Transfers volgend seizoen - Pagina 139 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 137 138 139 140 141 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Freak

Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Het ziet ernaar uit dat Eendracht Aalst voor volgend seizoen Regi Van Acker wil als trainer. Van Acker probeert dit weekend eerst nog VW Hamme te redden maar zou dan niet afkerig staan voor een contract bij Eendracht. Het nieuws is blijkbaar vroegtijdig gelekt via bevriende pers en staat vandaag al te lezen in enkele kranten. Mogelijks wordt de piste Van Acker toch nog verlaten, net omwille van dit perslek.

23 Apr 2014, 16:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
waly 2 schreef:
Het ziet ernaar uit dat Eendracht Aalst voor volgend seizoen Regi Van Acker wil als trainer. Van Acker probeert dit weekend eerst nog VW Hamme te redden maar zou dan niet afkerig staan voor een contract bij Eendracht. Het nieuws is blijkbaar vroegtijdig gelekt via bevriende pers en staat vandaag al te lezen in enkele kranten. Mogelijks wordt de piste Van Acker toch nog verlaten, net omwille van dit perslek.

Het zal een groot staatsgeheim zijn :plat:

23 Apr 2014, 16:35
Ancien

Leeftijd: 46
zandbergske schreef:
Zijn beiden dan wat te vergelijken vind ge?of zijn ze totaal verschillend.(ambroise en gounogbe)

Goh, beide zijn fysiek sterk, hebben alletwee een actie in huis en hebben een neus voor goals. Ambroise moet het door de band misschien toch iets meer van de voetballende actie en snelheid hebben waar Gounongbe iets meer als echte targetspits kan fungeren. Ambroise kan ook op de flank uitgespeeld worden natuurlijk, maar als je er nog geen 1 kunt betalen, zal alletwee ook niet lukken :-) Kunnen beide in een ploeg, maar dan mogen we de andere 12 in onze kern wel verkopen denk ik gezien het prijskaartje...

23 Apr 2014, 16:38
Vaste Waarde

Leeftijd: 54
Zal dus wellicht niets worden als ik het zo hoor ;)

23 Apr 2014, 16:45
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
waly 2 schreef:
Mogelijks wordt de piste Van Acker toch nog verlaten, net omwille van dit perslek.

Zou spijtig zijn.

Was toch een beetje te verwachten, aangezien ze Van Acker ook al wilden na Janssens.

23 Apr 2014, 16:48
Nationale Ploeg

waly 2 schreef:

Een uithaal naar een perslek op de website van de communicatieverantwoordelijke van de club :lol: :crazy:

23 Apr 2014, 16:51
nieuw in de eerste ploeg

AlostanA schreef:
DT schreef:
AlostanA schreef:

Is het toch al afgetrapt?

Is dat effectief zo? En ik hoop dat je met dat aftrappen toch effectief weg bedoeld zonder dat we er ons broek aan scheuren hé... Geen structuur waarbij hij niet meer fysiek zichtbaar is, maar waar we ze elke maand wel nog moeten leggen achter de schermen...

Ik weet het ook niet zeker, maar ik geloof dat die via spelersvakbond Sporta zijn vrijheid had gekregen.

Lander krijgt een gouden handdruk.

23 Apr 2014, 18:37
Ancien

waly 2 schreef:

Ier leisde toch nogal iet zelle, piste Van Acker werd missching verloaten vanweige een perslek.
Wie eifter tèn in de pers goan lekken? Volgens moi tèn toch de poar maanen die der mé beizeg woaren.
Kennen die poar oazen eer m...l tèn ni aaven?

