|
|
| Pagina 137 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 135 136 137 138 139 … 215 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Ex-spelers
Jeroen schreef: Wat heeft die nu eigenlijk mis gedaan? Een sterke match gespeeld en na de match niet ons publiek komen groeten... ![]() Mag van mij gerust terugkomen, absolute klasbak! Zou dan toch de beelden van die match nog eens opvragen; was niet omdat zijn trainer hem een applauswissel wou gunnen dat hij eraf werd gehaald... En wat hij mis heeft gedaan, was zijn reactie in de pers achteraf over de manier waarop hij behandeld werd in die match. Daar moet geen onnodig spel van worden gemaakt, maar het gewoon vermelden zonder het absoluut dood te willen zwijgen, zou ook wel mogen kunnen. Wel nog dit - als je aanhaalt dat je absoluut bent uitgekeken op een club, enz. en je staat er anderhalf seizoen later terug, moet je niet meteen verwachten dat iedereen u als een held gaat ontvangen... Ik zou eerder eens beginnen kijken dan wie er weg mag voor we nog een extra speler aantrekken... Tenzij het effectief niks meer wordt met Lander en je meteen een extra plaats in de kern creëert... |
| 18 Okt 2013, 9:02 |
|
|
Nationale Ploeg
Van Eyck weer bij alle 3 goals betrokken.
volgens mij had dienen hier dees seizoen wel degelijk potten kunnen breken, mits wat vertrouwen _________________ may the FORCE be with you. |
| 27 Okt 2013, 12:10 |
|
|
forumlegende
Still standing ! schreef: Van Eyck weer bij alle 3 goals betrokken. volgens mij had dienen hier dees seizoen wel degelijk potten kunnen breken, mits wat vertrouwen ben ik niet van overtuigd. is zelfs uitvoerig over gepraat geweest op de supportersvergadering. Prima spelertje voor Racing Mechelen, Rupel Boom of Dender, maar voorlopig te weining voor een tweede klasser. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 27 Okt 2013, 12:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dat we hem beter hadden gehouden dan die Van Belle, dat lijkt me wel duidelijk. Maar ik zag er nu toch ook niet echt tweedeklasse materiaal in. Al had ik niet verwacht dat hij het zo goed ging doen bij Dender
|
| 27 Okt 2013, 12:15 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor (Light) schreef: Still standing ! schreef: Van Eyck weer bij alle 3 goals betrokken. volgens mij had dienen hier dees seizoen wel degelijk potten kunnen breken, mits wat vertrouwen ben ik niet van overtuigd. is zelfs uitvoerig over gepraat geweest op de supportersvergadering. Prima spelertje voor Racing Mechelen, Rupel Boom of Dender, maar voorlopig te weining voor een tweede klasser. het is dat wie hier nu lopen de pannen van het dak spelen ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 27 Okt 2013, 12:17 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21 Berichten: 212 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
Jeroen schreef: Dat we hem beter hadden gehouden dan die Van Belle, dat lijkt me wel duidelijk. Maar ik zag er nu toch ook niet echt tweedeklasse materiaal in. Al had ik niet verwacht dat hij het zo goed ging doen bij Dender Zo denk ik er ook over, 2e klasse is voor Van Eyck wat te hoog gegrepen... _________________ ______________________ Geboeren en getoegen Oilsjteneer |
| 27 Okt 2013, 12:56 |
|
|
Junior Lid geworden op: 11 Feb 2007, 13:01 Berichten: 242 Locatie: Aalst |
Pas op ik zie Moreels in januari wel nog eens terugkomen. Gisteren in clubrestaurant druk in gesprek met LVH en CJ apart in een hoekje. Het is voorbarig, ik weet het, met een Skodhra ben ik zeer blij dus Moreels second opinion voor Skodhra maar zou hij dat willen?
_________________ eendrachter ben je niet voor even, maar voor heel je leven!! Forza Iejndracht Oilsjt |
| 28 Okt 2013, 12:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
berthez schreef: Pas op ik zie Moreels in januari wel nog eens terugkomen. Gisteren in clubrestaurant druk in gesprek met LVH en CJ apart in een hoekje. Het is voorbarig, ik weet het, met een Skodhra ben ik zeer blij dus Moreels second opinion voor Skodhra maar zou hij dat willen? Van mij hoeft het niet...toch Moreels niet. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 28 Okt 2013, 12:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
als M'Penza niet mag/kan spelen dan graag Sonck, 't zal er ni mier op oan kommen ...
![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 28 Okt 2013, 13:56 |
|
|
forumlegende
DavidSeal schreef: berthez schreef: Pas op ik zie Moreels in januari wel nog eens terugkomen. Gisteren in clubrestaurant druk in gesprek met LVH en CJ apart in een hoekje. Het is voorbarig, ik weet het, met een Skodhra ben ik zeer blij dus Moreels second opinion voor Skodhra maar zou hij dat willen? Van mij hoeft het niet...toch Moreels niet. Een Wouter Moreels is toch een speler die enorm veel veld bestrijkt en die ook de snelheid heeft om een tegenstander pijn te doen. |
| 28 Okt 2013, 14:07 |
|
|
forumlegende
Mja spelers die terugkeren...altijd bang afwachten toch.
