Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 137 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 135 136 137 138 139 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 35
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Bakkie schreef:
Wa ik hier niet begrijp eh gasten,moord en brand schreeuwen dat er iets moest gebeuren,nu vallen er ontslagen en het is weer niet goed.
En of onzen nieuwe voorzitter nu nen omzet heeft van 100 € of 500.000€,wa kan mij da schelen,als ze maar goed werk leveren is da voor mij meer dan genoeg.
Ik zou afwachten wat er deze week uit de bus komt om verdere acties te plannen,of hadden jullie liever een vergadering met het oude bestuur,die maakten ons toch wijs wat ze wilden.
En als da waar is wat ik vandaag hoorde hoeveel de poef is :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Kviel ook bijna van mijne stoel toen iemand het mij zei,jaawatte :x

13 Sep 2011, 15:26
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
Iedereen vraagt zich af vanwaar het geld nu moet komen... deels terecht.. maar anderzijds, vanwaar moest het vroeger komen? Blijkbaar werd de put ook alleen maar groter, dus zo'n dikke geldschieters zullen het de laatste maanden ook nie meer geweest zijn!

13 Sep 2011, 15:27
Nationale Ploeg

Bakkie schreef:
Wa ik hier niet begrijp eh gasten,moord en brand schreeuwen dat er iets moest gebeuren,nu vallen er ontslagen en het is weer niet goed.
En of onzen nieuwe voorzitter nu nen omzet heeft van 100 € of 500.000€,wa kan mij da schelen,als ze maar goed werk leveren is da voor mij meer dan genoeg.
Ik zou afwachten wat er deze week uit de bus komt om verdere acties te plannen,of hadden jullie liever een vergadering met het oude bestuur,die maakten ons toch wijs wat ze wilden.
En als da waar is wat ik vandaag hoorde hoeveel de poef is :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Alléhow onze "fanclub" wordt groter ;) . Ben content dat er hier toch nog zijn die beetje kunnen relativeren.
Stilstaan was blijkbaar achteruitgaan, dus men heeft stappen gezet. Tijd zal uitwijzen of het de goeie was :wadde:

*** Com'on you Spurs ***

13 Sep 2011, 15:31
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 40
Website: http://foto.iendracht.be
Bakkie schreef:
Wie heeft een andere oplossing :wadde: of moesten we ons blijven laten bepikken,er moest iets gebeuren en of het met de nieuwe mannen gaat beteren,dat moeten we allemaal afwachten of heeft er iemand een glazen bol.

Ik zeg ook niet dat het een slechte oplossing is. Als de cijfers inderdaad zo slecht zijn en ze ons iets anders voorgehouden hebben dan het werkelijk was, was dit de enige oplossing op deze moment..

Ik kan gewoon niet ontkennen dat het nogmaals een teleurstelling is.
En eerlijk gezegd krijgt het nieuwe bestuur van mij ook dit vertrouwen niet, aan hun om mij het tegendeel te bewijzen zeker..?

Ze kunnen misschien beginnen met eens uitleg te geven over alles.. Hoe dit weeral kunnen gebeuren is?

En misschien is momenteel de teleurstelling te groot en spreek ik volgende week al anders..

Het leven van een eendrachter... daar gaan ze toch later boeken kunnen over schrijven denk ik.

13 Sep 2011, 15:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
BVW schreef:
Iedereen vraagt zich af vanwaar het geld nu moet komen... deels terecht.. maar anderzijds, vanwaar moest het vroeger komen? Blijkbaar werd de put ook alleen maar groter, dus zo'n dikke geldschieters zullen het de laatste maanden ook nie meer geweest zijn!

Als de PUT al 7 cijfers telt :hmm: ,het kan natuurlijk ook zijn dat den Iendracht zelf de grote geldschieter was. :whistle:

13 Sep 2011, 15:34
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Bakkie schreef:

Dat er iets moest gebeuren is juist, maar door deze coup ga je van de regen in de drop belanden. De sponsors groeien niet aan de bomen hé. Wat er moest gebeuren is het opstellen van een reddingsplan en een duidelijk beleid. Er moest een strenge controle komen op inkomsten en uitgaven. Wat we konden missen is dat een bende cowboys samen is snel gingen samen spannen om mensen buiten te zwieren die hier toch al een paar seizoenen keihard werken. Deze hebben zeker fouten gemaakt, moeten niet heilig verklaard worden en moesten terecht gewezen worden. Maar wat er nu gebeurd is, is toch te gek voor woorden en zeker de manier waarop. De omzet van de voorzitter is niet van belang? Euhm je zegt zelf dat je schrok van de schulden, wie in het huidige bestuur kan geld pompen in de club? Erger nog je gooit je drie grootste sponsors buiten.

