|
|
| Pagina 137 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 135 136 137 138 139 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bericht Re: Artikels
Wa nen hoop gezever weer op 't forum en dat voor een gazettenartikel...
![]() |
| 02 Mar 2010, 22:11 |
|
|
Miniem
El Corredor schreef: Vicky schreef: El Corredor schreef: Wat Troch zijn artikel in HLN betreft: 15 minuten op Oudenaarde en 45 minuten op Temse zijn blijkbaar zijn antwoord op de kritiek. Als dit al een antwoord is dan is Troch wel heel snel tevreden, maar dat is wel eigen aan (misnoegde) voetballers. De enige reden waarom Troch niet in de ploeg geraakte, was Thomas zelf, om daar nu BVR de schuld van te geven... In het begin van het seizoen werd Vanderhaegen door de mangel gehaald omdat hij steeds vasthield aan dezelfde namen. Het kan raar klinken maar alle omstandigheden zaten voor Troch ook mee zondag op Temse. Laat hem dit nu zondag thuis 90 minuten brengen tegen Deinze, en ik zal mijn mening met veel plezier herzien. Sommige zijn blijkbaar tevreden na één goal en één assist (wat ik trouwens geen prestatie vind als je per wedstrijd in totaal 10 corners/vrije trappen mag nemen), en hem wekelijks horen ajoineeuuhh kelen. Troch was goed zondag, maar ik zie zondag graag meer van dat in plaats van al dat gemem in de kranten. Want een GOEDE Troch die hebben we dit jaar niet of nauwelijks al gezien. En niets mis met dat artikel? Troch bedankt de fans (uiteraard), en "bepaalde" bestuursleden. De trainer en technische staf moeten hem ook niet bejubelen. Hij geeft de trainer toch niet de schuld van zijn algemene status als invaller dit jaar? Hij zegt dat hij deze zondag teleurgesteld was in de tactische keuze (en daarin volg ik hem). Ik zie niets staan over 'bepaalde' bestuursleden... Hij haalt zelf aan dat 1 goede helft nog niets betekent en dat hij hoopt dat de kentering voor hem nu ingezet is. Enfin, veel blabla over niks en 1 conclusie: je hebt hier voor-en tegenstanders van Troch op het forum en ik denk niet dat die ooit nog van kamp zullen overstappen... Vicky, "bepaalde" bestuursleden staat klaar en duidelijk in dat artikel van HLN. ![]() Bepaalde bestuursleden zijn de sterke mensen die hem blijven steunen zijn en die doordat zij buiten hun clubsponsoring om en naast het uitgestippelde budget hun portemonnee hebben opengetrokken om hem terug te halen. Een gesubsidieerde speler heet dit in propere woorden en weldoeners voor de club die een extraatje schenken uit liefde voor de prachtige zwart witte kleuren. Ik vind het dan volledig niet verkeerd dat hij deze personen eventjes extra in de schijnwerpers wil zetten zonder naam of toenaam te noemen. Ik vind het toch heel mooi dat TT hen niet vergat na zijn moeilijke periode. Je hoeft het dus niet meteen zwart te zien, bekijk het nu eventjes wit en laten we de commotie die dus bij sommigen zou ontstaan hiermee begraven en een aperitiefke drinken op zondag ![]() PS: Trouwens met 7 doelpunten evenveel scoren als Depoitre op zo weinig speeltijd vind ik trouwens ook wel sterk, akkoord er zitten wellicht enkele stilstaande fases tussen, maar die zijn daarom toch niet minder waard dan enige andere goal(s) volgens mij. Dat hij maar verder ontbolsterd, het heeft tijdje geduurd maar het vuurtje brand nu tenminste! |
| 02 Mar 2010, 22:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
Gunther schreef: Bram schreef: Gunther schreef: Ook het artikel gelezen van Floris Bakker? Die zou alles op zijn muziekcarrière zetten en werkt zelfs aan een clublied voor Eendracht Aalst Da meent ge ni ![]() Absoluut, speciaal voor onze verjaardagsfuif ![]() wanneer is da weer? Vrijdag 21 mei |
| 02 Mar 2010, 22:29 |
|
|
toevallige voorbijganger
Laat ons eerlijk zijn, de trainer schiet tactisch tekort door met 3 verdedigende middenvelders te starten op Temse. Dus die hoopte op een stilstaande fase of dergelijke. Triestig!
