|
|
| Pagina 136 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 134 135 136 137 138 … 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Bericht Re: Transfers 2007-2008
Ik ken iemand die zeer goed bevriend is met iemand uit de sportieve cel van Verbroedering Geel en die bevestigde mij dat Van Mieghem wel degelijk een versterking zal zijn die zowel op het middenveld als centraal achteraan kan uitgespeeld worden. Hij zei me ook dat er met nieuwjaar al contacten waren en dat Van Mieghem toen al wou komen maar dat Aalst uiteindelijk niet toehapte. "Met Alain erbij hadde nu minstens tweede gestaan", da waren zijn woorden, al wete da natuurlijk nooit he.
Voor zijn leeftijd heeft hij toch ook al e pak ervaring he. GBA, Roda en Antwerp, da kan toch al tellen. Kortom, ik denk da we een goeie vervanger beet hebben voor Ewen. Nu nog Thomas en Lionel vervangen en ne spits erbij en als het dan nog even kan ergens ne jeugdspeler zoals De Schutter vorig seizoen en Thomas Spotbeen een contract geven om de kern wat ruimer te maken. Dan zullen we gewapend zijn om de strijd aan te gaan. PS: degene die zeggen dat ook Franck zeker zal tekenen, vanwaar hebben jullie die info, van hem zelf??? |
| 19 Apr 2008, 7:28 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Casual1919 schreef: Mooi, het bestuur gaat door op het elan van vorig seizoen. Ondanks de negatieve sfeer die sommigen proberen ophangen rond EA. Nice work Natuurlijk nice work En er zullen er nog volgen... Wait and see |
| 19 Apr 2008, 8:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Goede transfer denk ik. Ik schrok toen ik las dat die nog maar 25 jaar is. Die draait precies al jaren mee (indertijd bij gba al). Welkom Alain!
|
| 19 Apr 2008, 8:59 |
|
|
Miniem
zwawi schreef: Ik ken iemand die zeer goed bevriend is met iemand uit de sportieve cel van Verbroedering Geel en die bevestigde mij dat Van Mieghem wel degelijk een versterking zal zijn die zowel op het middenveld als centraal achteraan kan uitgespeeld worden. Hij zei me ook dat er met nieuwjaar al contacten waren en dat Van Mieghem toen al wou komen maar dat Aalst uiteindelijk niet toehapte. "Met Alain erbij hadde nu minstens tweede gestaan", da waren zijn woorden, al wete da natuurlijk nooit he. Voor zijn leeftijd heeft hij toch ook al e pak ervaring he. GBA, Roda en Antwerp, da kan toch al tellen. Kortom, ik denk da we een goeie vervanger beet hebben voor Ewen. Nu nog Thomas en Lionel vervangen en ne spits erbij en als het dan nog even kan ergens ne jeugdspeler zoals De Schutter vorig seizoen en Thomas Spotbeen een contract geven om de kern wat ruimer te maken. Dan zullen we gewapend zijn om de strijd aan te gaan. PS: degene die zeggen dat ook Franck zeker zal tekenen, vanwaar hebben jullie die info, van hem zelf??? ik denk dat Lionel uiteindelijk nog zal blijven, hij heeft mij persoonlijk gezegd dat hij hier supergraag is bij den iendracht en pas op het is nog niet gedaan, we maken altijd nog kans op promotie. want dat het bestuur niet zou willen is Bullshit en dat weet ik uit zeer goede bron. ![]() |
| 19 Apr 2008, 10:02 |
|
|
Miniem
patbike schreef: zwawi schreef: Ik ken iemand die zeer goed bevriend is met iemand uit de sportieve cel van Verbroedering Geel en die bevestigde mij dat Van Mieghem wel degelijk een versterking zal zijn die zowel op het middenveld als centraal achteraan kan uitgespeeld worden. Hij zei me ook dat er met nieuwjaar al contacten waren en dat Van Mieghem toen al wou komen maar dat Aalst uiteindelijk niet toehapte. "Met Alain erbij hadde nu minstens tweede gestaan", da waren zijn woorden, al wete da natuurlijk nooit he. Voor zijn leeftijd heeft hij toch ook al e pak ervaring he. GBA, Roda en Antwerp, da kan toch al tellen. Kortom, ik denk da we een goeie vervanger beet hebben voor Ewen. Nu nog Thomas en Lionel vervangen en ne spits erbij en als het dan nog even kan ergens ne jeugdspeler zoals De Schutter vorig seizoen en Thomas Spotbeen een contract geven om de kern wat ruimer te maken. Dan zullen we gewapend zijn om de strijd aan te gaan. PS: degene die zeggen dat ook Franck zeker zal tekenen, vanwaar hebben jullie die info, van hem zelf??? ik denk dat Lionel uiteindelijk nog zal blijven, hij heeft mij persoonlijk gezegd dat hij hier supergraag is bij den iendracht en pas op het is nog niet gedaan, we maken altijd nog kans op promotie. want dat het bestuur niet zou willen is Bullshit en dat weet ik uit zeer goede bron. ![]() PS:er komen nog 4 mooie transfers aan. |
| 19 Apr 2008, 10:04 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Met Van Mieghem gaat er een zucht van opluchting doorheen mezelf. Een waardige vervanger voor Ewen én hij is bovendien ook kaal...
