geloven) 24/08/1990 belg verdediger 1m83 64kg linksback kon bij lokeren geen garanties krijgen op meer speelminuten(zelfde plaats als de bock)en zou daarom in 2de komen spelen. Gegevens kloppen maar dit is wel degelijk een rechtsback hoor - al verschillende keren zien spelen ook en is degelijk maar of hij beter is dan De Castro?? D'er lopen bij de reserven van Lokeren toch andere gasten die ik liever zou zien komen... Een ervan is spijtig genoeg al naar Wetteren vertrokken... Ze zochten ne rechtsback dus tzou wel kunnen kloppen dan.Misschien gewoon als back-up voor de castro? En die dan als back-up? allé seg...We hebben nen back nodig die wel wa beter is dan De Castro...verdomme, jongens, die devoties mogen allang stoppen...'t zelfde op 't middenveld...als Van Damme en Verheyden dat moeten belopen. We gaan zien wat erbij komt. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 04 Mei 2011, 23:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Jules Destrooper schreef: Zienaa schreef: Hiernet op de trein naar Brussel gezeten met de neef van Okpara, naar schijnt zou hij nog ne kozzen hebben rondlopen ergens en zou die veel interesse hebben om bij ons te komen spelen. Den hond van De Sutter eeft tege mij gezegd da em geiren nor den Iendracht zou komen. We kunnen anders de naam van dezen topic veranderen naar de zjievertopic? _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 05 Mei 2011, 9:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
De_steve schreef: Jules Destrooper schreef: Zienaa schreef: Hiernet op de trein naar Brussel gezeten met de neef van Okpara, naar schijnt zou hij nog ne kozzen hebben rondlopen ergens en zou die veel interesse hebben om bij ons te komen spelen. Den hond van De Sutter eeft tege mij gezegd da em geiren nor den Iendracht zou komen. We kunnen anders de naam van dezen topic veranderen naar de zjievertopic? das e goe gedacht, me gedacht _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 05 Mei 2011, 12:43 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
DT schreef: maximke schreef: Olivier Speltdooren, belofte van lokeren, zou volgend jaar voor aalst uitkomen. (als we zijn moeder gisteren mogen geloven) 24/08/1990 belg verdediger 1m83 64kg linksback kon bij lokeren geen garanties krijgen op meer speelminuten(zelfde plaats als de bock)en zou daarom in 2de komen spelen. Gegevens kloppen maar dit is wel degelijk een rechtsback hoor - al verschillende keren zien spelen ook en is degelijk maar of hij beter is dan De Castro?? D'er lopen bij de reserven van Lokeren toch andere gasten die ik liever zou zien komen... Een ervan is spijtig genoeg al naar Wetteren vertrokken... Er mogen bij mij een paar kilokes af, maar staat die niet een beetje te scherp? |
| 05 Mei 2011, 13:07 |
|
|
toevallige voorbijganger Lid geworden op: 17 Feb 2011, 0:24 Berichten: 11 |
Urzua schreef: DT schreef: maximke schreef: Olivier Speltdooren, belofte van lokeren, zou volgend jaar voor aalst uitkomen. (als we zijn moeder gisteren mogen geloven) 24/08/1990 belg verdediger 1m83 64kg linksback kon bij lokeren geen garanties krijgen op meer speelminuten(zelfde plaats als de bock)en zou daarom in 2de komen spelen. Gegevens kloppen maar dit is wel degelijk een rechtsback hoor - al verschillende keren zien spelen ook en is degelijk maar of hij beter is dan De Castro?? D'er lopen bij de reserven van Lokeren toch andere gasten die ik liever zou zien komen... Een ervan is spijtig genoeg al naar Wetteren vertrokken... Er mogen bij mij een paar kilokes af, maar staat die niet een beetje te scherp? Hij heet niet voor niets "Speltdooren" hé ![]() |
| 05 Mei 2011, 16:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Urzua schreef: Er mogen bij mij een paar kilokes af, maar staat die niet een beetje te scherp? Ik doe beter (slechter): 1m83 en 61 kg ![]() |
| 05 Mei 2011, 18:51 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
volgens geruchten op het Ruppel Boom forum zou EA interesse hebben in Dunkovic van KV Mechelen.
Laat maar komen mocht het kunnen. Al vrees ik dat het dan wel in de plaats van Wouter zal zijn. |
| 05 Mei 2011, 20:04 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Prodialoog schreef: volgens geruchten op het Ruppel Boom forum zou EA interesse hebben in Dunkovic van KV Mechelen. Laat maar komen mocht het kunnen. Al vrees ik dat het dan wel in de plaats van Wouter zal zijn. Hij zou ook dicht bij een akkoord met antwerp staan.(dunkovic dus) |
| 05 Mei 2011, 20:07 |
|
|
Freak
Prodialoog schreef: volgens geruchten op het Ruppel Boom forum zou EA interesse hebben in Dunkovic van KV Mechelen. Laat maar komen mocht het kunnen. Al vrees ik dat het dan wel in de plaats van Wouter zal zijn. goede voetballer, alleen maar nen dop groot. uw centraal vierkant midden en achteraan mag toch wat gestalte hebben. Ik had Declercq van Deinze een ideale versterking gevonden, maar soit, die gaat naar Roeselare. |
| 05 Mei 2011, 20:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: Prodialoog schreef: volgens geruchten op het Ruppel Boom forum zou EA interesse hebben in Dunkovic van KV Mechelen. Laat maar komen mocht het kunnen. Al vrees ik dat het dan wel in de plaats van Wouter zal zijn. goede voetballer, alleen maar nen dop groot. uw centraal vierkant midden en achteraan mag toch wat gestalte hebben. Ik had Declercq van Deinze een ideale versterking gevonden, maar soit, die gaat naar Roeselare. Goh Wouter is nu ook niet de man van gestalte hé. |
| 05 Mei 2011, 20:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Prodialoog schreef: volgens geruchten op het Ruppel Boom forum zou EA interesse hebben in Dunkovic van KV Mechelen. Laat maar komen mocht het kunnen. Al vrees ik dat het dan wel in de plaats van Wouter zal zijn. Is Dunkovic niet meer middenvelder dan spits? Scoort toch geen 15-20 goals op een seizoen? Is volgens mij meer de man van de assist |
| 05 Mei 2011, 21:11 |
|
|
forumlegende |
Zienaa schreef: El Corredor schreef: Prodialoog schreef: volgens geruchten op het Ruppel Boom forum zou EA interesse hebben in Dunkovic van KV Mechelen. Laat maar komen mocht het kunnen. Al vrees ik dat het dan wel in de plaats van Wouter zal zijn. goede voetballer, alleen maar nen dop groot. uw centraal vierkant midden en achteraan mag toch wat gestalte hebben. Ik had Declercq van Deinze een ideale versterking gevonden, maar soit, die gaat naar Roeselare. Goh Wouter is nu ook niet de man van gestalte hé. wouter is wel een pak groter dan dunkovic hoor... ik denk dat als dunkovic ne meter 70 is het al enorm veel zal zijn... _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 05 Mei 2011, 21:29 |
|
| Pagina 133 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 131 132 133 134 135 … 345 Volgende |