Ga toch eens uit van je eigen sterkte, en tracht dwingend, aanvallend voetbal te brengen. Zoals sommigen reeds aangaven is Troch dit seizoen nog maar zelden of veel te weinig beslissend geweest en heeft zichzelf zo buiten de ploeg gezet. Anderzijds zit hij aan 7 goals, even veel als diepe spits Depoitre, die enorm veel kansen nodig heeft om een goal te maken. Een Troch in vorm (zoals op Temse) daar kan een trainer niet naast kijken en die moet altijd starten. In principe moet hij dus in de basis staan tegen Deinze. Hopelijk trekt hij de goede lijn van zondag door. Je bent voor of tegen Thomas, maar als hij in vorm is, lopen er maar weinig spelers van zijn kaliber rond in 3de klasse. Hopelijk is hij nu vertrokken. |
| 03 Mar 2010, 11:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Markel schreef: Anderzijds zit hij aan 7 goals, even veel als diepe spits Depoitre, die enorm veel kansen nodig heeft om een goal te maken. Het moet wel gezegd dat ze op de officiële site elke keer als Troch nog maar in de buurt is van nen bal die binnenvliegt hem al de goal toekennen . Hij heeft er dus momenteel 5. |
| 03 Mar 2010, 11:33 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
@ El Corredor: mijn excuses, ik heb alleen dat artikel uit Het Nieuwsblad gelezen.
@ jammen: dat de trainer eerst kiest voor wind tegen, is zijn goed recht, maar dat verandert toch absoluut niets aan het feit dat hij ook kiest om met 3 verdedigende middenvelders te starten??? _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 03 Mar 2010, 12:19 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Markel schreef: Laat ons eerlijk zijn, de trainer schiet tactisch tekort door met 3 verdedigende middenvelders te starten op Temse. Dus die hoopte op een stilstaande fase of dergelijke. Triestig! Ga toch eens uit van je eigen sterkte, en tracht dwingend, aanvallend voetbal te brengen. Zoals sommigen reeds aangaven is Troch dit seizoen nog maar zelden of veel te weinig beslissend geweest en heeft zichzelf zo buiten de ploeg gezet. Anderzijds zit hij aan 7 goals, even veel als diepe spits Depoitre, die enorm veel kansen nodig heeft om een goal te maken. Een Troch in vorm (zoals op Temse) daar kan een trainer niet naast kijken en die moet altijd starten. In principe moet hij dus in de basis staan tegen Deinze. Hopelijk trekt hij de goede lijn van zondag door. Je bent voor of tegen Thomas, maar als hij in vorm is, lopen er maar weinig spelers van zijn kaliber rond in 3de klasse. Hopelijk is hij nu vertrokken. Ik denk da BVR heel goe wist wa hem deed, wa moest hij anders doen me zo'n weer mss?? alles in den aanval smijten?? Nenee, voor mij (en vele anderen denk ik) was het wel al duidelijk da hij den eersten helft alles op slot probeerde te houden en BVR had al lang in zijn achterhoofd da Troch den 2de helft zou spelen. _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 03 Mar 2010, 12:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Tom_1919 schreef: Markel schreef: Laat ons eerlijk zijn, de trainer schiet tactisch tekort door met 3 verdedigende middenvelders te starten op Temse. Dus die hoopte op een stilstaande fase of dergelijke. Triestig! Ga toch eens uit van je eigen sterkte, en tracht dwingend, aanvallend voetbal te brengen. Zoals sommigen reeds aangaven is Troch dit seizoen nog maar zelden of veel te weinig beslissend geweest en heeft zichzelf zo buiten de ploeg gezet. Anderzijds zit hij aan 7 goals, even veel als