Ex-spelers - Pagina 143 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3213 berichten ]  Ga naar pagina 1 141 142 143 144 145 215
 Ex-spelers 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Bericht Re: Ex-spelers
kreezie nonkeltje schreef:
Onderkroiper schreef:
Een wit konijn gaat vrees ik niet volstaan nonkeltje… 't zal eerder een grote witte lama moeten zijn... :hmm

Lama's spuwen :D

onderschat de kracht niet van grote witte konijnen :D

Ik heb kastaars in mennen hoed zitten :angel:

30 Jan 2014, 22:48
forumlegende

Denk dat dat konijn al lang in de pot zit, met pruimen of appelmoes.
Het is één doffe ellende dit seizoen. Nog maar eens.
Een doorgewinterde amateur-organisatie die plots professioneel wil doen, dat is een grote vergissing. Het Peterprincipe en zo...

31 Jan 2014, 15:02
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
kromgoddeweg schreef:
Volgens de info die ik gekregen heb heeft Jens deze week (in De Fox) wel degelijk een contract getekend met E.Aalst. De voetbalbond heeft echter geweigerd om de overgang van Jens te aanvaarden. Resultaat : Jens is niet meer aangesloten bij WillemII en ook niet bij Eendracht Aalst.
Ik vraag me af waarom men Jens heeft overhaalt om naar Eendracht Aalst te komen wel wetend dat ze geen transferts mogen doen.
Dit ruikt echt naar amateurisme van het bestuur...

Als dit klopt, snap ik totaal niet waarom hij nu bij denderbrol getekend heeft. Hij is nog geblesseerd en kon dus gerust als vrije speler revalideren en beginnen meetrainen. Op het moment dat het transferverbod opgegeven wordt (ten laatste maart zeker als beslist wordt over de licenties) kon hij als vrije speler dan nog aansluiten. Door zijn blessure maakte dit voor hem geen enkel verschil.

Zwaar ontgoocheld in de keuze van Jens. Hoefde niet noodzakelijk bij ons te tekenen, maar toch niet bij dender zeker. Dan zou ik nog liever in het mtsa gaan spelen, dan daar te tekenen.

01 Feb 2014, 4:46

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Nog een sjans dat de Jens een stabiele en zeer ambitieuze club heeft gevonden,die waarschijnlijk volgend seizoen in vierde klasse gaan spelen,na de zoveelste fusie,ook de lonen worden daar steeds correct betaald,steeds een trouwe aanhang enkel jammer dat ze geen mooi stadion hebben.Dat het stinkt bij ons dat kan niemand ontkennen,maar het stinkt al jaren in Fc Azerty.

01 Feb 2014, 12:11
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
waly 2 schreef:
In de zomer van 2012 verruilde Jens Podevijn het Pierre Cornelisstadion van Eendracht Aalst voor Willem II. Twee jaar later neemt onze landgenoot alweer afscheid van Tilburg.

Podevijn en Willem II besloten in onderling overleg om hun verbintenis te verbreken. De 24-jarige vleugelaanvaller herstelt momenteel van een kruisbandblessure en kwam omwille van die reden niet verder dan drie competitiewedstrijden.

Met zijn vertrek uit Tilburg zet Podevijn wellicht een definitief punt achter zijn loopban als profvoetballer. "Jens zal zich gaan richten op een maatschappelijke carrière", klinkt het op de officiële website van Willem II.

Nu is het duidelijk wat hiermee bedoeld wordt. Hij gaat aan de slag bij de sociale gevallen van dender, een serieus maatschappelijk werk.

Nu nog een club vinden om nog wat te sjotten.

Laatst gewijzigd door Smetje op 01 Feb 2014, 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.

01 Feb 2014, 12:22

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
De nuance ontbreekt hier een beetje in veel posts denk ik, eerst en vooral was er heel wat mist rond de manier waarop Podevijn hier zou gaan neerstrijken. Eerst kwam hij hier trainen om dan volgend seizoen een contract te krijgen, nadien kwam uit de entourage van Jens zelf het bericht dat hij per direct zou tekenen...

Op Eendracht Aalst mag je echter van 1 ding zeer zeker zijn, als er rook is, is er vuur!
Dus afhankelijk van hoe alles met Jens besproken geweest is (en zullen we dat ooit weten hoe dat ging ?) zal ik één en ander toch al eens kaderen.
Op zich ben ik eigenlijk opgelucht dat hij bij ons niet tekende, heb direkt gezegd dat ik geen fan was van zijn terugkeer (spelers weerhalen ben ik niet voor, en dan hebben we het nog niet over zijn blessures gehad).

