|
|
| Pagina 138 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 136 137 138 139 140 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Ah en nog iet, dat gaat em nie over positivo te zijn, de situatie blijkt ernstig, dus wree "positivo zijn" is er nie aan! Ik probeer gewoon te begrijpen wat er voorgevallen is.. en feit is dat er toch IETS moest gebeuren.
_________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 13 Sep 2011, 16:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
voorbijganger schreef: Ik stel mij gewoon de vraag waarom alles zolang moet duren. Dat er problemen zijn, is al een tijdje gekend. Zelfs nog van voor we kampioen waren. Inmiddels zijn we al matchen aan het afwerken in 2de en we staan, naar mijn gevoel, nog nergens. Integendeel..nu pas beginnen ze met audits, evaluaties etc. Dat moest en kon toch al veel vroeger beslist zijn en al die heisa kon toch vermeden worden? Ergens hebben ze het 'geluk' dat het sportief nog goed draait en dat ze zich daar nog wat kunnen achter schuilen. Wat als we een aantal matchen niet gaan kunnen winnen? Dan gaan de excuses van :'er volgt een evaluatie en we blijven hard werken' ook niet meer pakken. Toch bij mij niet. Dat ze dus maar snel afkomen met een realistisch en uitgewerkt plan om alle problemen op te lossen en te vermijden, dan kunnen ze de steun vragen aan de sponsors en supporters. Niet andersom. Dat zijn ze volgens den officiele site ook van plan,dus moeten we afwachten,met wat ze voor de pinne gaan komen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 13 Sep 2011, 16:19 |
|
|
Freak
Sta mij toe dat ik deze zever al lang niet meer geloof zeg.
Altijd maar verwijzen naar de fantastische achterban en ongelooflijk mooie club om toch maar een minimum aan goodwill te creëren… Indien jullie nooit over de juiste cijfers beschikten (wat ik ook denk eigenlijk en wat ik steeds gepost heb), dan lijkt mij dit juridisch zware gevolgen te hebben voor Frank De Roose. Maar ik wil hier lezen hoe jullie uit de huidige malaise gaan geraken, en niet met de zoveelste nietszeggende post, maar met CONCRETE cijfers hé. Je schrijft dat jullie hard gaan werken, maar schreef je dat twee maanden geleden ook al niet? En wat heeft onze nieuwe manager in die twee maanden dat hij hier zit al uitgevreten? De voetbalmakelaar uitgehangen? Wat heeft hij CONCREET al uitgewerkt? En Steven De Cock komt terug in de geledingen van de club. Iemand die ons bijna al eens een faillissement heeft bezorgd. |
| 13 Sep 2011, 16:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: En Steven De Cock komt terug in de geledingen van de club. Iemand die ons bijna al eens een faillissement heeft bezorgd. Misschien Patrick er ook terug bijhalen? |
| 13 Sep 2011, 16:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
De poef is 1.300.000€ dat is toch geen staats geheim.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 13 Sep 2011, 16:29 |
|
|
Freak
Bakkie schreef: De poef is 1.300.000€ dat is toch geen staats geheim. als dat waar is ,is het over en uit. ![]() |
| 13 Sep 2011, 16:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
BVW schreef: Negativo's, zeggen jullie dan wat er moet gebeuren hé? Als de "oude" niet meer samen door de deur konden, en de put alleen maar groter geworden is, wat was jullie voorstel dan? Dat van dat niet samen door 1 deur kunnen dat hadden ze al kunnen weten want dat is al bijna een jaar zo peis ik. Als die kerels dat toen niet wilden zien, waarom nu plots wel, op minder dan 2 maanden hebben ze alles door, dat is de vraag die ik mij stel. Twee jaar zitten ze erbij en ze hebben niets door en nu op twee maanden hebben ze alles zogezegd ontdekt. Ik ben geen ezel hé. Zou het niet kunnen omdat ze geen derdeklasser uit de nood wilden helpen dat ze toen zwegen, maar wel een tweedeklasser willen depaneren omdat dat schoner staat - op het sportieve kunnen ze na vier matchen ook niet meer afgerekend worden want als er sportief iets gaat tegenvallen, zal het ook weer niet hun verantwoordelijkheid zijn. Schoon geregeld. Dat de put alleen maar groter is geworden, hebben ze zelf mee schuld aan, hoe je het ook draait of keert. Is niet alleen naïviteit die meespeelt daar - het zijn verdorie toch ook zakenmensen? Of hebben ze geld teveel dat ze niets missen op het einde van de maand? Als ze benoemd zijn om de controle uit te oefenen en ze hebben dat niet gedaan, moeten ze nu niet komen janken dat ze niet wisten dat de put vergroot is. En dat geeft mij alvast geen extra vertrouwen in hun kunnen - sorry. Trouwens: plots is de put nu weer vergroot - gaan wij ook die cijfers te zien krijgen dan? Of zijn het niet de juiste, zijn het de opgekuiste, de niet opgekuiste, enz. Misschien zijn die mannen idd naief geweest en nogal rap van geloof geweest betreft de cijfers, maar aangezien er toch voor een audit gegaan werd, moet het potje toch redelijk beginnen stinken hebben... Wie is er de hoofdschuldige in die zaak? Dienen die de put graaft of dienen die het (mede door onjuiste