|
|
| Pagina 138 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 136 137 138 139 140 … 215 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Ex-spelers
Ja,Moreels zijn seizoen bij Oostende is ook eentje om in te kaderen,voor zo ne klasbak zullen de eerste klassers wel staan drummen
die komt nooit naar Aalst,da was toch te min voor hem ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Okt 2013, 18:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Wouter Moreels zal het spitsenprobleem niet oplossen hoor, dus die piste moet men niet bewandelen.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 28 Okt 2013, 18:45 |
|
|
forumlegende
DT schreef: Dani schreef: DavidSeal schreef: Van mij hoeft het niet...toch Moreels niet. Een Wouter Moreels is toch een speler die enorm veel veld bestrijkt en die ook de snelheid heeft om een tegenstander pijn te doen. Grapje toch? Wouter heeft een actie van waaruit hij heel doelgericht kan zijn en dus nuttig zou kunnen zijn voor onze ploeg, maar dat heeft een Weydisch, een Janssens, een Shkodra, zelfs een Martin op dezelfde positie ook... Probleem is dat we de man die daar voor moet acteren niet hebben (of dat degenen die we hebben geen rendement halen, noch persoonlijk qua doelpunten en flitsen, noch als aanspeelpunt voor het team)... Moreels kon de boel alleen forceren maar dat was in derde klasse. De wedstrijden in tweede waarin hij uit de verf kwam, waren allemaal in matchen waar Depoitre voor hem stond. Heeft bovendien maar goed een seizoen gespeeld (ben ik nog lief) op in totaal twee seizoenen tweedeklassevoetbal (bij ons tot november denk ik en vorig seizoen bij Oostende vanaf eind november)... Dit seizoen in eerste bijna niks... Blijf erbij - wil je voor Wouter Moreels gaan, fine maar probeer dan eerst wat mensen voor dezelfde positie te lozen. En zolang je geen deftige diepe spits hebt, gaat het euvel blijven. We moeten zelfs geen gast halen die er 15 of 20 per seizoen inknalt hé, maar iemand die de bal kan bijhouden of een pass van Tjendo of Donjet naar waarde weet te schatten zou al veel doen. Kijk naar ons eerste jaar in tweede terug - het is niet dat Depoitre er 20 inknalde hé, maar je had als ploeg wel een aanspeelpunt dat de rest beter deed spelen en je kon vanuit de tweede lijn bijsluiten. Nu kan je noch met Glouftsis (vond die tot een paar matchen geleden zelfs niet eens zo slecht acteren maar zoals gisteren deed het pijn aan de ogen) noch met Van Belle geen kant meer uit bijna... Scoren zelf niet, maar als team kan je er ook nauwelijks iets mee... Ballen naar hen zijn quasi verloren ballen... En in die optiek heb ik het gedwongen vertrek van Van Eyck altijd jammer gevonden - gaat inderdaad geen 3 man dribbelen en dan knap de bal ergens mooi in de kruising deponeren, maar als je als trainer van uw diepe spits gewoon verwacht om oorlog te kunnen maken tegen de zestien en achter verloren ballen aangaat in de hoop dat er een paar inschuivende middenvelders kunnen profiteren, dan had je Sander wel kunnen gebruiken. Is misschien technisch niet compleet genoeg als volwaardig tweedeklassemateriaal maar ipv enkel te kijken naar de mankementen van iemand, is het voor een trainer ook zaak om de kwaliteiten van een speler te benutten. Als je ziet hoeveel goals Sander heeft gemaakt op stilstaande fases en hoeveel rendement wij daar halen, dan moet je toch even durven de vraag stellen of je niet iets te snel bent geweest in het afserveren. Je mag van derdeklasse zeggen wat je wil, hebben er zelf lang genoeg gezeten om te zien dat je toch iets moet kunnen alvorens je de statistieken van Sander kan voorleggen. Dat is niet enkel geluk... Ik wil maar zeggen dat je geen Messi moet zijn om van goudwaarde te kunnen zijn voor uw ploeg en ik hoop dat het bestuur daar rekening mee houdt in hun zoektocht naar een nieuwe spits indien het met Emile toch mis zou gaan. Kunnen beter op zoek gaan naar een spits die complementair is met de spelers die je al in uw kern hebt (en dan met name met die net achter zich) dan de hele ploeg af te stemmen rond degene die als diepe spits moet acteren. Die oefening moet je toch maken: kijk maar eens hoeveel contracten er aflopen op het einde van het seizoen... Ik ben gedeeltelijk akkoord met je post. Je kan toch niet ontkennen dat Moreels een meerwaarde is voor onze ploeg? OK, hij zal wel wat matchritme ontbreken maar is zelfs zonder matchritme beter dan wat er nu bij ons voorin loopt. Ik geloof 100% in Moreels maar dan in een twee spitsensysteem en in het bijzonder rond een diepe man (zoals jij hier aangaf). Maar hij droeg bij ons de aanval ook vaak alleen (toen Depoitre langer gekwetst was). Ik ben niet akkoord met je stelling over Van Eyck. Hij weegt voorlopig gewoon nog te licht voor tweede klasse. Er zijn nog spelers die aan de lopende band scoren bij de mindere goden in derde klasse maar het verschil tussen een middenmoter in derde en de druk van het ambitieuze Eendracht Aalst is toch een wereld van verschil. En Moreels heeft denk ik wel al bewezen die druk aan te kunnen! En om in tweede aan te treden in de vuurlinie mag je toch wat kwaliteit verwachten? De aanval is nu echt wel ons zwakke punt...daar moeten we in de winter bijsturen. |
| 28 Okt 2013, 20:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Gohja, bij Van Eyck kan je inderdaad zeggen dat hij een targetspits kon zijn. Alleen heeft hij in zijn meerdere kansen bij ons NOOIT laten blijken. Mocht starten op oa. Lommel en Brussels vorig jaar, niet toevallig 2 van de grootste snertwedstrijden die er dat seizoen waren. Ofwel dus pech dat de ploeg op dat moment er met de klak naar smeet ofwel gewoon zelf niet goed genoeg (wat ik denk/vrees). Als je dan de matchen met Vandewalle zag (hoewel ik daar een mindere voetballer in zag) dan was het verschil toch immens groot ?
