|
|
| Pagina 133 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 131 132 133 134 135 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bericht Re: Artikels
Bram schreef: Verbechio schreef: Lolz een groot stuk vd problemen vorige keer kwamen door de organisatie en als ge hun "maatregelen" nu beziet, gaan ze er nog een stap verder in voordeel is wel dat er geen hek meer gesloopt moe worden om te boksen ![]() Ik begrijp dat toch ook niet hoe je zoiets kunt beslissen. Dat is toch organisatorisch terug een lachtertje, en pas op daarmee geef ik geen kritiek aan ons bestuur want die staan daarin gewoon zelf voor een voldrongen feit... achteraf zitten ze natuurlijk wel met de naam. Sorry, hé, maar het belachelijke ligt hem alleen daar in dat er onnozelaars zijn die niet naar de voetbal kunnen gaan zonder ander mensen op hun gezicht te kloppen... Ik zit weer te twijfelen of ik morgen wel zou gaan, gewoon omdat ik van al dat gedoe kotsmisselijk word... |
| 12 Dec 2009, 19:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ge moet politieker worden Salvador, daar slaan zo een simplistische cliché's ook nog aan
![]() Als ge iets doet, doe het dan goed hé zeg, dat is ook een cliché maar zelfs daarmee zijn ze blijkbaar niet vertrouwd. soit, gaan zien kan ik toch niet, 't zou mij dus niet moeten deren. Maar als ge ziet hoe serieus die mannen zichzelf pakken, en het resultaat dat ze dan boeken ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 12 Dec 2009, 19:52 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
't Zal weer proper zijn. Als we op de logica van de flikken moet afgaan, dan kan je zeker zijn dat het morgen helemaal mis is. Vorige keer sturen ze ons over het veld om ons in de Bredestraat bij elkaar te laten komen.
Niet dat ik uitkijk naar zulke confrontaties, maar ik heb het over de idiote beslissingen van de politie. Zolang er geen combiregeling is, is er geen manier om de supporters te scheiden en bijgevolg kan je geen veiligheid 100% garanderen. Punt. Anyway, morgen 3punten en veel sfeer. De rest kan mij absoluut gestolen worden ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 12 Dec 2009, 20:00 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Casual1919 schreef: 't Zal weer proper zijn. Als we op de logica van de flikken moet afgaan, dan kan je zeker zijn dat het morgen helemaal mis is. Vorige keer sturen ze ons over het veld om ons in de Bredestraat bij elkaar te laten komen. Niet dat ik uitkijk naar zulke confrontaties, maar ik heb het over de idiote beslissingen van de politie. Zolang er geen combiregeling is, is er geen manier om de supporters te scheiden en bijgevolg kan je geen veiligheid 100% garanderen. Punt. Anyway, morgen 3punten en veel sfeer. De rest kan mij absoluut gestolen worden ![]() Ge zit in de buurt van een industriepark, gebruik dat dan. Daar is parkeerruimte met hopen en ge kunt de bezoekers goed in de gaten houden. Enfin ja, dat is maar één oplossing waar ik nu meteen aan denk. En ge maakt mij niet wijs dat wanneer ge daar een paar keer over samen zit geen goed plan kunt rond uitwerken. Ik ging er mij niet verder in opjagen zeker ? ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 12 Dec 2009, 20:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bomber schreef: Efkes over het artikel. Ik had gevraagd om niks te zeggen over mijn stadionverbod maar gewoon te zeggen dat ik wegens omstandigheden niet binnen kon. Ok, 't is wel de waarheid maar gans Aalst moest dat nu ook weer niet weten... Ten eerste omdat ik zelf niet graag in de gazet sta op die manier en ten tweede omdat het voor opc ook geen goede reclame is. Ik heb vroeger domme stoten uitgestoken maar mijn laatste sv was echt een lachtertje, en op die manier geraak ik natuurlijk nooit van mijn slechte naam af. Beetje teleurgesteld... Dat heel Aalst dan eerst maar eens goed beseft hoeveel werk je in OPC steekt _________________ www.spionkoplede.com |
| 12 Dec 2009, 20:09 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Bomber schreef: Efkes over het artikel. Ik had gevraagd om niks te zeggen over mijn stadionverbod maar gewoon te zeggen dat ik wegens omstandigheden niet binnen kon. Ok, 't is wel de waarheid maar gans Aalst moest dat nu ook weer niet weten... Ten eerste omdat ik zelf niet graag in de gazet sta op die manier en ten tweede omdat het voor opc ook geen goede reclame is. Ik heb vroeger domme stoten uitgestoken maar mijn laatste sv was echt een lachtertje, en op die manier geraak ik natuurlijk nooit van mijn slechte naam af. Beetje teleurgesteld... De manier waarop ze het dan ook schrijven ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 12 Dec 2009, 20:16 |