informatie) niet zien aankomen heeft? Nogmaals, ik hoop dat ze dat zwart op wit kunnen bewijzen wat je daar tussen haakjes zet. Indien niet, moeten ze zelfs niet meer met een reddingsplan naar voor komen want dan hebben ze mede door een heel onvoorzichtige uitspraak het einde van Eendracht Aalst op hun geweten. Of het nu voor de goeie zaak was of niet... Zoals ik eerder al zei hier en zoals bijgetreden door El Corredor, als dat van die cijfers kan worden aangetoond dan zitten er een paar in serieuze nesten, als het niet aangetoond kan worden, zal het "de andere kant" zijn die zal kunnen sjikken Tzijn niet die die nu de touwen in handen hebben die ons zover, lees=diep, in de shit geholpen hebben hé? Ge zijt daar precies heel zeker van? Laat maar horen dan wat hen vrijpleit... Het feit dat ze nu optreden of wa? En wat is het dan precies dat stoute Dirk, Marcel en Frank allemaal alleen hebben gedaan...? Weten we ook niet hé Kijk hé, ik laat langs mijn kant de hele discussie rusten voorlopig, maar ik hoop wel dat ik een uitnodiging krijg voor die supportersvergadering. Ze kunnen me daar proberen te overtuigen, met argumenten, documenten en onderbouwde evoluties vanaf overname vorige bestuur, enz. Niet met gazettepraat, dooddoeners om ons te paaien of het engeltje uit te hangen. Waarom hebben ze sinds hun toetreding tot de Raad Van Bestuur niet gewerkt samen met DDB, FDR, enz om tot een oplossing te komen bijvoorbeeld - was dat niet flashy genoeg? Waarom laat je dan twee maanden passeren - wordt er niet ingegrepen tijdens de impasse toen DDB zijn mandaat neerlegde, waar stonden ze dan om te helpen?? Dat zijn redelijk pertinente vragen toch? Ze doen begot een poging om ons eruit te halen. De "vorige" hebben dat ook geprobeerd, maar blijkbaar met nie te veel succes me dunkt. Laatst gewijzigd door DT op 13 Sep 2011, 16:49, 3 keer totaal gewijzigd. |
| 13 Sep 2011, 16:37 |
|
|
Nationale Ploeg
waly 2 schreef: Bakkie schreef: De poef is 1.300.000€ dat is toch geen staats geheim. als dat waar is ,is het over en uit. ![]() Jawadde, is dat nog weg te werken? _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 13 Sep 2011, 16:37 |
|
|
Titus schreef: waly 2 schreef: Bakkie schreef: De poef is 1.300.000€ dat is toch geen staats geheim. als dat waar is ,is het over en uit. ![]() Jawadde, is dat nog weg te werken? Zeker niet zoals ze bezig waren,dus ik blijf erbij of het piet of poll is,ik ben content dat er nog mensen zijn die dit willen verder doen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 13 Sep 2011, 16:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Titus schreef: waly 2 schreef: Bakkie schreef: De poef is 1.300.000€ dat is toch geen staats geheim. als dat waar is ,is het over en uit. ![]() Jawadde, is dat nog weg te werken? Als da waar is, awel datter mij dan is ene kan argumenteren om te komen vertellen dat DDB of MVDS of FDT goe gewerkt hebben. Op de vergadering spreken over minder dan de helft en nu 1,3 miljoen?? Tijd voor orde op zaken! |
| 13 Sep 2011, 16:40 |
|
|
Nationale Ploeg
gweninho schreef: Titus schreef: waly 2 schreef: als dat waar is ,is het over en uit. ![]() Jawadde, is dat nog weg te werken? Als da waar is, awel datter mij dan is ene kan argumenteren om te komen vertellen dat DDB of MVDS of FDT goe gewerkt hebben. Op de vergadering spreken over minder dan de helft en nu 1,3 miljoen?? Tijd voor orde op zaken! Dat werpt inderdaad wel een heel ander licht op de zaken. Als dit waar is stel ik voor dat ze dat op die vergadering zwart op wit laten zien. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 13 Sep 2011, 16:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Titus schreef: waly 2 schreef: Bakkie schreef: De poef is 1.300.000€ dat is toch geen staats geheim. als dat waar is ,is het over en uit. ![]() Jawadde, is dat nog weg te werken? We zellen ons meigen dobbel ploein in de kanting. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 13 Sep 2011, 16:42 |
|
|
Freak
ik kan echt niet méér drinken dan ik nu al doe.
![]() |
| 13 Sep 2011, 16:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Titus schreef: gweninho schreef: Titus schreef: Jawadde, is dat nog weg te werken? Als da waar is, awel datter mij dan is ene kan argumenteren om te komen vertellen dat DDB of MVDS of FDT goe gewerkt hebben. Op de vergadering spreken over minder dan de helft en nu 1,3 miljoen?? Tijd voor orde op zaken! Dat werpt inderdaad wel een heel ander licht op de zaken. Als dit waar is stel ik voor dat ze dat op die vergadering zwart op wit laten zien. Als het geen geheim was dat openstaande bedrag, waarom komen ze er nu dan pas mee af?? Allez, dit wordt voer voor advocaten... |
| 13 Sep 2011, 16:46 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
waly 2 schreef: ik kan echt niet méér drinken dan ik nu al doe. ![]() je wordt ook een dagje ouder hé , kzal wel eentje meer drinken |
| 13 Sep 2011, 16:47 |
|
| Pagina 138 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 136 137 138 139 140 … 289 Volgende |