Transfers 2010-2011 - Pagina 142 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 140 141 142 143 144 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Bericht Re: Transfers 2010-2011
eendrachter'80 schreef:
Volgens het laatste nieuws zal E.A enkel 2 middenvelders aantrekken, een rechtermiddenvelder van 2é klasse zou eerstdaags tekenen.

ze willen eerst de verdedigers serbest en de ly binnenhalen en nu hebben ze plots verdedigers genoeg :x .
de marcel is hem wat betreft de verdediging aan het misrekenen , veel te veel middelmatige spelers.
kestens , brecht , ringoot, podevijn op de back, dat zijn in mijn ogen serieuze vraagtekens

20 Mei 2011, 10:08
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Als er geen verdedigers meer bijkomen, vraag ik me toch serieus af wie ze als linksachter zien bij ons. Als ge leest dat De Schutter weer garanties gekregen heeft van centraal te spelen, moeten ze al bijna Podevijn als vaste linksachter zien (tenzij ze enorm in Thomas Van Renterghem geloven), maar ten eerste is het toch de vraag of die na zijn zware blessure meteen weer zijn niveau haalt en ten tweede is het ook de vraag of Jens ook in tweede ne volwaardige back blijkt te zijn. Bovendien speelde Podevijn al zijn matchen als back bij ons met Delclef als rechtsachter en die blijft toch altijd achterin, maar met De Castro en Podevijn als backs zullen ze toch één van beide moeten intomen.

20 Mei 2011, 10:17
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Smetje schreef:
Dat is heel goed nieuws, maar 100% zeker kan je nu toch nog niet zijn volgens mij. Wat als volgende week een eersteklasser aanklopt? Gaat Wouter dan weigeren? Ik zou de (spitsen)markt toch goed in de gaten blijven houden en de contacten onderhouden.

Ja denk ik ook wel.
En zolang dat allemaal niet officieel is, zou ik dat toch ook met een dikke korrel zout nemen.
Een krantenartikel is snel geschreven...

20 Mei 2011, 10:24
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bartos schreef:
Als er geen verdedigers meer bijkomen, vraag ik me toch serieus af wie ze als linksachter zien bij ons. Als ge leest dat De Schutter weer garanties gekregen heeft van centraal te spelen, moeten ze al bijna Podevijn als vaste linksachter zien (tenzij ze enorm in Thomas Van Renterghem geloven), maar ten eerste is het toch de vraag of die na zijn zware blessure meteen weer zijn niveau haalt en ten tweede is het ook de vraag of Jens ook in tweede ne volwaardige back blijkt te zijn. Bovendien speelde Podevijn al zijn matchen als back bij ons met Delclef als rechtsachter en die blijft toch altijd achterin, maar met De Castro en Podevijn als backs zullen ze toch één van beide moeten intomen.

Ik stel me net dezelfde vraag. Maar ik denk dat BVR sterk gelooft in TVR.

Daarom had ik graag een Poorters zien komen. Die zou dan centraal de leidersrol van Flippo kunnen overnemen, zodat die weer naar back links kan.

20 Mei 2011, 10:34
Ancien

Leeftijd: 56
Afwachten he, ik denk wel als ze aan hun voorbereiding beginnen en ze zien dat het in hun oefenmatchen, verdedigend fout loopt, kunnen ze nog ingrijpen. Alles zal nog niet weg zijn dan, trouwens denjer heeft hun ploeg vorig seizoen héél laat samengesteld.

20 Mei 2011, 10:38
Ancien

Leeftijd: 46
Smetje schreef:

Daarom had ik graag een Poorters zien komen. Die zou dan centraal de leidersrol van Flippo kunnen overnemen, zodat die weer naar back links kan.

Er moet natuurlijk ook gekeken worden naar complementariteit van leiders ook hé... Flippo is hier onbetwiste kapitein en Poorters was/is dat ook al jaar en dag bij Boom... twee ervaren hanen in uw laatste lijn had misschien iets teveel van het goede geweest...dus kan ik enigzins inkomen dat er daar niet meer zwaar wordt voor gezocht - versta me niet verkeerd: ik zeg niet dat er geen versterking meer nodig is/was in onze laatste lijn, maar als je ziet welke keuzes er genomen zijn door het bestuur, is het logisch dat ze nu vooral speuren voor het middenveld waar echt nog werk aan is.

En je kan nooit voorspellen wat een seizoen brengt: in de zomermercato dachten ze met Delclef, Ringoot en Niels / Predrag als alternatieven goed te zitten qua invulling van de linksback, maar je ziet hoe het kan lopen. Ook werd de patron voor het middenveld binnengehaald voor minstens twee jaar en ook dat bracht niet wat ervan verwacht werd...