![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 19 Apr 2008, 10:27 |
|
|
Nationale Ploeg
Volgens de antwerp fans een meer dan degelijke voetballer als het karakter mee wil. Ook zijn polyvalentie is een pluspunt.
Alvast welkom aan onze nieuwe aanwinst. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 19 Apr 2008, 11:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
zeg, stop is me zeggen van " er komen nog vier mooie transfers aan" en al dat gedoe. Maak ne mens is ni zo cerieus
![]() _________________
|
| 19 Apr 2008, 11:35 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
patbike schreef: patbike schreef: zwawi schreef: Ik ken iemand die zeer goed bevriend is met iemand uit de sportieve cel van Verbroedering Geel en die bevestigde mij dat Van Mieghem wel degelijk een versterking zal zijn die zowel op het middenveld als centraal achteraan kan uitgespeeld worden. Hij zei me ook dat er met nieuwjaar al contacten waren en dat Van Mieghem toen al wou komen maar dat Aalst uiteindelijk niet toehapte. "Met Alain erbij hadde nu minstens tweede gestaan", da waren zijn woorden, al wete da natuurlijk nooit he. Voor zijn leeftijd heeft hij toch ook al e pak ervaring he. GBA, Roda en Antwerp, da kan toch al tellen. Kortom, ik denk da we een goeie vervanger beet hebben voor Ewen. Nu nog Thomas en Lionel vervangen en ne spits erbij en als het dan nog even kan ergens ne jeugdspeler zoals De Schutter vorig seizoen en Thomas Spotbeen een contract geven om de kern wat ruimer te maken. Dan zullen we gewapend zijn om de strijd aan te gaan. PS: degene die zeggen dat ook Franck zeker zal tekenen, vanwaar hebben jullie die info, van hem zelf??? ik denk dat Lionel uiteindelijk nog zal blijven, hij heeft mij persoonlijk gezegd dat hij hier supergraag is bij den iendracht en pas op het is nog niet gedaan, we maken altijd nog kans op promotie. want dat het bestuur niet zou willen is Bullshit en dat weet ik uit zeer goede bron. ![]() PS:er komen nog 4 mooie transfers aan. kom jong, namen! of ![]() _________________ iendracht! |
| 19 Apr 2008, 11:38 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
momenteel is er één naam bevestigd en dat is alain van mieghem...
al de rest, dat zullen we dan wel zien als de zaak is getekend in ieder geval als ik al die bloemlezignen over alain hoor, dan kan het haast niet anders dan "ne stap in de goei richting" lijkt me inderdaad hét profiel om verheyden te vervangen... ewen die, ondanks zijn mindere periode na nieuwjaar hier al bij al zeer schitterend werk heeft geleverd. het eerste wapenfeit van ons bestuur naar volgend jaar toe is een feit! knap gedaan |
| 19 Apr 2008, 11:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lijkt mij ook een goede transfer... Tis altijd afwachten, maar de negatieve berichtgeving van 'er is geen geld' e.d. mag hiermee stoppen. Goedtrouwens dat hij ook in de verdediging zijn plan kan trekken
Als ze Kevin Franck nog kunnen halen hebt ge wel een top-middenveld voor derde klasse... |
| 19 Apr 2008, 12:17 |
|
|
Miniem
Als ze Franck nog binnen halen heb je een middenveld dat zich gerust kan meten met de gemiddelde eerste klassers
|
| 19 Apr 2008, 13:38 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
adolf schreef: Als ze Franck nog binnen halen heb je een middenveld dat zich gerust kan meten met de gemiddelde eerste klassers Das wel wat overdreven denk ik. |
| 19 Apr 2008, 13:39 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
echt niets persoonlijk tegen gelijk wie he...
maar dit is een voorbeeldje van die extreme uitersten gisteren nog in financiele moeilijkheden vandaag een middenveld voor eerste klasse he zo gaat dat nu eenmaal! |
| 19 Apr 2008, 13:43 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Jeroen schreef: Lijkt mij ook een goede transfer... Tis altijd afwachten, maar de negatieve berichtgeving van 'er is geen geld' e.d. mag hiermee stoppen. Goedtrouwens dat hij ook in de verdediging zijn plan kan trekken Als ze Kevin Franck nog kunnen halen hebt ge wel een top-middenveld voor derde klasse... voor derde en ook in 2de kunt ge daar goe mee meedraaien. Als ze er ook ni afgeschipt worden natuurlijk .... _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 19 Apr 2008, 13:55 |
|
| Pagina 136 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 134 135 136 137 138 … 149 Volgende |