diepe spits Depoitre, die enorm veel kansen nodig heeft om een goal te maken. Een Troch in vorm (zoals op Temse) daar kan een trainer niet naast kijken en die moet altijd starten. In principe moet hij dus in de basis staan tegen Deinze. Hopelijk trekt hij de goede lijn van zondag door. Je bent voor of tegen Thomas, maar als hij in vorm is, lopen er maar weinig spelers van zijn kaliber rond in 3de klasse. Hopelijk is hij nu vertrokken. Ik denk da BVR heel goe wist wa hem deed, wa moest hij anders doen me zo'n weer mss?? alles in den aanval smijten?? Nenee, voor mij (en vele anderen denk ik) was het wel al duidelijk da hij den eersten helft alles op slot probeerde te houden en BVR had al lang in zijn achterhoofd da Troch den 2de helft zou spelen. Is wel een gevaarlijk spelletje dan, want als ge bijvoorbeeld den toss verliest en Temse kiest ook voor windnadeel den eerste helft staat ge daar schoon met uw tactisch plan. Maar soit, twas nu niet zo en misschien was het inderdaad geen slecht idee om bij windnadeel te proberen schade te beperken. Al vond ik dat Amghar echt wel heel eenzaam en alleen voorin stond den eerste helft. |
| 03 Mar 2010, 13:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Vandaag artikel gelezen in laatste nieuws dat ze het vrijdagavondvoetbal gaan promoten in tweede klasse. Het zou der meer dan waarschijnlijk doorkomen.
|
| 03 Mar 2010, 18:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik vind dat toch ook maar belachelijk hoor... Nu ja, liever dat dan zaterdag- of zondagavond...
|
| 03 Mar 2010, 18:59 |
|
|
Vaste Waarde
Ik vind dit een slechte zaak indien er verre verplaatsingen zijn! Sommige supporters gaan omwille van hun werk dan nooit op tijd op de supportersbus kunnen geraken!
![]() |
| 03 Mar 2010, 19:44 |
|
|
Freak
parol schreef: Ik vind dit een slechte zaak indien er verre verplaatsingen zijn! Sommige supporters gaan omwille van hun werk dan nooit op tijd op de supportersbus kunnen geraken! ![]() tja, voetbal om 20 u en dan verplaatsingen naar Eupen, Lommel, Leuven... Geef mij maar zaterdagavondvoetbal. |
| 03 Mar 2010, 19:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Aub geef ons geen vrijdagavondvoetbal
Kdenk wel da onze thuismatchen altijd om 15uur zullen blijven(ook als we in 2de zouden spelen) De verplaatsingen zullen wel dikwijls zaterdagavond zijn en hopelijk niet vrijdag |
| 03 Mar 2010, 19:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer
gweninho schreef: Aub geef ons geen vrijdagavondvoetbal Kdenk wel da onze thuismatchen altijd om 15uur zullen blijven(ook als we in 2de zouden spelen) De verplaatsingen zullen wel dikwijls zaterdagavond zijn en hopelijk niet vrijdag Als ze dat in de Exqi-league beslissen hebt gij niet te veel te willen zé, of gaat ge gewoon dat tv-geld weigeren zo ? |
| 03 Mar 2010, 20:53 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
gweninho schreef: Aub geef ons geen vrijdagavondvoetbal Kdenk wel da onze thuismatchen altijd om 15uur zullen blijven(ook als we in 2de zouden spelen) De verplaatsingen zullen wel dikwijls zaterdagavond zijn en hopelijk niet vrijdag Shiiiiit ik speel zelf vrijdagavond in de zaal! kunnen die niet normaal doen gelijk iedereen???? gvd he!!!! ik hoop dat DIT er niet doorkomt zenne! voorwa ni op maandagvoormiddag? tribunes zijn nog niet leeg genoeg of zo? |
| 03 Mar 2010, 20:59 |
|
| Pagina 137 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 135 136 137 138 139 … 497 Volgende |