Dat hij dan bij Dender tekende, tja.... 'k veronderstel dat hij zijn carrière moest gaan redden nadat hij plots van "hero zo zero" aant afglijden was na dat Willem II avontuur?

Voor mij draait het verhaal echter niet om Jens, maar om hoe het dossier weer eens afgehandeld is geworden bij ons... Hoeveel geklungel hebben we in Januari 2014 alleen nu al moeten aanschouwen ?
De beste intenties van 1 man niet te nagelaten; in en rond onze fantastische club zitten mensen die nog geen fractie brengen van hetgeen ze voor hun verloning zouden moeten laten zien. Ik merk dat ze nochtans een zeer afstandelijke en zakelijke houding kunnen aannemen als het over bepaalde zaken gaat, maar andere veel meer cruciale zaken worden dan weer met emotie afgehandeld...

01 Feb 2014, 12:22
forumlegende

Bram schreef:
De nuance ontbreekt hier een beetje in veel posts denk ik, eerst en vooral was er heel wat mist rond de manier waarop Podevijn hier zou gaan neerstrijken. Eerst kwam hij hier trainen om dan volgend seizoen een contract te krijgen, nadien kwam uit de entourage van Jens zelf het bericht dat hij per direct zou tekenen...

Op Eendracht Aalst mag je echter van 1 ding zeer zeker zijn, als er rook is, is er vuur!
Dus afhankelijk van hoe alles met Jens besproken geweest is (en zullen we dat ooit weten hoe dat ging ?) zal ik één en ander toch al eens kaderen.
Op zich ben ik eigenlijk opgelucht dat hij bij ons niet tekende, heb direkt gezegd dat ik geen fan was van zijn terugkeer (spelers weerhalen ben ik niet voor, en dan hebben we het nog niet over zijn blessures gehad).

Dat hij dan bij Dender tekende, tja.... 'k veronderstel dat hij zijn carrière moest gaan redden nadat hij plots van "hero zo zero" aant afglijden was na dat Willem II avontuur?

Voor mij draait het verhaal echter niet om Jens, maar om hoe het dossier weer eens afgehandeld is geworden bij ons... Hoeveel geklungel hebben we in Januari 2014 alleen nu al moeten aanschouwen ?
De beste intenties van 1 man niet te nagelaten; in en rond onze fantastische club zitten mensen die nog geen fractie brengen van hetgeen ze voor hun verloning zouden moeten laten zien. Ik merk dat ze nochtans een zeer afstandelijke en zakelijke houding kunnen aannemen als het over bepaalde zaken gaat, maar andere veel meer cruciale zaken worden dan weer met emotie afgehandeld...

nagels met koppen... (y)

01 Feb 2014, 13:02
Vaste Waarde

Idd bram ! De vraag is gaan we lijdzaam blijven toekijken of kunnen we iet op poten zetten om NOG MAAR EENS ons standpunt duidelijk te maken ?!

01 Feb 2014, 13:52
nieuw in de eerste ploeg

kromgoddeweg schreef:
Beste Stijn,
Ik heb me niet speciaal ingeschreven om dit bericht te posten. Ik ben op het forum gekend als LASAKRA. Maar om een of andere reden geraak ik niet meer op het forum met die Nick naam.. Vandaar mijn her inschrijving.
En om nu op uw post inhoudelijk te antwoorden : Als een club, waar je jaren lang gespeeld hebt, en waar je steeds goed behandeld geweest bent, je zegt dat je een contract krijgt...dan geloof je dat. Misschien is dit wel naïef maar wat erger is, is het feit dat een club een oud speler zo een toer lapt. En daar ligt mijn verontwaardiging !
Ik ga al 58 jaar naar den Eendracht kijken en heb dus al van alles meegemaakt. Maar dit is er echt wel over.

Zeg Jens, tis al goed hé!