|
|
Ancien
Bomber schreef: Efkes over het artikel. Ik had gevraagd om niks te zeggen over mijn stadionverbod maar gewoon te zeggen dat ik wegens omstandigheden niet binnen kon. Ok, 't is wel de waarheid maar gans Aalst moest dat nu ook weer niet weten... Ten eerste omdat ik zelf niet graag in de gazet sta op die manier en ten tweede omdat het voor opc ook geen goede reclame is. Ik heb vroeger domme stoten uitgestoken maar mijn laatste sv was echt een lachtertje, en op die manier geraak ik natuurlijk nooit van mijn slechte naam af.Beetje teleurgesteld... Trek het je niet aan Bomber, wij waren ook niet altijd brave jongens, ben zelfs eens begin de jaren zeventig het veld opgelopen tijdens de wedstrijd EA-Zottegem, toen Eendracht Aalst in de allerlaatste minuut de één nul scoorde, het veld op tussen het pak jubbelende spelers. Toen ik de delegees en de goed afgetrainde agent van destijds zag komen afgelopen was ik vlug weer de omheining over. Moest je dat nu doen hoeveel SV zou je dan krijgen en de boete zou eveneens niet mals zijn, daarna ben ik nog eenmaal het veld opgelopen na de beslissende wedstrijd tegen Lierse in die fameuse eindronde in mei 1988, toen we de bezoekende spionkop gingen opzoeken na schermutselingen in Lier, toen was het ook spurten om van het veld te geraken wilde je geen ferme beet krijgen van de politiehonden. De waalse verplaatsingen destijds liepen toen ook reeds dikwijls uit de hand, maar niet zo erg zoals op Wezet natuurlijk. Enfin, wat ik wil zeggen, iedereen heeft zo eens van die zotte kuren gehad in zijn leven, maar nu zijn de straffen hierop onwaarschijnlijk dat het niet meer verantwoord is om zoiets uit te halen. Allez, tenzij we het veld mogen bestormen bij een eventuele promotie naar tweede klasse. Geweld rond en op het veld wil ik bij deze niet goedkeuren, maar als je hoort waar sommigen nu SV voor krijgen. In ieder geval chapeau, omdat je ondanks je SV nog meegewerkt hebt aan de aktie van het OPC. Dit alles vanwege Hugo den braafsten supporter die er momenteel rondloopt op den Iendracht. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" Laatst gewijzigd door Hugo op 12 Dec 2009, 21:01, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 12 Dec 2009, 21:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bomber schreef: Efkes over het artikel. Ik had gevraagd om niks te zeggen over mijn stadionverbod maar gewoon te zeggen dat ik wegens omstandigheden niet binnen kon. Ok, 't is wel de waarheid maar gans Aalst moest dat nu ook weer niet weten... Ten eerste omdat ik zelf niet graag in de gazet sta op die manier en ten tweede omdat het voor opc ook geen goede reclame is. Ik heb vroeger domme stoten uitgestoken maar mijn laatste sv was echt een lachtertje, en op die manier geraak ik natuurlijk nooit van mijn slechte naam af. Beetje teleurgesteld... Ja, dat zijn journalisten he. Ik herinner mij het artikel dat in Het Nieuwsblad kwam ter gelegenheid van opstarten Expo90. Hugo, Zwawi en mezelf kwamen naar het stadion voor de foto. Een interview kwam er letterlijk niet bij te pas. In de krant was het precies of wij hadden het zo verteld. ![]() Beetje terleurgesteld, ben ikzelf ook wel. Ik vraag me af waarom ik géén foto's kon nemen van de making off ? Was interessant geweest om na de wedstrijd op de fotosite te plaatsen. Met het maken van de vlag 90 jaar stamnummer 90 kon dit wel ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 12 Dec 2009, 21:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Bomber schreef: Efkes over het artikel. Ik had gevraagd om niks te zeggen over mijn stadionverbod maar gewoon te zeggen dat ik wegens omstandigheden niet binnen kon. Ok, 't is wel de waarheid maar gans Aalst moest dat nu ook weer niet weten... Ten eerste omdat ik zelf niet graag in de gazet sta op die manier en ten tweede omdat het voor opc ook geen goede reclame is. Ik heb vroeger domme stoten uitgestoken maar mijn laatste sv was echt een lachtertje, en op die manier geraak ik natuurlijk nooit van mijn slechte naam af. Beetje teleurgesteld... We wachten al op u en binnen zoveel maanden zullen we a weer mogen verwelkomen en tzal hartelijk zen! Die journalisten me eire zjiever |