Afwachten.... Ik ben wel content dat we al vier (als Wouter inderdaad blijft) meer dan degelijke spitsen hebben voor tweede... vaker nog doorslaggevender dan een sterke verdediging

20 Mei 2011, 11:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Back links,Ringoot,podevijn,flippo,van renthergem,De schutter,brecht moreels hoeveel back linksen moeten jullie hebben :wadde:

20 Mei 2011, 11:44
Freak

Leeftijd: 35
Over serebrennikov is bij gba aangeboden,maar die wouden hem blijkbaar niet.Al staat in HLN wel iets anders,maarja die hebben er al meer naast gezeten.

20 Mei 2011, 11:50
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bakkie schreef:
Back links,Ringoot,podevijn,flippo,van renthergem,De schutter,brecht moreels hoeveel back linksen moeten jullie hebben :wadde:

Ringoot: back links, maar altijd geblesseerd
Podevijn: kan op back links spelen en deed dat tot hiertoe goed, maar is eerder een aavallende speler. Met Podevijn en De Castro op de backs heb je 2 heel aanvallende backs wat problemen kan opleveren in tweede
De Schutter: wil centraal spelen
Brecht: Kan back spelen, maar is eigenlijk een CV
Flippo: zal wel weer centraal spelen

We hebben dus wel genoeg mensen die op back links kunnen spelen, maar weinig waarvan je kan zeggen "dat is onzen back links"

20 Mei 2011, 11:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Smetje schreef:
Bakkie schreef:

Ringoot: back links, maar altijd geblesseerd
Podevijn: kan op back links spelen en deed dat tot hiertoe goed, maar is eerder een aavallende speler. Met Podevijn en De Castro op de backs heb je 2 heel aanvallende backs wat problemen kan opleveren in tweede
De Schutter: wil centraal spelen
Brecht: Kan back spelen, maar is eigenlijk een CV
Flippo: zal wel weer centraal spelen

We hebben dus wel genoeg mensen die op back links kunnen spelen, maar weinig waarvan je kan zeggen "dat is onzen back links"

Ge zijt Thomas Van Renterghem vergeten :D
Dan moeten we nog een extra spits kopen,want de lorre is ook altijd geblesseerd ;)

Laatst gewijzigd door Bakkie op 20 Mei 2011, 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.

20 Mei 2011, 12:05
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
schiet me niet af, maar eerlijk gezegd heb ik wel ook mijn twijfels of Flippo in 2e op de back links nog zou meeraken hoor. hij is tenslotte weer een jaartje ouder ...

20 Mei 2011, 12:06
nieuw in de eerste ploeg

Natuurlijk goed dat men zijn tijd neemt maar toch vind ik dat het lang duurt voor dat die middenvelders tekenen.Over Serebrennikov heb ik toch ook mijn twijfels.Niet over zijn voetballende kwaliteiten maar wel of hij nu de ideale man is om Van Damme meer steun te geven.Je hebt natuurlijk een degelijk afspeelpunt met hem maar voor de balrecuperatie zou ik toch niet te veel op hem rekenen zodat Ken misschien nog meer gaat verzuipen op het middenveld omdat Serebrennikov zeker hoger gaat spelen dan Verheyden.
In tegenstelling tot andere forumleden ben ik wel voorstander van een type Gaye(die naast verdedigen toch ook wel kan voetballen en bovendien gestalte heeft) die met Depoitre en Moreels voor hem toch meer complementair is.
Overigens zie ik BVR niet spelen met het trio Depoitre,Moreels en Serebrennikov.Zelfs in derde speelden we zelden zo aanvallend.BVR gaat altijd uit van een goede organisatie:bal veroveren op eigen helft om dan snel uit te breken als hij erin slaagt de tegenstander uit zijn tent te lokken.Daarvoor heeft hij naast Van Damme en zijn meevededigend aanvalsduo liefst nog een middenvelder die sterk is in de balrecuperatie.
Als Moreels blijft dan zie ik Serebrennikov ook niet komen.
Hopelijk wordt Moreels niet betrokken in een ruiloperatie met Serebrennikov.

20 Mei 2011, 12:26
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
DT schreef:
Smetje schreef:

Er moet natuurlijk ook gekeken worden naar complementariteit van leiders ook hé... Flippo is hier onbetwiste kapitein en Poorters was/is dat ook al jaar en dag bij Boom... twee ervaren hanen in uw laatste lijn had misschien iets teveel van het goede geweest...dus kan ik enigzins inkomen dat er daar niet meer zwaar wordt voor gezocht - versta me niet verkeerd: ik zeg niet dat er geen versterking meer nodig is/was in onze laatste lijn, maar als je ziet welke keuzes er genomen zijn door het bestuur, is het logisch dat ze nu vooral speuren voor het middenveld waar echt nog werk aan is.

