|
|
| Pagina 133 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 131 132 133 134 135 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Stadion
Kielse Rat schreef: Onderkroiper schreef: Kielse Rat schreef: Dat je op die lijnen in uw broek schijt, in het weekend en 's avonds dan, tot daar aan toe. Maar hang dan niet de held uit tegen de pendelaar die zijn abonnement vergat te verlengen of in eerste klasse gaat zitten omdat hij geen zin heeft om recht te staan in "het gangske". Ook dat zal wel de spiegel van de maatschappij zijn zeker? Zelfs een staanplaats in 1st klasse vereist een1st klasse ticket ![]() In de reglementering voor niet verlengen van abo is zelfs géén extra kost indien vervaldatum onder de 2 dagen blijft !!! wel verlengen vanaf vervaldag ... Ook zijn er strategische reizigers die een abo hebben tot bv 30 oktober ..... rijden dan op 31 oktober onder het mom " Oei ik ben het vergeten" op maandag 4 november verlengen ze dan hun abo en is de periode weer 4 dagen opgeschoven snap je het plaatje ![]() Natuurlijk snap ik het plaatje, maar als je stipt bent voor een ander, begin dan stipt te zijn bij jezelf. Als je de ganse dag door de luidsprekers hoort: "Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen", mag je ook wat sneller een reiziger verontschuldigen. Vergeet ook niet dat de meesten van die pendelaars een abonnement hebben van de werkgever, en er dus niks met gebaat zijn dit vergeten te verlengen. In hun geval is "vergeten" meestal echt vergeten hoor. En uiteindelijk ga je om mijn punt heen: Op de lijn Antwerpen-Charleroi kruipen er velen in een hoekje en op een typische pendelaarslijn gaan ze dan stipt en correct de regeltjes toepassen. Daar gaat het over. Wil je stipt en correct zijn, begin dan bij jezelf, en ben je stipt en correct, wees het dan ook voor iedereen. het lijkt wel alsof een niet nader genoemd pendelaar onlangs eens een boete gekregen heeft van een kaartjesknipper ![]() |
| 31 Okt 2013, 15:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
We gaan wel off topic maar zen me pensioen .....
Laat de treintjes maar rijden .... ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 31 Okt 2013, 15:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Fillou schreef: Kielse Rat schreef: Onderkroiper schreef: Zelfs een staanplaats in 1st klasse vereist een1st klasse ticket ![]() In de reglementering voor niet verlengen van abo is zelfs géén extra kost indien vervaldatum onder de 2 dagen blijft !!! wel verlengen vanaf vervaldag ... Ook zijn er strategische reizigers die een abo hebben tot bv 30 oktober ..... rijden dan op 31 oktober onder het mom " Oei ik ben het vergeten" op maandag 4 november verlengen ze dan hun abo en is de periode weer 4 dagen opgeschoven snap je het plaatje ![]() Natuurlijk snap ik het plaatje, maar als je stipt bent voor een ander, begin dan stipt te zijn bij jezelf. Als je de ganse dag door de luidsprekers hoort: "Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen", mag je ook wat sneller een reiziger verontschuldigen. Vergeet ook niet dat de meesten van die pendelaars een abonnement hebben van de werkgever, en er dus niks met gebaat zijn dit vergeten te verlengen. In hun geval is "vergeten" meestal echt vergeten hoor. En uiteindelijk ga je om mijn punt heen: Op de lijn Antwerpen-Charleroi kruipen er velen in een hoekje en op een typische pendelaarslijn gaan ze dan stipt en correct de regeltjes toepassen. Daar gaat het over. Wil je stipt en correct zijn, begin dan bij jezelf, en ben je stipt en correct, wees het dan ook voor iedereen. het lijkt wel alsof een niet nader genoemd pendelaar onlangs eens een boete gekregen heeft van een kaartjesknipper ![]() Onlangs niet, maar ooit wel (Laat ons zeggen dat het nog niet zo lang geleden is dat ik de NMBS heb moeten verontschuldigen) . |
| 31 Okt 2013, 15:59 |
|
|
forumlegende
Het hele systeem van de conducteur die de hele trein op-en afloopt om de kaartjes te controleren is volledig versleten. In België valt dat niet op, want daar is alles van het spoor versleten
![]() |
| 31 Okt 2013, 17:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
tympanum2 schreef: Het hele systeem van de conducteur die de hele trein op-en afloopt om de kaartjes te controleren is volledig versleten. In België valt dat niet op, want daar is alles van het spoor versleten ![]() Vandaar dat ik met pensioen ging .... versleten ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 31 Okt 2013, 17:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Onderkroiper schreef: tympanum2 schreef: Het hele systeem van de conducteur die de hele trein op-en afloopt om de kaartjes te controleren is volledig versleten. In België valt dat niet op, want daar is alles van het spoor versleten ![]() Vandaar dat ik met pensioen ging .... versleten ![]() Net als ons STADION..... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 31 Okt 2013, 17:19 |
|
|
forumlegende
|
| 14 Nov 2013, 16:26 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
tympanum2 schreef: http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20131114_00838110 Twee stadions in 1 keer...ook ni slecht. Bwa is enkel ni slecht als ze er effectief staan e, spreken ook al meer dan 7 jaar over een stadiondossier in Brugge hé ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 14 Nov 2013, 16:34 |
|
|
forumlegende
Das waar, en daar vrees ik in Aalst voor : veel gezever en geblaat maar weinig wol...
|
| 14 Nov 2013, 16:41 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Voila ze. Mn euromillions lotje is gekocht. Als ge volgende week id gazet leest dat ea nen investeerder heeft voor e nieuw stadion weet ge dak gewonnen heb!
![]() _________________ Anti fusieclub! |
| 15 Nov 2013, 19:03 |
|
|
forumlegende
Pauter schreef: Voila ze. Mn euromillions lotje is gekocht. Als ge volgende week id gazet leest dat ea nen investeerder heeft voor e nieuw stadion weet ge dak gewonnen heb! ![]() hier van t zelfste, als ik win, mogen er direct een paar hunne C4 verwachten... ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 15 Nov 2013, 19:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Hier ook eentje gekocht + eentje samen met nog nen deel van de voetbalploeg... Een gezellig stadionneken van 15000 plaatsen, met een spionkop achter doel (staanplaatsen), een feestzaal onder die tribune (enkel voor tgewone volk) en een restaurant voor de VIPS aan de overkant van dat stadion... meer moet da ni zijn
Duimen maar! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 15 Nov 2013, 20:31 |
|
|
forumlegende
En wie heeft er de 100 miljoen gewonnen?
Ondertussen worden er door veel ploegen bouwaanvragen en stadiondossiers ingediend. Hopelijk zijn wij ook van de partij na nieuwjaar... |
| 18 Nov 2013, 11:33 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
tympanum2 schreef: En wie heeft er de 100 miljoen gewonnen? Ondertussen worden er door veel ploegen bouwaanvragen en stadiondossiers ingediend. Hopelijk zijn wij ook van de partij na nieuwjaar... 'k peis dat ene van Mechelen is... _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 18 Nov 2013, 19:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
witzwet schreef: tympanum2 schreef: En wie heeft er de 100 miljoen gewonnen? Ondertussen worden er door veel ploegen bouwaanvragen en stadiondossiers ingediend. Hopelijk zijn wij ook van de partij na nieuwjaar... 'k peis dat ene van Mechelen is... Ja, 't zou kunnen, hé... |
| 18 Nov 2013, 20:41 |
|
| Pagina 133 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 131 132 133 134 135 … 462 Volgende |