Er wordt hier trouwens -terecht- verwezen naar het kapitaal dat we nodig hebben. Je mag echter ook de verdiensten van DDB, VDS en FDR niet vergeten. Wat FDR en DDB voor de jeugd gedaan hebben mag hier ook niet vergeten worden hé. De jeugd kan nog wel eens het grootste slachtoffer worden van dit alles. ITEA is hiervan het beste voorbeeld, maar zo zijn er zeker nog meer. Op de zandberg krijgt men blijkbaar de koude rillingen als men spreekt over een mogelijk terugkeer van De Cock, waarbij de hele organisatie dreigt te verdwijnen indien dit scenario waarheid wordt. Ik weet niet wat er daar gebeurd is, maar het moet iets serieus zijn. Trouwens zijn aftocht ten tijde van GDR sprak ook boekdelen zeker. Dus parol i.p.v. om het onderwerp heen te fietsen, komt hij inderdaad terug?

Trouwens ook op het sportieve vlak ging het niet slecht toch? We zijn eindelijk uit die verdomde derde klasse. Toch ook wel een verdienste van het buiten gezwierde bestuur niet? Dus de verdiensten van deze heren mogen zeker niet vergeten worden.

Nogmaals ik maak van DDB, FDR en VDS geen heilige. Ze hebben zeker fouten, maar het spelletje dat zich gisteren afgespeeld heeft kan/zal desastreuze gevolgen hebben voor onze club. Onze nieuwe voorzitter is waarschijnlijk de enige onbesproken figuur in dit bestuur en zal ook niet weten wat hem overkomt. De toevloed aan nieuwe accounts en de geruchten die zich al verspreid hebben oa naar Bakkie maken duidelijk dat ze de gemoederen snel willen sussen. Maar dat dit nieuwe bestuur goed is in geruchten verspreiden was al van voor gisteren duidelijk. Hopelijk wordt de goed nieuwsshow hier niet zomaar geslikt en krijgen we ook wat berichten uit het andere "kamp".

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

Laatst gewijzigd door Titus op 13 Sep 2011, 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.

13 Sep 2011, 15:38
Nationale Ploeg

Twan schreef:
En eerlijk gezegd krijgt het nieuwe bestuur van mij ook dit vertrouwen niet, aan hun om mij het tegendeel te bewijzen zeker..?

Degenen die hun nek uitgestoken hebben wordt zelfs geen greintje vertrouwen gegund. Had ge dan nog vertrouwen in de "vorige"?

Twan schreef:
Ze kunnen misschien beginnen met eens uitleg te geven over alles.. Hoe dit weeral kunnen gebeuren is?

De "nieuwe oude" of hoe ze ook genoemd worden moeten uitleg geven hoe dit kunnen gebeuren is. Ik denk dat die die vertrokken zijn beter zullen weten hoe het opnieuw zover gekomen is zeker, niet?

*** Com'on you Spurs ***

13 Sep 2011, 15:38

Bomber schreef:
Wat zaten die andere daar dan te doen?

Nogmaals, ik en bij uitbreiding gans OPC, neem nog een standpunt in, wij EISEN (kweet het een zwaar woord, maar da mag wel eens zeker na alles wat hier aan de hand is) gewoon een deftige uitleg naar de supporters toe, en niet de korte berichtjes die nu te voorschijn komen.

Het enige dat men nu kan doen is om al de heisa en roddels te stoppen is klare wijn schenken.

Wat er daar juist gaande is gaan we nooit weten,ook niet van het ( nieuwe bestuur ) het oude bestuur zal ook haar eigen versie hebben.
Ik zou wachten wat ze deze week gaan vertellen op die vergadering,meer kunnen we dan ook nu niet doen.

13 Sep 2011, 15:49
forumlegende

Wat een ongelofelijke soep/soap...Ik zie het met de moment somberder in.

13 Sep 2011, 15:50

Bomber schreef:
Bakkie schreef:
Bomber schreef:
Wat zaten die andere daar dan te doen?

Nogmaals, ik en bij uitbreiding gans OPC, neem nog een standpunt in, wij EISEN (kweet het een zwaar woord, maar da mag wel eens zeker na alles wat hier aan de hand is) gewoon een deftige uitleg naar de supporters toe, en niet de korte berichtjes die nu te voorschijn komen.