| 12 Dec 2009, 21:07 |
|
|
Vaste Waarde
Hugo schreef: Bomber schreef: Efkes over het artikel. Ik had gevraagd om niks te zeggen over mijn stadionverbod maar gewoon te zeggen dat ik wegens omstandigheden niet binnen kon. Ok, 't is wel de waarheid maar gans Aalst moest dat nu ook weer niet weten... Ten eerste omdat ik zelf niet graag in de gazet sta op die manier en ten tweede omdat het voor opc ook geen goede reclame is. Ik heb vroeger domme stoten uitgestoken maar mijn laatste sv was echt een lachtertje, en op die manier geraak ik natuurlijk nooit van mijn slechte naam af.Beetje teleurgesteld... Trek het je niet aan Bomber, wij waren ook niet altijd brave jongens, ben zelfs eens begin de jaren zeventig het veld opgelopen tijdens de wedstrijd EA-Zottegem, toen Eendracht Aalst in de allerlaatste minuut de één nul scoorde, het veld op tussen het pak jubbelende spelers. Toen ik de delegees en de goed afgetrainde agent van destijds zag komen afgelopen was ik vlug weer de omheining over. Moest je dat nu doen hoeveel SV zou je dan krijgen en de boete zou eveneens niet mals zijn, daarna ben ik nog eenmaal het veld opgelopen na de beslissende wedstrijd tegen Lierse in die fameuse eindronde in mei 1988, toen we de bezoekende spionkop gingen opzoeken na schermutselingen in Lier, toen was het ook spurten om van het veld te geraken wilde je geen ferme beet krijgen van de politiehonden. De waalse verplaatsingen destijds liepen toen ook reeds dikwijls uit de hand, maar niet zo erg zoals op Wezet natuurlijk. Enfin, wat ik wil zeggen, iedereen heeft zo eens van die zotte kuren gehad in zijn leven, maar nu zijn de straffen hierop onwaarschijnlijk dat het niet meer verantwoord is om zoiets uit te halen. Allez, tenzij we het veld mogen bestormen bij een eventuele promotie naar tweede klasse. Geweld rond en op het veld wil ik bij deze niet goedkeuren, maar als je hoort waar sommigen nu SV voor krijgen. In ieder geval chapeau, omdat je ondanks je SV nog meegewerkt hebt aan de aktie van het OPC. Dit alles vanwege Hugo den braafsten supporter die er momenteel rondloopt op den Iendracht. ![]() ![]() _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 12 Dec 2009, 21:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bomber schreef: gweninho schreef: Bomber schreef: Efkes over het artikel. Ik had gevraagd om niks te zeggen over mijn stadionverbod maar gewoon te zeggen dat ik wegens omstandigheden niet binnen kon. Ok, 't is wel de waarheid maar gans Aalst moest dat nu ook weer niet weten... Ten eerste omdat ik zelf niet graag in de gazet sta op die manier en ten tweede omdat het voor opc ook geen goede reclame is. Ik heb vroeger domme stoten uitgestoken maar mijn laatste sv was echt een lachtertje, en op die manier geraak ik natuurlijk nooit van mijn slechte naam af. Beetje teleurgesteld... We wachten al op u en binnen zoveel maanden zullen we a weer mogen verwelkomen en tzal hartelijk zen! Die journalisten me eire zjiever Kga niet alles op die jorunalist steken hoor, 'k had gewoon de trend van het artikel wat anders verwacht. Oorspronkelijk wouden ze een artikel maken over mijn "stembandproblemen" Merci Bakkie ver dat hier te posten waarop ik had voorgesteld om iets te doen rond onze actie. ik snap gewoon niet waarom dat over mij er persé bijmoest.Soit, kgaan derover zwijgen, als morgen de actie lukt en den iendracht wint ist goe ![]() Als die journalisten iets weten ja dat misbruiken ze dat meestal. @Bomber zie PB _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 12 Dec 2009, 22:06 |
|
|
Hugo schreef: Bomber schreef: Efkes over het artikel. Ik had gevraagd om niks te zeggen over mijn stadionverbod maar gewoon te zeggen dat ik wegens omstandigheden niet binnen kon. Ok, 't is wel de waarheid maar gans Aalst moest dat nu ook weer niet weten... Ten eerste omdat ik zelf niet graag in de gazet sta op die manier en ten tweede omdat het voor opc ook geen goede reclame is. Ik heb vroeger domme stoten uitgestoken maar mijn laatste sv was echt een lachtertje, en op die manier geraak ik natuurlijk nooit van mijn slechte naam af.Beetje teleurgesteld... Trek het je niet aan Bomber, wij waren ook niet altijd brave jongens, ben zelfs eens begin de jaren zeventig het veld opgelopen tijdens de wedstrijd EA-Zottegem, toen Eendracht Aalst in de allerlaatste minuut de één nul scoorde, het veld op tussen het pak jubbelende spelers. Toen ik de delegees en de goed afgetrainde agent van destijds