Ex-spelers - Pagina 141 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3213 berichten ]  Ga naar pagina 1 139 140 141 142 143 215
 Ex-spelers 
Auteur Bericht
Freak

Bericht Re: Ex-spelers
In de zomer van 2012 verruilde Jens Podevijn het Pierre Cornelisstadion van Eendracht Aalst voor Willem II. Twee jaar later neemt onze landgenoot alweer afscheid van Tilburg.

Podevijn en Willem II besloten in onderling overleg om hun verbintenis te verbreken. De 24-jarige vleugelaanvaller herstelt momenteel van een kruisbandblessure en kwam omwille van die reden niet verder dan drie competitiewedstrijden.

Met zijn vertrek uit Tilburg zet Podevijn wellicht een definitief punt achter zijn loopban als profvoetballer. "Jens zal zich gaan richten op een maatschappelijke carrière", klinkt het op de officiële website van Willem II.

29 Jan 2014, 18:07
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
Club Brugge heeft Jan Van Steenberghe aangesteld als nieuwe coach van de doelmannen. De 41-jarige ex-doelman van onder andere Aalst en Anderlecht werkte eerder al samen met coach Michel Preud'homme.
http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/140129_Club_Van_Steenberghe

29 Jan 2014, 21:54
Duivelke

Volgens de info die ik gekregen heb heeft Jens deze week (in De Fox) wel degelijk een contract getekend met E.Aalst. De voetbalbond heeft echter geweigerd om de overgang van Jens te aanvaarden. Resultaat : Jens is niet meer aangesloten bij WillemII en ook niet bij Eendracht Aalst.
Ik vraag me af waarom men Jens heeft overhaalt om naar Eendracht Aalst te komen wel wetend dat ze geen transferts mogen doen.
Dit ruikt echt naar amateurisme van het bestuur...

30 Jan 2014, 11:27
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Of een heel slechte bron waardoor ge ingelicht zijt? :-)

30 Jan 2014, 11:31
Duivelke

Bel Jens anders eens op...dan zal je het horen..

30 Jan 2014, 11:43
Vaste Waarde

kromgoddeweg schreef:
Bel Jens anders eens op...dan zal je het horen..

Of dit nu klopt of niet klopt, een ding is zeker.
We zijn de 30e en het opheffen van ons transferverbod zit er dus blijkbaar niet meer aan te komen…( ofschoon ons bestuur in december stelde : " we dat transferverbod effekes heel snel gaan laten opheffen")

Ik hoop dus maar dat het met onze licentie WEL in orde gaat komen, want indien er volgens het bestuur " eigenlijk niets aan de hand is" dan snap ik totaal niet waarom ze er niet in slagen om dat transferverbod te laten opheffen ( en al zeker niet omdat het aanwerven van een iets of wat spits nu eigenlijk een must is dankzij GlouftPIK :D )

30 Jan 2014, 11:52
nieuw in de eerste ploeg

klopt idd....

30 Jan 2014, 13:51
Freak

Jens Podevijn (24) verliet het Nederlandse Tilburg, waar de gewezen flankaanvaller van Eendracht Aalst in onderling overleg met Willem II zijn contract verbrak. Podevijn hoopt zo nog op 31 januari onderdak te vinden bij een nieuwe club.

Podevijn woont nu samen met zijn vriendin in Haaltert en revalideert van een kruisbandletsel. Binnen zes weken zou hij weer wedstrijdfit moeten blijken. Podevijn wil het voetbal in eerste instantie combineren met een job en is op zoek naar een club in de Belgische tweede of derde klasse. Op langere termijn hoopt de technisch bedreven balvirtuoos weer een profcontract te versieren.

30 Jan 2014, 14:11
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
kromgoddeweg schreef:
Volgens de info die ik gekregen heb heeft Jens deze week (in De Fox) wel degelijk een contract getekend met E.Aalst. De voetbalbond heeft echter geweigerd om de overgang van Jens te aanvaarden. Resultaat : Jens is niet meer aangesloten bij WillemII en ook niet bij Eendracht Aalst.
Ik vraag me af waarom men Jens heeft overhaalt om naar Eendracht Aalst te komen wel wetend dat ze geen transferts mogen doen.

