|
|
| Pagina 15 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Als buitenstaander blijft het moeilijk om iets zinnigs te zeggen. We kunnen enkel hopen dat alle eigenbelang aan kant gezet wordt en dat er niets gebeurt dat onzen Iendracht in gevaar brengt.
Het huidige bestuur kan in elk geval niet verweten worden de jeugd geen kans te geven. Met Van Belle, Podevijn, de Spotbeens en Van Damme heeft de laatste jaren heel wat eigen jeugd kansen gekregen. Langs de andere kant moet het huidige bestuur ook naar de financiën kijken. Als ik de twee "kampen" bekijk zitten alle kapitaalkrachtigen aan de kant van het jeugdbestuur. |
| 19 Feb 2009, 14:45 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
De Ridder moet opstappen zoveel is zeker anders zou het kunnen dat onze eendracht ter dode is opgeschreven.
|
| 19 Feb 2009, 14:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Smetje schreef: Als buitenstaander blijft het moeilijk om iets zinnigs te zeggen. We kunnen enkel hopen dat alle eigenbelang aan kant gezet wordt en dat er niets gebeurt dat onzen Iendracht in gevaar brengt. Het huidige bestuur kan in elk geval niet verweten worden de jeugd geen kans te geven. Met Van Belle, Podevijn, de Spotbeens en Van Damme heeft de laatste jaren heel wat eigen jeugd kansen gekregen. Langs de andere kant moet het huidige bestuur ook naar de financiën kijken. Als ik de twee "kampen" bekijk zitten alle kapitaalkrachtigen aan de kant van het jeugdbestuur. En is het dankzij het hoofdbestuur dat de jeugd zijn kans heeft gekregen? Mocht Dirk niet hebben ingegrepen Kenn Van Damme speelde op dit moment bij de beloften ...........Wie heeft hen trouwens klaargestoomt voor de 1ste ploeg, het hoofdbestuur? _________________ geer'n bè |
| 19 Feb 2009, 15:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
panoleon schreef: Smetje schreef: Als buitenstaander blijft het moeilijk om iets zinnigs te zeggen. We kunnen enkel hopen dat alle eigenbelang aan kant gezet wordt en dat er niets gebeurt dat onzen Iendracht in gevaar brengt. Het huidige bestuur kan in elk geval niet verweten worden de jeugd geen kans te geven. Met Van Belle, Podevijn, de Spotbeens en Van Damme heeft de laatste jaren heel wat eigen jeugd kansen gekregen. Langs de andere kant moet het huidige bestuur ook naar de financiën kijken. Als ik de twee "kampen" bekijk zitten alle kapitaalkrachtigen aan de kant van het jeugdbestuur. En is het dankzij het hoofdbestuur dat de jeugd zijn kans heeft gekregen? Mocht Dirk niet hebben ingegrepen Kenn Van Damme speelde op dit moment bij de beloften ...........Wie heeft hen trouwens klaargestoomt voor de 1ste ploeg, het hoofdbestuur? Pffff, ik vind het maar triest van beide kanten eigenlijk. We zouden beter als één club naar buiten komen ipv als een eerste ploeg en een jeugdbeleid die al vechtend over de grond rollen. Op wat trekt da nu? Zo kunt ge bezig blijven ... de jeugd die alle eer wilt voor de jeugdspelers die doorbreken ... de eerste ploeg die de eer wilt voor ze op te stellen ... Godverdomme, tis al erg dat we het over de eerste ploeg en de jeugd afzonderlijk moeten hebben. We zijn toch allemaal Eendracht Aalst zeker!!!! |
| 19 Feb 2009, 15:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Ohja moeten we nu ineens allemaal op onze knieen vallen voor het jeugdbestuur misschien?
Man man, er wordt hier kritiek gegeven en de nieuwe leden spruiten langs alle kanten uit de grond. |
| 19 Feb 2009, 15:06 |
|
|
Ancien
Ik kan het niet begrijpen dat men de hoofdsponsor doet opstappen, omdat men zijn sportieve visie niet kan of wil volgen.