23 Apr 2014, 19:20
forumlegende

jammen schreef:
waly 2 schreef:

Ier leisde toch nogal iet zelle, piste Van Acker werd missching verloaten vanweige een perslek.
Wie eifter tèn in de pers goan lekken? Volgens moi tèn toch de poar maanen die der mé beizeg woaren.

kga eerlijk zijn, vorige week maandag kreeg ik nen sms uit het Hamse met de melding "Van Acker tekent bij jullie"...

dat dan eens rondgevraagd, en men vraagt mij expliciet van te zwijgen, of we zouden er wel eens kunnen naastpakken. Soit, geen probleem, dan doe ik dat. Mijn verbazing was deze morgen dan ook groot toen ik mijn gazet opensloeg... :-)

23 Apr 2014, 19:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
El Corredor (Light) schreef:
jammen schreef:
waly 2 schreef:

kga eerlijk zijn, vorige week maandag kreeg ik nen sms uit het Hamse met de melding "Van Acker tekent bij jullie"...

dat dan eens rondgevraagd, en men vraagt mij expliciet van te zwijgen, of we zouden er wel eens kunnen naastpakken. Soit, geen probleem, dan doe ik dat. Mijn verbazing was deze morgen dan ook groot toen ik mijn gazet opensloeg... :-)

Bank garantie zal niet in orde geweest emmen :hmm: daarom het perslek :D

23 Apr 2014, 19:57
Vaste Waarde

DT schreef:
de vergelijking/opmerking die je mij persoonlijk maakt omtrent De Greef/Lievens/
de Neve klopt wel, en mag je gerust opmerken.

in De Greef zie ik iets van voetballende kwaliteiten, die ik in Lievens niet zie.

Wat De Neve betreft, op die positie vind ik dat je meer moet brengen. (cfr. Pietermaat) Of die mannen 18 of 35 zijn, zegt mij eerlijk gezegd niets. Het feit dat Pietermaat een gans jaar back rechts stond zegt voor mij genoeg.

Voorbeelden zijn legio, Delclef, Ringoot, allemaal mannen met potentie, alleen is het er never nooit uitgekomen.

Een Eendrachtpubliek is altijd al kritisch geweest, dat is al zo lang ik kom kijken. Ken jij een voetbalpubliek dat wel geduldig en niet kritisch is? Vraag anders eens in Anderlecht of PSV hoe ze hun "overgangsjaar" vonden? :D

Ik vind dat ook maar als je voor aanvang van het seizoen zwaar inzet op Lander en Kevin Janssens en het komt er niet uit, vind ik niet dat je daarom op het eind van het jaar De Neve zou moeten slachtofferen... Als er iemand links van u loopt waar je de bal niet kwijt kan, voor u iemand loopt die altijd in de bal komt en een spits hebt die nu pas min of meer de naam "voetballer" kan dragen... Iemand ooit de carrière van Ewen Verheyden gevolgd toen hij bij Mechelen en RWDM zat? Is pas goed en wel aan de oppervlakte gekomen na zijn 25ste... Daarom dat een Lievens en De Neve nu nog niet afgeschreven moeten worden - zeker niet als je ziet hoe de zogenaamde vedetten het er vanaf hebben gebracht... Kunnen de ploeg nog niet dragen, maar geef ze tijd... Lees er uw posts over Van Damme eens op na uit uw non-light periode en zie hoe hij zich heeft opgewerkt in uw hiërarchie...

Ook uw vergelijkingsbasis zegt alles: wij moeten stoppen met te vergelijken met Anderlecht en PSV... Die tijd is gepasseerd... De boot/trein whatever stond klaar in de periode 1994-1996 en we hebben hem gemist... Nu moeten we heel nederig zijn en kijken naar clubs als Heist op den Berg en Geel hoe zij jaar na jaar probleemloos een licentie kunnen krijgen met 3/4 minder volk en nauwelijks "namen" in hun kern... Dat is de eerste stap die we moeten zetten. Back to basics... Hopen dat we een Falco Geenens drie jaar kunnen houden, dat hij zich ontwikkeld tot een goede rechtsachter die we daarna eventueel aan een hoger geklasseerde club kunnen verkopen, die middelen herinvesteren, enz.