Blijft inderdaad dat deze ploeg nog altijd een enorme nalatenschap moet verteren, namelijk die dat Depoitre en Nguekam hier nagelaten hebben... een ploeg volledig in functie van 1 diepe targetspits. _________________ If you never try, you'll never know |
| 28 Okt 2013, 23:14 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Velen vergeten precies wat Wouter Moreels voor ons gedaan heeft, dat hij nadien misschien minder bezig was met Aalst maar wel met Oostende lijkt mij logisch. Het is uk genen Depoitre eh die amper iets met de supporters te maken wou hebben, heb het altijd nen sympathieke kerel gevonden en hij heeft altijd gevochten voor Aalst toen hij bij de ploeg zat... meer verwacht ik niet van nen speler.
| 29 Okt 2013, 9:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Ik heb er nog klapke mee gedaan in 't restaurant, en die wil maar al te graag vedrom komen naar den iendracht. Begin van 't seizoen was er al geklapt mor was em nog te duur. Veel kans dat er met nieuwjaar van die prijs afgaat (aangezien hij bij de beloften zit)
_________________ www.spionkoplede.com |
| 29 Okt 2013, 9:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Dani schreef: Ik ben gedeeltelijk akkoord met je post. Je kan toch niet ontkennen dat Moreels een meerwaarde is voor onze ploeg? OK, hij zal wel wat matchritme ontbreken maar is zelfs zonder matchritme beter dan wat er nu bij ons voorin loopt. Ik geloof 100% in Moreels maar dan in een twee spitsensysteem en in het bijzonder rond een diepe man (zoals jij hier aangaf). Maar hij droeg bij ons de aanval ook vaak alleen (toen Depoitre langer gekwetst was). Klopt... in derde, nooit in tweede. En ook in derde is dat relatief want in de terugronde van ons kampioenenjaar bijvoorbeeld liep Crispyn heel vaak voor hem. Nogmaals, ik heb persoonlijk niks tegen Moreels maar als je hem in deze kern aantrekt, moet je meteen nog een extra investering doen in een diepe spits ook en dat is toch een risico in de winter. Bovendien heb je al twee diepe spitsen lopen, waar je dan ook nog eens vanaf moet geraken. En je hebt al volk te veel voor de positie van Moreels, dus best ook daar eerst lozen me dunkt. Dan ben ik voorstander om op zoek te gaan deze winter naar 1 echte diepe spits indien het niets wordt met Mpenza en Moreels pas op te pikken op het einde van het seizoen - contract is dan afgelopen bij Oostende en zal zelf ook moeten inbinden qua looneisen na 1 jaar stil te hebben gelegen... Dan ben je trouwens ook van Glouftsis en Van Belle af zonder kleerscheuren en zonder ambras (Glouftsis zijn contract loopt sowieso af en Van Belle is geleend dus return to sender zonder dat je als club problemen hebt)... Je kan het u als ploeg toch niet veroorloven om te blijven kopen en meer dan de helft gewoon in de tribune te moeten plaatsen. Of jawel, het contract in onderling overleg verbreken met iemand als Stavros, wat gewoon betekent - wij betalen u door tot einddatum van uw contract maar je moet niet meer komen. Dat is allesbehalve rendabel natuurlijk. K. Janssens is eigenlijk ook zo'n verhaal hé - is binnengehaald puur als nr 10 hé, maar doet het nu enkel als linksmidden waardoor hij daar in feite een pure winger zoals Weydisch of Martin bareert. Als je nu nog een Moreels bijhaalt, doe je hetzelfde met Skhodra, Cerimagic of opnieuw Weydisch of Martin terwijl je voor de positie ervoor, wat het grote euvel is, het nog steeds met Glouftsis en Van Belle zal moeten rooien... Neem dan gewoon 6 maand extra de tijd om een of twee goeie spitsen te gaan halen voor volgend seizoen om nu weer afdankers te gaan oppikken in de hoop dat ze gaan meevallen... Uitbalanceren van uw kern is belangrijk, zeker als je de helft van die mannen nog maar gehaald hebt afgelopen zomer... |
| 29 Okt 2013, 10:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Een echte spits is nodig, geen zwervende 10 of flankspeler... Hoe goed Moreels ook mag zijn
|
| 29 Okt 2013, 19:30 |
|
|
Vaste Waarde
Ben het tegelijk eens en oneens met DT deze keer :