We maken al jaren vanalles mee dat naar amateurisme ruikt. Blijkbaar heb je er nooit van wakker gelegen. Maar voor dit kom je je wel registreren?
Met alle respect voor Jens, maar je kan het ook omkeren. Je contract opzeggen, om een contract te tekenen bij een ploeg die een transferverbod heeft.. ;ruikt dat dan niet naar amateurisme?

Enfin, het zou leuk zijn mocht hij terugkeren, al dan niet dit seizoen.

30 Jan 2014, 14:20
forumlegende

Stijn schreef:
kromgoddeweg schreef:

We maken al jaren vanalles mee dat naar amateurisme ruikt. Blijkbaar heb je er nooit van wakker gelegen. Maar voor dit kom je je wel registreren?
Met alle respect voor Jens, maar je kan het ook omkeren. Je contract opzeggen, om een contract te tekenen bij een ploeg die een transferverbod heeft.. ;ruikt dat dan niet naar amateurisme?

Enfin, het zou leuk zijn mocht hij terugkeren, al dan niet dit seizoen.

Die vraag heb ik mij ook gesteld? De jens weet toch ook dat hij hier niet kan tekenen omdat we transferverbod hebben.

is pas binnen 6weken fit, dus voor mij voor dit seizoen, geen optie meer

30 Jan 2014, 14:47
Duivelke

Beste Stijn,
Ik heb me niet speciaal ingeschreven om dit bericht te posten. Ik ben op het forum gekend als LASAKRA. Maar om een of andere reden geraak ik niet meer op het forum met die Nick naam.. Vandaar mijn her inschrijving.
En om nu op uw post inhoudelijk te antwoorden : Als een club, waar je jaren lang gespeeld hebt, en waar je steeds goed behandeld geweest bent, je zegt dat je een contract krijgt...dan geloof je dat. Misschien is dit wel naïef maar wat erger is, is het feit dat een club een oud speler zo een toer lapt. En daar ligt mijn verontwaardiging !
Ik ga al 58 jaar naar den Eendracht kijken en heb dus al van alles meegemaakt. Maar dit is er echt wel over.

30 Jan 2014, 14:54
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Aangezien hij vrij is, kan hij - net als Sylla - toch ook nog aansluiten na 31/01? Of geldt dit niet voor hem aangezien hij net zijn contract verbroken heeft?

Hopelijk kunnen ze dat transferverbod zo snel mogelijk laten opheffen.

30 Jan 2014, 15:15
Ancien

Leeftijd: 46
Smetje schreef:
Aangezien hij vrij is, kan hij - net als Sylla - toch ook nog aansluiten na 31/01? Of geldt dit niet voor hem aangezien hij net zijn contract verbroken heeft?

Hopelijk kunnen ze dat transferverbod zo snel mogelijk laten opheffen.

Dat was ook mijn gedacht ja maar afgaande op de verontwaardiging die te lezen valt bij sommige mensen hier, vrees ik dat het eerder een verhaal is zoals bij de oudste Musonda en Chelsea vs KV Mechelen...

Wat er ook van zei: geeft toch ook weer een schoon beeld zelle - langs de ene kant ga je spelers stallen bij andere clubs omdat ze hier geen speelgelegenheid moeten verwachten, maar anderzijds zou je dan wel spelers voor dezelfde positie willen aantrekken die nog niet fit zijn en ook al ben je eigenlijk niet gemachtigd om dat te doen... Laat ons dus vooral hopen dat het verhaal rond Potjes serieus is opgeblazen, want anders is het eens te meer een teken dat er daar een paar niet goed bezig zijn aan de Bredestraat...

30 Jan 2014, 15:23
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
DT schreef:

Dat was ook mijn gedacht ja maar afgaande op de verontwaardiging die te lezen valt bij sommige mensen hier, vrees ik dat het eerder een verhaal is zoals bij de oudste Musonda en Chelsea vs KV Mechelen...

Wat is dat verhaal van Musonda/Chelsea/KVM?

30 Jan 2014, 15:34
Ancien

Leeftijd: 46
Smetje schreef:
DT schreef:

Wat is dat verhaal van Musonda/Chelsea/KVM?

http://www.nr10.be/buitenland/engeland/ ... ij-chelsea

30 Jan 2014, 15:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3213 berichten ]  Ga naar pagina 1 139 140 141 142 143 215