Denkt men nu echt dat er geldschieters staan te springen om te investeren in derde klasse voetbal. Het is niet door drankbonnetjes en kleinere sponsoring dat je een ploeg als Aalst (bedrijf) kan blijven runnen. Met alle respect voor de provinciale ploegen, daar kan men misschien op dergelijke manier werken, om de kop boven water te houden. Als men de ambitie heeft om een trapje hoger te spelen, zoals voorzien in het zogezegde driejarenplan, zelf door het Eendrachtbestuur langs de media en pers toegelicht. Dan is het niet meer dan normaal dat de hoofdsponsors aandringen om de club proffesioneler te besturen, herstructurering en daardoor andere functies moeten uitoefenen in het belang de firma of club zijn dagelijkse kost in de bedrijfswereld. Het is onwaarschijnlijk dat een ervaren bedrijfsleider van een grote firma, die dan nog de levensader van onze club is, zich door onbegrip of onwil van sommigen moet terugtrekken. Degenen die een hypoteek stellen op de vooruitgang van onze club, nemen een verpletterende verantwoordelijkheid. Dergelijke zaken schrikken potentiële geldschieters af, en geeft onze club een slecht imago. Je kan je wel inbeelden moesten we later in financiële moeilijkheden geraken en daardoor degraderen of in het slechtste geval geschrapt worden van de bondslijsten, dan zijn de gevolgen niet te overzien. Gezien dit te vermijden was zal de woede bij de vele Eendrachtfans niet in te tomen zijn met alle gevolgen van dien. Trouwens wat hebben we nog te verliezen, een tweede faillissement komen we nooit meer te boven. Eendracht Aalst zal roemloos ter ziele gaan. Daarom mijn oproep laat het gezond verstand en je hart spreken en kom tot een zakelijk compromis om de toekomst van deze schitterende ploeg veilig te stellen. De trouwe fans die al genoeg van dit soort miserie meegemaakt hebben verdienen dit of niet soms? ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" Laatst gewijzigd door Hugo op 19 Feb 2009, 15:24, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 19 Feb 2009, 15:07 |
|
|
Nationale Ploeg
eendrachter'80 schreef: De Ridder moet opstappen zoveel is zeker anders zou het kunnen dat onze eendracht ter dode is opgeschreven. Dit is eigenlijk het enige zinnige dat wij kunnen zeggen. Je hoort dit uit alle kampen, het kamp GDR en marionetten à la Markey niet meegerekend. Nieuwe sponsors willen geen input aan de club geven zolang deze despoot aan zijn postje blijft vastklampen. Ik wil nog is benadrukken dat we nu moeten kiezen tussen kapitaalkrachtige mensen die de club kunnen redden met bovendien nieuwe sponsors (het budget wordt nu voor een groot deel verzorgd door De Dijcker). Of iemand die onze ploeg opnieuw naar de rand van de afgrond bracht, niet wil opstappen en gewoon verder wil gaan als einzelganger. Iemand die bovendien financieel niks bijbrengt. Ik hoop dan ook dat de supporters dit zaterdag laten blijken om onze club te redden. Pas op ik bedoel hier niet mee dat er weer Garré-toestanden moeten gebeuren. Ook al gaat 1 bepaald persoon die kant op. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 19 Feb 2009, 15:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Titus schreef: eendrachter'80 schreef: De Ridder moet opstappen zoveel is zeker anders zou het kunnen dat onze eendracht ter dode is opgeschreven. Dit is eigenlijk het enige zinnige dat wij kunnen zeggen. Je hoort dit uit alle kampen, het kamp GDR en marionetten à la Markey niet meegerekend. Nieuwe sponsors willen geen input aan de club geven zolang deze despoot aan zijn postje blijft vastklampen. Ik wil nog is benadrukken dat we nu moeten kiezen tussen kapitaalkrachtige mensen die de club kunnen redden met bovendien nieuwe sponsors (het budget wordt nu voor een groot deel verzorgd door De Dijcker). Of iemand die onze ploeg opnieuw naar de rand van de afgrond bracht, niet wil opstappen en gewoon verder wil gaan als einzelganger. Iemand die bovendien financieel niks bijbrengt. Ik hoop dan ook dat de supporters dit zaterdag laten blijken om onze club te redden. Pas op ik bedoel hier niet mee dat er weer Garré-toestanden moeten gebeuren. Ook al gaat 1 bepaald persoon die kant op. dees is om gans dood te vallen!! Tis just omgekeerd. |
| 19 Feb 2009, 15:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Hugo schreef: Trouwens wat hebben we nog te verliezen, een tweede faillissement komen we nooit meer te boven. Ik denk dat ge binnen de tien jaar geen twee keer in vereffening moogt gaan, dat anders de club geschrapt wordt. Pas op, ik ben er eerlijk gezegd wel vrij gerust op dat we voor zo een rampscenario echt niet moeten vrezen hoor. Zo een vaart zal het allemaal wel niet lopen. |
| 19 Feb 2009, 15:11 |
|
|
Nationale Ploeg
