|
|
| Pagina 135 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 133 134 135 136 137 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
We zijn nu al aan't zagen over de kwaliteit van't voetbal, wel met dienen De Corte zal dat toch niet beteren. Veel grotere afbraakvoetbal als bij Wetteren destijds bestaat toch niet...
|
| 22 Apr 2014, 20:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Eerst en vooral toch mijn respect voor de René betuigen, die mens heeft hier wel geen dankbare taak gehad in die periode.
Maar voor ons is er geen luxe om lang stil te staan bij dit soort zaken, we moeten weer verder en ik vind het een juiste beslissing om de club naar volgend jaar uit te bouwen zonder René.... MAAR dan moet ge inderdaad wel voor iemand gaan die wel zijn weg weet in 2de / 3de nationale en ook iemand die een groep kan laten groeien zonder zelf nog carrière te willen maken. Dus buiten de naam van Ceulemans zou ik wel tevreden zijn met de namen die hier vallen. Zelfs met een Wim De Corte die zoals Iendrachter hierboven aangeeft ook wel meer capaciteiten heeft dan enkel die van coach. Die kan zoals BVR hier wat deed de structuur van manager volgens Engels model wat waarnemen in een zeer grote mate. Langs de andere kant, als je EN RVDB en Predrag volgend jaar in de technische staf zou lopen hebben + dan een trainer die ruime bevoegdheden heeft dan gaat er misschien voor elkaars voeten gelopen worden. Dat laatste lijkt mij toch een oefening dat ons bestuur ook best eventjes maakt. _________________ If you never try, you'll never know |
| 22 Apr 2014, 20:11 |
|
|
forumlegende
Bram schreef: Eerst en vooral toch mijn respect voor de René betuigen, die mens heeft hier wel geen dankbare taak gehad in die periode. Maar voor ons is er geen luxe om lang stil te staan bij dit soort zaken, we moeten weer verder en ik vind het een juiste beslissing om de club naar volgend jaar uit te bouwen zonder René.... MAAR dan moet ge inderdaad wel voor iemand gaan die wel zijn weg weet in 2de / 3de nationale en ook iemand die een groep kan laten groeien zonder zelf nog carrière te willen maken. Dus buiten de naam van Ceulemans zou ik wel tevreden zijn met de namen die hier vallen. Zelfs met een Wim De Corte die zoals Iendrachter hierboven aangeeft ook wel meer capaciteiten heeft dan enkel die van coach. Die kan zoals BVR hier wat deed de structuur van manager volgens Engels model wat waarnemen in een zeer grote mate. Langs de andere kant, als je EN RVDB en Predrag volgend jaar in de technische staf zou lopen hebben + dan een trainer die ruime bevoegdheden heeft dan gaat er misschien voor elkaars voeten gelopen worden. Dat laatste lijkt mij toch een oefening dat ons bestuur ook best eventjes maakt. knal! de nagel op de kop. Is hier nog niet aan bod gekomen maar die bedenking maak ik mij ook. Wat de trainer betreft, gaat mijn voorkeur uit naar Van Acker. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 22 Apr 2014, 20:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
|
| 22 Apr 2014, 21:21 |
|
|
Junior
Vind het jammer voor renne.... ondankbare klus.... en toch vrij makkelijk de degradatie afgewend.
Maar ja da voetbal in oilsjt zeker.... eenen buiten en de volgende weer binnen en dan allemaal driewerf hoera, tot die ook drie keer verliest, dan ist vedrom... buiten die handel. Zo gaat het nooit lukken. Hopelijk willen ze nu op langer termijn denken.... Caje is mijn nr1, maar idd met deze ploeg geen sinecure! Mischien wa minder trainers buitensmijten en wa meer spelers buitensjotten! ![]() |
| 22 Apr 2014, 22:39 |
|
|
forumlegende
Van Acker nieuwe trainer. Prima stil gehouden moet ik zeggen. (Bron: hln)
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 23 Apr 2014, 7:54 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
El Corredor (Light) schreef: Van Acker nieuwe trainer. Prima stil gehouden moet ik zeggen. (Bron: hln) Desaeyere heeft nog geen euro ontvangen sinds zijn aanstelling, ook prima !!! |
| 23 Apr 2014, 7:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Waar zijn die handjes?
![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 23 Apr 2014, 8:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
En dan diene commentaar van ons bestuur
er was geen discipline, hoe zou je zelf zijn als je loon niet tijdig of zelfs niet op je bankrekening staat, maar volgens sommigen hier is er geen vuiltje aan de lucht, want de licentie is binnen, voor mij geen abonnement meer ik overweeg zelfs om niet meer gaan te kijken als ze thuis spelen, zolang die kloefkappers de plak zwaaien ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Apr 2014, 8:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
El Corredor (Light) schreef: Van Acker nieuwe trainer. Prima stil gehouden moet ik zeggen. (Bron: hln) Een voorproefje http://atv.be/nieuws/2013-11-24/hasselb ... 1drFaJX9GA _________________
|
| 23 Apr 2014, 9:27 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Fanatix schreef: El Corredor (Light) schreef: Van Acker nieuwe trainer. Prima stil gehouden moet ik zeggen. (Bron: hln) Een voorproefje http://atv.be/nieuws/2013-11-24/hasselb ... 1drFaJX9GA volgend seizoen eerste match........ ![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 23 Apr 2014, 9:33 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
kreezie nonkeltje schreef: Fanatix schreef: El Corredor (Light) schreef: Van Acker nieuwe trainer. Prima stil gehouden moet ik zeggen. (Bron: hln) Een voorproefje http://atv.be/nieuws/2013-11-24/hasselb ... 1drFaJX9GA volgend seizoen eerste match........ ![]() ![]() |
| 23 Apr 2014, 9:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
El Corredor (Light) schreef: Van Acker nieuwe trainer. Prima stil gehouden moet ik zeggen. (Bron: hln) Iemand die dat artikel hier eens kan posten? |
| 23 Apr 2014, 9:43 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48 Berichten: 226 Locatie: Dèremonne |
Logische en goeie keuze.
Die "niet- betalen- verhalen" zijn echter te frequent ( jeugd). Moet toch echt iets aan gedaan worden. |
| 23 Apr 2014, 9:48 |
|
|
forumlegende
het is toch werkelijk bezopen dat er van dat stelletje salonvoetballers nog het lef hebben om te gaan melken over discipline...
zouden de heren voetballers zich niet beter de pleuris trainen zodat we eens één goede match zouden zien. Buiten Flipo, VDN, W Van Belle, al de rest moet hun bek houden! _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 23 Apr 2014, 9:51 |
|
| Pagina 135 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 133 134 135 136 137 … 515 Volgende |