01 Feb 2014, 14:40
nieuw in de eerste ploeg

kromgoddeweg schreef:
Beste Stijn,
Ik heb me niet speciaal ingeschreven om dit bericht te posten. Ik ben op het forum gekend als LASAKRA. Maar om een of andere reden geraak ik niet meer op het forum met die Nick naam.. Vandaar mijn her inschrijving.
En om nu op uw post inhoudelijk te antwoorden : Als een club, waar je jaren lang gespeeld hebt, en waar je steeds goed behandeld geweest bent, je zegt dat je een contract krijgt...dan geloof je dat. Misschien is dit wel naïef maar wat erger is, is het feit dat een club een oud speler zo een toer lapt. En daar ligt mijn verontwaardiging !
Ik ga al 58 jaar naar den Eendracht kijken en heb dus al van alles meegemaakt. Maar dit is er echt wel over.

frigo!

01 Feb 2014, 14:40
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Ik til daar toch zo zwaar niet aan zenne... Als voetballer moet ge meerapen wat ge kunt. Wij mogen geen transfers doen en het vertrek van een Weydisch en Martin maakt duidelijk dat er geen centen over zijn... Moet ge dan van Podevijn verwachten dat hij blijft wachten op een deftig contract terwijl er ondertussen aanbiedingen van andere clubs voorbijgaan?

Ik denk dat bij een gelijkwaardig contract zijn keuze snel gemaakt zal zijn. De clubs zullen voor hem ook niet staan springen hé. Als je uw carriére wilt herlanceren bij een nationaler uit de streek dan zijn de opties nu ook niet zo dikbezaaid.

Het is trouwens niet dat de huidige Podevijn zo een toptransfer zou zijn, op dit moment is het toekijken of hij ooit nog het niveau van weleer zal halen, 3 kruisband operaties op enkele jaren is niet niks hé... Ik zou hem ook geen vet contract voor enkele jaren geven.

01 Feb 2014, 15:40
forumlegende

Jeroen schreef:
Ik til daar toch zo zwaar niet aan zenne... Als voetballer moet ge meerapen wat ge kunt... Wij mogen geen transfers doen en het vertrek van een Weydisch en Martin maakt duidelijk dat er geen centen over zijn... Moet ge dan van Podevijn verwachten dat hij blijft wachten op een deftig contract terwijl er ondertussen aanbiedingen van andere clubs voorbijgaan?

Ik denk dat bij een gelijkwaardig contract zijn keuze snel gemaakt zal zijn. De clubs zullen voor hem ook niet staan springen hé. Als je uw carriére wilt herlanceren bij een nationaler uit de streek dan zijn de opties nu ook niet zo dikbezaaid.

(y)

01 Feb 2014, 15:42
nieuw in de eerste ploeg

Niettegenstaande dat ik - net als zovelen - een allergie heb voor alles wat met Dender te maken heeft, hoop ik gewoon dat hij vanaf nu wat meer geluk heeft in zijn carrière, want zowel bij ons als bij Willem II is hij niet gespaard gebleven van blessures.
Dat hij nu bij Dender getekend heeft, maakt mij op zich niet veel uit. Hij gaat Dender niet redden op zijn eentje , zowel sportief als financieel. Het enige jammere (vooral voor hem dan) is dat hij op twee jaar tijd van een van de beste vleugelspelers van tweede klasse en een degelijke bankzitter in de Nederlandse Eredivisie is afgegleden naar de degradatiestrijd in derde.

02 Feb 2014, 13:41
nieuw in de eerste ploeg

Niettegenstaande dat ik - net als zovelen - een allergie heb voor alles wat met Dender te maken heeft, hoop ik gewoon dat hij vanaf nu wat meer geluk heeft in zijn carrière, want zowel bij ons als bij Willem II is hij niet gespaard gebleven van blessures.
Dat hij nu bij Dender getekend heeft, maakt mij op zich niet veel uit. Hij gaat Dender niet redden op zijn eentje , zowel sportief als financieel. Het enige jammere (vooral voor hem dan) is dat hij op twee jaar tijd van een van de beste vleugelspelers van tweede klasse en een degelijke bankzitter in de Nederlandse Eredivisie is afgegleden naar de degradatiestrijd in derde.

02 Feb 2014, 13:41

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Veel shirts gaan ze van hem niet moeten wassen den ik,in zijn contract staat dat hij weg kan bij een eventuele degradatie (toch volgens de gazet) ze spreken daar al weken om te fusioneren met Terjoden,dan is dat zonder pardon 4e klasse en met zijn revalidatie van zijn blessure,zouden ze wel eens een kat in ne zak hebben gekocht. :plat:

02 Feb 2014, 13:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3213 berichten ]  Ga naar pagina 1 141 142 143 144 145 215