Eens over Moreels. Ik vind Wouter een goede voetballer, maar hij is NIET de spits die we nodig hebben.( ik heb Wouter trouwens nooit een echte spits gevonden....) Oneens over Janssens : In tegenstelling tot DT vind ik dat die zich de laatste 2 weken WEL aan het tonen is dat hij de "10" aankan en in zich heeft.( ook al speelt hij niet op die positie op't moment - hij handelt er wel naar cc vista, passing etc..) |
| 29 Okt 2013, 19:54 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 16 Apr 2013, 23:38 Berichten: 94 Leeftijd: 106 Locatie: Oilsjt |
mamananeto schreef: Ben het tegelijk eens en oneens met DT deze keer : Eens over Moreels. Ik vind Wouter een goede voetballer, maar hij is NIET de spits die we nodig hebben.( ik heb Wouter trouwens nooit een echte spits gevonden....) Oneens over Janssens : In tegenstelling tot DT vind ik dat die zich de laatste 2 weken WEL aan het tonen is dat hij de "10" aankan en in zich heeft.( ook al speelt hij niet op die positie op't moment - hij handelt er wel naar cc vista, passing etc..) Ik denk ook wel dat hij dat aankan...maar stel nu dat ze hem daar opstellen...wat doet ge dan met ne shkodra ? Die jongen heeft het volgens mij ook in hem hoor... _________________ <3 1919 <3 |
| 29 Okt 2013, 20:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 01 Nov 2013, 14:21 |
|
|
Nationale Ploeg
"Een heel sterke prestatie van onze jongens maar dan vooral van onze spits Sander Van Eyk die met zijn vier doelpunten zonder twijfel als de grote matchwinnaar mag beschouwd worden. Sander maakte tot dusver 11 van de 22 FC-doelpunten."
_________________ may the FORCE be with you. |
| 04 Nov 2013, 13:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Alteron Balaj ook goed bezig
https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/544143_10201795130895856_323751074_n.jpg _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 04 Nov 2013, 20:23 |
|
|
forumlegende
Onderkroiper schreef: Alteron Balaj ook goed bezig https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/544143_10201795130895856_323751074_n.jpg onmiddellijk terughalen! hadden ze nooit mogen wegdoen! effe wachten tot er eentje hapt... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 04 Nov 2013, 21:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Het gaat even minder goed met Paul Van Himst, de beste Belgische voetballer van de 20e eeuw. Van Himst herstelt moeizaam van een longontsteking en is overgebracht naar de afdeling intensieve verzorging, schrijven Het Nieuwsblad en La Dernière Heure.
De 70-jarige Van Himst sukkelt sinds dit jaar met zijn gezondheid. In juli onderging hij een dubbele bypass-operatie, een geplande ingreep. En eerder deze week werd hij in het UZ in Jette opgenomen met een longontsteking. Omdat het herstel moeizaam verloopt, is hij overgebracht naar intensive care, waar hij onder permanent toezicht van een arts staat. "Zijn toestand is ernstig, maar stabiel", meldt het ziekenhuis deze voormiddag. "Zowel de patiënt als de familie vragen de media om op dit moment geen contact met hen op te nemen. Het ziekenhuis zal zelf communiceren als er nieuwe evoluties zijn." Van Himst is een icoon van Anderlecht. Hij speelde er vanaf het begin van zijn carrière tot zijn 32e. Vier keer won hij de Gouden Schoen, een record. En op zijn 17e debuteerde hij al bij de Rode Duivels. Hij was 81 keer Rode Duivel, ook een record, tot Jan Ceulemans hem inhaalde. Als coach behaalde Van Himst Europese successen met Anderlecht, waaronder de UEFA-beker in 1984. In 1991 werd hij bondscoach en hij leidde de Rode Duivels naar en op het WK van 1994. Bron: Sporza. Van Himst speelde ook met Eendracht Aalst in het kampioenenseizoen in derde, 1976-1977. Al is spelen wel een groot woord, meestal wandelde hij rond op het veld (als hij al meedeed). Ter informatie van de jongere forumgenoten die het nog niet van de nostalgische oudjes hadden vernomen. |
| 08 Nov 2013, 21:05 |
|
| Pagina 138 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 136 137 138 139 140 … 215 Volgende |