Het enige dat men nu kan doen is om al de heisa en roddels te stoppen is klare wijn schenken.

Wat er daar juist gaande is gaan we nooit weten,ook niet van het ( nieuwe bestuur ) het oude bestuur zal ook haar eigen versie hebben.
Ik zou wachten wat ze deze week gaan vertellen op die vergadering,meer kunnen we dan ook nu niet doen.

Voorlopig is er nog geen datum, ma kstel wel voor dat ze die voor de match van zondag houden...

Op den officiele site staat,in de loop van volgende week,maar parol kan toch onder druk van de supps proberen of het niet mogelijk is om voor zondag een vergadering te plannen.

13 Sep 2011, 15:54
Miniem

Leeftijd: 114
Bakkie schreef:
Wie heeft een andere oplossing :wadde: of moesten we ons blijven laten bepikken,er moest iets gebeuren en of het met de nieuwe mannen gaat beteren,dat moeten we allemaal afwachten of heeft er iemand een glazen bol.

Ok,stel:er smijt iemand een pak geld op tafel,volgend jaar is "het" op,terug naar "af".....Nee,er moet naar de kern van de zaak gezocht worden,eigen inkomsten vermeerderen én GOED beheren,een fantastische club als E.A.kan dit mits goed beleid realiseren,natuurlijk is sponsorgeld ook nodig,een bestuur dat eerlijk en openlijk is,wat ook de schulden mogen zijn,enkel zo komen wij héél wat verder,ik ben ervan overtuigd dat wij als supporters samen met het bestuur naar een positieve toekomst van de club kunnen groeien,of heb ik het mis?

13 Sep 2011, 15:57
Ancien

Leeftijd: 46
BVW schreef:
Twan schreef:

Degenen die hun nek uitgestoken hebben wordt zelfs geen greintje vertrouwen gegund. Had ge dan nog vertrouwen in de "vorige"?

Twan schreef:

De "nieuwe oude" of hoe ze ook genoemd worden moeten uitleg geven hoe dit kunnen gebeuren is. Ik denk dat die die vertrokken zijn beter zullen weten hoe het opnieuw zover gekomen is zeker, niet?

Zeg positivo's - kunt ge het niet lezen of wilt ge het niet lezen?? Ons nieuw bestuur was als meerderheid van de AV al 2 jaar het controleorgaan van het dagelijkse bestuur - bevestigt door den dikken. Waarom ze geen actie ondernomen hebben, heeft parol al aangegeven, maar dat moet dan op zijn minst wel hard worden gemaakt. Of niet?? Ik weet niet of je weet wat voor straffen daar opstaan indien dat bewezen wordt, dus dat is niet min hé. Anderzijds: als je dat niet kan bewijzen, heb je een zware beschuldiging geuit die een hypotheek legt op het voortbestaan van onze club (schadeclaims, reputatieschade, enz.) - als de mensen gewoon iets verder willen nadenken, zullen ook de positivo's dat moeten toegeven.

Of is het voldoende om te goochelen met een nummerken van 7 cijfers en te zeggen dat ze van niks wisten om de vorige bewindploeg aan de schandpaal te nagelen en nu zelf pas in gang te schieten??? Als iemand met uw geld gaat lopen en je ziet of geen cijfers passeren of steeds dezelfde cijfers passeren gedurende 2 jaar lang, ligt het dan niet een klein beetje aan uzelf ergens???

En daar gaat het ons om - de nieuwe zijn voor mij zeker niet de slechte en de oude zijn ook niet helemaal de goeie... Het gaat erom dat het niet zo zwart wit is, maar de positivo's hier gaan wel helemaal mee in het verhaal blijkbaar... En op basis van wat??? Dat tekstjen dat parol hier heeft gepost van de nieuwe voorzitter? Scroll er het forum eens op na sinds 2005 en ge kunt er nen encyclopedie mee vullen met dergelijke fabels. Witzwet ziet daar zelfs al meteen toekomstperspectief in - jawatte dadde... Een kinderhand is gauw gevuld zenne...

En ja, de rol van de manager in deze is mij niet duidelijk. Zit hier toch ook al twee maand fulltime - in hoeverre heeft hij ongelukken of lijken gezien? En die aparte vermelding voor hem in die mededeling van de nieuwe voorzitter vind ik raar...