Indien je denkt dat we in 1 jaar met een paar ronkende namen de kentering kunnen inluiden, dan vrees ik dat naïviteit de bovenhand haalt... Na de titel in derde dacht ik even dat het nog kon, maar een week na de titelviering was de eenheid in het bestuur al weg... Dan weet je dat het heel moeilijk wordt...

[color=#FF0000]"Nu moeten we heel nederig zijn en kijken naar clubs als Heist op den Berg en Geel hoe zij jaar na jaar probleemloos een licentie kunnen krijgen met 3/4 minder volk en nauwelijks "namen" in hun kern... Dat is de eerste stap die we moeten zetten. Back to basics..Dixit DT"[/color

Dat is dus inderdaad waarover het echt gaat - en jammergenoeg hebben velen dat hier niet in de mot.. :
Het huidige EA met zijn problematische schuldenlast, spelend in de zwaar verlieslatende tweede klasse in een oubollig stadion is op termijn verdoemd tot verdwijnen /fusioneren/ overgenomen te worden door een mecenas….
De eerste twee scenario's zie ik echt niet zitten... :D
Het derde lijkt mij weinig aannemelijk tenzij JDN of een rijke sjeik plots "het licht ziet in Aalst"….
Blijft dus enkel de door DT knap verwoorde optie : Back to basics.. Tering naar de nering - ophouden met dromen en dus EERST saneren……. :crazy:

23 Apr 2014, 20:26
Nationale Ploeg

den DT zou van mij nog in de sportieve staff mogen opgenomen worden :D heeft hier duidelijk het meeste voetbalvisie én een boontje voor aankomend talent. maar hij moet niet teveel centen vragen he, of we pakken Desaeyere terug :cool:

OT: wa ne zever seg, da van die gebrek aan discipline en eentonigheid van oefenstof. was iets dat ook al opviel bij BVR zijne C4 en CJ zijne exit: er zitten er in de spelersgroep die gewoon niet de goeie mentaliteit hebben. die niet doorhebben dat zij het zelf moeten doen. ik kan er voor mij namen opplakken, gasten die je best loost wat mij betreft.

23 Apr 2014, 21:04
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
DT schreef:

wat voor zever is dat zeg. Het wil toch niet zeggen omdat je de komst van iemand toejuicht, dat je nadien niet mag zeggen als het slecht is?

Mensen hebben een mening, goed of slecht. je kan natuurlijk ook een mening hebben à la onze politiekers. En rond de hete brij draaien.

Ik durf het gerust zeggen, ben blij met de komst van Van Acker. En als het niet draait, zal ik dat ook zeggen.

Neen, zeker niet, maar is wel een heel gemakkelijke positie - kritiek geven als het slecht gaat, kan iedereen... Maar vasthouden aan iets of iemand, ook als het wat minder gaat, is niet iedereen gegeven... Dat heeft niks met politiek te maken maar alles met langetermijn-denken en ik vind dat er hier veel mensen zijn die heel snel overschakelen op de wegwerpcultuur... Dag 1 - goede beslissing, super. Dag 100 - niet goed genoeg, graag ander en beter... En anderzijds de precaire financiële situatie blijven aanklagen... Something just does not feel right in gans die discussie volgens...

Om het concreet te maken: kijk eens terug naar de topic prognose seizoen 13-14 en de kritiek op onze club vandaag de dag...