Ons spitsenprobleem is groot, maar ik zie het nog keren (als Stavros weer begint te scoren, Mpenza aan zijn papieren raakt -misschien krijgt hij een cadeautje van de Sint, en Van Belle voor zichzelf uitmaakt dat hij niet thuishoort op een voetbalveld. Ik ben een optimist, en als ik het nu zelf herlees waarschijnlijk nog te euforisch na de overwinning van gisteren). |
| 28 Okt 2013, 15:33 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Dani schreef: DavidSeal schreef: berthez schreef: Pas op ik zie Moreels in januari wel nog eens terugkomen. Gisteren in clubrestaurant druk in gesprek met LVH en CJ apart in een hoekje. Het is voorbarig, ik weet het, met een Skodhra ben ik zeer blij dus Moreels second opinion voor Skodhra maar zou hij dat willen? Van mij hoeft het niet...toch Moreels niet. Een Wouter Moreels is toch een speler die enorm veel veld bestrijkt en die ook de snelheid heeft om een tegenstander pijn te doen. Grapje toch? Wouter heeft een actie van waaruit hij heel doelgericht kan zijn en dus nuttig zou kunnen zijn voor onze ploeg, maar dat heeft een Weydisch, een Janssens, een Shkodra, zelfs een Martin op dezelfde positie ook... Probleem is dat we de man die daar voor moet acteren niet hebben (of dat degenen die we hebben geen rendement halen, noch persoonlijk qua doelpunten en flitsen, noch als aanspeelpunt voor het team)... Moreels kon de boel alleen forceren maar dat was in derde klasse. De wedstrijden in tweede waarin hij uit de verf kwam, waren allemaal in matchen waar Depoitre voor hem stond. Heeft bovendien maar goed een seizoen gespeeld (ben ik nog lief) op in totaal twee seizoenen tweedeklassevoetbal (bij ons tot november denk ik en vorig seizoen bij Oostende vanaf eind november)... Dit seizoen in eerste bijna niks... Blijf erbij - wil je voor Wouter Moreels gaan, fine maar probeer dan eerst wat mensen voor dezelfde positie te lozen. En zolang je geen deftige diepe spits hebt, gaat het euvel blijven. We moeten zelfs geen gast halen die er 15 of 20 per seizoen inknalt hé, maar iemand die de bal kan bijhouden of een pass van Tjendo of Donjet naar waarde weet te schatten zou al veel doen. Kijk naar ons eerste jaar in tweede terug - het is niet dat Depoitre er 20 inknalde hé, maar je had als ploeg wel een aanspeelpunt dat de rest beter deed spelen en je kon vanuit de tweede lijn bijsluiten. Nu kan je noch met Glouftsis (vond die tot een paar matchen geleden zelfs niet eens zo slecht acteren maar zoals gisteren deed het pijn aan de ogen) noch met Van Belle geen kant meer uit bijna... Scoren zelf niet, maar als team kan je er ook nauwelijks iets mee... Ballen naar hen zijn quasi verloren ballen... En in die optiek heb ik het gedwongen vertrek van Van Eyck altijd jammer gevonden - gaat inderdaad geen 3 man dribbelen en dan knap de bal ergens mooi in de kruising deponeren, maar als je als trainer van uw diepe spits gewoon verwacht om oorlog te kunnen maken tegen de zestien en achter verloren ballen aangaat in de hoop dat er een paar inschuivende middenvelders kunnen profiteren, dan had je Sander wel kunnen gebruiken. Is misschien technisch niet compleet genoeg als volwaardig tweedeklassemateriaal maar ipv enkel te kijken naar de mankementen van iemand, is het voor een trainer ook zaak om de kwaliteiten van een speler te benutten. Als je ziet hoeveel goals Sander heeft gemaakt op stilstaande fases en hoeveel rendement wij daar halen, dan moet je toch even durven de vraag stellen of je niet iets te snel bent geweest in het afserveren. Je mag van derdeklasse zeggen wat je wil, hebben er zelf lang genoeg gezeten om te zien dat je toch iets moet kunnen alvorens je de statistieken van Sander kan voorleggen. Dat is niet enkel geluk... Ik wil maar zeggen dat je geen Messi moet zijn om van goudwaarde te kunnen zijn voor uw ploeg en ik hoop dat het bestuur daar rekening mee houdt in hun zoektocht naar een nieuwe spits indien het met Emile toch mis zou gaan. Kunnen beter op zoek gaan naar een spits die complementair is met de spelers die je al in uw kern hebt (en dan met name met die net achter zich) dan de hele ploeg af te stemmen rond degene die als diepe spits moet acteren. Die oefening moet je toch maken: kijk maar eens hoeveel contracten er aflopen op het einde van het seizoen... |
| 28 Okt 2013, 15:57 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Van mij mag Moreels direct komen, kon een wedstrijd die op slot zat soms op zijn eentje winnen.
En het risico zal toch een pak minder zijn dan bij pakweg Mpenza of Sonck. http://www.aalst.tv/article/wouter-more ... achtspeler |
| 28 Okt 2013, 17:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
AlostanA schreef: Van mij mag Moreels direct komen, kon een wedstrijd die op slot zat soms op zijn eentje winnen. En het risico zal toch een pak minder zijn dan bij pakweg Mpenza of Sonck. http://www.aalst.tv/article/wouter-more ... achtspeler Waarom is Sonck een risico? Hij heeft nooit noemenswaardige blessure's gehad, staat scherp, is fit. Moreels ontbreekt ook matchritme, en die is ondanks dat hij een stuk jonger is meer buiten strijd geweest dan Sonck. En daarbij als hij hier vertrok was in Aalst niks goed meer voor mijnheer Moreels. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 28 Okt 2013, 18:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Ik was ook wel fan van de jonge Sonck maar hij is toch al 34 en zijn laatste passages bij Lierse en Waasland B. waren nu ook niet echt een succes.
|
| 28 Okt 2013, 18:11 |
|
| Pagina 137 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 135 136 137 138 139 … 215 Volgende |