13 Sep 2011, 15:57
Nationale Ploeg

DT schreef:
Zeg positivo's - kunt ge het niet lezen of wilt ge het niet lezen?? Ons nieuw bestuur was als meerderheid van de AV al 2 jaar het controleorgaan van het dagelijkse bestuur - bevestigt door den dikken. Waarom ze geen actie ondernomen hebben, heeft parol al aangegeven, maar dat moet dan op zijn minst wel hard worden gemaakt. Of niet?? Ik weet niet of je weet wat voor straffen daar opstaan indien dat bewezen wordt, dus dat is niet min hé. Anderzijds: als je dat niet kan bewijzen, heb je een zware beschuldiging geuit die een hypotheek legt op het voortbestaan van onze club (schadeclaims, reputatieschade, enz.) - als de mensen gewoon iets verder willen nadenken, zullen ook de positivo's dat moeten toegeven.

Of is het voldoende om te goochelen met een nummerken van 7 cijfers en te zeggen dat ze van niks wisten om de vorige bewindploeg aan de schandpaal te nagelen en nu zelf pas in gang te schieten??? Als iemand met uw geld gaat lopen en je ziet of geen cijfers passeren of steeds dezelfde cijfers passeren gedurende 2 jaar lang, ligt het dan niet een klein beetje aan uzelf ergens???

En daar gaat het ons om - de nieuwe zijn voor mij zeker niet de slechte en de oude zijn ook niet helemaal de goeie... Het gaat erom dat het niet zo zwart wit is, maar de positivo's hier gaan wel helemaal mee in het verhaal blijkbaar... En op basis van wat??? Dat tekstjen dat parol hier heeft gepost van de nieuwe voorzitter? Scroll er het forum eens op na sinds 2005 en ge kunt er nen encyclopedie mee vullen met dergelijke fabels. Witzwet ziet daar zelfs al meteen toekomstperspectief in - jawatte dadde... Een kinderhand is gauw gevuld zenne...

En ja, de rol van de manager is mij niet duidelijk. Zit hier toch ook al twee maand fulltime - in hoeverre heeft hij ongelukken of lijken gezien?

Negativo's, zeggen jullie dan wat er moet gebeuren hé? Als de "oude" niet meer samen door de deur konden, en de put alleen maar groter geworden is, wat was jullie voorstel dan?

Misschien zijn die mannen idd naief geweest en nogal rap van geloof geweest betreft de cijfers, maar aangezien er toch voor een audit gegaan werd, moet het potje toch redelijk beginnen stinken hebben...

Wie is er de hoofdschuldige in die zaak? Dienen die de put graaft of dienen die het (mede door onjuiste informatie) niet zien aankomen heeft?
Tzijn niet die die nu de touwen in handen hebben die ons zover, lees=diep, in de shit geholpen hebben hé?
Ze doen begot een poging om ons eruit te halen. De "vorige" hebben dat ook geprobeerd, maar blijkbaar met nie te veel succes me dunkt.

*** Com'on you Spurs ***

13 Sep 2011, 16:05
Freak

Leeftijd: 35
Ist nu zo moeilijk om alles is neutraal te bekijken?Het is toch logisch dat we niet staan te springen dat we weer is een nieuw bestuur hebben en het is ook logisch dat we het bestuur dat er nu is het vertrouwen gaan geven na dat ze een deftig communique verspreiden en dat we ook weten wie wat gaat doen.
En met een deftig communique bedoel ik geen selectieve communicatie.

13 Sep 2011, 16:09
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Ik stel mij gewoon de vraag waarom alles zolang moet duren.
Dat er problemen zijn, is al een tijdje gekend. Zelfs nog van voor we kampioen waren.
Inmiddels zijn we al matchen aan het afwerken in 2de en we staan, naar mijn gevoel, nog nergens.
Integendeel..nu pas beginnen ze met audits, evaluaties etc. Dat moest en kon toch al veel vroeger beslist zijn en al die heisa kon toch vermeden worden?
Ergens hebben ze het 'geluk' dat het sportief nog goed draait en dat ze zich daar nog wat kunnen achter schuilen. Wat als we een aantal matchen niet gaan kunnen winnen? Dan gaan de excuses van :'er volgt een evaluatie en we blijven hard werken' ook niet meer pakken. Toch bij mij niet.

Dat ze dus maar snel afkomen met een realistisch en uitgewerkt plan om alle problemen op te lossen en te vermijden, dan kunnen ze de steun vragen aan de sponsors en supporters. Niet andersom.

13 Sep 2011, 16:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 135 136 137 138 139 289