En je kan nooit voorspellen wat een seizoen brengt: in de zomermercato dachten ze met Delclef, Ringoot en Niels / Predrag als alternatieven goed te zitten qua invulling van de linksback, maar je ziet hoe het kan lopen. Ook werd de patron voor het middenveld binnengehaald voor minstens twee jaar en ook dat bracht niet wat ervan verwacht werd...

Afwachten.... Ik ben wel content dat we al vier (als Wouter inderdaad blijft) meer dan degelijke spitsen hebben voor tweede... vaker nog doorslaggevender dan een sterke verdediging
Ik ben het meestal wel eens met uw analyses DT maar dit vind ik wel zever. Als dat uw excuus is om Poorters niet te nemen :wadde: In topploegen zijn het allemaal haantjes en ervaring kunt ge nooit genoeg hebben, in combinatie met wat jeugdige elementen uiteraard. Het is aan de coach om dan te streven naar de ideale mix en een ploeg op het terrein te krijgen. Maar het is zeker niet om dat Flippo hier rondloopt dat er geen plaats meer is voor een karaktervolle speler, De Castro en Cousin zijn nu ook geen schapen hé en dat werkt toch ook prima.

20 Mei 2011, 12:27
nieuw in de eerste ploeg

Wat Chunga over Poorters schrijft klopt.Overigens krijg ik meer en meer de indruk dat onze kern in de breedte versterkt wordt.Zelf ben ik daar geen voorstander van.Liever twee of drie echte versterkingen en voor de rest vul je aan met eigen jeugd.Het kan toch niet zijn dat je jaarlijks niet één of twee spelers uit je jeugd kan halen.

20 Mei 2011, 12:41
Ancien

Leeftijd: 46
chunga schreef:
Ik ben het meestal wel eens met uw analyses DT maar dit vind ik wel zever. Als dat uw excuus is om Poorters niet te nemen :wadde: In topploegen zijn het allemaal haantjes en ervaring kunt ge nooit genoeg hebben, in combinatie met wat jeugdige elementen uiteraard. Het is aan de coach om dan te streven naar de ideale mix en een ploeg op het terrein te krijgen. Maar het is zeker niet om dat Flippo hier rondloopt dat er geen plaats meer is voor een karaktervolle speler, De Castro en Cousin zijn nu ook geen schapen hé en dat werkt toch ook prima.

Is niet mijn excuus hé - is gewoon nog een extra element wat misschien kan hebben meegespeeld naast een aantal andere factoren waarin dezelfde redenering volg als die ik maakte over Serbest. BVR kijkt eerst en vooral naar posities denk ik en de positie van Poorters wordt bij ons al twee jaar ingenomen door onze kapitein. Die positie is dus niet vrij en als Niels opnieuw garanties zou hebben gekregen over een centrale positie, dan heb je uw basisduo voor tweede.

Als je dan ook naar uw financies kijkt, kan ik er inkomen dat Poorters niet de topprioriteit is omdat je als bestuur duidelijk een keuze hebt gemaakt door een heleboel mensen van dit jaar het vertrouwen te schenken. Als je 75% van uw kern meeneemt naar 2de (eigenlijk uw volledige basisploeg van de terugronde als je het zo bekijkt), weet je gewoon als supporter dat ze plots geen vijf man extra meer gaan aantrekken. Nogmaals, of dat de juiste keuze is, zal nog moeten blijken.

Als je dan de kern bekijkt, dan snap ik dat ze eerder naar versterking zoeken op het middenveld (ik ga er vanuit dat die versterking wel nog iets gaat mogen kosten) en dat er voorlopig geen ruimte wordt vrijgemaakt voor een centrale verdediger.

Bovendien is de optie Poorters vooral een forumoptie geweest hier denk ik - lag sowieso nog een jaar onder contract, was naast de enige echt constante factor bij Boom ook nog eens de topschutter (wat zijn prijs zeker niet ging doen laten zakken) en gaf zelf aan niet weg te willen als Boom de nodige ambities kenbaar maakte. Ik doe niets af aan de kwaliteiten van Poorters hé, absoluut niet en als we een ezeltje staan hadden, mocht hij altijd komen, maar de plannen van het bestuur zullen wel al iets langer vastgestaan hebben denk ik dan drie weken geleden en niemand ging er van uit dat Boom gewoon ging zakken. Op het moment dat Boom zakte, had onze kern hun contract al lang verlengd.

Bij het aantrekken van twee sterke middenvelders zie ik ons niet in de problemen komen.

20 Mei 2011, 13:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 140 141 142 143 144 345