Stijn schreef: Titus schreef: eendrachter'80 schreef: De Ridder moet opstappen zoveel is zeker anders zou het kunnen dat onze eendracht ter dode is opgeschreven. Dit is eigenlijk het enige zinnige dat wij kunnen zeggen. Je hoort dit uit alle kampen, het kamp GDR en marionetten à la Markey niet meegerekend. Nieuwe sponsors willen geen input aan de club geven zolang deze despoot aan zijn postje blijft vastklampen. Ik wil nog is benadrukken dat we nu moeten kiezen tussen kapitaalkrachtige mensen die de club kunnen redden met bovendien nieuwe sponsors (het budget wordt nu voor een groot deel verzorgd door De Dijcker). Of iemand die onze ploeg opnieuw naar de rand van de afgrond bracht, niet wil opstappen en gewoon verder wil gaan als einzelganger. Iemand die bovendien financieel niks bijbrengt. Ik hoop dan ook dat de supporters dit zaterdag laten blijken om onze club te redden. Pas op ik bedoel hier niet mee dat er weer Garré-toestanden moeten gebeuren. Ook al gaat 1 bepaald persoon die kant op. dees is om gans dood te vallen!! Tis just omgekeerd. Kijk Stijn dat is u gedacht. Ik denk wel dat het hier geen geheim is dat gij een fervent voorstander van GDR bent. Maar dan nog kan ik er niet bij dat gij zegt dat het omgekeerd is. Dus volgens u is het GDR die grotendeels instaat voor het budget? De Bruecker wil het alleenrecht over de transfers zonder zich te omringen door deskundige mensen? Raar... _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 19 Feb 2009, 15:12 |
|
|
Titus schreef: eendrachter'80 schreef: De Ridder moet opstappen zoveel is zeker anders zou het kunnen dat onze eendracht ter dode is opgeschreven. Dit is eigenlijk het enige zinnige dat wij kunnen zeggen. Je hoort dit uit alle kampen, het kamp GDR en marionetten à la Markey niet meegerekend. Nieuwe sponsors willen geen input aan de club geven zolang deze despoot aan zijn postje blijft vastklampen. Ik wil nog is benadrukken dat we nu moeten kiezen tussen kapitaalkrachtige mensen die de club kunnen redden met bovendien nieuwe sponsors (het budget wordt nu voor een groot deel verzorgd door De Dijcker). Of iemand die onze ploeg opnieuw naar de rand van de afgrond bracht, niet wil opstappen en gewoon verder wil gaan als einzelganger. Iemand die bovendien financieel niks bijbrengt. Ik hoop dan ook dat de supporters dit zaterdag laten blijken om onze club te redden. Pas op ik bedoel hier niet mee dat er weer Garré-toestanden moeten gebeuren. Ook al gaat 1 bepaald persoon die kant op. Als gij dat het enige zinnige vindt ??!! Ge hoort nu waarschijnlijk extreme verhalen uit beide kampen, tis soms de kunst om te verstaan dat de waarheid wel ergens middenin zal liggen en om zeker niet mee te gaan in de extreme verhalen van betrokken partijen die het niet meer objectief kunnen bekijken. Tis best van nu gene paniekvoetbal te spelen en hier proberen als volwassen mensen uit te komen. Als dat überhaupt nog mogelijk is natuurlijk. |
| 19 Feb 2009, 15:14 |
|
|
Ancien
ik heb er vertrouwen in Geert De Ridder ja.
De tweede paragraaf dat heb ik niet over gezegd. |
| 19 Feb 2009, 15:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Stijn schreef: Titus schreef: eendrachter'80 schreef: De Ridder moet opstappen zoveel is zeker anders zou het kunnen dat onze eendracht ter dode is opgeschreven. Dit is eigenlijk het enige zinnige dat wij kunnen zeggen. Je hoort dit uit alle kampen, het kamp GDR en marionetten à la Markey niet meegerekend. Nieuwe sponsors willen geen input aan de club geven zolang deze despoot aan zijn postje blijft vastklampen. Ik wil nog is benadrukken dat we nu moeten kiezen tussen kapitaalkrachtige mensen die de club kunnen redden met bovendien nieuwe sponsors (het budget wordt nu voor een groot deel verzorgd door De Dijcker). Of iemand die onze ploeg opnieuw naar de rand van de afgrond bracht, niet wil opstappen en gewoon verder wil gaan als einzelganger. Iemand die bovendien financieel niks bijbrengt. Ik hoop dan ook dat de supporters dit zaterdag laten blijken om onze club te redden. Pas op ik bedoel hier niet mee dat er weer Garré-toestanden moeten gebeuren. Ook al gaat 1 bepaald persoon die kant op. dees is om gans dood te vallen!! Tis just omgekeerd. Weet jij dan meer, heeft Geert plotseling andere sponsers gevonden mss, als Dirk en Frank stoppen, dood , muerta, gedaan met wit-zwart, open uw ogen man en nee voor mij moet Geert niet opstappen, maar hij moet water bij zijne wijn doen. De macht alleen houden is niet houdbaar tenzij je Denul heet. Dus Geert wordt zelf ook wakker en neem de toegestoken hand in het belang van onze club .............. _________________ geer'n bè |
| 19 Feb 2009, 15:16 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Van waar ineens die nieuwe leden allemaal?
Hopelijk heeft dit, zoals gezegd, geen invloed op de voorbereiding naar spelers toe voor volgend seizoen... _________________
|
| 19 Feb 2009, 15:18 |
|
|
Nationale Ploeg
spijtige dingen toch allemaal ... net in de periode dat het tijd wordt om al die drie jaar-contracten met sponsors te gaan hernieuwen. Wie heeft daar nu nog zin in?
|
| 19 Feb 2009, 15:20 |
|
| Pagina 15 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 289 Volgende |