Met overgrote deel van je laatste betogen volledig akkoord, maar ik vind eerlijk gezegd dat je de supporters het mankeren van een langetermijnvisie nu toch moeilijk kan aanwrijven.
Ten eerste moeten supporters het vaak doen met de karige/vervormde/eenzijdig gekleurde informatie die ze hebben, (lees: wat speelt er zich af achter de schermen), dat verschilt al eens van supporter tot supporter. Dat emotie of intuitie al eens de overhand neemt op de ware toedracht... tja, dat is denk ik des mensen, en het hoort toch ook denk ik wel bij het supporter zijn. Niet iedereen staat even dicht bij de club of bepaalde betrokkenen bij de club, en die oordelen ook op basis van wat zij zien en horen. Zolang je ook in staat bent je eigen mening te kunnen staven, lijkt me daar weinig op tegen.
Ten tweede snap ik dat supporters constant naar boven willen kijken. je supportert nu eenmaal voor een club in de hoop dat die club resultaten haalt, ambities mag tonen. Zij mogen gerust de meest 'emotioneel' betrokken partij zijn van de hele club... meer zelfs, dat is in mijn ogen ook hun rol die ze kunnen spelen. Mij persoonlijk kan het geen reet schelen dat ik bij die prognose topic of een andere topic ooit iets heb geplaatst dat achteraf een complete misser blijkt te zijn. Ook dàt is voetbal. Vooral plezant om uit te kijken naar een goed seizoen, te analyseren tov concurrentie enzovoort, maar het kan eens fors anders uitdraaien, dan gedacht, en soms, in onze meningen over bepaalde spelers bijvoorbeeld, is dat maar goed ook.
't is geen schande om eens verkeerd te zijn ook hé. Uiteindelijk zijn wij het niet (gelukkig maar) die de beslissingen moeten nemen. ik denk ook niet dat het gemakkelijk is om een tweedeklasseclub te leiden, maar voor alle duidelijkheid, dit laatste pleit dit bestuur in mijn ogen zeker niet vrij.
ten derde ben ik ervan overtuigd dat wanneer de clubleiding de supporters duidelijk had uitgelegd voor welke situatie we staan, of beter nog, had men het engagement dat men had gemaakt ten tijde van de reddingsactie "iendracht for life" trouw gebleven, meer bepaald voorrang geven aan de sanering van de club, dan denk ik wel dat je deze realiteit aan de supporters kan verkopen. Tenminste als je daar dan ook zichtbaar naar handelt (transfers), en ook je sportieve doelstellingen hierop afstemt, en na twee jaar eens kunt terugkoppelen met enig resultaat qua schuldafbouw bijvoorbeeld.
At the end is het vooral het bestuur zélf dat misschien beter wat minder emotioneel of intuïtief had gehandeld qua transferpolitiek, overdreven sportieve beloftes bij de abonnementenverkoop, en qua onnodige, zelfs misplaatste mediastunts à la Mpenza-Kompany. Laat dit laatste nu zijn waar voor mij, en blijkbaar voor heel veel zeer trouwe supporters stilaan het einde in zicht is, dat is namelijk dat we in een situatie zitten dat de supporters nuchterder zijn geworden dan de bestuurslui.

Dus: in de ideale wereld heeft ons bestuur een goeie degelijk uitgedokterde langetermijnvisie, blijft ze op de momenten dat emotie de overhand neemt trouw aan de beslissingen die de beste zouden zijn voor de continuiteit en de identiteit van deze club (ook al is het hek van de dam op het forum), en laat de supporters dan maar gerust dromen, of in uitersten denken in het licht van de info waarover ze beschikken...
de realiteit vandaag is helaas lichtjes omgekeerd.
nogal filosofisch, kweetet,

ah ja... Ik zou blij zijn als dat van Regi niet afspringt. ik schat in dat hij iemand is die onze club diensten kan bewijzen...

23 Apr 2014, 21:09
Nationale Ploeg

Wijns, ex-heist/kortrijk nu ohl. das toch ne linksen he. zou die niet wat willen inleveren na 2 mislukte avonturen om zich te relanceren ?

23 Apr 2014, 21:11
forumlegende

Still standing ! schreef:
Wijns, ex-heist/kortrijk nu ohl. das toch ne linksen he. zou die niet wat willen inleveren na 2 mislukte avonturen om zich te relanceren ?

was da genen back rechts?

23 Apr 2014, 21:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 137 138 139 140 141 515