zag komen afgelopen was ik vlug weer de omheining over. Moest je dat nu doen hoeveel SV zou je dan krijgen en de boete zou eveneens niet mals zijn, daarna ben ik nog eenmaal het veld opgelopen na de beslissende wedstrijd tegen Lierse in die fameuse eindronde in mei 1988, toen we de bezoekende spionkop gingen opzoeken na schermutselingen in Lier, toen was het ook spurten om van het veld te geraken wilde je geen ferme beet krijgen van de politiehonden. De waalse verplaatsingen destijds liepen toen ook reeds dikwijls uit de hand, maar niet zo erg zoals op Wezet natuurlijk. Enfin, wat ik wil zeggen, iedereen heeft zo eens van die zotte kuren gehad in zijn leven, maar nu zijn de straffen hierop onwaarschijnlijk dat het niet meer verantwoord is om zoiets uit te halen. Allez, tenzij we het veld mogen bestormen bij een eventuele promotie naar tweede klasse. Geweld rond en op het veld wil ik bij deze niet goedkeuren, maar als je hoort waar sommigen nu SV voor krijgen. In ieder geval chapeau, omdat je ondanks je SV nog meegewerkt hebt aan de aktie van het OPC. Dit alles vanwege Hugo den braafsten supporter die er momenteel rondloopt op den Iendracht. ![]() er zijn er zo nog hoor! meerdere dagen in de week komen helpen + zaterdagmorgend voor opgeven... om dan de actie zelf tijdens de wedstrijd nieens mee te maken ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 13 Dec 2009, 4:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Enorm veel respect voor OPC en zijn acties...
Die mogen wat mij betreft gerust de trofee voor sportverdienste krijgen. Origineel, met humor, positief... Bravo... ![]() |
| 13 Dec 2009, 10:06 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
salvador schreef: Enorm veel respect voor OPC en zijn acties... Die mogen wat mij betreft gerust de trofee voor sportverdienste krijgen. Origineel, met humor, positief... Bravo... ![]() ² _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 13 Dec 2009, 10:07 |
|
|
Ancien
hansken schreef: Hugo schreef: Bomber schreef: Efkes over het artikel. Ik had gevraagd om niks te zeggen over mijn stadionverbod maar gewoon te zeggen dat ik wegens omstandigheden niet binnen kon. Ok, 't is wel de waarheid maar gans Aalst moest dat nu ook weer niet weten... Ten eerste omdat ik zelf niet graag in de gazet sta op die manier en ten tweede omdat het voor opc ook geen goede reclame is. Ik heb vroeger domme stoten uitgestoken maar mijn laatste sv was echt een lachtertje, en op die manier geraak ik natuurlijk nooit van mijn slechte naam af.Beetje teleurgesteld... Trek het je niet aan Bomber, wij waren ook niet altijd brave jongens, ben zelfs eens begin de jaren zeventig het veld opgelopen tijdens de wedstrijd EA-Zottegem, toen Eendracht Aalst in de allerlaatste minuut de één nul scoorde, het veld op tussen het pak jubbelende spelers. Toen ik de delegees en de goed afgetrainde agent van destijds zag komen afgelopen was ik vlug weer de omheining over. Moest je dat nu doen hoeveel SV zou je dan krijgen en de boete zou eveneens niet mals zijn, daarna ben ik nog eenmaal het veld opgelopen na de beslissende wedstrijd tegen Lierse in die fameuse eindronde in mei 1988, toen we de bezoekende spionkop gingen opzoeken na schermutselingen in Lier, toen was het ook spurten om van het veld te geraken wilde je geen ferme beet krijgen van de politiehonden. De waalse verplaatsingen destijds liepen toen ook reeds dikwijls uit de hand, maar niet zo erg zoals op Wezet natuurlijk. Enfin, wat ik wil zeggen, iedereen heeft zo eens van die zotte kuren gehad in zijn leven, maar nu zijn de straffen hierop onwaarschijnlijk dat het niet meer verantwoord is om zoiets uit te halen. Allez, tenzij we het veld mogen bestormen bij een eventuele promotie naar tweede klasse. Geweld rond en op het veld wil ik bij deze niet goedkeuren, maar als je hoort waar sommigen nu SV voor krijgen. In ieder geval chapeau, omdat je ondanks je SV nog meegewerkt hebt aan de aktie van het OPC. Dit alles vanwege Hugo den braafsten supporter die er momenteel rondloopt op den Iendracht. ![]() er zijn er zo nog hoor! meerdere dagen in de week komen helpen + zaterdagmorgend voor opgeven... om dan de actie zelf tijdens de wedstrijd nieens mee te maken ![]() Dan heb je nu tijd zat om hard te trainen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Dec 2009, 11:33 |
|
| Pagina 133 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 131 132 133 134 135 … 497 Volgende |